Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Το σκηνοθετημένο σώου του Μίκη

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Μόσχος Λαγκουβάρδος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 7:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η έννοια της αληθινής μη βίας στην πράξη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Την εποχή του Φωκίωνος κάποιοι ήθελαν τον πόλεμο. Οι ίδιοι δεν επρόκειτο να στρατευθούν λόγω ηλικίας. Ο Φωκίων που δεν ήθελε τον πόλεμο πρότεινε να αυξηθεί το όριο στράτευσης στα 65 χρόνια, ώστε να περιλαμβάνει και τους φιλοπόλεμους πολιτικούς. Ύστερα από αυτήν την πρόταση οι φωνές υπέρ του πολέμου εσίγησαν.

Όποιος θέλει τη βία ας την υποστεί πρώτα ο ίδιος και κατόπιν να την προτείνει και στους άλλους. Ξεχάσαμε τι έγινε στον ανταρτοπόλεμο. Κάποιοι ξεσήκωσαν τους νέους κυρίως χωρικούς και τους έβγαλαν αντάρτες στα βουνά. Πολλοί από αυτούς έχασαν τη ζωή τους, ενώ πολλοί από αυτούς που τους ξεσήκωσαν πλούτισαν.

Και μια που αναφέραμε το γενναίο Φωκίωνα, ας πούμε ποιο ήταν το τέλος του. Είχε προσφέρει στους Αθηναίους εκατό νίκες.Όταν έγινε ογδόντα χρονών τον κάλεσαν οι Αθηναίοι να αναλάβει την αρχηγία του στρατού. Ο Φωκίων συνήψε συνθήκε ειρήνης με τον Αλέξανδρο, την οποία ο Αλέξανδρος δεν την τήρησε και οι _Αθηναίοι νικήθηκαν. Οι Αθηναίοι αντί ευγνωμοσύνης καταδίκασαν τον Φωκίωνα σε θάνατο και του έδωσαν να πιει το κώνειο, αν και ήταν γέρος ογδόντα χρονών.
Και μεγαλείο του Φωκίωνα: Η υποθήκη στα παιδιά του:
" ΜΗ ΜΝΗΣΙΚΑΚΕΙΝ ΑΘΗΝΑΙΟΙΣ".
Αυτή είναι η έννοια της αληθινής μη βίας στην πράξη!
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 8:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
«Κίνημα Μίκη»: Αναμείνατε στο ακουστικό σας…



Φαίνεται ότι βρισκόμαστε μπροστά στα όρια της τρέλας. Οι καθεστωτικοί μηχανισμοί και τα «είδωλά» τους έχουν ανάγει σε υπέρτατη αξία τη δική τους οργανική, αλλά και «σκηνοθετημένη» σχιζοφρένεια, για να ισοπεδώσουν κάθε ιστό της σκέψης και της ιστορίας και να μας στείλουν μαζικά στα ψυχιατρεία.

Ετοιμάζουν νεκροταφεία των ιδεών, της ιστορίας, των κοινωνικών επιστημών και της λογικής, και μαζικά ψυχιατρεία για τους ανθρώπους.

Αν είναι δυνατόν να βρίσκεσαι μπροστά σε μια τόσο βροντώδη πολιτική ανοησία, την ίδρυση «πολιτικού κινήματος» άυλου, χωρίς υπόσταση και διάρθρωση και να την παίρνεις (την ανοησία) στα σοβαρά και το χειρότερο: να διαλαλείς και να πιστεύεις ότι αποτελεί (η ανοησία) «σπίθα» που θα πυροδοτήσει την έκρηξη λαϊκών κινημάτων!!!

Αν είναι δυνατόν να εκστασιάζονται κάποιοι, όσο αφελείς και απελπισμένοι και αν είναι, με την ίδρυση «πολιτικού κινήματος» με μόνη υπόσταση το εξώφυλλο με φωτογραφία του ειδώλου (Του Μωυσή) και την καταγραφή: «Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών»!!!

«Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών» χωρίς πολιτική και οργανωτική ύπαρξη, χωρίς ΥΠΟΣΤΑΣΗ, χωρίς κανένα κοινωνικό δεσμό, χωρίς καμία πολιτική διεργασία και δημοκρατική λειτουργία, χωρίς ΠΡΟΣΩΠΑ, παρά μόνο τη φωτογραφία του ειδώλου, γιατί το «είδωλο», αφού έδωσε τις πλάκες του Μωυσή και την εντολή αποσύρεται και αφήνει το «ΚΙΝΗΜΑ» στους «Ανεξάρτητους Πολίτες» (ποιους αλήθειαWink!!!

Τέτοια πολιτική σχιζοφρένεια. Πολιτική διαστροφή που ξεπερνά κατά πολύ, δραματικά πολύ, και τις ιντερνετικές φρενοβλάβειες κατασκευής «Κινημάτων».

Αν είναι δυνατόν να μιλάμε στα σοβαρά για την κατασκευή ενός πολιτικού «Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών», με άυλους όρους (λες και είναι ανώνυμες μετοχές), χωρίς καμία ΥΠΟΣΤΑΣΗ, Πολιτική και οργανωτική ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ, χωρίς καμία ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, χωρίς Ανθρώπους (υποκείμενα του κινήματος).
Είναι ΠΟΤΕ δυνατόν να μιλάμε για οποιοδήποτε ΚΙΝΗΜΑ χωρίς πολιτικά υποκείμενα;


Είναι ΠΟΤΕ δυνατόν να μη διακρίνουμε αυτή τη φρενοβλαβή γελοιότητα;

Στην ΙΣΤΟΡΙΑ των ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ, στην Πολιτική και Κοινωνική Επιστήμη, δεν συναντάμε ΠΟΥΘΕΝΑ τέτοια πολιτική διαστροφή και τέτοια γελοιότητα…

Και επειδή δεν είναι δυνατόν να έχει απωλέσει ολοκληρωτικά τας φρένας ο Μίκης, όλα όσα πράττει τα πράττει με διαύγεια και σκοπό, καταλήγουμε σε ένα και μόνο συμπέρασμα: Αναμείνατε στο ακουστικό σας…

Πιο απλά: Πίσω από αυτή την πολιτική σχιζοφρένεια, ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ, να κρύβονται πολιτικά σχέδια κάποιων δυνάμεων.

Ο Μίκης δίνει τις πλάκες, ιδρύει το άυλο «Κίνημα» και αύριο θα εμφανιστούν και τα «υλικά»: ΟΙ «Ανεξάρτητοι Πολίτες» και ποικίλες προσωπικότητες και «κινήσεις» που θα δώσουν ΥΠΟΣΤΑΣΗ στο ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟ, που θα «κομίσουν» την πολιτική και οργανωτική διάρθρωση και το ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ…

Αναμείνατε, λοιπόν, στο ακουστικό σας. Πιθανότατα όλο αυτό το σώου της ίδρυσης του «Κινήματος Μίκη», με το βιβλιαράκι (σαν το κόκκινο βιβλίο του Μάο) ήταν σκηνοθετημένο…

ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ τα πράγματα θα φανούν….


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ροβεσπιέρος στις Πεμ Δεκ 09, 2010 3:15 pm, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 9:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Κάποιοι που προφανώς δεν ξέρουν να διαβάζουν μας λένε ότι αυτό πού έκανε ο Μίκης κάνει και το ΡΕΣΑΛΤΟ!!!
Πριν από πολλούς μήνες είχαμε καταγράψει καθαρά το πώς βλέπουμε εμείς την ΙΔΡΥΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ.
Αναδημοσιεύουμε το κείμενο.


Τι να κάνουμε;




Πολλοί φίλοι μας «πιέζουν» να συγκροτήσουμε μια «κίνηση» και μας ζητούν συγκεκριμένα τι πρέπει να κάνουν.

Έχουμε πολλές φορές αναπτύξει αυτό το ζήτημα και τονίσει, ιδιαίτερα, ότι οι «κινήσεις» δεν γίνονται επειδή κάποιοι αυτό-αναγορεύτηκαν σε «κέντρο καθοδήγησης.

Θα παραθέσουμε εδώ ένα τελευταίο μας κείμενο (υπάρχει και στο τεύχος που κυκλοφορεί) το οποίο περιγράφει τις πρωταρχικές «συσσωρεύσεις»- προϋποθέσεις κάθε στέρεας κίνησης και οργάνωσης.

Το κείμενο αυτό εμπλουτίζεται στο τέλους με κάποιες απαραίτητες διευκρινήσεις που καθιστούν κάποια ζητήματα πολύ πιο συγκεκριμένα



Περί αγωνιστικών Μετώπων

Η αστική δημοκρατία έχει πεθάνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Εδώ και πολλά χρόνια, επίσης, η πολιτική σκέψη δέχεται τα ανηλεή νεοταξικά κτυπήματα της ολοκληρωτικής αποσάθρωσής της. Η αποτέφρωση των συλλογικών, διαλεκτικών, ιστορικών δομών της σκέψης, ακόμα και των λογικών της μηχανισμών βρίσκεται σε προχωρημένο επίπεδο.

Τώρα έχει δρομολογηθεί ο θάνατος των εθνών και η καθυπόταξη των λαών. Η Ελλάδα βρίσκεται προ των πυλών του τέλους της: Του τέλους της, ως κοινωνική συγκρότηση και εθνική υπόσταση.

Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορείς να κινήσεις την ιστορία, ούτε να αντισταθείς στη νεοταξική λαίλαπα του νέου πλανητικού φασισμού με «αγκαθάκια». Ούτε φυσικά να παρέμβεις στις νέες τυφλές λαϊκές θύελλες που αναπόφευκτα θα έρθουν. Μοιραία θα σέρνεσαι σαν κακομοίρης ναυαγός μέσα στις θύελλες…

Η συγκρότηση, συνεπώς, εμβρύων και ιστών σκέψης και δράσης είναι πρωταρχικής σπουδαιότητας: δίχως να διασωθούν και να αναστυλωθούν οι κατακτήσεις της σκέψης και των αγωνιστικών παραδόσεων, δίχως να διασωθούν οι συλλογικές μορφές της κοινωνικής συνείδησης και της εθνικής μνήμης ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορεί να προχωρήσει.

Να, γιατί βάζουμε ως πρώτη προτεραιότητα την ίδρυση νέων «Κρυφών Σχολειών».

Ο Αγώνας για νέα «Κρυφά Σχολειά» αποτελεί την προϋπόθεση κάθε προϋπόθεσης για ΑΓΩΝΑ.

Από την ίδια τη φύση τους και τη λειτουργία τους αυτά τα «Κρυφά Σχολειά» δεν μπορεί να είναι πολιτικές οργανώσεις, αλλά ΕΝΙΑΙΟ-ΜΕΤΩΠΙΚΑ κύτταρα σκέψης και δράσης: Εργαστήρια παραγωγής σκέψης και όργανα πρακτικής δράσης.

Κάθε ενιαίο-μετωπικό σχήμα έχει τους δικούς του νόμους:

α).
Δεν μπορεί ΠΟΤΕ να αποτελεί καιροσκοπικό συνασπισμό ετερόκλητων ιδεολογικών και πολιτικών ομάδων. Οι πολιτικές συμμαχίες δεν αποτελούν Ενιαίο Μέτωπο, κινούνται στην καταστροφική λογική της καιροσκοπικής πολιτικής σύνθεσης.

β). Έχει σαφές και συγκεκριμένο πλαίσιο. ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ συγκεκριμένα ζητήματα δράσης που ενώνουν το λαό. Έχει δηλαδή ένα «Συνταγματικό Χάρτη» στον οποίον οι πάντες «υπακούουν».

Αυτό προϋποθέτει πρώτα απΆ όλα συνεννόηση και συμφωνία και όχι ο καθένας να κάνει το κεφαλιού του, και το ακόμα χειρότερο να προσπαθούν κάποιοι να το «καπελώσουν» ιδεολογικά και πολιτικά.

γ). Κινείται πάνω σε όμορους κοινωνικούς και εθνικούς άξονες και όχι σε αντιθετικούς, ακριβώς γιατί ο στρατηγικός στόχος κάθε Ενιαιο-μετωπικής σκέψης και δράσης είναι να ενώσει το λαό πάνω στα κοινωνικά και εθνικά του προβλήματα ενάντια στη Νέα Τάξη.

Εξ ορισμού, λοιπόν, κάθε ενιαίο-μετωπικό σχήμα δεν μπορεί να έχει στους κόλπους του δυνάμεις οι οποίες βρίσκονται σε αντίθετο κοινωνικό και εθνικό άξονα από τα προβλήματα του λαού, σε άξονα που δεν αναιρεί το νεοταξικό άξονα.

Συμμαχίες με εχθρούς της κοινωνίας και του λαού, συμμαχίες με δυνάμεις οι οποίες, ανεξάρτητα από τα λόγια, στην πράξη και στις ιδέες προωθούν τη Νέα Τάξη, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ…

Με τα σημερινά δεδομένα η οικοδόμηση των νέων «Κρυφών Σχολειών», αυτών των κυττάρων παραγωγής σκέψης και δράσης, πρέπει να έχουν ένα ξεκάθαρο συγκεκριμένο πλαίσιο το οποίο θα αναιρεί ριζικά το νεοταξικό πλαίσιο και τα κυρίαρχα ιδεολογήματά του.

Αυτό το πλαίσιο το ΡΕΣΑΛΤΟ το έχει καταγράψει στους παρακάτω άξονες αγώνα παραγωγής σκέψης και δράσης, όπως:

1). Στην εναντίωση στην αλλοδαπή εισβολή, κατοχή και τον εποικισμό της ελληνικής κοινωνίας.

Η Ισλαμοποίηση, ιδιαίτερα της Ελλάδας, αποτελεί τη «νέα κατοχή» και τον πιο άγριο και εφιαλτικό πόλεμο.

2). Στην εναντίωση στην επίθεση κατά της Ορθοδοξίας και της Εκκλησίας: το δεύτερο κεντρικό μέτωπο του πολέμου.

Ο Ορθόδοξος ιστός αποτελεί για την Ελλάδα, ιδιαίτερα σήμερα, το θεμέλιο της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, το συνεκτικό ιστό αποτροπής της ολοκληρωτικής άλωσής μας…


3). Στη σαφή τοποθέτηση και στάση πλάι στους δίκαιους αγώνες των λαϊκών στρωμάτων.

4) Στην εναντίωση τόσο στη διάλυση των εργασιακών και κοινωνικών κατακτήσεων πολύχρονων σκληρών λαϊκών αγώνων, όσο και στην εθνοδιάλυση, την δήθεν «πολυπολιτισμική» πολυδιάσπαση των συνεκτικών του Λαού μας καταβολών, δεσμών και αντιστάσεων.

5). Στην εναντίωση στην επίθεση κατά της ιστορικής και εθνικής μας συνείδησης, καθώς και στα νέα ιδεολογήματα της νέας τάξης σε όλες τις ποικιλίες τους: Το ιδεολογικό μέτωπο του πολέμου.

6). Στην εναντίωση στον επικείμενο τεμαχισμό της Ελλάδας…

7). Στο ξεσκέπασμα του «όπλου» της τρομοκρατικής χειραγώγησης…

Αυτό το πλαίσιο, κατά τη γνώμη μας, συγκρούεται ασυμφιλίωτα με όλες τις στρατηγικές επιδιώξεις της Νέας Τάξης και ενώνει το «κοινωνικό» με το «εθνικό».

Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο δεν χωράνε ΟΛΕΣ οι κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις.

Ο ελληνικός λαός χωράει, κάθε αυθεντικός αγωνιστής χωράει, αλλά ΟΧΙ οι δυνάμεις που διαιρούν και εξαπατούν τον ελληνικό λαό, ΟΧΙ οι πατριδοκάπηλοι κάθε κοπής, ΟΧΙ οι βρικόλακες των δημίων των λαών, καρικατούρες των φαιών ιδεολογημάτων…

Συμπληρωματικές διευκρινήσεις

Πρώτη:

Να μην περιμένουνε καθοδήγηση από πουθενά. Οι ηγεσίες βγαίνουν μέσα από τη συμμετοχή όλων σε συλλογικές διαδικασίες.

Συνεπώς η «καθοδήγηση» είναι στόχος προς κατάκτηση και ΟΧΙ δώρο από κάποιο «κέντρο» αυτό-αναγορευμένο σε καθοδήγηση, ή από κάποιον «Μεσσία».

Το ΡΕΣΑΛΤΟ δεν είναι και δεν θα μπορούσε να είναι «καθοδηγητικό κέντρο». Ένας «εργαστήρι» ιδεών είναι που φιλοδοξεί να συμβάλει, ως μοχλός, στη σύνδεση των δυνάμεων και στην οικοδόμηση εκείνων των κυττάρων που ΑΥΤΑ θα αποφασίσουν, μέσα από μια πορεία και αμεσοδημοκρατικές λειτουργίες, το «κέντρο» συντονισμού και καθοδήγησης του αγώνα…

Δεύτερη:

Σε αυτή τη φάση πρωταρχικής σπουδαιότητας στρατηγικό αίτημα είναι από κάθε αγωνιστή, από κάθε έναν που θέλει να συμμετάσχει ενεργητικά σε αυτή την οικοδόμηση, να «κουνηθεί» ο ίδιος: Να δημιουργήσει στο χώρο του, όπου μπορεί, έναν «όμιλο» («πυρήνα», «Κρυφό Σχολειό) από ανθρώπους που να γνωρίζει και στη βάση ενός γενικού πλαισίου συμφωνίας.


Είναι ουσιαστικό να μη θυσιάζεται η ΠΟΙΟΤΗΤΑ από την ΠΟΣΟΤΗΤΑ.
Δηλαδή πρέπει να συγκροτούμε "ομάδες" από ανθρώπους που να τους γνωρίζουμε, έντιμους και ηθικούς, με αρχές και όχι καιροσκόπους.
Μετράει η ποιότητα μιας ομάδας και όχι η ποσότητα των ατόμων...


Ένα τέτοιο πλαίσιο, χωρίς να είναι δεσμευτικό, παραθέτει το ΡΕΣΑΛΤΟ

Τρίτη:

Τέτοια «προζύμια» θα πρέπει να ζωντανέψουν μια εσωτερική ζωή δημοκρατικών συζητήσεων και οργανωτικών καθηκόντων και ταυτόχρονα να επεξεργαστούν και να αναζητήσουν τρόπους δράσης στο χώρο τους: Από εκδηλώσεις, ανοικτές συζητήσεις και πληροφόρηση μέχρι εκτύπωση ή διακίνηση υλικού.

Και ταυτόχρονα να αναζητήσουν και στενότερους δεσμούς με άλλες παρόμοιες καταστάσεις και με το ΡΕΣΑΛΤΟ, αν το θεωρούν αναγκαίο και συμφωνούν με αυτό…

Αν ενεργοποιηθούν, σε αυτή τη συγκρότηση οι αγωνιστές που είναι διάσπαρτοι, αν πάρουν την «υπόθεση» στα χέρια τους και δεν περιμένουν «Μεσσίες», μετά από κάποιο διάστημα θα «εκκολαφτούν» τα «σπέρματα» και θα οικοδομηθούν πανελλαδικές συλλογικότητες…

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: παραπέμπουμε και σε δύο πρόσφατα κείμενά μας:
1) «Πολιτικό Κίνημα» χωρίς ρίζες στο λαό δεν μπορεί να υπάρξει
2) Η ιστορική εμπειρία
Και τα δύο βρίσκονται ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5153

Επιστροφή στην κορυφή
Βήχος Χαράλαμπος



Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 144
Τόπος: Ν .Σμύρνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 10:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: κολοτούμπες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αποχή !!! έγραψε:

Οχι δεν αναγνωρίζουμε εμείς που γεννηθήκαμε μετά το 74 κανένα τέτοιο αγώνα. Εμείς είδαμε:
1. Το 1974 - αβαντάρει τον Καραμανλή
2. Το 1990 - γινεται υπουργός του Μητσοτάκη
3. Το 1999 - αβαντάρει τον Σημίτη στην υπόθεση Οτσαλαν, κατηγορώντας τον τελευταιο λιγο πολυ για αχαριστια και προδοσια
4. Το 2004 - λιγουρευομενος Προεδρία Δημοκρατιας συναντα τον Καραμανλή και δηλώνει 'ο Κώστας Καραμανλής είναι ο πρώτος πρωθυπουργός στην Ελλάδα που δίνει έμφαση στα θέματα πολιτισμού και ενδιαφέρεται να ακούσει γνώμες από ανθρώπους του πολιτισμού'!!
5. Το 2009 - κανει δημοσιως χαρούλες για τον Αντωνάκη Σαμαρά (φοιτητικό συγκάτοικο του πρωθυπουργού) που ανέλαβε αρχηγός της ΝΔ
Είναι αμέτρητες οι κολοτούμπες σας "κ" Θεωδοράκη!


κολοτουμπας
_________________
http://apolitikokafeneio.com/
http://mousikokafeneio.com/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ανώνυμος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 03, 2010 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Γιά τον Σίμο Σταυρακίδη (άνωθεν)

Η υποχρέωση της πολιτικής τιμιότητας, αν θάπρεπε να ισχύει για τους πολιτικούς μία φορά (λέμε τώρα!), θάπρεπε να ισχύει εκατό για εκείνους που έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώνουν τη γνώμη των «μαζών».
Κατά τούτο, απαιτώ από τον Μίκη και τον κάθε Μίκη που αρέσκεται να κατέχει τη θέση πνευματικού ηγήτορα, να είναι τίμιος απέναντι σε εκείνους που παίρνουν τη γνώμη του τοις μετρητοίς, λογίζοντάς την ως μπούσουλα για τις πράξεις τους.
Οφείλει ο κάθε Μίκης, να εξηγεί επαρκώς και με απλά λόγια τις μεταπηδήσεις του τις μεταμορφώσεις του, τις μεταλλαγές του. Αυτό απαιτεί η τιμιότητα του πνευματικού ανδρός.
Θα τον κρίνω λοιπόν τον Μίκη, κατά το μέτρο των πολιτικών του πράξεων και μόνο, όπως κρίνω όλους-μα όλους- τους πολιτικούς.
Όσοι του δίνουν συγχωροχάρτι, επειδή είναι ένας γίγαντας της τέχνης, κατασκευάζουν συνειδητά ένα απρόσβλητο είδωλο, χαντακώνοντας τη τέχνη του την οποία οριοθετούν έτσι στο επίπεδο ενός οχήματος για το «κουβάλημα» πολιτικών δοσοληψιών.
Η κατασκευή ειδώλων όμως, είναι τελείως έξω από το πνεύμα αυτού που θεωρείται ότι υπηρέτησε μέχρι ένα σημείο της ζωής του ο Μίκης : Της γνήσιας αριστεράς.

Αυτά και μένω...
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 04, 2010 10:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η γλώσσα των σημείων


Καταρχήν να πούμε για άλλη μια φορά ότι το ιστολόγιο του ρεσάλτο είναι ηλεκτρονικό περιοδικό και όχι «χαβούζα» για να λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του. Γι αυτό και δεν εγκρίνεται από τη Σύνταξη κάθε παρλαπίπα ή ειδωλολατρική υμνολογία.

Η «δημοκρατία» των τηλεπαραθύρων και ιδιαίτερα εκπομπών τύπου Τριανταφυλλόπουλου δεν ευδοκιμεί εδώ…

Ένα άλλο ζήτημα που μπερδεύουν κάποιοι σκόπιμα, για να μην τοποθετηθούν καθαρά, είναι η φιλοσοφία της κίνησης Μίκη, οι συγκεκριμένες θέσεις του και το τι πιθανόν επιδιώκεται.

Το γκρέμισμα των θανάσιμων ΑΥΤΑΠΑΤΩΝ είναι ένα από τα πρωταρχικά και άμεσα καθήκοντα των συνειδητών αγωνιστών, ιδιαίτερα στις συνθήκες που ζούμε σήμερα.

Δεν μπορεί να μπερδεύουμε αυτό το πρωταρχικό έργο με το τι θα κάνουμε αν εκδηλωθεί μια «πατριωτική κίνηση» μαζική, έστω και καθεστωτική.

ΠΡΩΦΑΝΩΣ οι αγωνιστές δεν γυρίζουν την πλάτη και στην πλέον δόλια «πατριωτική κίνηση», όταν αυτή, λόγω της δραματικής απελπισίας, σταθεί ικανή να συσπειρώσει μαζικά πολλούς απελπισμένους.

ΟΙ Αγωνιστές δεν γυρίζουν την πλάτη σε τίποτα μαζικό, ωστόσο αγωνίζονται από την πρώτη στιγμή εναντίον των θανάσιμων αυταπατών και των δόλιων παιχνιδιών.

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΩΡΑ…

ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΩΣ θα αντιμετωπίσουμε πρακτικά μια ενδεχόμενη μαζική κίνηση «πατριωτική»…

Η συγκρότηση, συνεπώς, αυτού του «άυλου» και ανυπόστατου ακόμα «κινήματος» του Μίκη είναι τώρα στην ημερησία διάταξη.

Και αυτή η «συγκρότηση», που ακόμα δεν ξέρουμε αν θα λάβει σάρκα και οστά είναι πέρα για πέρα καθεστωτική. ΓιΆ αυτό, ίσως και να μην μπορέσουν να την υλοποιήσουν γιατί ΑΜΕΣΩΣ θα φανεί η απάτη.

Δεν χρειάζεται κανείς να έχει εντρυφήσει στη Θεωρία και Πράξη των πολιτικών κινημάτων για να αντιληφθεί αυτή την καθεστωτική «φιλοσοφία» της «σπίθας».

Η γλώσσα της σημειολογίας είναι καταλυτική:


α). Παραμονές της «Κίνησης» και ενώ αυτή είχε αναγγελθεί πομπωδώς από κάποια ΜΜΕ και τα ιστολόγια παρουσιάζεται στην εμετική εκπομπή στην «υγειά σας κορόιδα» (σε δύο συνέχειες) ο Μίκης αγκαλιά με όλα τα παράσιτα και τα λαμόγια του καθεστώτος.

β). Παραμονές της «Κίνησης», το νέο καθεστωτικό «αστέρι», ο Μαρκεζίνης, πλάθει τον ύμνο του Μίκη και τις «ταυτίσεις» με αυτόν σε εκδήλωση παρουσίασης βιβλίου του Μίκη.

Και αυτό το σημειολογικό γεγονός περνάει απαρατήρητο…

γ). Ταυτόχρονα, το Μέγαρο Μουσικής (λαμπρακιστάν) παρουσιάζει έργα του Μίκη και τα διαφημίζει με πολυτελείς αφίσες στους χώρους του Μετρό!!!

Ο Μίκης θα κάνει «κίνημα» αντικαθεστωτικό και ο Λαμπράκης τον διαφημίζει με όλα τα μέσα...

δ). Στην εκδήλωση που αναγγέλθηκε η νέα κίνηση πήρε το λόγο ο συνταγματολόγος Κασιμάτης για να μας πει ότι όλοι πρέπει να ενταχθούμε στην «κίνηση»: Μια κίνηση ακόμα ανυπόστατη πολιτικά και οργανωτικά!!!

Το ποιος είναι ο Κασιμάτης ψάξετε να το βρείτε. Και κάτω από ποια σκεπή «νταβά» βρίσκονται οι Συνταγματολόγοι, ψάξτε και εδώ, είναι αποκαλυπτικό.. Ίσως αύριο να μας βγει υπέρ της κίνησης και ο Τσάτσος….

ε). Μετά την αναγγελία της «κίνησης» η κρατική τηλεόραση παρουσιάζει υμνολογικά την «κίνηση» Μίκη.
Το πράσινο και δικτατορικό καθεστώς της ΕΡΤ παρουσιάζει υμνολογικά και πολυεδρικά τον Μίκη που κτυπάει την κυβέρνηση!!!

Τα θυμιατά του Μίκη έσπευσαν αμέσως να υποστηρίξουν ότι όλα τα Μέσα των «νταβάδων» παρασιώπησαν την κίνηση!

Οι «νταβάδες», βεβαίως έχουν περισσότερο μυαλό από τα θυμιατά και από τους αφελείς.

Αλίμονο αν παρουσίαζαν τις κατασκευές τους από την αρχή όλοι μαζί. Πάντα κλιμακώνουν, σιγά σιγά και πονηρά την προπαγάνδα τους.

Σήμερα τα θυμιατά θα έχουν έρθει σε δύσκολη θέση. Καθημερινά όλο και διευρύνεται το «μέτωπο» των ΜΜΕ που στηρίζει και προπαγανδίζει την Κίνηση Μίκη.

Ήδη το συγκρότημα Λαμπράκη και Αλαφούζου έχουν μπει στον «αγώνα».

Μπαίνει και η «Ελευθεροτυπία»!!!

Μπαίνουν και άλλοι «εκλεκτοί» που μιλούν υπέρ Μίκη…

Η Γλώσσα των σημείων είναι κατηγορηματικά αποκαλυπτική…

Αναμένουμε τη συνέχεια…

ΙΣΩΣ όλο αυτό το στρατήγημα να σκάσει σαν φούσκα που είναι πριν καν κάνει το δεύτερο βήμα…



Διαβάστε και το "οι βροντές των καταγγελιών είναι το οχυρό του καθεστώτος"
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=25913#25913

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 04, 2010 6:13 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Κινήματα, σπίθες και κάρβουνο.
Θραξ Αναρμόδιος
http://anarmodios.wordpress.com/2010/12/04/1-7/#more-113
Το πήραμε από Λίστον
http://listonplace.blogspot.com/2010/12/blog-post_2816.html




Δεν κινείται τίποτα. Ακινησία πλήρης.

Κι εκεί που λες, πάει θα “πάμε” ακίνητοι, νάσου τα κινήματα. Βρέχει κινήματα. Μη βγείτε χωρίς ομπρέλλα. Κινήματα που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια.

Εχουμε τελευταία διάφορα “κινήματα” λοιπόν. Οι τυχεροί εμείς. Πρόσφατα είχαμε αυτό της κ. Μπακογιάννη, την Δημοκρατική Συμμαχία. ΔΗΣΥ το καλλιτεχνικό της . Πριν λίγες μέρες επίσης και ο Μίκης Θοδωράκης έφτιαξε κι αυτός το δικό του κίνημα, την Σπίθα.

Δεν ξέρω τι να σκεφτώ πια με αυτά τα κινήματα και τους κινηματίες. Το ένα, η ΔΗΣΥ είναι υπέρ του Μνημονίου. Το άλλο η Σπίθα είναι κατά του Μνημονίου. Και μάλιστα μας καλεί και σε “ανυπακοή”. Τα δύο νεογέννητα κινήματα έχουν εντελώς διαφορετική άποψη για τις λύσεις των προβλημάτων που ταλανίζουν την γλυκειά μας πατρίδα.

Τα δυο κινήματα καλύπτουν όμως έτσι τις ανάγκες του κάθε φιλότιμου κινηματία πολίτη. Είτε είναι υπέρ, είτε είναι κατά του Μνημονίου. Μη θέλει να κινητοποιηθεί σε μια πλευρά και δεν βρίσκει και μείνει …ακίνητος.

Τα δύο κινήματα δημιουργήθηκαν από επιφανείς προσωπικότητες. Για να μην έχουν παράπονο οι οπαδοί κανενός από τα δύο κινήματα ότι το δικό τους είναι παρακατιανό. Προσωπικότητες πολύ προβεβλημένες που απολαμβάνουν τεράστια δημοσιότητα από τα τηλεοπτικά κανάλια. Παρά τον φιλο-κινηματισμό τους.

Θα έλεγα πως με τόση δημοσιότητα γύρω από τα κινήματα και τους επικεφαλής τους, μήπως τα τηλεοπτικά κανάλια, που έδωσαν αυτή την τεράστια προβολή στο φαινόμενο, μήπως λέω, είναι και αυτά, κανάλια κινηματικά. Δηλαδή το νιώθεις. Μόλις δουν κίνημα, κινητοποίηση, αμέσως στο πλευρό των κινηματιών. Αμέσως τα κανάλια μας αλληλέγγυα στα κινήματα και τις κινήσεις και τις κινητοποιήσεις.

Εχουμε επαναστατικά και κινηματόφρονα κανάλια και δεν το γνωρίζαμε. Μάλιστα κακοπροαίρετοι. Το ότι οι παρουσιαστές των δελτίων ειδήσεων φοράνε ακριβά συνολάκια και κουστούμια μάρκας, είναι κάτι σαν συνομωτική μεταμφίεση, καχύποπτε αναγνώστη μου. Κατά βάθος η ψυχή τους είναι με τα κινήματα. Πολεμούν το σύστημα από μέσα. Από μέσα-μέσα. Με κουστούμι και συνολάκι για κάλυψη.

Η δημιουργία των κινημάτων αναγγέλθηκε πολύ πριν. Βέβαια. Είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται για διάφορα προϊόντα. Η κυκλοφορία ενός προϊόντος, iPhone ή κίνημα αδιάφορο, υπακούει στους ίδιους νόμους και κανόνες, αν θέλει να “πιάσει στην αγορά”.

Η αναγγελία της κυκλοφορίας του προϊόντος, iPhone ή κίνημα αδιάφορο επαναλαμβάνω, δημιουργεί την αίσθηση της αναμονής στον καταναλωτή. Μια γλυκιά προσμονή που εντείνει την λαχτάρα του. Να δει το προϊόν, να το μυρίσει, να το πάρει στα χέρια του. Να γίνει ένα μΆ αυτό. Επαναλαμβάνω για τους ανίδεους, αυτά είναι υψηλές τεχνικές marketing, προϊόν σκέψης σοφών πανεπιστημιακών γερόντων. Της ανθρωπιστικής επιστήμης του marketing παγκοσμίως. Και έχουν εφαρμογή σε όλα τα προϊόντα, iPhone ή κινήματα αδιάφορο.

Πολλές προσωπικότητες στήριξαν την δημιουργία των δύο κινημάτων. Επιφανή μέλη της διακαναλικής δημοσιότητας. Πολιτικής, καλλιτεχνικής, οικονομικής, πνευματικής και λοιπής δημοσιότητας. Αστέρες εν γένει, όπως πολιτικοί, συνταγματολόγοι, ηθοποιοί, μουσικοί και λοιποί αστέρες. Μίλησαν για τα κινήματα, για την ανάγκη που έρχονται να καλύψουν, για τους δρόμους ελπίδας που ανοίγουν. Μίλησαν στα κανάλια εννοείται. Ωστε τα κανάλια να καλύψουν και τον πιο απαιτητικό φιλο-κινηματία τηλεθεατή και τις απαιτήσεις του. Είτε είναι υπερ, είτε κατά του Μνημονίου. Ο φιλο-κινηματίας τηλεθεατής πολίτης.

Ετσι τα κανάλια δεν άφησαν καμμία πλευρά τηλεθεατών παραπονεμένη. Για όλους έχει το μαγαζί. .

Οι επικεφαλής κινηματίες και οι υποστηρικτές τους, εμφανίστηκαν και σε δημοσιογραφικές εκπομπές. Σε στρογγυλά τραπέζια. Σε τετράγωνα τραπέζια.


Εμφανίστηκαν επίσης και σε γλεντζέδικες εκπομπές, διότι του έλληνος του πέφτει λίγο βαριά στο στομάχι η πολιτική και τα κινήματα, και θέλει και την ελαφρολαϊκότητά του ο άνθρωπος. Μη του μαυρίζουμε την ψυχή. Του έλληνος.

Εγιναν επίσης και εκδηλώσεις για τα κινήματα. Σε διάφορες αίθουσες πολιτιστικών και πολιτικών εκδηλώσεων, όπως οι ψαροταβέρνες και το Μέγαρο Μουσικής. Με λαμπρούς προσκεκλημένους, λαμπρό μπουφέ και λαμπρά φώτα. Για να παίρνουν καλά οι κάμερες τα στιγμιότυπα.

Εχουμε κινήματα λοιπόν. Τα μαγαζιά άνοιξαν. Εχουν πράμα για όλα τα γούστα. Εχουν γνώστες των θεμάτων, με “εμπειρία” σε “τέτοια” ζητήματα, με περγαμηνές, με γκλαμουριά πολιτική και γκλαμουριά γενικώς, με διασυνδέσεις και κονέ.

Τα μαγαζιά άνοιξαν. Και περιμένουν την πελατεία.
Αντε κουνηθείτε κι εσείς ακούνητοι. Μην τα περιμένετε όλα από τα κινήματα.


Επιστροφή στην κορυφή
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 04, 2010 8:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Από Κλασσικοπερίπτωση
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/12/blog-post_6828.html


Μόσχος Λαγκουβάρδος:Την ανυπακοή δεν την συνιστάς στους άλλους. Την εφαρμόζεις ο ίδιος.
Πιστεύεις στην πολιτική ανυπακοή;
Δώσε το καλό παράδειγμα.




Εμείς μιλάμε ακόμα. Δεν κουραστήκαμε τόσο. Στο διάβασμα εκεί χωλαίνουμε κάπως. Όποιος προτείνει την ανυπακοή οφείλει να δώσει πρώτος το παράδειγμα. Το παράδειγμα του Θορώ είναι κλασικό. Εγώ, είπε, δεν πληρώνω φόρους σε μια πολιτεία, που δεν αναγνωρίζει τα δικαιώματα των εγχρώμων. Δεν πλήρωσε και πήγε στη φυλακή.

Την ανυπακοή δεν την συνιστάς στους άλλους. Την εφαρμόζεις ο ίδιος.

Στη δική μας Παράδοση διδάσκει το παράδειγμα. Προέχει το ήθος για να υπάρχει σχέση δασκάλου - μαθητή.

Στην παραβολή του χαμένου προβάτου ο βοσκός αφήνει τα 99 πρόβατα κι αναζητάει το ένα. Έτσι καταλαβαίνεις και τον Ηράκλειτο για τον οποίο.... ο ένας είναι πολυτιμότερος από δέκα χιλιάδες.

Οι ¶γιοι της Εκκλησίας μας είναι άνθρωποι σαν εμάς.
Στο μόνο που διαφέρουν είναι ότι εφάρμοζαν την υπακοή και την κοπή του θελήματος οι ίδιοι και δεν την συνιστούσαν στους άλλους, ούτε τη δίδασκαν στα πανεπιστήμια.

Τί έγινε με το Θορώ; Πήγε ο δάσκαλός του, ο (θα τον θυμηθώ)και τον επισκέφθηκε στο κελί της φυλακής. -Χένρι, γιατί είσαι εδώ; ρώτησε. -Γουάλντοου,(κάπως έτσι) γιατί δεν είσαι εδώ; απάντησε ο Θορώ.

Για την ΑΠΟΧΗ είναι πράγματι δύσκολο να καταλάβουμε την αξία της, αλλά ευτυχώς παραμένει για την ώρα η μόνη ελπίδα.

Εκείνοι που ψήφισαν,
με την έλλειψη αυτογνωσίας στάθηκαν, δυστυχώς, εμπόδιο στην αυτογνωσία της ελληνικής κοινωνίας ως σύνολο.

Ευτυχώς το καθεστώς έχει κάτι καλό. "Τοις αγαπώσι τον Θεόν πάντα συνεργεί εις αγαθόν." Ότι είναι εχθρικό και θα γίνεται ολοένα και περισσότερο για το σύνολο των Ελλήνων. Οι αγαπώντες την καταδυναστεία του κινδυνεύουν να μη νιώθουν σαν Έλληνες, αλλά σαν ξένοι σαν αυτόν τον χειμαζόμενο τόπο. Ίσως πολλοί νιώθουν ξένοι ή είναι ξένοι, σαν την κυρία που αποπέμφθηκε από το υπουργείο παιδείας Έτσι τα καθεστώτα που καταρρέουν έχουν τα θετικά τους στοιχεία. Το σημερινό μπορεί χωρίς να το θέλει να συμβάλει στην αυτογνωσία των Ελλήνων ως σύνολο.

Η μόνη συνεκτική δύναμη του Ελληνικού λαού αυτή τη στιγμή μετά την Εκκλησία είναι η Αποχή.

Το αντίπαλο δέος εκείνων που δεν έχουν αντίπαλο δέος είναι ο ίδιος ο εαυτός τους, όταν αποκαλύπτεται.

Ο λαός μας έχει ένα μεγάλο όπλο, που έχουν χάσει οι λαοί της Ευρώπης, ότι αγαπάει τη συζήτηση και ότι πιστεύει ότι η επικοινωνία μπορεί να είναι αληθινή και όχι τυπική και η αγάπη πραγματική και όχι ανέφικτη.

Καθένας από μας και πρώτοι αυτοί που είναι αγαπητοί στον κόσμο όπως ο κ. Θεοδωράκης, πρέπει να γίνουμε ένα κρυφό σχολειό στον περίγυρό μας, δεν χρειάζονται πολλοί.

Ο Ηράκλειτος πιστεύει ότι ο ένας είναι πολυτιμότερος από δέκα χιλιάδες. Με ποια έννοια να γίνουμε κρυφό σχολειό, με την έννοια του παραδείγματος. Έτσι πάντοτε διδάσκονταν οι Έλληνες με τα παραδείγματα των Αγίων.

Πιστεύεις στην πολιτική ανυπακοή; Δώσε το καλό παράδειγμα.

Πώς να γίνω μαθητής σου; Ρώτησε τον Ιησού ένας πλούσιος νέος. Ο Ιησούς του είπε να δώσει το παράδειγμα, να πουλήσει τα υπάρχοντά του. Αυτός που βάζει τα υπάρχοντά του πάνω από μένα δεν είναι άξιος για να είναι μαθητής μου, είπε. Ο νέος ήταν πολύ πλούσιος. Και ο Κράτης ο κυνικός φιλόσοφος ήταν πολύ πλούσιος, και φούνταρε τον θησαυρό του στη θάλασσα και έζησε τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του ζητιανεύοντας.

Και τα οχτώ αδέρφια Ζωσιμά ήταν πάμπλουτοι. Και ορκίστηκαν να μην παντρευτούν για να μην μοιραστεί η περιουσία τους την οποία δώρισαν στην πατρίδα τους. Κανείς σχεδόν δεν τους θυμάται τώρα. Όπως δεν θυμάται και εκείνον τον Φωκίωνα, που αγόρασε δέκα χιλιάδες μάϊνες κι αφού τους έμαθε να λένε ότι "Ο Φωκίων είναι θεός, ο Φωκίων είναι θεός" τις ξαμόλυσε παντού.

"Σκιάς όναρ" ο άνθρωπος,γράφει ο Πίνδαρος. Αλλά όταν έρθει η χάρη του Θεού μέσα του (η διόσδοτη αίγλη), το πρόσωπό του λάμπει γιατί έχει μέσα του ψυχική γαλήνη, που κάνει τη ζωή του ειρηνική (μείλιχος αιών).

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες