Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Εις τύπον και τόπον Χριστού...

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Λαϊκός
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 12, 2011 11:03 pm    Θέμα δημοσίευσης: Εις τύπον και τόπον Χριστού... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Εις τύπον και τόπον Χριστού…



Όσοι είχαν την τιμή να παρευρεθούν στην χθεσινή Παράκληση στην Παναγία με την παρουσία του νέου δεσπότη Κηφισιάς, θα εξεπλάγησαν σίγουρα βλέποντας κι ακούοντας τον κατά γενικήν ομολογίαν εξαίρετο στο κήρυγμα Δεσπότη να στέκεται δίπλα και να αγνοεί ως νέος Βοναπάρτης, με τη γνωστή νευρικότητα που τον διακρίνει, τον ενενηκονταετή, άρτι συνταξιοδοτηθέντα, ιερομόναχο, από τους λίγους εναπομείναντες ιερείς με οσία μορφή ο οποίος επί 40 χρόνια υπηρέτησε την ενορία του σεμνά και με την ανάλογη ορθόδοξη ταπείνωση.
Για τον μεν ταπεινό ιερομόναχο, άλλη μία επισφράγιση της ταπεινότητάς του, για τον δε Αρχιερέα άλλο ένα δείγμα γραφής του γραφειοκρατικού Δεσποτισμού.

Επιστροφή στην κορυφή
Κωνσταντίνος Βέρρος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 13, 2011 1:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Εκτός αποστολης τα ιερατεια στους εσχατους χρόνους... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
 

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΝΕΙΛΟΥ


(Πιστόν αντίγραφον από το βιβλίον «Ευαγγελικός Κήπος», της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου Κύπρου).


Ο Όσιος Νείλος έζησε τον 16ο αιώνα. Κατήγετο από ένα χωρίον της Τριπόλεως της Πελοποννήσου. Ασκήτευσεν εις το Άγιον Όρος και εκοιμήθη την 12ην Νοεμβρίου του έτους 1651. Εκ του τάφου του Οσίου ανέβλυσεν ευωδέστατον μύρον δι' αυτό και ονομάζεται μυροβλήτης.
________________________________________



«Κατά το 1900 έτος βαδίζοντας προς τον μεσασμόν του 8ου αιώνος (5.508 χρόνια απο Αδάμ + 2000 μ.Χ. = 7.508 χρόνια) άρχεται ο κόσμος του καιρού εκείνου, να γίνεται αγνώριστος. Όταν πλησιάσει ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτιστεί η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη τα της σαρκός και θα πληθυνθη σφόδρα η ασέβεια και η ανομία' τότε άρχεται ο κόσμος να γίνεται αγνώριστος μετασχηματίζονται αι μορφαί των ανθρώπων και δέν γνωρίζωνται οι άνδρες από τάς γυναίκας διά της αναισχύντου ενδυμασίας και των τριχών της κεφαλής' οι τότε άνθρωποι θά αγριέψουν και θα γίνουν ωσάν θηρία από την πλάνην του αντιχρίστου.

Δέν θα υπάρχει σεβασμός εις τούς γονεις και τους γεροντότερους, η αγάπη θα εκλείψει, οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, παντελώς μή γνωρίζοντες την δεξιάν οδόν από την αριστεράν.

Τότε θα αλλάξουν τά ήθη και αι παραδόσεις των Χριστιανών και της Εκκλησίας. Η σωφροσύνη θα απολεσθεί από τους ανθρώπους και θα βασιλεύσει η ασωτία. Το ψεύδος και η φιλαργυρία θα φθάσουν εις τόν μέγιστον βαθμόν, και ουαί εις τους θησαυρίζοντας αργύρια.


Αί πορνείαι, μοιχείαι, αρσενοκοιτίαι, κλοπαί και φόνοι, θά πολιτεύωνται, εν τω καιρω εκείνω, και διά την ενέργειαν της μεγίστης αμαρτίας και ασελγείας, οι άνθρωποι θέλουν στερηθεί την χάριν του Αγίου Πνεύματος όπου έλαβον εις το Άγιον Βάπτισμα ως και την τύψιν της συνειδήσεως.


