Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 06, 2008 4:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Όλοι πλέον έχουμε αντιληφθεί ότι η "συνοδικότητα" του νέου αρχιεπισκόπου συνοψίζεται στη δημιουργία ενός άτυπου διευθυντηρίου που κατευθύνει τα της εκκλησίας σύμφωνα με τις αντιλήψεις του.

Γνωρίζουμε πως σε αυτό μετέχει ο Ζακύνθου, ο Ιωαννίνων, ο Περιστερίου, ο Ναυπάκτου κ.ά.
Κοινό τους γνώρισμα, η ευπείθεια στις νεοταξικές επιταγές, η τυφλή πίστη στον πατριάρχη του Φενέρ ΚΑΙ το τυφλό μίσος απέναντι στο μακαριστό εθνάρχη Χριστόδουλο.

Προτείνω στην ενότητα αυτή, να τοποθετούνται και οι ενέργειες και τα λόγια των μελών του διευθυντηρίου που διοικεί την εκκλησία, επειδή ο "ξέρετε ποιός" αυτούς έχει αφήσει να κάνουν κουμάντο (αν και η ακριβής σχέση τους σηκώνει πολύ έρευνα και συζήτηση).

Έτσι, απλά για να ξέρουμε ποιός είπε τί: ένα άκρως υποκριτικό άρθρο ενός μέλους από το διευθυντήριο με αφορμή το Σκοπιανό στην εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος.

Θα θυμίσω πόσοι πολλοί φώναζαν και φωνάζουν -ανάμεσά τους και εγώ- επειδή η εκκλησία σιωπεί για τα γεγονότα στη Σερβία.

Έρχεται όμως ένα μέλος του διευθυντηρίου, να μας πει
ότι "πρέπει να υποστηριχθούν ποικιλοτρόπως το Πατριαρχείο Σερβίας" τη στιγμή που η εκκλησία δεν εξέδωσε ούτε ΜΙΑ (1) ανακοίνωση συμπαράστασης προς αυτό, όπως έκαναν όλες οι άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες!
Και φυσικά, ακόμη και τώρα την υποστήριξη την λέει για το Σκοπιανό ενώ η σιωπή για την αμερικανονατοική αρπαγή του Κοσσυφοπεδίου καλά κρατεί...

Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
ΤΟΥΣ!

Διαβάστε εδώ το μνημείο της υποκρισίας, στο οποίο δίνεται ξανά ψήφος εμπιστοσύνης στους πολιτικούς.
Κατά τα άλλα, δεν ασχολούνται με τα "κοσμικά"...



Η ευθύνη της Εκκλησίας
Του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι στην παρούσα φάση του σκοπιανού ζητήματος χρειάζονται λεπτοί διπλωματικοί χειρισμοί, τους οποίους κάνει η υπεύθυνη κυβέρνηση της χώρας μας με την υποστήριξη της υπεύθυνης αξιωματικής αντιπολίτευσης και την ποικιλότροπη βοήθεια των υπολοίπων κομμάτων.
Με ικανοποίησε αυτή η ομοψυχία, παρά τη δυσκολία του προβλήματος.
Εμπιστεύομαι τους πολιτικούς που γνωρίζουν όχι μόνο Ιστορία αλλά και τη σύγχρονη πραγματικότητα και ξέρουν τα υπόγεια ρεύματα, τα οποία εμείς αγνοούμε. Μετά το βέτο, απαιτούνται ηυξημένοι διπλωματικοί χειρισμοί που θα γίνουν με νηφαλιότητα, ψυχραιμία,
σοβαρότητα για να διατηρηθούν η ιστορική μνήμη, η αξιοπρέπεια και τα σύγχρονα δεδομένα.
Η Εκκλησία πρέπει να βοηθήση αποτελεσματικά στην εθνική ομοψυχία για την αποφυγή σοβαρών κινδύνων.
Αλλωστε, δεν αγνοούμε ότι και η συγκρότηση του ελληνικού κράτους ήταν αποτέλεσμα έντονων διπλω
ματικών χειρισμών, όταν ο ένοπλος επαναστατικός αγώνας δεν έφερνε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Αυτό δείχνει την αξία της αξιοπρεπούς διπλωματίας. Επίσης ως Εκκλησία της Ελλάδος πρέπει να δούμε κυρί-
ως το εκκλησιαστικό πρόβλημα των Σκοπίων που ενεπλάκη στο εθνικό ζήτημα και δείχνει το πώς ο εθνι-
κισμός δημιουργεί την αίρεση του εθνοφυλετισμού, που αποτελεί ένα σοβαρό εκκλησιολογικό πρόβλημα.
Είναι γνωστή μια δήλωση της σχισματικής Εκκλησίας των Σκοπίων ότι οι επισκοπές στην «Αιγαία Μακεδονία» θα τοποθετηθούν κάτω από τη δικαιοδοσία της. Επομένως, πρέπει να υποστηριχθούν ποικιλοτρόπως το Πατριαρχείο Σερβίας και η Αρχιεπισκοπή Αχρίδος, που
θα είναι ένα μέρος επιλύσεως του προβλήματος, από την άποψη ότι η Εκκλησία θα απεμπλακή από τον
εθνοφυλετισμό.
Επιστροφή στην κορυφή
Τηλέμαχος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 14, 2008 2:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Πράγματι. Κι εμένα μου προκάλεσε εντύπωση ότι η ανακοίνωση της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν έβγαλε ΑΧΝΑ για το Κόσοβο και τη λεηλασία των Χριστιανικών Εκκλησιών, ενώ και το Κόσοβο και τα Σκόπια τα χαρακτήρισε αόριστα ως "εξελίξεις στα Βαλκάνια"!!!!

Δείτε εδώ μία σύγκριση των ανακοινώσεων των Εκκλησιών της Ελλάδος με της Σερβίας, Ρωσίας και Τσεχίας(!)

http://blog.antibaro.gr/2008/03/97
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 06, 2008 7:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
O νέος αρχιεπίσκοπος συνήλθε και οδεύει ολοταχώς προς προσκύνημα του πατριάρχη του Φενέρ.
Θα ακούσουμε πάλι τα γνωστά για "αλλαγή σελίδας" της Εκκλησίας ως προς το Φενέρ, "νέο κεφάλαιο" στις σχέσεις τους και άλλα πανηγυρικά σαν εκείνα που έλεγαν τα πρετεντεράκια όταν εκλέχτηκε ο Θηβών.

Επειδή όταν ασχολούμαστε με το δέντρο, χάνουμε το δάσος, θα υπενθυμίσω εδώ πως το πρόβλημα με τον Θηβών ή τον πατριάρχη του Φενέρ δεν είναι κάποιο προσωπικό -πως να'ναι άλλωστε-αλλά ιδεολογικό, επειδή δηλαδή αποτάσσονται τον εθναρχικό και οιονεί αντιστασίακό ρόλο της Εκκλησίας και την υποτάσσουν στους νεοταξικούς σχεδιασμούς.

Έτσι -αλλά από την ανάποδη- σκέφτονται και οι απολογητές τους!
Αποκαλυπτικό του τρόπου σκέψης τους είναι το παρακάτω κείμενο "καταγγελίας" ενός ελληνοαμερικανού δημοσιογράφου εναντίον του Μάκη Κουρή του "Παρόν", τον οποίο εγκαλεί επειδή επιθυμεί η Εκκλησία να έχει Εθναρχικό ρόλο ακόμη και σήμερα!!!

Αντιγράφω από το http://troktiko.blogspot.com/2008/05/blog-post_5352.html

Η καταγγελία-μαρτυρία κατά του Μάκη Κουρή
"Πριν τις εκλογές τον περασμένο Ιανουάριο, όπως κάθε φορά που βρίσκομαι στην Ελλάδα είχα συνάντηση στο γραφείο του, προκειμένου να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις για τις επερχόμενες αρχιεπισκοπικές εκλογές. Του είπα την άποψη μου -την οποία ξέρω ότι σέβεται- για τις επερχόμενες εκκλησιαστικές εξελίξεις και εκείνος τη δική του. Μάλιστα θυμάμαι με παρότρυνε για ακόμα μια φορά να επιστρέψω στην Ελλάδα. Συνεχίσαμε τη συζήτηση έχοντας εκείνος την αδικαιλογητή εμμονή του εναντίον αφενός

του Οικουμενικού Πατριαρχείου αλλά κυρίως εναντίον του νέου Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου. Προσπάθεισα να το μεταπείσω για την αδικαιολόγητη στάση εναντίον του νυν Αρχιεπισκόπου ανεξαρτήτως της εκλογής του ή όχι. Εις μάτην όμως. Αμετάπιστος. Η άποψη του καθόλα σεβάσμιου για μένα και διδασκάλου, δυστυχώς παραμένει αμετακίνητη! Ούτε λίγο ούτε πολύ θέλει ο ηγέτης της Εκκλησίας να είναι Παπαφλέσσας! Την δε Εκκλησία Εθναρχική λες και ζούμε στην κατοχή της Τουρκοκρατίας ή ζούμε εν όψει εθνικής καταστροφής. Εν συνεχεία με την εκλογή του νέου αρχιεπισκόπου είχαμε ένα δυο τηλεφωνικές επικοινωνίες στη προσπάθεια μου να ρίξω γέφυρες επικοιωνίας γιατί έβλεπα τι έρχεται. Ο Μ. Κουρής όμως αμετάπιστος. Εκ τότε δεν ξανά μιλήσαμε παρόλο που άρχισε να αναφέρεται με κείμενα στην εφημερίδα σε μένα και στη σχέση μου με τον νέο προκαθήμενο.

Ποτέ δεν έκρυψα άλλοστε ότι τον σέβομαι και είμαι κοντά του επί δώδεκα και πλέον χρόνια αθόρυβα ως φίλος και πνευματικό του τέκνο μόνο και τίποτε περισσότερο τονίζοντας δε ότι ούτε εζήτεισα ούτε επεδίωξα ποτέ μου τίποτα! Ακριβώς για να μπορώ να λέω ελεύθερα και αβίαστα την άποψη μου όταν και όποτε θέλω. Εξ ου και συνεχίζω να παραμένω εις την ξένη(...)

Όμως αυτή η σταθερή του εμμονή και οι επιθέσεις και ενορχηστρώσεις σε αυτό τον αναίτιο βρόμικο πόλεμο εναντίον του νέου αρχιεπισκόπου με υποχρεώνουν να διαχωρίσω δημόσια τη θέση μου και να κρατείσω αποστάσεις από αυτές τις άδικες και απρόκλητες επιθέσεις, εναντίον ενός ανθρώπου που και αγαπώ και σέβομαι{και αυτός είναι ο Αρχ. Ιερώνυμος}. Δηλώνοντας παράλληλα σε πρώτο πρόσωπο προς τον δάσκαλο Μάκη Κουρή, πάνω από όλα το σεβασμό μου στην μεγάλη εθνική προσπάθεια που κάνει με την εφημερίδα ΤΟ ΠΑΡΟΝ, τονίζοντας του και δημοσίως πλέον ότι σφάλει και παρασύρεται...

Ωστόσο η υπόθεση προσλαμβάνει επικίνδυνες και ανεξέλεκτες διαστάσεις... Σέβομαι και εκτιμώ τον Μάκη Κουρή και παραμέμω πάντα δίπλα του στα άλλα μεγάλα θέματα αλλά εκ των πραγμάτων επειδή δεν είμαι από εκείνους -και αυτό το έχω πληρώσει πολύ ακριβά εδώ και χρόνια στην 23 χρονη επαγγελματική μου πορεία- που μασάει τα λόγια του ή καταπίνει την γλώσσα του στα δύσκολα όταν αυτά έρχονται είμαι υποχρεωμένος να διαχωρίσω τη θέση μου και να του πω ότι σφάλει!

Ενδεχομένως επιρρεασμένος από την στενή -επαγγελματική ή όχι ουδείς ξέρει- με τον Σωτήρη Τζούμα... Όλοι γνωρίζουμε το πάθος με τα εκκλησιαστικά και ρόλο του φίλτατου Σωτήρη Τζούμα (του γνωστού επικοινωνιολόγου) τον οποίο τυγχάνει να γνωρίζω αρκετά καλά μετά τις διαστικές υποθέσεις που είχα εις βάρος μου, τις μυνήσεις και τις αγωγές που με φόρτωσε όταν από το 1999 είχα μιλήσει και αποκαλύψει με αποχρώσεις και ενδείξεις τα σκάνδαλα που επωάζονταν από τότε ήδη στην αυλή του νεοκελεγέντος Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου...

Σκάνδαλα που πλέον πήραν τη μορφή χιονοστιβάδας και κινδυνεύουν όχι μόνο να πνίξουν τον ίδιο αλλά και οι συν αυτώ φίλους... και εδώ σταματώ... Το όνομα του έχει ταυτιστεί με τον μακαριστό αλλά και με το δυσώδες περιβάλλον που εν τω μεταξύ δημιουργήθηκε...

Είναι επίσης γωστό ότι όταν μεσουρανούσε το άστρο του έπαιξε και καθόρισε πολλά... που δεν είναι τοις παρούσης να δημοσιοποιηθούν...ακόμα...

Σήμερα απλά όσοι έσπειραν ανέμους θερίζουν θύλλες...

Αυτά όλα με αφορμή τις αποκαλύψεις του δημοφιλούς Blog TROKTIKO. "Αποκαλύψεις" -τις οποίες αναδημοσιεύουμε χωρίς να υιοθετούμε τις συντακτικές εκφραστικές ακρότητες της παρουσιάσης του θέματος. "Αποκαλύψεις" για τον ευρύτερο κόσμο του διαδικτύου και συνολικά της Ελλάδας και των ανά τω κόσμο Ελλήνων, αλλά για όλους εμάς που έχουμε πλέον διατρίψει στο εκκλησιαστικό ρεπορτάζ, ήταν απλά θέμα χρόνου η περαιτέρω δημοσιοποίηση τους... Όσα έρχονται θα αναδείξουν δυστυχώς τη βρώμα και τη δυσωδία της ιερής καμαρίλας εκ της οποίας αναβλύζουν αναθυμιάσεις(...) οι οποίες ουαί και αλοίμονο αν ανοίξει το κουτί της πανδώρας με τις αποκαλύψεις και τα συμφέροντα που κρύοβονται πίσω από αυτές τις άδικες, αναίτιες και απρόκλητες επιθέσεις που δέχεται ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος".

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
http://www.greekamericannewsagency.com/gana/index.php?option=com_content&task=view&id=2974&Itemid=83

YΓ.Είδατε τί λέει ο μάστορας; Είναι κακό να θέλουμε αρχιεπίσκοπο Παπαφλέσσα και όχι μπ...έσα!
Όσοι λοιπόν θέλετε Εκκλησία Ελληνική, Εθναρχική τρέμετε!
Θα σας κάψουν ως "αιρετικούς" στην πυρά οι Ιερώνυμοι και οι Στεφανόπουλοι και τη δάδα θα τους δώσουν οι Πρεντεντεροτσιμάδες με τον "Alexis" αγκαλιά.
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 19, 2008 12:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Νάτα τα μαντάτα και χειρότερα απ'ότι λέγαμε.
Τώρα πια όχι μόνο οι "νέες χώρες" υπό τη δικαιοδοσία της τουρκικής νομαρχίας της Ιστανμπούλ αλλά και οι "παλιές". Αναιρείται εκκλησιαστικά το 1821!
Από το ΠΑΡΟΝ:

ΒΑΤΕΡΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ
Πήγε Αρχιεπίσκοπος, γύρισε Μητροπολίτης!

Ανάστατοι Ιεράρχες, κληρικοί, θεολόγοι

Ανησυχούν ότι εκχωρήθηκε το Αυτοκέφαλο που το υπερασπίστηκαν, ακόμη και με συγκρούσεις, οι Μακαριστοί Σεραφείμ και Χριστόδουλος

Κρίσιμος μήνας ο Οκτώβριος, που θα συνέλθει η Ιεραρχία

Είναι αναμφισβήτητα πρόκριμα για τα μελλούμενα η παρθενική επίσκεψη του νέου Αρχιεπισκόπου στο Φανάρι και τα συνομολογηθέντα στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Από πολλές πλευρές εκφραζόταν όλο αυτό το διάστημα μια έντονη ανησυχία για το περιεχόμενο των «αποσκευών» του κ. Ιερώνυμου σ’ αυτό το ταξίδι.

Το ερώτημα στα χείλη των περισσοτέρων ήταν «τι θα παιχθεί» και «ποια δώρα έχει για τον κ. Βαρθολομαίο» ο Μακαριώτατος. Η αλήθεια είναι ότι τα είπαν όλα εξαρχής «χαρτί και καλαμάρι». Χωρίς να κρύψουν τίποτα. Πολύ απλά ο Αρχιεπίσκοπος υπέγραψε την πλήρη και άνευ όρων παράδοση της Ελλαδικής Εκκλησίας στο Φανάρι, κάτι που ο Οικουμενικός Πατριάρχης επεδίωκε με προσήλωση εδώ και χρόνια.

Η ουσία των απόψεων Ιερώνυμου σε σχέση με όλες τις απαιτήσεις του Κωνσταντινουπόλεως ήταν: Ό,τι θέλετε, Παναγιώτατε! Μέχρι και ότι θα αλλάξει τον καταστατικό χάρτη δεσμεύτηκε.

Κάνοντας στροφή 180 μοιρών από τη φιλοσοφία και τη θεσμική στάση Χριστόδουλου υιοθέτησε πλήρως τον Πατριαρχικό και Συνοδικό Τόμο του 1850, όπως και την αντίστοιχη Πράξη του 1928, με όλες τις προβλέψεις τους για το καθεστώς των λεγόμενων Νέων Χωρών.

Ήτοι, εφεξής, οι Μητροπολίτες των Νέων Χωρών οφείλουν να δίνουν αναφορά για όλα στον Πατριάρχη, ο οποίος βεβαίως θα έχει βαρύνοντα ρόλο και στην όποια νέα εκλογή μητροπολιτών. Είναι ορατός πλέον ο κίνδυνος να χαθούν σχεδόν οι μισές μητροπόλεις και τα όρια δικαιοδοσίας της Ελλαδικής Εκκλησίας να υποχωρήσουν μέχρι τη Μελούνα!

Στο ίδιο πνεύμα πάντα ο Αρχιεπίσκοπος υποσχέθηκε ενιαία έκφραση των δύο γραφείων στις Βρυξέλλες και ουσιαστική ενίσχυση και αναβάθμιση του Γραφείου της Πατριαρχικής Αντιπροσωπείας στην Αθήνα.

Εν τω μεταξύ η γενική αίσθηση ότι με τις δρομολογηθείσες εξαγγελίες η Ελλαδική Εκκλησία τείνει να μεταβληθεί σ’ ένα είδος Εξαρχίας, όπου τίθεται εν αμφιβόλω ακόμη και αυτή η Αυτοκεφαλία της, έχει πυροδοτήσει ένα υποβόσκον κύμα αντιδράσεων.

Είναι ενδεικτική, π.χ., η αναφορά όσων παρέστησαν στο περίφημο συλλείτουργο ότι οι περισσότεροι απεχώρησαν κουνώντας με νόημα το κεφάλι τους και με την καυτή διαπίστωση ότι ο Ιερώνυμος ανέβηκε ως Αρχιεπίσκοπος και γύρισε σαν απλός Μητροπολίτης!

Μ’ όλα αυτά διαγράφεται δυστυχώς σιγά σιγά ένα κλίμα διχασμού στην Ιεραρχία, με ορατή την προοπτική να δούμε την παράλληλη λειτουργία δύο αντιλήψεων, δύο Εκκλησιών της Ελλάδας σε μία!

Ταυτόχρονα, όλοι εκείνοι που ομιλούν για άνευ όρων παράδοση δεν αναγνωρίζουν κανένα ελαφρυντικό στον Ιερώνυμο, αφού, όπως λένε χαρακτηριστικά, είχε στα χέρια του και γνώριζε απολύτως τι επρόκειτο να πει και να υποστηρίξει στην ομιλία του ο Βαρθολομαίος, άρα ούτε περίπτωση αιφνιδιασμού του υπήρχε. Δηλώνουν δε την ίδια ώρα έκπληκτοι από την ταχύτητα και την ένταση με την οποία σπεύδει να ανατρέψει όλα όσα επεχείρησε να χτίσει τα τελευταία χρόνια ο προκάτοχός του.

Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται στις σχέσεις Φαναρίου και Εκκλησίας της Ελλάδος, καθώς και το πνεύμα που τις διέπει πλέον, προκύπτει αβίαστα από τον τόνο των εκατέρωθεν προσφωνήσεων: «Όταν εμείς, για υποκειμενικούς, πρόσκαιρους και πολλές φορές επιπόλαιους λόγους, ζητούμε την κατάλυσιν των θεσπισμένων και θεμελιωμένων δομών της Εκκλησίας, γευόμεθα τις συνέπειες των παραθεωρήσεων στο επόμενο βήμα μας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ιερώνυμος. «Όποιες τυχόν δυσκολίες και ολιγωρίες παρουσιάσθηκαν στο παρελθόν δεν θα επιτρέψουμε με κανέναν τρόπο και από καμία αφορμή να επανέλθουν στο προσκήνιο. Στις θέσεις μας αυτές είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε αρωγό σύσσωμη τη συντεταγμένη Ελληνική Πολιτεία για να βοηθήση, όπου χρειάζεται, στα όρια των ιδικών της και μόνον αρμοδιοτήτων, για την υπέρβασιν των όποιων εμποδίων στην προσαρμογή μας προς το ορθόν», διαβεβαίωσε το Φανάρι ο Αρχιεπίσκοπος, για να καταλήξει εξόχως αποκαλυπτικά: «Δεν έχουμε, Παναγιώτατε, να σας προσφέρουμε τίποτε άλλο, παρά μόνον την αφοσίωσιν που μπορούν να προσφέρουν τα παιδιά στους γονείς τους».

Αναφερόμενος από την πλευρά του στην Αυτοκεφαλία που παραχωρήθηκε το 1850 στην Εκκλησία της Ελλάδος, ο Οικουμενικός Πατριάρχης τόνισε ότι αυτή έγινε «εν πλήρη επιγνώσει της πολιτειοκρατικής προκατάληψης για τα εκκλησιαστικά» που επικρατούσε τότε στην Ελλάδα, διευκρινίζοντας ακολούθως με νόημα: «Η χορηγία της διοικητικής Αυτοκεφαλίας και αυτοτέλειας δεν εκριζώνει την “κλιματίδα” εκ της πρωτογενούς αμπέλου, ούτε παραχαράσσει όρια τεθέντα κατά τας Οικουμενικάς Συνόδους και “συμφωνηθέντα” υπό των Πατέρων της Εκκλησίας. Προς τούτο, και ό,τι “άτακτα” βλασταίνει εκ της αμπέλου της Εκκλησίας ως “λαίμαργος παραφυάς” θεωρείται επιβλαβές βλάστημα και ως «μη ποιούν καρπόν καλόν, εκκόπτεται και εις πυρ βάλλεται».

Όπως καθίσταται εμφανές, καμιά ιδιαίτερη προσπάθεια δεν κατεβλήθη από καμιά πλευρά να αποκρυβεί έστω και διπλωματικά το «ανάθεμα» κατά των επιλογών του Μακαριστού Χριστόδουλου: Το ίδιο εντυπωσιακή, βέβαια, είναι και η επιμονή του Πατριάρχη να οικοδομεί τα πάντα με σημείο αναφοράς το 1850, την περίοδο δηλαδή που η Ελλάδα δεν είχε συμπληρώσει καν δύο δεκαετίες ζωής.

Θα ’λεγε κανείς ότι ήταν εκεί «ωσεί παρών», με τη σκιά του να πέφτει βαριά ακόμη στον εκκλησιαστικό χώρο.

Και ενώ οι εξελίξεις φαίνεται να είναι ραγδαίες και προς μία κατεύθυνση, ερωτηματικό ωστόσο παραμένει η στάση της Ιεραρχίας, στην οποία υπάρχουν αρκετοί που διαφωνούν μ’ αυτήν την προοπτική.
Ειδικά μάλιστα για την απόφαση προσαρμογής του Καταστατικού Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος με την Πατριαρχική Πράξη του 1928, που διέπει το καθεστώς διοίκησης των μητροπόλεων των λεγόμενων Νέων Χωρών, η αίσθηση είναι ότι θα είναι πολύ δύσκολο να ληφθεί όταν θα έρθει προς συζήτηση στην κρίσιμη συνεδρίαση της Ιεραρχίας τον προσεχή Οκτώβρη.

Όλα θα κριθούν τότε, οπότε αναμένεται να μιλήσουν κι εκείνοι που τώρα σιωπούν. Το μέγεθος πάντως των τριγμών και των αντιδράσεων, που θεωρούνται βέβαιες, θα εξαρτηθεί αναμφίβολα και από το τι ακριβώς θα πει και θα ανακοινώσει ο Αρχιεπίσκοπος. Από τις επιμέρους διατυπώσεις, τις εξηγήσεις και τους ιδιαίτερους χειρισμούς του ιδίου.

Χρονικό ορόσημο, όμως, πέρα από τη σύγκληση της Ιεραρχίας, αποτελούν και οι εκλογές νέων ιεραρχών για τις χηρεύουσες θέσεις των Ιερών Μητροπόλεων Λευκάδας, Παροναξίας, Θηβών και Λεβαδείας. Από το στίγμα που θα δοθεί εξαρτάται η συνέχιση ή η λύση της σιωπής ορισμένων, συνυπολογιζομένης εδώ και της τελικής έκβασης στο Εφετείο της ιδιάζουσας υπόθεσης με τον πρώην Αττικής.
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 19, 2008 1:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
επίσης από το ΠΑΡΟΝ:

Δολοφόνησαν την Εκκλησία του έθνους!
Του ΣΤΕΦ. ΕΦΕΣΤΙΟΥ

Πήγε στο Φανάρι Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος και επέστρεψε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Μελούνας. Οι συμφωνίες που υπογράφηκαν εκεί θα έχουν πελώριες και άκρως οδυνηρές συνέπειες για την πατρίδα μας. Δεν το λέμε εμείς. Το λέει ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ.

Ιδού τι γράφει το 1992 ο Σεραφείμ προς τον Βαρθολομαίο:

Παναγιώτατε και θειότατε Αρχιεπίσκοπε Κων/πόλεως, Νέας Ρώμης… κ.κ. Βαρθολομαίε.

«Εις τας διεκκλησιαστικάς και ειδικώτερον εις τας αφορώσας το Οικουμενικόν Πατριαρχείον και την Εκκλησίαν της Ελλάδος υποθέσεις, ίσχυον τα καθιερωμένα και συμπεφωνημένα, ίνα μη η υπέρβασις ετέρωθεν των τεθεσπισμένων όρων ψυχράνη την αγάπην και διαταράξη τας αρμονικάς των Εκκλησιών ημών σχέσεις. Προκειμένου δε περί των Ιερών Μητροπόλεων και των Σέβ. Μητροπολιτών των βορείων και ακριτικών επαρχιών της Ελλάδος, ενσωματωμένων εις τον κορμόν της χώρας ημών και της καθ’ ημάς φερωνύμου Αυτοκεφάλου Εκκλησίας, η πρότερον υφισταμένη σχέσις αυτών προς το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, συνεπήγετο κυρίως τρία τινά: α) το μνημόσυνον του ονόματος του Οικουμενικού Πατριάρχου, β) την ανακοίνωσιν Αυτώ ενδεχομένης χηρείας και πληρώσεως ακολούθως Μητροπόλεως τινός και γ) την υποβολήν εκθέσεων των οικείων Μητροπολιτών εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον. Πέραν των βασικών τούτων, ουδεμία άλλη σχέσις ή αναφορά ίσχυσεν εν τη πράξει».

«Πλην, εν ταις εσχάταις ταύτας ημέραις, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος πληροφορείται ότι η Υμετέρα Παναγιότης, από της αναρρήσεως αυτής εις τον Οικουμενικόν θρόνον, ήρχισεν ανακινούσα, ως μη ώφειλε, και θίγουσα ζητήματα απτόμενα του ελλαδικού χώρου, και κατ’ εξοχήν αφορώντα εις τα της Εκκλησίας της Ελλάδος, καλώς δε και παγίως κείμενα, επί των οποίων όμως Αύτη μεθοδεύει επεμβάσεις και μονομερείς ενεργείας και νέας ρυθμίσεις.

Περί τινών εξ αυτών εξήγγειλε τοιαύτας προγραμματιζόμενος επεμβάσεις η Υμετέρα Παναγιότης, κατά την πρόσφατον σύναξιν της Ιεραρχίας του Οικουμενικού θρόνου. Η δε κληθείσα και παραστάσα εις την σύναξιν ταύτην αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος επεσήμανε, διά του Σέβ. Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου, την ανάγκην συνεννοήσεως μετά της Ιεράς ημών Συνόδου, χωρίς εν τούτοις να εύρη ανταπόκρισιν ουδέ συναίνεσιν παρ’ Υμών η πρότασις αύτη».

«Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι ενιαία και αδιαίρετος και απορούμε πώς είναι δυνατόν να σκέπτεται το Οικουμενικόν Πατριαρχείον ότι είναι ποτέ δυνατόν να αποποιηθή το ήμισυ της Εκκλησίας της Ελλάδος».

«Η ονομασία ‘‘Νέαι Χώραι’’, ουδεμίαν σύγχρονον πραγματικότητα εκφράζει. Και ο όρος ‘‘επιτροπικώς’’ –ίνα μη είπωμεν σχήμα λόγον θα εχαρακτηρίζετο παρ’ ημών μόνον ως σχήμα και τρόπος εκχωρήσεως, χωρίς καμίαν άλλην ουσιαστικήν προοπτικήν.

Απ’ αρχής άλλως τε κατεφάνη η εθνική αναγκαιότης, όπως ακολουθηθή η ισχύουσα κανονική επιταγή «τα εκκλησιαστικά τοις πολιτικοίς είωθε συμμεταβάλλεσθαι».

Και αι περί ων ο λόγος επαρχίαια ηξίουν και ανέμεναν την οικείαν θέσιν εις την ελευθέραν ήδη Ελλάδα και εις το Συνταγμάτιον της προ πολλού Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος.

Απορούμεν πώς σκέπτεται το Οικουμενικόν Πατριαρχείον εν προκειμένω. Είναι δυνατόν ποτέ να αποκοπή εκκλησιαστικώς το ήμισυ της Ελλάδος; Όταν εθνικοί κίνδυνοι απειλούν τας βορείους και ανατολικάς ακριτικάς επαρχίας της χώρας, είναι αδιανόητον να χαραχθούν κάτωθεν της επιμάχου Μακεδονίας τα όρια της εκκλησίας της Ελλάδος. Θα δικαιώσωμεν ημείς αυτοί τας διεκδικήσεις των Σκοπίων, άτινες σημειωτέον ήρχισαν από της εκκλησιαστικής χειραφετήσεως, διά να εξελιχθώσιν εις γεωγραφικάς απαιτήσεις και αλλοίωσιν της Ιστορίας».

«Θεωρούμε, Παναγιώτατε, ότι ουδέν ήλλαξεν εν ταις ημέραις ημών ταύταις, ώστε η Υμετέρα Πατριαρχία να έχη ανάγκην να επιβάλλη νέας ρυθμίσεις εις τα μέχρι τούδε καλώς ισχύοντα.

Όθεν, του Κυρίου συνεργούντος, ας χωρήσωμεν ομού επί ‘‘τον προκείμενον ημίν αγώνα’’, ‘‘σύμψυχοι’’, ‘‘το εν φρονούντες’’. Και ο Θεός της ειρήνης έσται μεθ’ ημών».

Επί δε τούτοις και αύθις την Υμετέραν Θειοτάτην Παναγιότητα κατασπαζόμενοι φιλήματι αγαπητέ εν Χριστώ τω Θεώ και Σωτήρι ημών διατελούμεν.

Κανένας Ιεράρχης δεν μπορεί να πει ότι γελάστηκε και δεν κατάλαβε τι θα γινόταν αν ψήφιζε Βαρθολομαίο. Ήταν σε όλους γνωστή η απαίτηση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, όπως ακριβώς τη διετύπωσε ο ίδιος στην ελληνική τηλεόραση την εποχή που ο Χριστόδουλος κατάφεραν να κλυδωνίζεται: η Εκκλησία της Ελλάδος δεν είναι της Ελλάδος, αλλά της Μελούνας: περιλαμβάνει μόνο Στερεά, Πελοπόννησο, λίγα νησιά στο Αιγαίο κοντινά στην Στερεά και τα Ιόνια νησιά. Η υπόλοιπη Ελλάδα ανήκει στο Πατριαρχείο.

Αυτό ήταν πολύ καλά γνωστό στους Ιεράρχες, και διετύπωσαν τότε σε ψηφοφορία της Ιεραρχίας την αντίθεσή τους.

Στη συνέχεια, μετά τον θάνατο του Χριστόδουλου, η Ιεραρχία ψήφισε τον άνθρωπο που θα έσερνε όλη την Εκκλησία της Ελλάδος στην άρνηση του εαυτού της και στην πλήρη απόσυρσή της από τον κορμό της Ελλάδος. Μετά τις πρόσφατες Συμφωνίες στο Φανάρι, ποιος Αρχιεπίσκοπος θα τολμήσει να υψώσει το ανάστημά του σε παράγοντες που θέλουν την υποταγή της Ελλάδος; Ποιος θα τολμήσει να μιλήσει εκφράζοντας το έθνος;

Στην ιστορία θα μείνουν οι προσκυνημένοι Ιεράρχες. Αυτοί που παραδίδουν το έθνος στη διάθεση των πασάδων.
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 26, 2008 2:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΠΟ ΤΟ "ΠΑΡΟΝ" ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗ Β.ΕΛΛΑΔΑ...

Τα ράσα κρύβουν στιλέτο προδοσίας;
Γράφει ο ΣΤΕΦ. ΕΦΕΣΤΙΟΣ

Θα θέλαμε πάρα πολύ να πιστέψουμε και εμείς ότι οι Ιεράρχες θα αντιδράσουν, και δεν θα δεχθούν τα όσα συμφώνησαν ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Αλλά είμαστε μάλλον βέβαιοι ότι δεν θα γίνει αυτό, ότι η Ιεραρχία στην πλειοψηφία της θα χειροκροτήσει την αποκοπή από την Εκκλησία μας της Μακεδονίας και της Θράκης. Είμαστε βέβαιοι πως κάποιοι λίγοι θα αντιδράσουν, αλλά η πλειοψηφία θα συμφωνήσει.

Γιατί αυτή η βεβαιότητα; Μα, απλούστατα, διότι ο μόλις χθες πανηγυρικώτατα ψηφισθείς Ιερώνυμος δεν έκανε στην Πόλη κάτι απρόβλεπτο. Αντίθετα, το είχε διαλαλήσει πριν από την εκλογή του με κάθε τρόπο. Και για να πείσει κάθε δύσπιστο, έβαλε στρατηγούς του στην εκλογική μάχη τους Ηρακλείς του φαναριώτικου στέμματος: τον Θεόκλητο Ιωαννίνων και τον Ζακύνθου. Οι Ιεράρχες μας ψήφισαν, λοιπόν, εν πλήρη συνειδήσει αυτήν ακριβώς την πολιτική που επισφραγίστηκε στο Φανάρι. Οι Ιεράρχες ψήφισαν, και φοβούμεθα ότι θα επικυρώσουν, όχι μόνο τον κατακερματισμό της Εκκλησίας αλλά και την παράδοση της Μακεδονίας και της Θράκης στην υψηλή επιστασία της Τουρκίας.

Βαριές κουβέντες; Όχι και τόσο. Υπάρχει Ιεράρχης που να αμφισβητεί ότι το Πατριαρχείο υπακούει απολύτως στις εντολές της Άγκυρας; Αν το δεχθούμε αυτό, αν πούμε ότι το Πατριαρχείο είναι ελεύθερο μέσα στην Τουρκία, τότε το Πατριαρχείο έχει στελεχωθεί με προδότες. Αλλά δεν το δεχόμαστε αυτό. Και επειδή δεν το δεχόμαστε, γι' αυτό πιστεύουμε ότι πιεζόμενο από τους Τούρκους έχει αναγορεύσει σε Άρχοντα του Θρόνου τον επικεφαλής της οργάνωσης που χρηματοδότησε και οργάνωσε τη συγγραφή βιβλίων διαστροφής της ιστορίας μας - ένα από αυτά είναι και το βιβλίο της κ. Ρεπούση. Γι' αυτό άλλωστε και το Πατριαρχείο ουδέποτε διαμαρτυρήθηκε για τα όσα γράφει το βιβλίο της Ρεπούση, που εμφανίζει την Εκκλησία επί Τουρκοκρατίας να ζει ζωή και κότα και τους Έλληνες να απολαμβάνουν την ελευθερία τους.

Επειδή πιστεύουμε ότι το Πατριαρχείο μας πιέζεται αφόρητα από τους Τούρκους, γι' αυτό και δικαιολογούμε την πλήρη σιγή του για την επιχειρούμενη άλωση της Θράκης από τους Τούρκους. Υπάρχει κανείς που να φαντάζεται ότι οι Τούρκοι το μόνο που θέλουν στη Θράκη είναι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα;

Τολμά κανείς μας να διανοηθεί ότι το Πατριαρχείο θα στηρίξει (όπως οφείλει) με κάθε τρόπο και δημόσια την ελληνικότητα της Θράκης; Εάν τολμούσε να το κάνει, τότε το Πατριαρχείο δεν θα έθετε με κανέναν τρόπο ετούτη ακριβώς την ώρα θέμα των λεγομένων «νέων χωρών», αντιλαμβανόμενο ότι τούτη την ώρα, με τη Θράκη και τη Μακεδονία σε τέτοιο κίνδυνο, κάθε προσπάθεια απόσπασης από την Ελλάδα των δύο περιοχών συνιστά εσχάτη προδοσία. Αν δεν πιεζόταν το Πατριαρχείο, όσο και να ήθελε να πάρει τη Μακεδονία και τη Θράκη θα το άφηνε για άλλη ώρα, θα έθετε ίσως θέμα αν δεν υπήρχε εθνικός κίνδυνος. Και επειδή πιστεύουμε ότι το Πατριαρχείο δεν στελεχώνεται ούτε από ηλίθιους ούτε από προδότες, γι' αυτό λέμε πως όχι, το Πατριαρχείο δεν είναι υπεύθυνο προδοσίας αλλά πιέζεται από τους Τούρκους να θέσει τώρα θέμα Θράκης και Μακεδονίας.

Επειδή πιστεύουμε ότι το Πατριαρχείο δεν είναι ελεύθερο, γι' αυτό και δεχόμαστε με κατανόηση τη αντεθνική σιωπή του για το Κυπριακό, την εκκωφαντική σιωπή του για τις καταστροφές μοναστηριών κι εκκλησιών στην Κύπρο από τους Τούρκους. Ποτέ δεν συμπαραστάθηκε στον αγώνα των Κυπρίων, ποτέ δεν ευχήθηκε τη λευτεριά τους. Για ποιον άλλο λόγο παρά διότι δεν τολμά να το κάνει;

Επειδή πιστεύουμε πως είναι ουσιαστικά δέσμιο των Τούρκων, γι' αυτό και δεν κατηγορούμε τη σιωπή του για τη γενοκτονία των Ποντίων. Κατόρθωσαν οι Πόντιοι να κινητοποιήσουν ακόμη και Αμερικανούς γερουσιαστές, αλλά δεν ίδρωσε το αφτί ούτε ενός διάκου στο Φανάρι. Γιατί άραγε;

Για τον ίδιο λόγο που κάνει την τρελή και για τις σφαγές των Αρμενίων. Το ίδιο ακριβώς κάνει και η Εκκλησία των Αρμενίων στην Πόλη: δεν μιλάει για τη σφαγή των ομοεθνών του. Αλλά ο εκεί αρμόδιος άφησε να διαρρεύσει ο λόγος: φοβούνται οι ελάχιστοι απομείναντες στην Πόλη Αρμένιοι ότι θα εξοντωθούν μέχρις ενός την ίδια μέρα που θα τολμήσουν να συμπαρασταθούν στους συμπατριώτες τους που αγωνίζονται για τη δικαίωση των θυμάτων. Εμείς λοιπόν πιστεύουμε ότι και το Φανάρι φοβάται - αλλιώς θα πρέπει να παραδεχθούμε ότι συμφωνεί με τους Τούρκους. Ο φόβος και μόνον, ισχυριζόμαστε, οδηγεί το Φανάρι σε πλήρη απομάκρυνση από κάθε εθνικό αγώνα. Ο φόβος (λέμε εμείς) το υποχρέωσε να μην υψώσει φωνή μαζί με την Εκκλησία της Κύπρου εναντίον του σχεδίου Ανάν. Αυτή λοιπόν την κατάσταση του Πατριαρχείου την ήξεραν οι Ιεράρχες μας. Και όμως, ψήφισαν την εφαρμογή της πολιτικής που υπαγορεύει η Άγκυρα. Γιατί το έκαναν; Καλά, το Φανάρι είναι υπόδουλο. Αυτοί, γιατί το έκαναν;

Γιατί ψήφισαν τον εκπρόσωπο μιας πολιτικής που οραματίζεται την υποταγή της Θράκης στους Τούρκους; Γιατί ψήφισαν τον εκπρόσωπο μιας πολιτικής που αφήνει έκθετη τη Μακεδονία, την ώρα που ο έλληνας πρωθυπουργός ύψωσε βέτο όχι σε κάποιο τσουτσέκι της Τουρκίας αλλά στην ωμή βία της αμερικανικής ηγεμονίας;

Θέλουν να μας πείσουν ότι δεν κατάλαβαν λοιπόν οι Ιεράρχες μας;

Δεν θα μας πείσουν, διότι είναι εκείνοι ηλίθιοι, και δεν είμαστε ούτε κι εμείς. Αλλά ιδού, έρχεται η ώρα. Να δούμε λοιπόν εάν θα υψώσουν έστω τώρα το ανάστημά τους.

Δεν θέλουμε να μιλήσουν ανωνύμως και με τηλεφωνήματα στο «ΠΑΡΟΝ». Θα τους κρίνουμε έναν έναν, και θα δημοσιεύσουμε σε στήλη προδοτών του έθνους τα ονόματα όσων σιωπήσουν και όσων αποδεχθούν την παράδοση της Ελλάδας στους εχθρούς της.

Οψόμεθα σύντομα, και τα εγκόλπιά σας δεν γράφουν ιστορία. Η στάση σας θα γράψει.
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 11:05 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Εύστοχο σχόλιο από το Press-gr

Ανύπαρκτος ο αρχιεπίσκοπος‏...
.

Ο κ. Ιερώνυμος δεν παίρνει θέση για κανένα θέμα και έτσι δίνει την εντύπωση ότι η Εκκλησία της Ελλάδος είναι ακέφαλη!
.
Αλγεινή εντύπωση μου έκανε χθες η άρνηση του αριχεπισκόπου Ιερωνύμου να λάβει θέση, να εκφράσει άποψη στο θέμα του «γάμου» των ομοφυλοφίλων. Ο κ. Ιερώνυμος, κάλλιστα μπορεί να χαρακτηρισθεί ως αντίπους του μακαριστού προκατόχου του, αφού ουδέποτε προβαίνει σε δηλώσεις. Ούτε για το Σκοπιανό, ούτε για τις συζητήσεις που είχε με τον Πατριάρχη στο Φανάρι, ούτε για τα κοινωνικά προβλήματα. Απλώς σιωπά.
Έτσι, όμως, δίνει την εντύπωση ότι η Εκκλησία της Ελλάδος είναι εντελώς αποκομμένη από την κοινωνία, εκτός κι αν πράγματι αυτό φιλοδοξεί να είναι. Ίσως ο κ. Ιερώνυμος να ήταν κατάλληλος για μοναχός, οπότε μάλλον σε κάποιο μοναστήρι θα έπρεπε να είχε επιλέξει να πάει και όχι να γίνει Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, για να δώσει μα την απουσία του την εντύπωση ότι η ελλαδική εκκλησία δεν είναι απλώς αυτοκέφαλη, αλλά εντελώς ΑΚΕΦΑΛΗ !!
Επιστροφή στην κορυφή
Αρταξέρξης



Ένταξη: 09 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 14
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 12:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Βρίσκω την ευκαιρία, διαβάζωντας τα γραφόμενά σας, να γράψω κάποια πράματα γιά το θέμα αυτό περί της απήχησης της ορθοδόξου πίστεως στην κοινωνία, (όχι μόνο στην νεοελληνική, αλλά διαχρονικά και σε κάθε είδους κοινωνία).Λένε πολλοί, ουσιαστικά χωρίς περιστροφές ότι είναι και πολύ λαπάς ο Ιερώνυμος και τι καλός εθνικιστής και μέγας εθνάρχης ήταν ο Χριστόδουλος και κάτι τέτοιες τρίχες. Ναί τρίχες. Δεν γουστάρω ούτε θα γουσταρίσω ποτέ τον πασοκοσυνασπισμούλη, γιατί απλώς είναι κομμάτι του αμερικανο-καπιταλισμού με "κεντροαριστερό" ή "εκσυγχρονισμένο αριστερό" ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ. Αλλά ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ (τουλάχιστον της ορθοδόξου ασκητικής πίστεως) ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ (ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ) ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ.Δέν αρέσει ο Ιερώνυμος. Ο Χριστόδουλος δηλαδή τί έκανε?? Έλεγε δυό λογάκια περί εθνικών θεμάτων, χαμένων πατρίδων, και κάτι άλλα χαριτωμένα (σαν καλός Απριλιανός που ήταν), και μετά το ... φλογερό κήρυγμα χωνότανε στη λιμουζίνα, πήγαινε στις βίλλες με πισίνες, παραθέριζε σε νησιά, είχε φιλίες με πολιτικούς (κυρίως των μεγάλων κομμάτων του καπιταλισμού), και ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, καιΤΑ ΜEDIA. Τα ίδια από ΑΙΩΝΕΣ (από εποχής Φεουδαρχίας του Μεσαίωνα), κάνει ο κάθε Πατριάρχης, ο κάθε δεσπότης, ο παπάς της ενορίας σου, και οι λοιποί "άγιοι πατέρες". Παιδιά... δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι, δεν είναι πνευματικοί και αποστολικοί ασκητές ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, αυτό ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ ΤΟΝ ΑΣΚΗΤΗ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ, ΜΕ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ (ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ), ΑΓ.ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ (ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ), ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Οι άνθρωποι ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΚΗΔΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Όπου βλέπετε λοιπόν από εποχής Φεουδαρχικού Βυζαντίου, έως στην καπιταλιστική σημερινή κατάσταση, ρασοφόρους βόδια απ'το πάχος, μες στα πλούτη, τα περιουσιακά στοιχεία, τα ανάκτορα, με πολυτελή μεταφορικά μέσα, με ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΕΣ και φυσικά απ'την τόση χλιδή με ΦΙΛΗΔΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕΞΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ, Ε... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥ. Οι εξαιρέσεις ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, πάντα υπήρχαν πάντα θα υπάρχουν αλλά ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. Όσο γιά τον πάπα το βατικανό και τον δυτικό "χριστιανισμό", δεν ενδιαφέρει ΚΑΝΕΝΑΝ. Τα πράματα αυτά από εμφανίσεώς τους είναι ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΕΣ, και φυσικά (καί δογματικά) ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. Οπότε με παπικούς και προτεστάντες δεν αξίζει να ασχολούμαστε καν. Νά σου όμως και η Ορθόδοξη Ανατολή,Ο αυθεντικός και αρχαίος Χριστιανισμός, που αντί νά έχει ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, έχει ΙΕΡΑΤΕΙΟ (άλλο ΠΑΤΕΡΕΣ, άλλο ΙΕΡΑΤΕΙΟ, οι έννοιες διαφέρουν ΧΑΩΔΩΣ). ΙΕΡΑΤΕΙΟ σημαίνει συμπλήρωμα και σύμμαχος της Πολιτικής Εξουσίας και των πάσης φύσεως ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΩΝ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΠΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, γιά να θυμηθούμε και κάποιον που τους είχε καταλάβει σε βάθος..... Γιά να μήν γράφω πολλά πολλά, ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΡΔΟΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ, να ακολουθούν την ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΣΚΗΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, (ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΛΙΔΗ) και ΑΠΟ ΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΦΩΣ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ξανασυζητάμε αν μπορούν να εκφέρουν και πολιτικό λόγο.... Μέχρι ΤΟΤΕ ΜΟΥΓΚΑ, ΠΑΠΑΡΔΟΙ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ. Ίσως ο Ιερώνυμος το'χει καταλάβει ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ (στην Εκκλησία της Ελλάδος), γι'αυτό και έχει επιβάλλει ΣΙΩΠΗ. Μία επιβεβλημένη σιωπή. Τελευταίος ΠΑΤΕΡΙΚΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ (ακόμα και με τα μεσαιωνικά του ξεσπάσματα, και παρά την ΦΙΛΟΧΟΥΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΣΗ, άνθρωπος ήταν, έκανε και κάτι λάθη στη ζωή του),πάντως μόνο αυτός Ο ΑΣΚΗΤΗΣ ΘΑ 'ΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙ ΛΟΓΟ ακόμα και ΠΟΛΙΤΙΚΟ, γιατί του άξιζε αυτό το ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Αυτά, και θα επανέλθω. Το ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ : Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, Ο ΑΛΗΘΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, επικράτησε μόνο σε 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Πρώτον, ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΚΟΜΒΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΚΤΗΜΟΣΥΝΗΣ, (δηλαδή στην ΥΠΟΓΑ, ΕΚΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ), και δεύτερον στον ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΣΚΗΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΡΗΜΙΤΩΝ ΤΗΣ ΘΗΒΑΪΔΟΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΠΑΛΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΦΑΝΕΡΑ Σ'ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ Η ΑΤΑΞΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΕ Ο ΜΑΡΞ, και ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΚΤΟ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 12:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Νομίζω πως ο πρώην Λιβαδιάς το έχει παρακάνει πια με τη μούγκα του, τόσο που εκθέτει τους πάτρωνές του.
Είπαμε μούγκα για το Σκοπιανό,
μούγκα για το Κόσοβο, μούγκα και τώρα για τους γάμους των πισωγλέντηδων;
Δηλαδή ποιο διάολο θέμα θα θεωρήσει ότι δεν βγάζει την Εκκλησία από την "πνευματικότητα" (βλέπε μούγκα) για να πάρει θέση;
Τελικά, η Εκκλησία της Ελλάδας δεν έχει αρχιεπίσκοπο αλλά φίμωτρο αν και δεν βλέπω να κρατά για πολύ ακόμα αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή
Misha



Ένταξη: 18 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 06, 2008 1:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αρταξέρξη,να ξερες πόσο μεγάλες αλήθειες λες....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 09, 2008 1:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Μας τελειώνει άραγε ο πρώην Λιβαδιάς; Άιντε καιρός ήταν να σκάσει από την πολύ μούγκα...
Από το ΠΑΡΟΝ:

Κάτι έχει ο Αρχιεπίσκοπος;
Υπέστη ξαφνικά «μπλακ άουτ» την ώρα που δοξολογούσε τα «άγια των αγίων»

Κατατρόμαξαν οι παριστάμενοι

Άφωνος (!) για τους γάμους ομοφυλοφίλων...

Σε συνέχεια των πληροφοριών ότι ο Αρχιεπίσκοπος πρόκειται να επισκεφθεί μεγάλο νοσοκομείο της Νέας Υόρκης τον Ιούνιο για εξετάσεις, η εντύπωση ότι κάτι πρέπει να συμβαίνει με την υγεία του Μακαριώτατου ήρθε να ενισχυθεί από το νέο επεισόδιο που κατεγράφη από αυτόπτες μάρτυρες στη Βέροια.

Το περιστατικό, που έγινε αντιληπτό και από πολλούς τηλεθεατές της ΕΤ3, που μετέδιδε απευθείας την περασμένη Κυριακή το αρχιερατικό συλλείτουργο που έλαβε χώρα στο βήμα του Αγίου Παύλου στη Βέροια, παρουσία 11 Μητροπολιτών, αφορούσε την αδυναμία ολίγων δευτερολέπτων του Αρχιεπισκόπου να συμμετάσχει στην ιερουργία.

Συνέβη την ώρα που ανέπεμπε ευχές υπέρ ιεραρχών και λαού όταν ενώ ο ιεροδιάκονος προηγούνταν στη μνημόνευση, ο κ. Ιερώνυμος φάνηκε να τα χάνει και να μην μπορεί να αρθρώσει λόγο.

Ήταν, για όσους το πρόσεξαν, κάτι σαν ένα στιγμιαίο «black out». Η μαρτυρία του ιδίου, όπως τη μεταφέρουν στενοί του συνεργάτες, που θέλησαν να πληροφορηθούν τι ένιωσε, ότι «ήταν σαν να βγήκε ξαφνικά ένα μαύρο σύννεφο μπροστά μου κι ούτε έβλεπα ούτε άκουγα», είναι χαρακτηριστική.

Όπως και να 'χει, επειδή το θέμα της υγείας του εκκλησιαστικού ηγέτη δεν είναι πλέον «ταμπού» και ενδιαφέρει τον κόσμο, ευχής έργο θα ήταν να μη συμβαίνει τίποτε ανησυχητικό.

Επίσης, σε κάθε περίπτωση καλό θα ήταν, σε αντίθεση με ό,τι έγινε με τον Χριστόδουλο, που μάλλον αδιαφορούσε για την υγεία του, ο κάθε Αρχιεπίσκοπος να δείχνει την αναγκαία επιμέλεια και να επιδιώκει να υποβάλλεται σε τακτικό ιατρικό έλεγχο.

Θυελλώδης αναμένεται
η συνεδρίαση της ΔΙΣ

Ο αναβρασμός που κυριαρχεί στην ιεραρχία με αφορμή την τέλεση των πρώτων γάμων ομοφυλοφίλων στην Ελλάδα αναμένεται να μεταφερθεί στους κόλπους της 12μελούς Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, η οποία θα συνεδριάσει τελικά την ερχόμενη Τρίτη, 10 Ιουνίου, με όλη την καυτή επίκαιρη θεματολογία στην ημερήσια διάταξη.

Το γεγονός της διάχυτης δυσαρέσκειας μεταξύ των Μητροπολιτών για την επιτηδευμένη αφωνία του Αρχιεπισκόπου σε σχέση με το ευαίσθητο ζήτημα της τέλεσης γάμων μεταξύ ομοφυλοφίλων εντείνει την αίσθηση ότι η επικείμενη σύνοδος θα εξελιχθεί θυελλώδης και στο πρώτο «crash test» του νέου Προκαθημένου.

Πολλοί παραπέμπουν σε παλαιότερες απόλυτες τοποθετήσεις του κ. Ιερώνυμου ότι στο «θέμα αυτό δεν υπάρχει δυνατότητα ούτε εκπτώσεων ούτε παρεκκλίσεων» και τις αντιπαραβάλλουν με νόημα με την πρόσφατη δήλωσή του στη Σιβιτανίδειο ότι «εδώ βρισκόμαστε για άλλο ζήτημα», καθώς και με την ίδια διάθεση υπεκφυγής που επέδειξε και κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Σίφνο.

Το γεγονός ότι δεν αξιοποίησε τις ευκαιρίες που του δόθηκαν να επικοινωνήσει με το ευρύτερο ποίμνιο και να πάρει μια καθαρή θέση ως ο επικεφαλής της επίσημης ελλαδικής Εκκλησίας έχει εξοργίσει πολλούς ιεράρχες δημιουργώντας ένα βαρύ κλίμα κατακραυγής.

Είναι ντροπή, λένε χαρακτηριστικά, ενώ την ίδια ώρα δείχνουν επιτιμητικά και τον Οικουμενικό Πατριάρχη, ο οποίος επίσης απέφυγε να πάρει θέση, με τους ιεράρχες του πατριαρχικού κλίματος να σημειώνουν διπλωματικά ότι πρόκειται για θέμα που αφορά την ελληνική πολιτεία.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η όμορφη Τήλος, που βρέθηκε στη δίνη της επικαιρότητας μετά την πρωτοβουλία του ρέκτη δημάρχου της, υπάγεται εκκλησιαστικά στη Μητρόπολη Σύμης, δηλαδή σε μία από τις πέντε Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου που αναφέρονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Το βέβαιο, πάντως, είναι ότι η πίεση προς τον Αρχιεπίσκοπο για να πάρει θέση θα είναι έντονη και η θέση του, σύμφωνα με πληροφορίες συνεργατών του, που τον παρότρυναν φορτικά να εκφραστεί, ότι σε τελική ανάλυση πρόκειται για θέμα που δεν αγγίζει την Εκκλησία, δύσκολα θα μπορούσε να αποφορτίσει την κατάσταση.

Αξιοσημείωτο, στο ίδιο πλαίσιο, είναι το ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος» της περασμένης Κυριακής με τίτλο «Μη με πιέζετε, θα φύγω», όπου ούτε λίγο ούτε πολύ ο Αρχιεπίσκοπος εμφανίζεται σφόδρα ενοχλημένος από την «υπόγεια κριτική» με «ιερούς ψιθύρους» που δέχεται χοροστατούντος του Θεσσαλονίκης Άνθιμου, μετά την αποστασιοποίηση της Εκκλησίας από το Σκοπιανό, την απουσία από τα τηλεπαράθυρα και τη συμφωνία με το Οικουμενικό Πατριαρχείο!

Χαρακτηριστικός στο ίδιο μήκος κύματος και ο τίτλος του «Ελεύθερου» της Δευτέρας, 2 Ιουνίου, για «Σενάρια παραιτήσεως του Αρχιεπισκόπου» που έρχεται να συνθέσει το παζλ της ενόχλησης του κ. Ιερώνυμου από την αύξουσα αντίδραση και αμφισβήτηση του τρόπου που ασκεί τα καθήκοντά του «εφ' όλης της ύλης».
Επιστροφή στην κορυφή
φιλαλήθης



Ένταξη: 04 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 410
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 9:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Misha έγραψε:
Αρταξέρξη,να ξερες πόσο μεγάλες αλήθειες λες....

Όντως! Smile Το ζήτημα είναι να διαχυθούν αυτές οι αλήθειες, αδ. Misha... Πολύς ο θερισμός, οι εργάτες λίγοι, όμως...
_________________
Α.«Μη πεποίθατε επ' άρχοντας, επί υιούς ανθρώπων, οις ουκ έστι σωτηρία» (Ψαλμ.145, 3)
Β."....κλοπή είναι η οπωσδήποτε και οθενδήποτε αποκτηθείσα ιδιοκτησία....": Μέγας Βασίλειος, "Ασκητικά", 34,1-2
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούλ 07, 2008 6:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Από το Παρόν:

06/07/2008
Για υπονομευτές ψάχνει ο Ιερώνυμος!
Πήρε την απάντηση από τον Άνθιμο, που τον έχουν στο στόχαστρο, ότι ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του


Νέα βόμβα αναμένεται να σκάσει στην Ιεραρχία!

Με κάθε τρόπο προσπαθούν οι άνθρωποι του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου να δώσουν ερμηνείες στα αποτελέσματα των εκλογών της Ιεραρχίας, με σκοπό να μην τραυματιστεί το κύρος του Αρχιεπισκόπου.


Στενός συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου μας έλεγε ότι ο κ. Ιερώνυμος δεν μπορεί να χρεωθεί καμία ήττα, αφού ο ίδιος δεν είχε δώσει ούτε υπόσχεση ούτε χρίσμα σε κάποιον υποψήφιο. Και βέβαια εύλογα γεννιέται το ερώτημα: και για δύο περίπου μήνες που οι εφημερίδες έγραφαν ονόματα και σενάρια, πώς δεν βρέθηκε ούτε ένας να τα διαψεύσει; Και τα οποία επιβεβαιώθηκαν με την υποψηφιότητα εκλεκτού του Αρχιεπισκόπου.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το στενό επιτελείο του Αρχιεπισκόπου αναζητά σε πρόσωπα συγκεκριμένων Ιεραρχών εχθρούς και υπονομευτές του έργου της Εκκλησίας. Στην κατηγορία αυτή κατατάσσονται όλοι όσοι δεν υπακούουν στις οδηγίες του κ. Ιερωνύμου προκειμένου να τηρήσουν σιγή σε θέματα που άπτονται της καθημερινότητας, σε θέματα που αφορούν τα πιστεύω και τις αξίες, που σκιαγραφούν την ανθρώπινη οντότητα και συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ισχυρής προσωπικότητας, απαλλαγμένης από κάθε είδους φοβίες και ανασφάλειες.

Στο στόχαστρο, για ακόμα μια φορά, βρέθηκε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ο οποίος εμμέσως πλην σαφώς δέχθηκε τα πυρά του κ. Ιερώνυμου καταλογίζοντάς του ότι μιλάει προκειμένου να τονώσει το προσωπικό του προφίλ. «Ο κ. Ιερώνυμος μίλησε για ευαισθησίες που έχουμε εμείς οι Βορειοελλαδίτες, αλλά δεν έκανε λόγο για την υποχρέωση και το χρέος που έχουμε εμείς οι κληρικοί, προκειμένου να κρατάμε ζωντανά τα ελληνορθόδοξα χρώματα, αναλλοίωτες τις παραδόσεις και αδιαπραγμάτευτη την εθνική μας ταυτότητα», σημειώνει στενός συνεργάτης του κ. Άνθιμου, ενώ τονίζει: «Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης δεν έχει ανάγκη από προσωπική προβολή, αντιθέτως έχει ανάγκη από οξυγόνο όπως έχουμε ανάγκη όλοι όσοι ζούμε σ' αυτόν τον κόσμο. Και είμαστε εμείς υπεύθυνοι να δημιουργήσουμε τις συνθήκες εκείνες, ώστε ο αέρας που αναπνέουμε να παραμένει καθαρός και το νερό που πίνουμε να είναι απαλλαγμένο από κάθε είδους επικίνδυνους μικροοργανισμούς. Έτσι και στη ζωή μας οφείλουμε να ασκούμε κριτική σε κάθε είδους παρεκτροπές και σύγχρονες αντιλήψεις που θα έβαζαν σε κίνδυνο την ιδιοπροσωπία μας, για την οποία και ο Μακαριστός Χριστόδουλος έδωσε μάχες και βρέθηκε μπροστάρης σε συγκρούσεις με κατεστημένα» και συνεχίζει: «Ο καθένας κρίνεται για τις πράξεις του. Είναι υπόλογος για τις προσωπικές του επιλογές. Ο κόσμος διαθέτει κρίση που κανείς δεν μπορεί να θέσει υπό αμφισβήτηση».

Και όλα αυτά λίγες ημέρες πριν συνεδριάσει για τελευταία φορά η ΔΙΣ με τη σύνθεση αυτή. Το περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου θεωρεί ότι η επόμενη σύνθεση θα είναι πιο ευνοϊκή για τον ίδιο, μια και θα απουσιάζουν οι Μητροπολίτες που είχαν θέσει μαζί του υποψηφιότητα για τον Αρχιεπισκοπικό θρόνο. Οι ίδιες πάντα πηγές αναφέρουν ότι ο Αρχιεπίσκοπος θα επιχειρήσει να φέρει το θέμα των σχέσεων με το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αποδίδοντας όμως αυτήν τη φορά την ευθύνη για το πάγωμα της νομοθετικής ρύθμισης στην κυβέρνηση.

Η Ιεραρχία παρακολουθεί τις εξελίξεις, ενώ το ενδεχόμενο να σκάσει νέα βόμβα και να ταράξει τα νερά στους κόλπους της φαντάζει πιθανό. Για πολλούς η εποχή Χριστόδουλου έλαβε τέλος, για άλλους όμως αποτελεί μέτρο σύγκρισης. Λέτε να μας... στείλει κανένα μήνυμα και να βάλει και πάλι τα πράγματα στη θέση τους;

Για κάποιους μοιάζει φανταστικό, για κάποιους άλλους ΟΧΙ!
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες