Συγγραφέας Μήνυμα
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 26, 2013 9:22 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Εδώ ακούσαμε και το εξής κουφό:
Μεθοδεύεται στην Αττική μοναστήρι τύπου Εσσεξ.
Άνδρες γυναίκες στον ίδιο περίβολο!!! Embarassed
Λαϊκός
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 25, 2013 10:24 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Εις τύπον και τόπον Χριστού… Τελικώς πολύ προφητικός ο τίτλος αν και προ δύο ετών γραμμένος.
Τώρα που ανεβαίνει ο υδράργυρος αρχίζουν οι δεσποτικές επιθέσεις…
Στόχος, παλαιοί κληρικοί και μοναχοί που μπήκαν ή προορίζονται να μπουν στην άκρη με την επέλαση της Νέας Τάξης.
Και προτιμούνται πάντα oι τοποθεσίες φιλέτα. Ή ορεινές ή και με θέα στη θάλασσα κατά προτίμηση…
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 02, 2012 8:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Χτύπησε πάλι ο Νικάνωρ

Είχαμε την τιμή ν’ "απολαύσουμε" χθες τον προαναφερθέντα πέρυσι ιεροκήρυκα Νικάνορα. Μία απορία μόνο μας έμεινε: Προς τι εκείνη η σπρωξιά και το τραβολόγημα που έκανε στο Γέροντα κατά την έναρξη του μνημοσύνου της σεβαστής εκλιπούσης; Φοβήθηκε ο Νικάνωρ μήπως ο Γέροντας, στα 90 του, δεν έχει καλομάθει ακόμη το τυπικό και πήγε να τον επαναφέρει στην τάξη; Ή θέλησε ν’ αποδείξει εμπράκτως το κήρυγμά του. «Τα πολλά καλά να τ’ αφήνουμε μόνο για τους Αγίους» (οπότε όταν πρόκειται για ανθρώπους εκτός που πρέπει να βγάζουμε το σκασμό -ας είναι και οι μεγαλύτεροι ευεργέτες όπως εν προκειμένω η εκλιπούσα-δεν πειράζει κι αν τους γκρεμοτσακίσουμε, ακόμη).
Ένα πράγμα θα μας χαροποιήσει, μόνο, και το ευχόμεθα: Ο απερχόμενος, πλέον, Γέροντας, να βρει την ανάπαυση που του αξίζει στο νέο του κατάλυμα.
Εάν εμείς θα ζήσουμε καλά (γιατί για καλύτερα ούτε λόγος) θα εξαρτηθεί από το μέγα έλεος του Θεού…
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 23, 2011 2:51 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Και αυτό τι σημαίνει Λεωνίδα; Ότι τα "τέρατα και σημεία" πρέπει να βγάζουν συνέχεια τερατάκια και όλο "σημεία" των τεράτων να βρίσκουμε μπροστά μας; Δεν μας φτάνουν αυτά που έχουμε με τους πάσης φύσεως μισιονάριους κλπ., κλπ.

Τους Κολλυβάδες όχι μόνο τους πετσόκοψαν, αλλά τους έβγαλαν και τη "ρετσινιά", άκουσον, άκουσον, ότι ήταν και μασσόνοι! Τρελλαθήκαμε. Το ίδιο γίνεται και τώρα.

Οι Ορθόδοξοι που ήταν Ορθόδοξοι, καθώς ήταν οι πατέρες τους, οι μάνες τους, πάπποι και προσπάπποι, έγιναν αίφνης "ημερολάτρες" και "παλαιοημερολογίτες", επειδή δεν δέχτηκαν να αλλάξουν, όπως τους ήθελαν οι πολιτικοί. Δεν τους άρεσε ότι η Εκκλησία μέχρι εκείνο τον καιρό δεν είχε φατρίες. Ήθελαν να την κάνουν σαν τα μούτρα τους και το πέτυχαν. Αυτά βλέπω με τα δικά μου γυαλιά και δεν θέλω να ανοίξω περισσότερο τη συζήτηση. Είναι όλα "μπόσικα" και η εποχή έτσι τα θέλει.
Λεωνίδας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 4:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: κόλλησε ἡ βελόνα

Κυπριανέ, πρέπει νά βγάλεις τά γυαλιά τοῦ παλαιοημερολογιτισμοῦ
γιά νά δεῖς ὀρθά. Ἄν ψάξεις λιγάκι (π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος κ.ἄ.)
θά δεῖς ὅτι καί πρό τοῦ 1920, μέσα στόν 19ο αἰῶνα εἴχαμε τέρατα καί σημεῖα ἀπό ἱεράρχες.
Καί σέ προηγούμενους αἰῶνες, ἀκόμα καί ἀποστολικούς.
Διάβασε λιγάκι! Ὅλα ἕτοιμα τά περιμένεις; Μασημένη τροφή;
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 1:06 am    Θέμα δημοσίευσης:

Λεωνίδας :

Ὁ δεσποτισμός ξεκίνησε κάπου στό 1920!
Ναί, μέχρι τότε ἦταν ὅλα παραδεισένια. Σέ παρακαλῶ, δέν εἴμαστε παλαιοημελογῖτες γιά νά τρῶμε κουτόχορτο.


ΚΧ :

Όχι δεν ήταν, αλλά η ημερομηνία γέννησης ήταν καθοριστική. Διότι η εκκλησιαστική γλώσσα απέκτησε τη διγλωσσία του τύπου "λεφτά υπάρχουν". Σήμερα να λέμε αυτό και αύριο να λέμε άλλα. Σήμερα να καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια αλλαγής των ιερώς παραδεδεγμένων, την άλλη μέρα να εγκρίνουμε τον εκσυγρονισμό των μουχλιασμένων παραδόσεων. Για να γίνουμε καλοί χριστιανοί και καλύτεροι πολιτικοί.

Από τότε φτιάξαμε τη δική μας επαμφοτερίζουσα περί τα θρησκευτικά γλώσσα και η ιεραρχία, γρανάζι της πολιτικής πλέον, μας ταϊζει το κουτόχορτο του παλαιοημερολογητισμού για να κρύβει τις πομπές της.
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 20, 2011 9:10 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Κανονικά δεν έπρεπε να σου απαντήσει κάποιος γιατί όταν μιλάς για κουβεντούλα εν ώρα ακολουθίας δείχνεις ότι είσαι κακοπροαίρετος. Θα σου απαντήσω μόνο με αυτό: Την επομένη ο ιεροκήρυξ (π.Νικάνωρ Καραγιάννης) προσπαθώντας να τα μπαλώσει, εξήρε το έργο του ενενηκονταετή (και βάλε) γέροντα. Αυτός βέβαια στάθηκε μόνο στο υλικό έργο του γέροντα και μας έκανε ένα φαιδρό παραλληλισμό με κάποια ρήση σ’ ένα κελλί: Μη ξεχνάτε όμως, μας είπε, (ναι μεν, αλλά) ότι «σήμερον εμού, αύριον ετέρου». Λες και ισχυρίσθηκε κανείς ότι ανήκει κάτι στο γέροντα. Για το τεράστιο πνευματικό του έργο, σιγή ιχθύος . Το δε σόφισμά του εν προκειμένω είναι καθαρά νεοταξικό. Διδάσκει το σβήσιμο της ιστορίας και των πνευματικών παραδόσεων. Χθες η Ελλάδα ανήκε αλλού,σήμερα ανήκει στο ΔΝΤ και τα ανδρείκελά τους. Δεν τρέχει τίποτε σύμφωνα με το σόφισμα. Κι αν αύριο -όπως πολλοί από την ιεραρχία επιθυμούν- γίνει η Εκκλησία μας παπική θα πούμε: αύριον ετέρου. Άσε που μ' αυτήν τη λογική δεν πρέπει να επισκεπτόμεθα ούτε το κελλί του Αγ. Νεκταρίου, μήτε του γέροντα Πορφυρίου. Αυτή είναι η φιλοσοφία της Νέας Τάξης, στο όνομα μάλιστα του Χριστού.
Δεν είναι βέβαια τυχαίο ότι ο εν λόγω γέροντας έβγαζε πύρινους λόγους ενάντια στη Νέα Τάξη.

Υ.Γ.Και μια σοφή παροιμία: Όταν σκαλίζεις τις ακαθαρσίες, βρωμάνε. Ας σταθούμε λοιπόν εδώ.
Λεωνίδας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 20, 2011 8:04 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Ὡραῖα ἡ ἀτάκα τοῦ Χριστοδουλίδη. Ὁ δεσποτισμός ξεκίνησε κάπου στό 1920.
Ναί, μέχρι τότε ἦταν ὅλα παραδεισένια. Razz
Σέ παρακαλῶ, δέν εἴμαστε παλαιοημελογῖτες γιά νά τῶμε κουτόχορτο.
Πάντως, τό ἀρχικό κείμενο πάσχει. Τί ἀκριβῶς ἔκανε ὁ "νευρικός" ἐπίσκοπος καί ἀγνόησε τόν γέροντα; Ἐπίσης, ποιά θά ἦταν ἡ σωστή στάση; Νά ἀρχίσουν κουβεντοῦλα ἐν ὧρᾳ ἀκολουθίας;
Ροβεσπιέρος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 11:08 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Ζητούμε συγγνώμη από τον «Φιλούμενο» του σάιτ!!!
Τώρα λύθηκε η «αντίφαση». Φώτισε, ωστόσο, καθαρότερα και το «πρόσωπο» του «σχολιαστή» «φιλούμενου» ο οποίος θα έπρεπε ΑΜΕΣΩΣ στο ΟΛΥΜΠΙΑ, μετά την παρέμβασή μας, να διορθώσει την πλαστοπροσωπία…
Φιλούμενος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 9:15 pm    Θέμα δημοσίευσης:

ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ έγραψε:
Προβοκατόρικες κουτοπονηριές…



Σε πολλά ιστολόγια κάτω από κάθε ανάρτηση υπάρχουν και οι «σχολιαστές»!!!

Εκτός λίγων εξαιρέσεων οι περισσότεροι ούτε διαβάζουν το κείμενο της ανάρτησης ούτε εκθέτουν κάποιο επιχείρημα γόνιμης αντιπαράθεσης: Δηλαδή ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗΣ του κειμένου.

Άλλοι βγάζουν τα απωθημένα τους με χυδαιότητες και βρισιές: Αυτοί κάνουν ψυχοθεραπεία…

Άλλοι λένε το μακρύ και το κοντό τους, σπερομολογίες που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό κείμενο: Υστερικοί ιδεοληψιών ή προβοκάτορες-βυθοκορήματα…

Υπάρχει, όμως και μια άλλη κατηγορία: Αυτοί που εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία κάποιου μηχανισμού, οι κλακαδόροι «εγκάθετοι», δηλαδή οι ατόφιοι προβοκάτορες.

Στόχος τους είναι ο αποπροσανατολισμός, η μετάθεση της προσοχής από τις απόψεις του κειμένου σε τεχνάσματα γενικού αφορισμού του, σε αφοριστικές παραχαράξεις του κειμένου, σε κουτοπόνηρα «ευρήματα» μείωσης του συγγραφέα του κειμένου και πολλά άλλα κουτοπόνηρα.

Αυτοί οι κουτοπόνηροι ακτινοβολούν από μακριά, ακριβώς γιατί δεν απαντούν στις απόψεις του κειμένου (ούτε καν το διαβάζουν), ούτε ψελλίζουν άποψη με μια κάποια τεκμηρίωση, ούτε εξηγούν στο ελάχιστο τις αφοριστικές του διαπιστώσεις.

Απλώς πετάνε, σαν τις σουπιές, μελάνι…

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας προβοκατόρικης κουτοπονηριάς είναι το παρακάτω «σχόλιο» στο κείμενο, το αναρτημένο από Olympia.gr

«Σχόλιο» με το ψευδώνυμο «δύσπιστος»:

«Αυτό το μένος, το μίσος θάλεγα για τη θρησκεία μας όχι μόνο δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά το θεωρώ και …περίεργο. Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Κουτοπονηριά πρώτη: Πού υπάρχει μέσα στο κείμενο του ΡΕΣΑΛΤΟ «μένος» και «μίσος» εναντίον της Θρησκείας;

Εδώ ο «εγκάθετος» δεν παραχαράσσει απλώς το κείμενο, αλλά κουτοπόνηρα το συνδέει με άλλα σχόλια «εγκάθετων» ή «υστερικών» που βρίζουν το Χριστιανισμό: Η κλασσική συνταγή του προβοκάτορα…

Κουτοπονηριά δεύτερη: Αφού συνδέει ο «εγκάθετος» το κείμενο με το «μένος» και το «μίσος» εναντίον της θρησκείας (ολοκληρωτική παραχάραξη του κειμένου), πετάει την άλλη δόλια «ατάκα»: «Το θεωρώ και …περίεργο».!!!

Αφήνει λοιπόν την προβοκατόρικη λάσπη του με το υπονοούμενο ότι το κείμενο εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Αυτό που κάνει ο ίδιος το μεταθέτει στο συγγραφέα του κειμένου: Δεύτερη κλασσική συνταγή της προβοκάτσιας…

Κουτοπονηριά Τρίτη: Είναι η Τρίτη συνταγή της προβοκάτσιας, αυτή της φόρτισης και της εκμετάλλευσης του συναισθήματος, στην προκειμένη περίπτωση του θρησκευτικού συναισθήματος: «Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Θαυμάστε «επιχείρημα» φανατισμού των Πιστών: Κοιτάξτε, τους λέει, ποια μέρα βρήκε να γράψει το «παιδιάστικο κατεβατό του… ο Θύμιος»!!!!

Με τέτοιες κουτοπονηριές επιχειρεί ο "εγκάθετος" να κτυπήσει τις απόψεις του κειμένου…

Τον προσκαλούμε, λοιπόν, και τον προκαλούμε να μπει στη δοκιμασία του διαλόγου πάνω στις απόψεις του κειμένου και να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του και να αφήσει τις κουτοπονηριές…


ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ιδού και το πήδημα κύριε «δύσπιστε»…

Στην ίδια ανάρτηση πετάχτηκε και ο «Φιλούμενος» να μας πει:

«TI ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ κ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ;».

Φαίνεται ότι θίξαμε κάποιο πρόσωπο «δικό» του.

Γιατί ένα παρόμοιο κείμενο το επαινούσε πριν από ένα χρόνο. Τέτοια συνέπεια ΙΔΕΩΝ!!!

Παραθέτουμε την απάντηση που αναρτήσαμε στο ιστολόγιο Olympia.gr:


Φιλούμενε το άρθρο δεν είναι εναντίον της Ορθοδοξίας και δεν λέει τίποτα περισσότερο από το παρακάτω κείμενο που το πρόβαλες ως «εύστοχη κριτική»…
Να μας ενημερώνεις πότε αλλάζεις απόψεις για να …προσέχουμε!!!!!!


«Σχετικά με το κείμενο της Ιεράς Συνόδου: «Προς το Λαό», υπάρχει μια εύστοχη κριτική
ΕΔΩ
Θα προβούμε σε κάποιες συμπληρωματικές και συνοπτικές διευκρινίσεις:
Πρώτη: Έχουμε αναλύσει πολλές φορές ότι το καθεστώς των δεσποτάδων και η ιεραρχία του, πλην κάποιων μεμονωμένων περιπτώσεων, δεν κινείται απλώς μέσα στα καθεστωτικά πλαίσια, αλλά προωθεί τις νεοταξικές επιλογές και όλα τα ιδεολογήματα της παγκοσμιοποίησης.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.filoumenos.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2275:%CE%A4%CE%BF-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD&catid=78:antixristianismos&Itemid=272#ixzz1UwPWysAX

Όταν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα τις ίδιες απόψεις τις ερμηνεύεις ριζικά διαφορετικά τότε είσαι για κλάματα, αν όχι κάτι ακόμα χειρότερο…




Αυτός που γράφει σε μπλογκ και σχολιάζει ως Φιλούμενος,ουδεμία σχέση έχει ούτε με μένα ,ούτε με σαιτ Φιλούμενος που αναφέρατε στην αναρτησή σας,παρακαλώ να το διορθώσετε.
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 3:40 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Τα βυθοκορήματα

"... Τον προσκαλούμε, λοιπόν, και τον προκαλούμε να μπει στη δοκιμασία του διαλόγου πάνω στις απόψεις του κειμένου και να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του και να αφήσει τις κουτοπονηριές…"

Δεν θα το κάνει και δεν το κάνουν τα "βυθοκορήματα". Αποφεύγουν να διατυπώνουν τα επιχειρήματά τους για δυο λόγους. Πρώτον, διότι είναι σαθρά και δεύτερον, διότι δίνουν αφορμή να στοιχειοθετηθεί ακόμη ευκρινέστερα η αλήθεια και επομένως, να καταφανεί ο δολιοφθόρος ρόλος που επιτελούν.

Προσφιλής τους διέξοδος το υβρεολόγιο.
"Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, υπάρχουν οι ύβρεις", είναι του Ρενάν.

Και κάτι σχετικό με τη δεσποτοκρατία.
Εκυοφορείτο επί μακρόν, πολλά χρόνια, αλλά η ημερομηνία γεννήσεως υπάρχει. Είναι κάπου εκεί στις αρχές του εικοστού αιώνα, περίπου, αν θυμάμαι καλά, το 1920
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 12:37 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Προβοκατόρικες κουτοπονηριές…



Σε πολλά ιστολόγια κάτω από κάθε ανάρτηση υπάρχουν και οι «σχολιαστές»!!!

Εκτός λίγων εξαιρέσεων οι περισσότεροι ούτε διαβάζουν το κείμενο της ανάρτησης ούτε εκθέτουν κάποιο επιχείρημα γόνιμης αντιπαράθεσης: Δηλαδή ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗΣ του κειμένου.

Άλλοι βγάζουν τα απωθημένα τους με χυδαιότητες και βρισιές: Αυτοί κάνουν ψυχοθεραπεία…

Άλλοι λένε το μακρύ και το κοντό τους, σπερομολογίες που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό κείμενο: Υστερικοί ιδεοληψιών ή προβοκάτορες-βυθοκορήματα…

Υπάρχει, όμως και μια άλλη κατηγορία: Αυτοί που εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία κάποιου μηχανισμού, οι κλακαδόροι «εγκάθετοι», δηλαδή οι ατόφιοι προβοκάτορες.

Στόχος τους είναι ο αποπροσανατολισμός, η μετάθεση της προσοχής από τις απόψεις του κειμένου σε τεχνάσματα γενικού αφορισμού του, σε αφοριστικές παραχαράξεις του κειμένου, σε κουτοπόνηρα «ευρήματα» μείωσης του συγγραφέα του κειμένου και πολλά άλλα κουτοπόνηρα.

Αυτοί οι κουτοπόνηροι ακτινοβολούν από μακριά, ακριβώς γιατί δεν απαντούν στις απόψεις του κειμένου (ούτε καν το διαβάζουν), ούτε ψελλίζουν άποψη με μια κάποια τεκμηρίωση, ούτε εξηγούν στο ελάχιστο τις αφοριστικές του διαπιστώσεις.

Απλώς πετάνε, σαν τις σουπιές, μελάνι…

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας προβοκατόρικης κουτοπονηριάς είναι το παρακάτω «σχόλιο» στο κείμενο, το αναρτημένο από Olympia.gr

«Σχόλιο» με το ψευδώνυμο «δύσπιστος»:

«Αυτό το μένος, το μίσος θάλεγα για τη θρησκεία μας όχι μόνο δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά το θεωρώ και …περίεργο. Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Κουτοπονηριά πρώτη: Πού υπάρχει μέσα στο κείμενο του ΡΕΣΑΛΤΟ «μένος» και «μίσος» εναντίον της Θρησκείας;

Εδώ ο «εγκάθετος» δεν παραχαράσσει απλώς το κείμενο, αλλά κουτοπόνηρα το συνδέει με άλλα σχόλια «εγκάθετων» ή «υστερικών» που βρίζουν το Χριστιανισμό: Η κλασσική συνταγή του προβοκάτορα…

Κουτοπονηριά δεύτερη: Αφού συνδέει ο «εγκάθετος» το κείμενο με το «μένος» και το «μίσος» εναντίον της θρησκείας (ολοκληρωτική παραχάραξη του κειμένου), πετάει την άλλη δόλια «ατάκα»: «Το θεωρώ και …περίεργο».!!!

Αφήνει λοιπόν την προβοκατόρικη λάσπη του με το υπονοούμενο ότι το κείμενο εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Αυτό που κάνει ο ίδιος το μεταθέτει στο συγγραφέα του κειμένου: Δεύτερη κλασσική συνταγή της προβοκάτσιας…

Κουτοπονηριά Τρίτη: Είναι η Τρίτη συνταγή της προβοκάτσιας, αυτή της φόρτισης και της εκμετάλλευσης του συναισθήματος, στην προκειμένη περίπτωση του θρησκευτικού συναισθήματος: «Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Θαυμάστε «επιχείρημα» φανατισμού των Πιστών: Κοιτάξτε, τους λέει, ποια μέρα βρήκε να γράψει το «παιδιάστικο κατεβατό του… ο Θύμιος»!!!!

Με τέτοιες κουτοπονηριές επιχειρεί ο "εγκάθετος" να κτυπήσει τις απόψεις του κειμένου…

Τον προσκαλούμε, λοιπόν, και τον προκαλούμε να μπει στη δοκιμασία του διαλόγου πάνω στις απόψεις του κειμένου και να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του και να αφήσει τις κουτοπονηριές…


ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ιδού και το πήδημα κύριε «δύσπιστε»…
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 6:44 am    Θέμα δημοσίευσης:

Ανωνυμος έγραψε:
Σε ποιον κληρικό αναφέρεται ο Λαϊκός;


Σωστά το έθεσες ανώνυμε. Ο «Λαϊκός» αναφέρεται σε δύο κληρικούς. Στην αντίληψή μας, όμως, (και την δικιά μας και τη δική του) ο ένας έπαψε να λογίζεται ως κληρικός…
Δεν θεωρώ πάντως απαραίτητη την κατονομασία του γηραιού ιερομονάχου. Ο Θεός, άλλωστε, είναι παντογνώστης
Ροβεσπιέρος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 13, 2011 10:58 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Δεν γνωρίζουμε αν ο «Λαϊκός» θέλει να δημοσιοποιήσει το όνομα. Σε εμάς το έχει γνωστοποιήσει, όπως και τα δικά του στοιχεία, σε περίπτωση που χρειαστούν…
Γνωρίζουμε, βεβαίως και άλλες περιπτώσεις παρόμοιας «δεσποτικής» συμπεριφοράς…
Ανωνυμος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 13, 2011 10:42 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Σε ποιον κληρικό αναφέρεται ο Λαϊκός;

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group