Αί εκκλησίαι του Θεού θά στερηθούν ευλαβών και ευσεβών ποιμένων και αλοίμονον τότε εις τούς εν τω κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστην, διότι δέν θά βλέπουν απο κανέναν φως επιγνώσεως, τότε θά αναχωρούν από τον κόσμον εις τα ιερά καταφύγια διά να εύρουν ψυχικήν ανακούφησιν των θλίψεών των και παντού θα ευρίσκουν εμπόδια και στεναχωρίας. Και πάντα ταυτα γενήσονται διά τό ότι ο Αντίχριστος θέλη κυριεύση τά πάντα, και γενήσεται εξουσιαστής πάσης της Οικουμένης και θά ποιη τέρατα και σημεια κατά φαντασίαν' θέλει δέ δώση πονηράν σοφίαν εις τόν ταλαίπωρον άνθρωπον, να εφεύρη νά ομιλεί ο είς πρός τον άλλον, από την μίαν άκρην της γης, έως την άλλην' τότε θά πέτανται στόν αέρα ως πτηνά και διασχίζοντες τόν βυθόν της θαλάσσης ως ιχθύες.


Και ταυτα πάντα ποιουντες οί δυστυχεις άνθρωποι, διαβουντες εν ανέσει, μή γνωρίζοντες οι ταλαίπωροι ότι ταυτα εστί πλάνη του Αντιχρίστου. Και τόσον θά προοδεύση την επιστήμην κατά φαντασίαν ο πονηρός, ώστε αποπλανησαι τούς ανθρώπους και μη πιστεύει είς την ύπαρξην του τρισυποστάτου Θεου.


Τότε βλέπων ο Πανάγαθος Θεός την απώλειαν του ανθρωπίνου γένους, θέλει κολοβώση τάς ημέρας, διά τους ολίγους σωζωμένους, διότι θέλει πλανείσαι εί δυνατόν και τους εκλεκτούς.

Τότε αιφνιδίως θέλει έλθη η δίστομος ρομφαία και θα θανατώσει τόν πλάνον και τους οπαδούς αυτού…».


 
Επιστροφή στην κορυφή
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 13, 2011 2:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το «κράτος των δεσποτάδων»



Το «κράτος» της εκκλησιαστικής, γραφειοκρατικής ιεραρχίας («κράτος-φέουδο των δεσποτάδων») δεν αποτελεί απλώς το πιο τέλειο «μοντέλο» κάθε κράτους, αλλά είναι και το ίδιο «πολιτικό κράτος»: Δηλαδή παράρτημα της οικονομικής εξουσίας, παράρτημα του κοινωνικού καθεστώτος και του κράτους του.

Με το πέρασμα από τη φεουδαρχία στον καπιταλισμό το «κράτος των δεσποτάδων» έγινε γρανάζι και «μοντέλο» απολυταρχισμού του καπιταλιστικού κράτους.

Το «κράτος των δεσποτάδων» σφετερίστηκε τις μεγάλες και επαναστατικές ιδέες του Χριστιανισμού που ενέπνευσαν την ανθρωπότητα γονιμότατα και αποτελέσαν πηγή έμπνευσης μεγάλων πνευματικών και καλλιτεχνικών δημιουργημάτων: Έγινε ο «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ» των Αρχών, των Ιδεών και των Κατακτήσεων του Χριστιανισμού, διαχειριστής στην υπηρεσία του καπιταλιστικού καθεστώτος.

Το ίδιο όπως και το αστικό κράτος: Σφετεριστής και διαχειριστής των μεγάλων ιδεών των αστικών Επαναστάσεων…

Στην Ελλάδα το εθνικό αστικό κράτος ήταν ευθέως συνυφασμένο με το «εκκλησιαστικό κράτος», κόντρα στο σώμα του Ορθόδοξου κλήρου. Εδώ, οι ιστορικές συνθήκες, δεν επέτρεψαν να υψωθεί το «κράτος των δεσποτάδων» σε ένα φαινομενικά «αυτόνομο» και «ανεξάρτητο» μηχανισμό (κράτος), όπως στη Δύση με τον παπισμό.


Αυτή η ερμαφρόδιτη κατάσταση συντήρησε το φως της Ορθοδοξίας και τροφοδοτούσε διαρκώς τη μαχητική και επαναστατική «αντίσταση» της Ορθόδοξης λαϊκής βάσης ενάντια στο «κράτος των δεσποτάδων»: Έτσι το «ρήγμα» μεταξύ της Ορθόδοξης «βάσης» και της εκκλησιαστικής γραφειοκρατικής ιεραρχίας παρέμεινε ενεργό, τροφοδοτώντας την παραγωγή των Ορθόδοξων ζυμώσεων, κειμένων και ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ…

Αυτό το ακατάλυτο, πανίσχυρο και εθνικά συνεκτικό, Ορθόδοξο λαϊκό έρεισμα ήταν που συγκρουόταν ασυμφιλίωτα με το κράτος και το εκκλησιαστικό παράρτημά του (Δεσποτάδες).

Οι διαδικασίες μετεξέλιξης του εθνικού αστικού κράτους σε νεοταξικό κράτος βάθαιναν περαιτέρω τη ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ της Ορθόδοξης «βάσης» με το «νέο» κράτος (της Νέας Τάξης), προσδίδοντας σε αυτήν τη μόνιμη σύγκρουση οξύτατες διαστάσεις…

Η άκομψη, βίαιη και μοχθηρή επίθεση του «εκσυγχρονισμού» εναντίον της Εκκλησίας, αιφνιδίασε το «κράτος των δεσποτάδων» και το εξανάγκασε να αντιδράσει, φοβούμενο μήπως και χάσει τα προνόμιά του…

Αυτή η μετωπική σύγκρουση ανέδειξε το Χριστόδουλο ο οποίος, σαν άλλος Ανδρέας (θρησκευτικός Βοναπάρτης), αξιοποίησε τη μεγάλη λαϊκή δύναμη της Ορθόδοξης Εκκλησίας ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΑ με το νεοταξικό καθεστώς.

Η σύγκρουση αυτή, ανεξάρτητα από τη δημαγωγική εκμετάλλευση του εκκλησιαστικού κατεστημένου, τις διαπραγματεύσεις «κορυφής» του Χριστόδουλου και τα «πονηρά» σχέδιά του, ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΕ και εντατικοποίησε τις Ορθόδοξες ζυμώσεις και αγωνιστικές διαθέσεις στο εσωτερικό του Ορθόδοξου σώματος…

Η σύγκρουση, ωστόσο αυτή έπεισε και τις δυνάμεις της Νέας Τάξης σε τούτο: Ότι δεν μπορούν να καταλύσουν το «οχυρό» της Ορθοδοξίας με μετωπικές επιθέσεις. Αντίθετα τέτοιες επιθέσεις το ενισχύουν ακόμα περισσότερο…

Ένας, λοιπόν, ήταν ο δοκιμασμένος και πετυχημένος δρόμος: ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΙ η Ορθόδοξη Εκκλησία ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ, όπως ακριβώς υπονομεύτηκαν τα αγωνιστικά ΑΡΙΣΤΕΡΑ κινήματα με την ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ των σφετεριστών τους και διαχειριστών τους: Τα «αριστερά» κόμματα…

Αυτό εφαρμόζεται σήμερα.
Η εκλογή του Ιερώνυμου αποτελεί την «καμπή» εφαρμογής αυτού του υπονομευτικού σχεδιασμού: Της ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ του «κράτους των δεσποτάδων» στους μηχανισμούς της Νέας Τάξης.

Προωθείται, λοιπόν, η αντιστοιχία του «πολιτικού» με το «εκκλησιαστικό». Όπως σε πολιτικό επίπεδο έχουμε μια κυβέρνηση ανδρεικέλων της Νέας Τάξης, έτσι και στο «εκκλησιαστικό», να έχουμε το αντίστοιχο «κράτος» ανδρεικέλων…



Όπως έχουμε τον Ιερώνυμο , το σύμμετρο του ΓΑΠ, έτσι να έχουμε το σύμμετρο του νεοταξικού κράτους: το «κράτος των δεσποτάδων»…

Γι αυτό βλέπουμε τους δεσποτάδες να έχουν «παλαβώσει». Να δρουν και να λειτουργούν σαν αφηνιασμένοι πολιτικάντηδες δημαγωγοί: Να αλλάζουν απόψεις θεαματικά, να ρίχνουν βροντές και αστραπές για προβολή, για εντυπωσιασμούς και τηλεοπτικό θέαμα, να ετοιμάζουν τους «μηχανισμούς» και τις ιντριγκαδόρικες «συμμαχίες» αναρρίχησης στην κοσμική εξουσία και εδραίωσης στο εσωτερικό του «κράτους των δεσποτάδων».

Το «κράτος των δεσποτάδων» βρίσκεται σε αναβρασμό και σε πυρετώδη κινητικότητα, με «όπλο» το ανορθόδοξο ιησουϊτικό αξίωμα: «Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»…

Ο «άγιος» σκοπός:
Πώς θα επιλεγεί ο καθένας τους από τους μηχανισμούς της Νέας Τάξης, ως «καταλληλότερος» ή «κατάλληλος» ή πιο «αποτελεσματικός» θρησκευτικός «μπράβος» της…

Σε τέτοιους σκοπούς αντιστοιχούν πάντα τα πλέον βρώμικα μέσα…

Και ένα από αυτά είναι η δεσποτική αυθάδεια: Να «κλαδεύουν» κάθε «δέντρο» με άρωμα Ορθοδοξίας, να απαξιώνουν σαν εκσυγχρονισμένα, ανάγωγα παιδαρέλια, φωτισμένους γέροντες που αφιέρωσαν ταπεινά όλη τους τη ζωή στην Εκκλησία…

Το «κράτος των δεσποτάδων» βρίσκεται σε παράκρουση: στην παράκρουση του «συνωστισμού» στην αυλή της Νέας Τάξης…


Επιστροφή στην κορυφή
Ανωνυμος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 13, 2011 10:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Σε ποιον κληρικό αναφέρεται ο Λαϊκός;
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 13, 2011 10:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Δεν γνωρίζουμε αν ο «Λαϊκός» θέλει να δημοσιοποιήσει το όνομα. Σε εμάς το έχει γνωστοποιήσει, όπως και τα δικά του στοιχεία, σε περίπτωση που χρειαστούν…
Γνωρίζουμε, βεβαίως και άλλες περιπτώσεις παρόμοιας «δεσποτικής» συμπεριφοράς…

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 6:44 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ανωνυμος έγραψε:
Σε ποιον κληρικό αναφέρεται ο Λαϊκός;


Σωστά το έθεσες ανώνυμε. Ο «Λαϊκός» αναφέρεται σε δύο κληρικούς. Στην αντίληψή μας, όμως, (και την δικιά μας και τη δική του) ο ένας έπαψε να λογίζεται ως κληρικός…
Δεν θεωρώ πάντως απαραίτητη την κατονομασία του γηραιού ιερομονάχου. Ο Θεός, άλλωστε, είναι παντογνώστης
Επιστροφή στην κορυφή
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 12:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Προβοκατόρικες κουτοπονηριές…



Σε πολλά ιστολόγια κάτω από κάθε ανάρτηση υπάρχουν και οι «σχολιαστές»!!!

Εκτός λίγων εξαιρέσεων οι περισσότεροι ούτε διαβάζουν το κείμενο της ανάρτησης ούτε εκθέτουν κάποιο επιχείρημα γόνιμης αντιπαράθεσης: Δηλαδή ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗΣ του κειμένου.

Άλλοι βγάζουν τα απωθημένα τους με χυδαιότητες και βρισιές: Αυτοί κάνουν ψυχοθεραπεία…

Άλλοι λένε το μακρύ και το κοντό τους, σπερομολογίες που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό κείμενο: Υστερικοί ιδεοληψιών ή προβοκάτορες-βυθοκορήματα…

Υπάρχει, όμως και μια άλλη κατηγορία: Αυτοί που εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία κάποιου μηχανισμού, οι κλακαδόροι «εγκάθετοι», δηλαδή οι ατόφιοι προβοκάτορες.

Στόχος τους είναι ο αποπροσανατολισμός, η μετάθεση της προσοχής από τις απόψεις του κειμένου σε τεχνάσματα γενικού αφορισμού του, σε αφοριστικές παραχαράξεις του κειμένου, σε κουτοπόνηρα «ευρήματα» μείωσης του συγγραφέα του κειμένου και πολλά άλλα κουτοπόνηρα.

Αυτοί οι κουτοπόνηροι ακτινοβολούν από μακριά, ακριβώς γιατί δεν απαντούν στις απόψεις του κειμένου (ούτε καν το διαβάζουν), ούτε ψελλίζουν άποψη με μια κάποια τεκμηρίωση, ούτε εξηγούν στο ελάχιστο τις αφοριστικές του διαπιστώσεις.

Απλώς πετάνε, σαν τις σουπιές, μελάνι…

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας προβοκατόρικης κουτοπονηριάς είναι το παρακάτω «σχόλιο» στο κείμενο, το αναρτημένο από Olympia.gr

«Σχόλιο» με το ψευδώνυμο «δύσπιστος»:

«Αυτό το μένος, το μίσος θάλεγα για τη θρησκεία μας όχι μόνο δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά το θεωρώ και …περίεργο. Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Κουτοπονηριά πρώτη: Πού υπάρχει μέσα στο κείμενο του ΡΕΣΑΛΤΟ «μένος» και «μίσος» εναντίον της Θρησκείας;

Εδώ ο «εγκάθετος» δεν παραχαράσσει απλώς το κείμενο, αλλά κουτοπόνηρα το συνδέει με άλλα σχόλια «εγκάθετων» ή «υστερικών» που βρίζουν το Χριστιανισμό: Η κλασσική συνταγή του προβοκάτορα…

Κουτοπονηριά δεύτερη: Αφού συνδέει ο «εγκάθετος» το κείμενο με το «μένος» και το «μίσος» εναντίον της θρησκείας (ολοκληρωτική παραχάραξη του κειμένου), πετάει την άλλη δόλια «ατάκα»: «Το θεωρώ και …περίεργο».!!!

Αφήνει λοιπόν την προβοκατόρικη λάσπη του με το υπονοούμενο ότι το κείμενο εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Αυτό που κάνει ο ίδιος το μεταθέτει στο συγγραφέα του κειμένου: Δεύτερη κλασσική συνταγή της προβοκάτσιας…

Κουτοπονηριά Τρίτη: Είναι η Τρίτη συνταγή της προβοκάτσιας, αυτή της φόρτισης και της εκμετάλλευσης του συναισθήματος, στην προκειμένη περίπτωση του θρησκευτικού συναισθήματος: «Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Θαυμάστε «επιχείρημα» φανατισμού των Πιστών: Κοιτάξτε, τους λέει, ποια μέρα βρήκε να γράψει το «παιδιάστικο κατεβατό του… ο Θύμιος»!!!!

Με τέτοιες κουτοπονηριές επιχειρεί ο "εγκάθετος" να κτυπήσει τις απόψεις του κειμένου…

Τον προσκαλούμε, λοιπόν, και τον προκαλούμε να μπει στη δοκιμασία του διαλόγου πάνω στις απόψεις του κειμένου και να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του και να αφήσει τις κουτοπονηριές…


ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ιδού και το πήδημα κύριε «δύσπιστε»…
Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 3:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Τα βυθοκορήματα

"... Τον προσκαλούμε, λοιπόν, και τον προκαλούμε να μπει στη δοκιμασία του διαλόγου πάνω στις απόψεις του κειμένου και να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του και να αφήσει τις κουτοπονηριές…"

Δεν θα το κάνει και δεν το κάνουν τα "βυθοκορήματα". Αποφεύγουν να διατυπώνουν τα επιχειρήματά τους για δυο λόγους. Πρώτον, διότι είναι σαθρά και δεύτερον, διότι δίνουν αφορμή να στοιχειοθετηθεί ακόμη ευκρινέστερα η αλήθεια και επομένως, να καταφανεί ο δολιοφθόρος ρόλος που επιτελούν.

Προσφιλής τους διέξοδος το υβρεολόγιο.
"Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, υπάρχουν οι ύβρεις", είναι του Ρενάν.

Και κάτι σχετικό με τη δεσποτοκρατία.
Εκυοφορείτο επί μακρόν, πολλά χρόνια, αλλά η ημερομηνία γεννήσεως υπάρχει. Είναι κάπου εκεί στις αρχές του εικοστού αιώνα, περίπου, αν θυμάμαι καλά, το 1920
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Φιλούμενος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 9:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ έγραψε:
Προβοκατόρικες κουτοπονηριές…



Σε πολλά ιστολόγια κάτω από κάθε ανάρτηση υπάρχουν και οι «σχολιαστές»!!!

Εκτός λίγων εξαιρέσεων οι περισσότεροι ούτε διαβάζουν το κείμενο της ανάρτησης ούτε εκθέτουν κάποιο επιχείρημα γόνιμης αντιπαράθεσης: Δηλαδή ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΗΣ του κειμένου.

Άλλοι βγάζουν τα απωθημένα τους με χυδαιότητες και βρισιές: Αυτοί κάνουν ψυχοθεραπεία…

Άλλοι λένε το μακρύ και το κοντό τους, σπερομολογίες που δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό κείμενο: Υστερικοί ιδεοληψιών ή προβοκάτορες-βυθοκορήματα…

Υπάρχει, όμως και μια άλλη κατηγορία: Αυτοί που εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία κάποιου μηχανισμού, οι κλακαδόροι «εγκάθετοι», δηλαδή οι ατόφιοι προβοκάτορες.

Στόχος τους είναι ο αποπροσανατολισμός, η μετάθεση της προσοχής από τις απόψεις του κειμένου σε τεχνάσματα γενικού αφορισμού του, σε αφοριστικές παραχαράξεις του κειμένου, σε κουτοπόνηρα «ευρήματα» μείωσης του συγγραφέα του κειμένου και πολλά άλλα κουτοπόνηρα.

Αυτοί οι κουτοπόνηροι ακτινοβολούν από μακριά, ακριβώς γιατί δεν απαντούν στις απόψεις του κειμένου (ούτε καν το διαβάζουν), ούτε ψελλίζουν άποψη με μια κάποια τεκμηρίωση, ούτε εξηγούν στο ελάχιστο τις αφοριστικές του διαπιστώσεις.

Απλώς πετάνε, σαν τις σουπιές, μελάνι…

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας προβοκατόρικης κουτοπονηριάς είναι το παρακάτω «σχόλιο» στο κείμενο, το αναρτημένο από Olympia.gr

«Σχόλιο» με το ψευδώνυμο «δύσπιστος»:

«Αυτό το μένος, το μίσος θάλεγα για τη θρησκεία μας όχι μόνο δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά το θεωρώ και …περίεργο. Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Κουτοπονηριά πρώτη: Πού υπάρχει μέσα στο κείμενο του ΡΕΣΑΛΤΟ «μένος» και «μίσος» εναντίον της Θρησκείας;

Εδώ ο «εγκάθετος» δεν παραχαράσσει απλώς το κείμενο, αλλά κουτοπόνηρα το συνδέει με άλλα σχόλια «εγκάθετων» ή «υστερικών» που βρίζουν το Χριστιανισμό: Η κλασσική συνταγή του προβοκάτορα…

Κουτοπονηριά δεύτερη: Αφού συνδέει ο «εγκάθετος» το κείμενο με το «μένος» και το «μίσος» εναντίον της θρησκείας (ολοκληρωτική παραχάραξη του κειμένου), πετάει την άλλη δόλια «ατάκα»: «Το θεωρώ και …περίεργο».!!!

Αφήνει λοιπόν την προβοκατόρικη λάσπη του με το υπονοούμενο ότι το κείμενο εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία. Αυτό που κάνει ο ίδιος το μεταθέτει στο συγγραφέα του κειμένου: Δεύτερη κλασσική συνταγή της προβοκάτσιας…

Κουτοπονηριά Τρίτη: Είναι η Τρίτη συνταγή της προβοκάτσιας, αυτή της φόρτισης και της εκμετάλλευσης του συναισθήματος, στην προκειμένη περίπτωση του θρησκευτικού συναισθήματος: «Σήμερα δε μέρα πολύ μεγάλης χριστιανικής γιορτής ,αυτό το κατεβατό του Θύμιου μόνο παιδιάστικη ενέργεια θα το χαρακτήριζα».

Θαυμάστε «επιχείρημα» φανατισμού των Πιστών: Κοιτάξτε, τους λέει, ποια μέρα βρήκε να γράψει το «παιδιάστικο κατεβατό του… ο Θύμιος»!!!!

Με τέτοιες κουτοπονηριές επιχειρεί ο "εγκάθετος" να κτυπήσει τις απόψεις του κειμένου…

Τον προσκαλούμε, λοιπόν, και τον προκαλούμε να μπει στη δοκιμασία του διαλόγου πάνω στις απόψεις του κειμένου και να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του και να αφήσει τις κουτοπονηριές…


ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ιδού και το πήδημα κύριε «δύσπιστε»…

Στην ίδια ανάρτηση πετάχτηκε και ο «Φιλούμενος» να μας πει:

«TI ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ κ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ;».

Φαίνεται ότι θίξαμε κάποιο πρόσωπο «δικό» του.

Γιατί ένα παρόμοιο κείμενο το επαινούσε πριν από ένα χρόνο. Τέτοια συνέπεια ΙΔΕΩΝ!!!

Παραθέτουμε την απάντηση που αναρτήσαμε στο ιστολόγιο Olympia.gr:


Φιλούμενε το άρθρο δεν είναι εναντίον της Ορθοδοξίας και δεν λέει τίποτα περισσότερο από το παρακάτω κείμενο που το πρόβαλες ως «εύστοχη κριτική»…
Να μας ενημερώνεις πότε αλλάζεις απόψεις για να …προσέχουμε!!!!!!


«Σχετικά με το κείμενο της Ιεράς Συνόδου: «Προς το Λαό», υπάρχει μια εύστοχη κριτική
ΕΔΩ
Θα προβούμε σε κάποιες συμπληρωματικές και συνοπτικές διευκρινίσεις:
Πρώτη: Έχουμε αναλύσει πολλές φορές ότι το καθεστώς των δεσποτάδων και η ιεραρχία του, πλην κάποιων μεμονωμένων περιπτώσεων, δεν κινείται απλώς μέσα στα καθεστωτικά πλαίσια, αλλά προωθεί τις νεοταξικές επιλογές και όλα τα ιδεολογήματα της παγκοσμιοποίησης.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.filoumenos.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2275:%CE%A4%CE%BF-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AC%CE%B4%CF%89%CE%BD&catid=78:antixristianismos&Itemid=272#ixzz1UwPWysAX

Όταν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα τις ίδιες απόψεις τις ερμηνεύεις ριζικά διαφορετικά τότε είσαι για κλάματα, αν όχι κάτι ακόμα χειρότερο…




Αυτός που γράφει σε μπλογκ και σχολιάζει ως Φιλούμενος,ουδεμία σχέση έχει ούτε με μένα ,ούτε με σαιτ Φιλούμενος που αναφέρατε στην αναρτησή σας,παρακαλώ να το διορθώσετε.
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 14, 2011 11:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ζητούμε συγγνώμη από τον «Φιλούμενο» του σάιτ!!!
Τώρα λύθηκε η «αντίφαση». Φώτισε, ωστόσο, καθαρότερα και το «πρόσωπο» του «σχολιαστή» «φιλούμενου» ο οποίος θα έπρεπε ΑΜΕΣΩΣ στο ΟΛΥΜΠΙΑ, μετά την παρέμβασή μας, να διορθώσει την πλαστοπροσωπία…
_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Λεωνίδας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 20, 2011 8:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ὡραῖα ἡ ἀτάκα τοῦ Χριστοδουλίδη. Ὁ δεσποτισμός ξεκίνησε κάπου στό 1920.
Ναί, μέχρι τότε ἦταν ὅλα παραδεισένια. Razz
Σέ παρακαλῶ, δέν εἴμαστε παλαιοημελογῖτες γιά νά τῶμε κουτόχορτο.
Πάντως, τό ἀρχικό κείμενο πάσχει. Τί ἀκριβῶς ἔκανε ὁ "νευρικός" ἐπίσκοπος καί ἀγνόησε τόν γέροντα; Ἐπίσης, ποιά θά ἦταν ἡ σωστή στάση; Νά ἀρχίσουν κουβεντοῦλα ἐν ὧρᾳ ἀκολουθίας;
Επιστροφή στην κορυφή
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 20, 2011 9:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Κανονικά δεν έπρεπε να σου απαντήσει κάποιος γιατί όταν μιλάς για κουβεντούλα εν ώρα ακολουθίας δείχνεις ότι είσαι κακοπροαίρετος. Θα σου απαντήσω μόνο με αυτό: Την επομένη ο ιεροκήρυξ (π.Νικάνωρ Καραγιάννης) προσπαθώντας να τα μπαλώσει, εξήρε το έργο του ενενηκονταετή (και βάλε) γέροντα. Αυτός βέβαια στάθηκε μόνο στο υλικό έργο του γέροντα και μας έκανε ένα φαιδρό παραλληλισμό με κάποια ρήση σ’ ένα κελλί: Μη ξεχνάτε όμως, μας είπε, (ναι μεν, αλλά) ότι «σήμερον εμού, αύριον ετέρου». Λες και ισχυρίσθηκε κανείς ότι ανήκει κάτι στο γέροντα. Για το τεράστιο πνευματικό του έργο, σιγή ιχθύος . Το δε σόφισμά του εν προκειμένω είναι καθαρά νεοταξικό. Διδάσκει το σβήσιμο της ιστορίας και των πνευματικών παραδόσεων. Χθες η Ελλάδα ανήκε αλλού,σήμερα ανήκει στο ΔΝΤ και τα ανδρείκελά τους. Δεν τρέχει τίποτε σύμφωνα με το σόφισμα. Κι αν αύριο -όπως πολλοί από την ιεραρχία επιθυμούν- γίνει η Εκκλησία μας παπική θα πούμε: αύριον ετέρου. Άσε που μ' αυτήν τη λογική δεν πρέπει να επισκεπτόμεθα ούτε το κελλί του Αγ. Νεκταρίου, μήτε του γέροντα Πορφυρίου. Αυτή είναι η φιλοσοφία της Νέας Τάξης, στο όνομα μάλιστα του Χριστού.
Δεν είναι βέβαια τυχαίο ότι ο εν λόγω γέροντας έβγαζε πύρινους λόγους ενάντια στη Νέα Τάξη.

Υ.Γ.Και μια σοφή παροιμία: Όταν σκαλίζεις τις ακαθαρσίες, βρωμάνε. Ας σταθούμε λοιπόν εδώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 1:06 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Λεωνίδας :

Ὁ δεσποτισμός ξεκίνησε κάπου στό 1920!
Ναί, μέχρι τότε ἦταν ὅλα παραδεισένια. Σέ παρακαλῶ, δέν εἴμαστε παλαιοημελογῖτες γιά νά τρῶμε κουτόχορτο.


ΚΧ :

Όχι δεν ήταν, αλλά η ημερομηνία γέννησης ήταν καθοριστική. Διότι η εκκλησιαστική γλώσσα απέκτησε τη διγλωσσία του τύπου "λεφτά υπάρχουν". Σήμερα να λέμε αυτό και αύριο να λέμε άλλα. Σήμερα να καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια αλλαγής των ιερώς παραδεδεγμένων, την άλλη μέρα να εγκρίνουμε τον εκσυγρονισμό των μουχλιασμένων παραδόσεων. Για να γίνουμε καλοί χριστιανοί και καλύτεροι πολιτικοί.

Από τότε φτιάξαμε τη δική μας επαμφοτερίζουσα περί τα θρησκευτικά γλώσσα και η ιεραρχία, γρανάζι της πολιτικής πλέον, μας ταϊζει το κουτόχορτο του παλαιοημερολογητισμού για να κρύβει τις πομπές της.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Λεωνίδας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Αύγ 22, 2011 4:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: κόλλησε &#7969; βελόνα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Κυπριανέ, πρέπει νά βγάλεις τά γυαλιά τοῦ παλαιοημερολογιτισμοῦ
γιά νά δεῖς ὀρθά. Ἄν ψάξεις λιγάκι (π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος κ.ἄ.)
θά δεῖς ὅτι καί πρό τοῦ 1920, μέσα στόν 19ο αἰῶνα εἴχαμε τέρατα καί σημεῖα ἀπό ἱεράρχες.
Καί σέ προηγούμενους αἰῶνες, ἀκόμα καί ἀποστολικούς.
Διάβασε λιγάκι! Ὅλα ἕτοιμα τά περιμένεις; Μασημένη τροφή;
Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 23, 2011 2:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Και αυτό τι σημαίνει Λεωνίδα; Ότι τα "τέρατα και σημεία" πρέπει να βγάζουν συνέχεια τερατάκια και όλο "σημεία" των τεράτων να βρίσκουμε μπροστά μας; Δεν μας φτάνουν αυτά που έχουμε με τους πάσης φύσεως μισιονάριους κλπ., κλπ.

Τους Κολλυβάδες όχι μόνο τους πετσόκοψαν, αλλά τους έβγαλαν και τη "ρετσινιά", άκουσον, άκουσον, ότι ήταν και μασσόνοι! Τρελλαθήκαμε. Το ίδιο γίνεται και τώρα.

Οι Ορθόδοξοι που ήταν Ορθόδοξοι, καθώς ήταν οι πατέρες τους, οι μάνες τους, πάπποι και προσπάπποι, έγιναν αίφνης "ημερολάτρες" και "παλαιοημερολογίτες", επειδή δεν δέχτηκαν να αλλάξουν, όπως τους ήθελαν οι πολιτικοί. Δεν τους άρεσε ότι η Εκκλησία μέχρι εκείνο τον καιρό δεν είχε φατρίες. Ήθελαν να την κάνουν σαν τα μούτρα τους και το πέτυχαν. Αυτά βλέπω με τα δικά μου γυαλιά και δεν θέλω να ανοίξω περισσότερο τη συζήτηση. Είναι όλα "μπόσικα" και η εποχή έτσι τα θέλει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες