< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > |
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Αύγ 13, 2011 12:46 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Συνέχεια στο "Η νέα παρέμβαση του οικουμενικού Βαρθολομαίου για τις μεταμοσχεύσεις"
Ένας γιατρός, ο Δρ. Ανδρέας Γρηγοριάδης, έκρινε να βάλει σε τάξη τα πράγματα και έγραψε :
"Οχι μόνον ο Οικουμενικός Πατριάρχης, αλλά γενικά όσοι κληρικοί και θεολόγοι δεν έχουν ιατρική παιδεία, οφείλουν να ζητούν τη γνωμάτευση των ειδικών ιατρών πριν εκφράσουν γνώμη για θέματα ιατρικής φύσεως."
Η απάντηση επί των γραφομένων του ήταν η εξής:
Νομίζω ότι διαθέτω τα απαραίτητα πιστοποιητικά, οπότε μπορώ να ερωτήσω αλλά και παρατηρήσεις να κάνω, στα γραφόμενα του ιατρού κ. Ανδρέα Γρηγοριάδη.
Οι παρατηρήσεις :
Όταν επέλθη ηλεκτρομηχανικός (καρδιακός) διαχωρισμός, όσες μαλάξεις ή (καρδιακές) ανατάξεις αν κάνουμε οι γιατροί, ο ρυθμός της καρδιάς δεν επανέρχεται. Η καρδιά έχει πάψει οριστικά να λειτουργεί.
Οι ασθενείς που ανανήπτουν, είναι αφενός διότι ο καρδιακός μυς έχει εφεδρείες, αφετέρου δε, διότι παρέχεται άμεση και έγκαιρη υποστήριξη (καρδιοανάταξη). Σημειώνω και πάλι, διότι οι εφεδρείες υπάρχουν από την πλευρά του καρδιακού μυός.
Γράφει ακόμη ο κ. Γρηγοριάδης :
"Σταματά η καρδιά και οι μυς συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά για πολλές ώρες αργότερα, ενώ οι τρίχες στο πρόσωπο μπορεί να συνεχίσουν να μεγαλώνουν και τρεις μερες μετά τον καρδιακό θάνατο."
Με τα ανωτέρω, ο Δρ. Γρηγοριάδης, θέλει να μας πει ότι, παρά τις συσπάσεις των διαφόρων μυών και της καρδιάς (παρένθεση, μας λέει ότι η καρδιά σταματά, αλλά δεν σταματά, πριν αφαιρεθούν τα όργανα) δεν σημαίνει αυτό ότι ο εγκεφαλικά νεκρός δεν είναι ... αποθαμένος.
Και η παρατήρηση είναι :
Ο αγαπητός συνάδελφος ας μην λησμονεί ότι η Ανατομική θεωρεί τον καρδιακό μυ ως ένα εντελώς διαφορετικό είδος μυός. Είναι άλλης υφής ο καρδιακός μυς και δεν εντάσσεται αμιγώς ούτε στους λείους, ούτε στους γραμμωτούς μυς του σώματος. Αν οι άλλοι μυες (λείοι ή γραμμωτοί) συσπώνται ή χαλαρώνουν μετά την οριστική καρδιακή παύση είναι εντελώς άσχετο ζήτημα. Το μυοκάρδιο δεν κατατάσσεται ούτε στο λείο ούτε στο γραμμωτό μυικό σύστημα.
Περιττεύουν τα όσα αφορούν στις τρίχες, το δέρμα ή τα νύχια.
Τέλος, η ερώτηση.
Για ποιό λόγο οι γιατροί επιδιώκουν τη θεσμοθέτηση του νέου ορισμού του θανάτου, γιατί θέλουν τη νομική τους κατοχύρωση; Οι ίδιοι προβαίνουν ατιμώρητα στις πρόωρες αμβλώσεις, δεν τους ενοχοποιεί κανείς. Τώρα γιατί επιζητούν τη νομική στήριξη (την έχουν) και γιατί οι πολιτικοί πιέζουν τη Διοικούσα Εκκλησία να συγκατανεύσει - μάλιστα ευλογούσα - στο νεολογισμό του εγκεφαλικού "θανάτου";
Τέλος, ένας τρίτος παρατήρησε ότι η λύση, στα ποικίλα προβλήματα που γέννησαν οι μεταμοσχεύσεις, αναμένεται όταν συνέλθει η - πολλά υποσχόμενη - Μεγάλη Σύνοδος ή άλλη Πανορθόδοξη Σύνοδος
Κι εδώ η απάντηση ήταν :
Αν η μέλλουσα να συνέλθει Μεγάλη Σύνοδος ή άλλη Πανορθόδοξη Σύνοδος, είναι του τύπου "ίσα βάρκα, ίσα νερά" (και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ) καλύτερα να καθήσει στα αυγά της. Θα είναι εμπαιγμός του Θεσμού. Ας θυμηθούμε και λίγο τον Κ. Καβάφη : «Είπεν ο Μυρτίας, Σύρος σπουδαστής στην Αλεξάνδρεια, ...εν μέρει εθνικός κι εν μέρει χριστιανίζων». Αυτά και ως προς την Μεγάλη Σύνοδο που μας ετοιμάζουν
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 17, 2011 11:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Ταξιδεύοντας ...
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/08/blog-post_17.html
Η περίπτωση ενός μοναχού, που έχει υποστεί ο ίδιος επιτυχή μεταμοσχευση, και προμαχεί υπέρ αυτών, αντικατοπτρίζει την τραγική κατάσταση της σημερινής "ορθοδοξίας" με το κατ΄ αυτήν ορθόδοξο φιλιόκβε που της κολλήσαμε εδώ και εκατό χρόνια.
Στη μια βάρκα βάζουμε τώρα το ένα πόδι με όλες τις "αδελφές" εκκλησίες, στην άλλη το πόδι με τη βάρκα της Μιας και Αγίας, που κάνει Πάσχα με το παλαιό ημερολόγιο. Δηλαδή, με τον Παλαιό των ημερών, ο οποίος ουδέποτε παλαιούται.
Στη μια βάρκα έχουμε το εορταστικό πνεύμα (εκπορευόμενο) εκ του πατρός και εκ του υιού, στην άλλη το εορταστικό Πνεύμα (εκπορευόμενο) εκ του Πατρός. Μετά όλα αλλάζουν και το ορθόδοξο φιλιόκβε μας βάζει όλους στη θέση ... της αγάπης. Χριστούγεννα, Φώτα, Κοίμησις της Θεοτόκου, όλοι μαζί με τις αδελφές
Ταξιδεύουμε, αγαπητέ αναγνώστη.
Θέλεις κι άλλο παράδειγμα; Ο Αμερικής Δημήτριος στηλιτεύει τις κακοδοξίες ενός κακόδοξου (νεοορθόδοξου), μάλιστα ενώπιόν του και ενώπιον ακροατηρίου, και ύστερα, αφού λίγα χρόνια περάσουν, τον φωνάζει στην Αμερική και τον "παρασημοφορεί" επαξίως. Του απονέμει βραβείο θεολογίας ή δεν ξέρω τι άλλο.
Έτσι λοιπόν και ο μοναχός που έζησε μετά από μεταμόσχευση. Λάβρος επιτίθεται - σχηματικά το "επιτίθεται" - κατά ενός διαστρεβλωτή και διαφθορέα της πίστεως (υπάρχουν πολλοί όμοιοι) αλλά αφήνει ανέγγιχτες τις μεταμοσχεύςσεις. Οι οποίες φθείρουν βαθύτερα, αφού αλλοιώνουν το Ορθόδοξο βίωμα (ή οντολογία) και άμεσα εξολοθρεύουν ψυχές. Βλάβη ανεπανόρθωτη στον εγκέφαλο σημαίνει και εγκεφαλικό θάνατο, δηλαδή, πλήρη θάνατο, αλλά αποδεδειγμένα ημιτελή. Η χειρουργική τράπεζα τον κάνει τέλειο, το ορθόδοξο φιλιόκβε μας φωτίζει! Σώζουμε ανθρώπους!!
"Εν τη καρδία το λογιστικόν ημών είναι επιστάμεθα ακριβώς", φωνάζει από το παρελθόν ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, αλλά ποιός τον ακούει; Αυτό δεν είναι "νηπτικό", "ησυχαστικό", "φωτιστικό" και "καθαρτικό", εκτός και αν απαλλαγούμε από τη νευροβιολογική ασθένεια της Θρησκείας. Έχουμε διδασκάλους και του σώματος και της ψυχής, κάτι μπορεί να γίνει. Και γίνονται τα χειρότερα.
Και το ταξίδι συνεχίζεται.
Αλλά με δυο πόδια σε δυο βάρκες, ταξιδευτής δεν γίνεσαι. Βουλιάξαμε στο λιμάνι, αγαπητέ αναγνώστη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Αύγ 18, 2011 6:25 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Ερώτημα προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/08/blog-post_6103.html
Στη νέα της συνεδρίαση για τον μήνα Αύγουστο η ΔΙΣ (Διαρκής Ιερά Σύνοδος) ασχολήθηκε με το θέμα της εικαζομένης συναίνεσης του κυρίου Λοβέρδου. Διαβάζουμε λοιπόν τι ανεγράφη στην Εγκύκλιο που εξέδωσε
Από την εγκύκλιο :
"β) Νά αποσταλεί Εγκύκλιος προς τον Λαό για να ενημερωθεί σχετικά με τις θέσεις της Εκκλησίας για το θέμα αυτό, η οποία υποστηρίζει την αξία της φιλαλληλίας και της προσφοράς ζωής"
Και το ερώτημα :
Και τι θα λέει η "εγκύκλιος προς τον Λαό"; Ότι η Εκκλησία υποστηρίζει την αξία της φιλαλληλίας και προσφοράς ζωής από έμψυχο, αλλά ανέκφραστο (σημ. εγκεφαλικά νεκρό) ή ότι η προσφορά ζωής σέβεται τη ζωή ακόμη και στο ακροτελεύτιο στάδιο της, στο κατώφλι της καινής ζωής, προς την οποία απέρχεται ο έγκεφαλικά αναίσθητος; Νεκρός μεν, έμψυχος δε;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 6:10 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Εκκλησία και Πολιτεία σε διάλογο για το νομοσχέδιο της εικαζομένης συναίνεσης (Α)
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/08/blog-post_8173.html
Μετά το πέρας της συνάντησης που είχε με τον υπουργό Υγείας κ. Λοβέρδο, ο Μακαριώτατος δήλωσε τα ακόλουθα: "Η Εκκλησία έχει ξεκάθαρα τοποθετηθεί για το θέμα των μεταμοσχεύσεων" (*)
Και συμπληρώνουμε εμείς
Μάλιστα, μάλιστα, ξεκάθαρη, πεντακάθαρη, ολόλαμπρη και καταυγάζουσα το πανελλήνιο είναι η τοποθέτηση.
Υπάρχει άρα γε καλύτερη από εκείνη (την παρωδία) με τον μακαριστό αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο; Όχι.
Ο τεθνεώς ήταν με την θέλησή του, με τη διαυγέστατη συνείδησή του, λήπτης. Ίσως και δότης, αυτό δεν το γνωρίζουμε. Το ίδιο, πιθανολογούμε, να ήταν και ο άγνωστος δότης. Εικάζουμε (η εικασία αυτή είναι θεμιτή) από την Κίνα, λεπτομέρειες παραλείπονται.
Και ποια η ξεκάθαρη τοποθέτηση της Εκκλησίας, πέρα από την έμπρακτη απόδειξη (ως προς τη λήψη) με την περίπτωση Χριστοδούλου; Διαβάστε :
"Σεβόμαστε την επιθυμία των ασθενών εκείνων, που με τη λήψη μοσχευμάτων επιθυμούν να παρατείνουν τον χρόνο της βιολογικής τους ζωής, με την προϋπόθεση ότι θα συντελέση στην πνευματική τους ολοκλήρωση και την επίτευξη του σκοπού της υπάρξεως." (**)
Τι γίνεται όμως όταν αυτή η προϋπόθεση δεν υπάρχει, ή υπάρχει εν πλήρη διαστροφή, η "ξεκάθαρη τοποθέτηση" το αποσιωπά. Είναι βέβαιοι, οι ούτως διαλευκάναντες το θέμα των μεταμοσχεύσεων, ότι οι ασθενείς που σώζονται ή θα σωθούν με τη λήψη οργάνου, θα ολοκληρώσουν την πνευματική τους οικοδομή και η επίτευξη του σκοπού της υπάρξεως θα έχει συντελεσθεί.
Καλόν θα ήτο, λοιπόν, όλοι να γίνουμε ενσυνείδητοι δότες - και λήπτες βεβαίως - διότι ο εγκεφαλικός θάνατος καραδοκεί. Μας απειλεί όλους και είναι ο μόνος τρόπος να επιτύχουμε τον σκοπό της υπάρξεώς μας. Όλα παραγράφονται με την πράξη αυτοθυσίας και αυτοπροσφοράς των οργάνων μας λίγο πριν από τον οριστικό μας θάνατο.
Εύγε!
(*) Η πλέον ξεκάθαρη συσκότιση, από άποψη τοποθέτησης, προέρχεται από τον Μακάριο Γρινιεζάκη, Αρχιμανδρίτη του Οικουμενικού Θρόνου. Το εκτενές θέμα που διαπραγματεύεται έχει τίτλο "Δωρεά Oργάνων - Mεταμοσχεύσεις, Ηθική και Θεολογική Θεώρηση" και αναρτήθηκε στο ιστολόγιο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης
http://www.iak.gr/gr/1302086378/1305626019/1305810310.html#_ftn1
Ο συντάκτης καταλήγει : Τέλος, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία εν συνόλω δεν έχει λάβει επίσημη θέση για το ζήτημα των μεταμοσχεύσεων. Όμως η μέχρι τώρα στάση της δεν είναι ούτε προτρεπτική, ούτε αποτρεπτική αλλά επιτρεπτική.
Αν έχετε απορίες γι΄ αυτό το "δεν προτρέπει, δεν αποτρέπει, αλλά επιτρέπει" μπορείτε να απευθυνθείτε στον ίδιο.
(**) Εκκλησία και Μεταμοσχεύσεις, σελ. 365-366
Σειρά Ποιμαντική Βιβλιοθήκη
Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος
Ειδική Συνοδική Επιτροπή επί της Βιοηθικής
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Αύγ 28, 2011 6:29 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Πολιτεία και Εκκλησία σε διάλογο για το νομοσχέδιο της εικαζομένης συναίνεσης (Β)
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/08/blog-post_7608.html
Μετά το πέρας της συνάντησης που είχε με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ο υπουργός Υγείας κ. Λοβέρδος δήλωσε τα ακόλουθα: "Έχουμε μπροστά μας ενάμιση χρόνο για συνεννόηση".
Και συμπληρώνουμε εμείς
Τώρα έχουμε 2011, έχουμε ακόμη άλλο ενάμιση χρόνο, ώστε οι κατηχούμενοι από πανεπιστημιακούς, από διαπρέψαντας εις τη NASA και από ευσεβείς και παραδοσιακούς(!) ιεράρχες, να κάνουν την εικαζομένη συναίνεση συνειδητή θέληση (σημ. τώρα έγινε θέληση) : Βίωμα ή τρόπο ζωής. Έτσι, θα μάθουμε και το θείον θέλημα, κατά το "γενηθήτω το θέλημά σου" κλπ.
Το πολιτικόν θέλημα ή πολιτική βούληση, κι αυτό το γνωρίζουμε. Η ψηφοθηρία ενδύεται τον μανδύα του ανθρωπισμού για να σωθούν κάποιοι συνάνθρωποί μας ... "με αξιοπρέπεια".
Εν τω μεταξύ, θα φροντίζουν παράλληλα οι νεοησυχαστές και νεονηπτικοί πατέρες να μας απαλλάξουν από τη νευροβιολογική ασθένεια της θρησκείας, οδηγώντας μας βήμα βήμα στην κάθαρση, στο φωτισμό, στη θέωση. Έχουμε και τις ερωτικές μεθέξεις συν τοις άλλοις. Μη το ξεχνάμε και εννοώ τις "θείες". Χρήσιμα κάποτε τα εισαγωγικά.
Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Το θείον θέλημα, κατόπιν της πολιτικής βούλησης, θα μας αποκαλυφθεί και θα μας γίνει πλήρως γνωστό. Όπως έχει αποκαλυφθεί στους Κινέζους από τους δικούς τους θεούς. Μιά σφαίρα στο κεφάλι των καταδικασμένων σε θάνατο, σε γνωστό σημείο, έτσι ώστε ο άνθρωπος να μην πεθαίνει, αλλά να χαροπαλεύει.
Με αυτές τις προϋποθέσεις η εικαζομένη θέληση θα γίνει συνειδητή, αλλά χωρίς σφαιρίδιο στο κεφάλι, ως προς εμάς, συμπληρώνουμε. Η πολιτική βούληση και ο άγιος Θεός, θα λένε οι κατηχητές άμφω, τόσο πολύ μας αγαπά ώστε φροντίζει κάποιος αδελφός, φίλος ή το συνηθέστερο άγνωστος, να περιπίπτει σε προθανάτιο κώμα, να τον διασωληνώνουν οι γιατροί και στο τέλος να τον αποτελειώνουν για να ζήσει έτερος αδελφός κλπ. Δεν αποκλείεται να συνταχθεί και ευχή "υπέρ του πληθύναι τον αριθμό των αδελφών" (εγκεφαλικά νεκρών).
Αυτό, θεέ μου συγχώρα, είναι το θέλημα του θεού τους και αυτή την κατήχηση θα μας κάνουν πανεπιστημιακοί, νεοησυχαστές ποιμένες, ασκητεύοντες και πλήθος άλλοι.
Κατά παράδοξο τρόπο, η πολιτική επιμόνως ζητά την έγκριση της Εκκλησίας για το θέμα των μεταμοσχεύσεων. Πώς εξηγείται αυτό παραμένει άγνωστο και ουδείς από τους κατηχητάς των κατηχουμένων θα μπεί στον κόπο να προβληματισθεί, να διερωτηθεί "γιατί";
Οι πολιτικοί μας είναι βαθύτατα θρησκευόμενα άτομα, όπως φαίνεται.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 30, 2011 10:43 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Οι λαθρέμποροι του λόγου
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/08/blog-post_30.html
Εισαγγελική έρευνα για το εμπόριο ανθρώπινων οργάνων στο Κόσοβο !
Διαβάζουμε στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ http://aktines.blogspot.com/2011/08/blog-post_30.html ότι ο Αμερικανός διπλωμάτης, Τζον Κλιντ Ουίλιαμσον ορίστηκε επικεφαλής εισαγγελέας της ειδικής ομάδας που έχει συγκροτηθεί από την αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Κόσοβο (Eulex), με στόχο τη διερεύνηση της υπόθεσης εμπορίου ανθρώπινων οργάνων.
Ααα! Μάλιστα, τώρα θα ασχοληθούν με το εμπόριο των ανθρωπίνων οργάνων, τότε, στο Κόσοβο.
Με τη λαθρεμπορία των λόγων, που οδηγούν στη φρικτή παρανομία παραποίησης των επιστημονικών - και όχι μόνο - αρχών και άλλων αξιών, κοινώς τσιμουδιά.
Όποιος τρώει δεν μιλάει, λέει ο λαός, και αυτοί που αλλοίωσαν τα ιατρικά συγγράμματα και τις αξίες της ζωής, τρώνε και με τα τέσσερα, που λέει πάλι ο λαός.
Τον ηθικισμό τους να πάνε αλλού να τον πουλήσουν. Πελάτες υπάρχουν, μάλιστα, δε, κάποιοι είναι εντελώς χρεωκοπημένοι και θα κάνουν τα πάντα προκειμένου να δείξουν πόσο φιλάνθρωποι (τα εσαγωγικά παραλείπονται) είναι αυτοί που θα αρχίσουν την εισαγγελική έρευνα για την εμπορία ανθρωπίνων οργάνων.
Λαθρέμποροι του λόγου, δουλέμποροι και δολοφόνοι του ανθρώπου, την εμπορία σας φυλάχτε την για τον εαυτός σας και τους όμοιους με σας.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 26, 2011 1:45 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Η κίβδηλη πολυφωνική "ελευθερία του λόγου"
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/12/blog-post_25.html
Η σημερινή είδηση σχετικά με την καταφθάνουσα λοβέρδεια νομοθεσία της "εικαζομένης συναίνεσης" στη δωρεά οργάνων μας έρχεται από την πόλη της Αριζόνα των Ην. Πολιτειών. Ιδού τι λέει :
"Μια απίστευτη ιστορία εκτυλίχθηκε στην Αριζόνα, όπου ένας 21χρονος φοιτητής, ο Sam Schmid, ενώ είχε τραυματισθεί σοβαρά σε τροχαίο δυστύχημα στο Tuscon στις 18 Οκτωβρίου και είχε διαγνωσθεί κλινικά νεκρός, λίγο πριν προετοιμαστεί για την αφαίρεση των προς μεταμόσχευση οργάνων του, ανένηψε με θαυμαστό τρόπο, λίγες μόνο ώρες πριν οι γιατροί τον αποσυνδέσουν από τη μηχανική υποστήριξη" (*)
Αυτές οι ειδήσεις δεν ανακοινώνονται από τα εγχώρια - εξαγορασμένα από τους διφημιστές του δώρου ζωής - είναι οι άνθρωποι της διακυβέρνησης και της παγκοσμιοποίησης - μέσα της μαζικής παραπληροφόρησης. Ευστόχως έχουν χαρακτηρισθεί και σαν "πόρνες της δημοσιογραφίας".
Υπάρχουν και πολλές άλλες παρόμοιες περιπτώσεις τις οποίες αγνοούμε. Είτε διότι κι αυτές δεν συμφέρει να ανακοινώνονται, είτε διότι οι δυστυχείς παθόντες οδηγούνται επειγόντως στην αφαίρεση και το "δόσιμο" της "ύψιστης χριστιανικής πράξης αγάπης", όπως τη χαρακτηρίζουν εγχώρια χείλη ψευδοεπισκόπων και γραφίδες τινών μοναζόντων.
Η κίβδηλη ελευθερία της πολυδιαφημιζόμενης πολυφωνίας παρέχει το δικαίωμα της ενημέρωσης μόνο στους εν διαδικτυακή απομονώσει αργόσχολους και πρώιμα χαρακτηρισθέντες "αφιλάδελφους", αν συνέβη λίαν έγκαιρα να είχαν προειδοποιήσει - προ εμφανίσεως διαδικτύου - για το αντιεπιστημονικό απατηλό θαύμα των μεταμοσχεύσεων.
Κατά τα λοιπά, βρισκόμαστε στη φάση της επεξεργασίας του, εμπνεύσεως κ. Λοβέρδου, νομοσχεδίου περί "εικαζομένης αυναίνεσης", ενώ αθρόα εξακολουθεί να γίνεται η έκπλυση εγκεφάλων περί του πόσοι άνθρωποι έζησαν μετά από τη συγκατάθεση γονέων και συγγενών να δοθούν τα όργανα ατυχήσαντος τραυματία.
Περισσότερα
http://aktines.blogspot.com/2011/12/blog-post_26.html
http://www.protothema.gr/life-style/health-and-life/article/?aid=167521
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Φεβ 09, 2012 2:25 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Η εκκλησία δεν προτρέπει, δεν απαγορεύει, αλλά επιτρέπει τις μεταμοσχεύσεις
http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/02/blog-post_09.html
"Η Εκκλησία πρέπει να θέσει το θέμα (σ.σ. των μεταμοσχεύσεων) σε καθαρά προσωπική και προαιρετική βάση. Στην παρούσα φάση δεν πρέπει να είναι ούτε προτρεπτκή, ούτε απαγορευτική,αλλά επιτρεπτική"
(Μητροπολίτης Μεσογαίας- Λαυρεωτικής Νικόλαος)
Η ιερά Μονή Τροοδιτίσσης Κύπρου κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα βιβλίο με τίτλο "Αυτά που δεν σας είπαν για τις Μεταμοσχεύσεις". Το υπογράφει ο πνευματικός της Μονής Πρωτοσύγκελλος π. Διονύσιος. Συνιστώ στον αναγνώστη να το διαβάσει, αν έχει ενδιαφέρον γι΄ αυτά που σήμερα διαφημίζονται από τα μέσα της ενημέρωσης, ή καλύτερα αποπροσανατολισμού, και από τους ιερούς άμβωνες. Θα μας επιβληθούν και δια νόμου, όχι όμως απεχθούς.
Κυρίαρχη μορφή της από του άμβωνος παραπληροφόρσης και στρέβλωσης του ορθοδόξου βιώματος και φρονήματος, είναι ο μητροπολίτης Λαυρεωτικής και Μεσογαίας κ. Νικόλαος. Το βιβλίο του Πρωτοσυγκέλλου της Μονής Τροοδιτίσσης ασκεί δριμύτατη κριτική στις θεολογικές παραχαράξεις του σεβασμιοτάτου.
Ο λόγος αυτού του σημειώματος δεν είναι να δοθεί ακόμη μια απάντηση στα όσα άτοπα, και εκτός της θεολογίας των εκκλησιαστικών Πατέρων, έχει κατά καιρούς γράψει ή πει ο μητροπολίτης Μεσογαίας. Πολλά εξ αυτών βρίσκονται καταχωρημένα εδώ και αλλού (*). Αφορμή είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, ώστε ο ευλαβής και πιστός Χριστιανός να μη γνωρίζει τι ακριβώς του ζητούν, όταν θα έλθη η στιγμή της δια νόμου επιβολής της εικαζομένης συναίνεσης. Φροντίζει, όπως έγραψα, περί αυτού (νόμου) και αυτής (συναίνεσης) ο σεβασμιότατος. Προτείνει την ενσυνείδητη αποδοχή της δωρεάς οργάνων κατόπιν κατάλληλης διαπαιδαγώγησης (κατήχηση), ώστε οι πιστοί να καταλάβουν το θεόσδοτο δώρο των μεταμοσχεύσεων. Έτσι, δεν θα υπάρχει η αναγκαστική επιβολή της δια νόμου εκσπλάχνωσης - πρό του θανάτου - των ατυχησάντων ασθενών και δεν θα τίθεται το δίλημμα στους συγγενείς. Προσβλέπει σε μια κοινωνία αγάπης και αλληλοπεριχώρησης, όπου πάντες θα γίνουμε δια έρωτος θείου : σχεσιολογικά και αγαπητικά, "αλλήλων μέλη".
Προς τούτο καταφεύγει σε ένα δόλιο φραστικό τέχνασμα που θα το ζήλευε ακόμη και ο ικανότερος παπικός μοναχός του τάγματος των Ιησουιτών. Και τι μας λέγει : Ότι η ποιμαντική της εκκλησίας είναι να μην προτρέπει, να μην αποτρέπει (απαγορεύει), αλλά να επιτρέπει την "αλληλοπεριχώρηση" - δια της ανταλλαγής των οργάνων - των πιστών. Λογική που θυμίζει το "ο μνημονευτής των κολλύβων τας Κυριακάς ουχ αμαρτάνει, και ο μνημονευτής των κολλύβων μόνο τα Σάββατα καλώς ποιεί".
Θα τον παρακαλούσαμε να σκεφθεί τούτο : Όταν ο Πόντιος Πιλάτος κλήθηκε να λάβει θέση για τον Ιησού, τον οποίο το ιερατείο είχε κρίνει ένοχο θανάτου, η συνείδησή του τον απέτρεπε (απαγόρευε) να εκδώσει καταδικαστική απόφαση (: "εγώ ουδεμίαν αιτίαν ευρίσκω εν αυτώ"). Το ιερατείο όμως και ο όχλος τον προέτρεπε να τους δώσει το ένταλμα του θανάτου, διότι "ημίν ουκ έξεστιν αποκτείναι ουδένα". Τι έγινε στο τέλος; "Εάν τούτον απολύσης, ουκ εί φίλος του Καίσαρος", ο Πόντιος Πιλάτος επέτρεψε τη θανάτωση, και ο μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος, φίλος κατά πάντα του Καίσαρος - την πολιτική επιστήμη διακονούν οι "καίσαρες" - φροντίζει να ικανοποιήσει το αίτημα του νοσούντος και παραπαίοντος όχλου.
Η εκκλησία του μητροπολίτη Μεσογαίας, αυτή η εκκλησία του "δεν αποτρέπει, δεν προτρέπει, αλλά επιτρέπει", είναι η εκκλησία του "ναί, σε όλα". Είναι η εκκλησία, στην οποία οι πιστοί θα αποδεικνύουν την έμπρακτη μετάνοια δια της εγγραφής τους στη λίστα των δωρητών οργάνων, κι έτσι θα αποφευχθεί ο επαίσχυντος νόμος της εικαζομένης συναίνεσης. Μια κακοποιός θεολογία, όπως αυτή του Μεσογαίας Νικολάου, θα φτιασιδώσει το στυγνό έγκλημα που διαπράττεται κατά των έμψυχων και ανέκφραστων (καθηγητής Νευρολογίας Μπαλλογιάννης) εγκεφαλικά "νεκρών" .
"Ουκ έχομεν βασιλέα ει μη Καίσαρα", είναι η πνευματική αφύπνιση, με την οποία η εκκλησία του Μητροπολίτη Μεσογαίας μας ζητά τη συνειδητή μας συναίνεση πρόφασιν έχουσα την έξοδό μας από το "εγώ".
(*) Πολλά άρθρα είναι κατωχωρημένα στο δεσμό που ακολουθεί http://kyprianoscy.blogspot.com/ με ετικέτα "Μεταμοσχεύσεις", όπως και εδώ, στη θεματική ενότητα Γενικές Συζητήσεις και τίτλο "Αυτά που δεν θα μας πουν για τις μεταμοσχεύσεις"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 04, 2012 10:33 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ : ΛΌΓΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΊΛΟΓΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΎ ΘΑΝΆΤΟΥ
Γράφει ο Σαράντος Καργάκος σε ένα πρόσφατο άρθρο του στην εφημερίδα ΕΣΤΊΑ με τίτλο "Omerta" : "Όλα ἐπιτρέπονται στή σύγχρονη Ἑλλάδα, ἀρκεῖ νά εἶναι ἀνατρεπτικά, ὄχι ὅμως ἀνορθωτικά". Το δυστύχημα είναι, συμπληρώνω, ότι οι ανορθωτικοί φορείς - ο έχων νουν ας εννοήσει ποιος είναι ο κατ΄ εξοχήν - όλα να τα θεωρούν ανατρεπτικά.
Αυτό είναι το καίριο, και κύριο, πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε και πάμε απ΄ το κακό στο χειρότερο.
Όταν το 1992 κλήθηκα για μια και μοναδική φορά σε ευρείας ακροαματικότητας τηλεοπτικό σταθμό να εκφράσω τη γνώμη μου για τις Μεταμοσχεύσεις, είπα το εξής :
"Αν η τηλεόραση, αυτό το οπτικοακουστικό θέαμα και ακρόαμα, είναι βίωμα, το βίωμα προφανώς αφορά τόσο σε αυτά που βλέπουμε και ακούμε, όσο και σε εκείνα τα οποία δεν βλέπουμε και ούτε ακούμε. Αν κάποιος δεν είναι θεατής και ακροατής αυτής της εκπομπής, δεν σημαίνει ότι η εκπομπή δεν υφίσταται, δεν γίνεται, δεν υπάρχει. Οπότε, συμπλήρωσα, ενώ έχουμε εδώ εκείνους που έζησαν παίρνοντας το όργανο ενός άλλου, δεν σημαίνει ότι οι άλλοι δεν υπάρχουν. Το ατυχές για μένα είναι, ότι δεν βρίσκονται τώρα εδώ αυτοί τους οποίους εκπροσωπώ, και άρα, δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα λεγόμενά μου".
Στη συνέχεια, και ενώπιον αθλουμένων ληπτών, εξέθεσα τους λόγους, επιστημονικούς κατά πάντα, γιατί ο εγκεφαλικός θάνατος είναι όρος εκδήλως αντιεπιστημονικός και δόλιος.
Μετά από αυτά και για μακρό χρονικό διάστημα η omerta των οπτικοακουστικών μέσων και του ηλεκτρονικού Τύπου σίγησε παντελώς, ως προς τις θέσεις που είχα υποστηρίξει. Σποραδικά δημοσιεύματα μόνο έβλεπαν το φως της δημοσιότητας και μάλιστα, σε εφημερίδα μικρής κυκλοφορίας και γνωστών πολιτικών τοποθετήσεων. Ήταν μια έξυπνη κίνηση των αρχόντων της δημοσιογραφίας, ώστε να αποκτήσω την ταμπέλα του πολιτικά ακραίου ή ενός θρησκευτικά φανατικού. Αλλά τι μπορούσα να κάνω, προκειμένου να γίνουν γνωστά όλα τα διαφημιστικά ψεύδη που κατέκλυζαν το πανελλήνιο για τη δωρεά οργάνων ή δώρο ζωής, όπως το αποκαλούσαν οι επίσημοι εκκλησιαστικοί άμβωνες;
Δεν νομίζω ότι πλέον υπάρχουν αμφιβολίες ως προς το επιστημονικά ανακριβές του νεολογισμού "εγκεφαλικός θάνατος". Ούτε μπορεί να γίνει αποδεκτός ο όρος "νέκρωση του εγκεφαλικού στελέχους". Η "νέκρωση" είναι εύρημα παθολογοανατομικό και γίνεται κατόπιν βιοψίας. Κάτι το οποίο είναι ανέφικτο για τους φερομένους "εγκεφαλικά νεκρούς".
Πέραν όμως των αντιεπιστημονικών ιατρικών στρεβλώσεων, οι οποίες λεπτομερώς έχουν εκτεθεί (1), το ζήτημα των μεταμοσχεύσεων και του συναφούς εγκεφαλικού "θανάτου", παρουσιάζει και σαφέστατο θεολογικό ενδιαφέρον. Τα προσκομιζόμενα επιχειρήματα που συνηγορούν με τις μεταμοσχεύσεις έχουν κι αυτά διεξοδικά αναλυθεί (2) και δεν θεωρώ χρήσιμο να επαναλάβω πόσο διαστροφικά τίθενται προς επικουρία, για να λάβουν την ευλογία εκ μέρους της Εκκλησίας οι ούτως αποκαλούμενες αλληλοπεριχωρήσεις των οργάνων.
Θα γράψω μόνο ότι αν οι πιστοί είμαστε "αλλήλων μέλη", και επομένως οφείλουμε με συγκατάβαση και αγάπη (αγαπητική σχέση) να δίνουμε τα όργανά μας ο ένας στον άλλο, αυτά τα "αλλήλων μέλη" είναι μέλη εκ μέρους ενός ζώντος σώματος, του εκκλησιαστικού, το οποίο κεφαλή έχει τον αναστάντα και ζώντα εις τους αιώνας Κύριο ημών Ιησού Χριστό.
Ερωτάται λοιπόν :
Πώς είναι δυνατόν όταν το ένα μέλος είναι νεκρό (εγκεφαλικά νεκρό) να συμβιώνει με ένα άλλο μέλος το οποίο είναι ζωντανό; Ή αμφότερα είναι ζώντα ή αμφότερα είναι νεκρά. Η συμβίωση ενός ζώντος με ένα νεκρό μέλος οδηγεί αφεύκτως και το ζων στο θάνατο. Οπότε και η ζωή που μεταδίδει ο εγκεφαλικά νεκρός δεν είναι ζωή, είναι βέβαιος και ολοσχερής θάνατος με παροδική οπωσδήποτε εμφάνεια ύπαρξης. Η ζωή αυτή είναι προς θάνατον ή καλύτερα θα την αναφέραμε ως "ζωή νεκρών που θάπτει τους νεκρούς της" (: ἄφες τοὺς νεκροὺς θάψαι τοὺς ἑαυτῶν νεκρούς).
Τέλος, επειδή αναφέρθηκα στο νόμο της σιωπής (omerta) και την αδυναμία των ανορθωτικών φορέων να αντιληφθούν ποια εκ των συμβαινόντων είναι τα ανατρεπτικά και ποια τα εποικοδομητικά, θα είχα να πω ότι επιτέλους, οφείλουμε μετά επιτάσεως να υπενθυμίζουμε προς τους πάσης φύσεως “αντιλεγομένους ιερείς” ότι όσοι επιχειρηματολογούν πρακτικά (επιστημονικά) και θεωρητικά (θεολογικά) κατά των μεταμοσχεύσεων, καταθέτουν τον λόγο της Εκκλησίας, και ο λόγος της Εκκλησίας δεν είναι ουδέποτε αντίλογος.
Παραπομπές
(1) Κ. Χριστοδουλίδη, Μεταμοσχεύσεις, λύση ή πρόβλημα
(2) http://kyprianoscy.blogspot.com/ ετικέτες Μεταμοσχεύσεις
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 04, 2012 9:35 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Όταν χάνονται οι αξίες, ψευτίζουν και τα παραδείγματα
http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/03/blog-post_04.html
"Δυστυχώς η απερίσκεπτη απόρριψη των ηθικών και παραδοσιακών αξιών μας είχε σοβαρές συνέπειες. Αλληθωρισμός προς τα ξένα, μιμητισμός προς τα αλλότρια, στροφή προς τα θολά, δεν φέρνουν καλό. Πληγωθήκαμε από το ανίερο, το μοντέρνο, το ξένο. Οι παραδοσιακές αξίες είναι γερές βάσεις, ισχυρά θεμέλια, δυνατή ενέργεια"
Αυτά, του μοναχού Μωυσή, όπως τα διαβάσαμε πάλι στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ (1)
Και τα δικά μας; Ιδού :
"Η μαχητική κατά των αιρέσεων δεν είναι σήμερα επιθυμητή. Τούτο όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να δεχόμαστε ανεξέλεγκτα τα εν αφθονία αγάπης προσφερόμενα αγαθά ζωής ή ακόμη κι αυτή την ίδια τη ζωή, αν πρόκειται για τις μεταμοσχεύσεις.
Γι΄ αυτό, έχω τη γνώμη, όση αξία είχαν στο παρελθόν όλοι όσοι έδωσαν τη ζωή τους για το ομοούσιον, το εν δύο φύσεσι, την Θεοτόκο, τις Εικόνες και το αναλλοίωτο του Συμβόλου της Πίστεως, την ίδια τιμή οφείλουμε να αποδίδουμε προς εκείνους, που με την προσωπική τους ευθύνη αρνούνται να βιαιοπραγήσουν ή ασελγήσουν, κατά των συνανθρώπων τους χάριν της ζωής".
Τα εγράφαμε τον Μάρτιο του 1999.(2)
Γιατί τα επαναλαμβάνουμε; Διότι αυτά που αναφέρει ο μοναχός Μωυσής : "Η εκκλησία έχει δύναμη να ενώνει, να εμπνέει, να παρηγορεί, να δίνει ελπίδα" δεν ισχύουν πλέον. Η εκκλησία δεν είναι η εκκλησία των μαρτύρων, των ομολογητών, των οσίων, των αγωνιστών. Τα σύγχρονα παραδείγματα που μας προσφέρει είναι μεν μαθήματα αγάπητικής (sic) ζωής, όχι όμως και της ζωής εκείνης που ταπεινά δέχεται τον εξευτελισμό ενός μαρτυρικού θανάτου. Όλα οφείλουν να γίνονται με τάξη, προπαντός με αξιοπρέπεια, και το πιστό εκκλησίασμα, κλήρος και λαός, μολονότι ομολογεί "Χριστόν εσταυρωμένο", στην πράξη αποδεικνύεται ότι προτιμά τον Χριστό ερήμην του Σταυρού. Ποιος ο λόγος να πεθαίνεις μαρτυρικά μόνος σου (σημ. μετά από βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση ή άλλως) και να μη σε βοηθούν οι γιατροί να πεθαίνεις αλλτρουϊστικά ή/και με αξιοπρέπεια;
Το ξέρω, θα μας κατηγορήσουν σαν Ιεχωβάδες, Άμις, οπαδούς του Νάκου και δεν γνωρίζω ποιον και τι άλλο άλλο θα βρούν να πουν. Αλλά όχι, καμμιά σχέση δεν έχουμε με αυτούς. Είμαστε πρόθυμοι όλα να τα δεχτούμε : Και αίμα να δώσουμε, και αίμα να πάρουμε και χίλια δυο άλλα, που η επιστήμη μας καλεί να απολαύσουμε. Όμως, ότι πρέπει να θυσιαστεί το ήμισυ της ανθρωπότητας για τη σωτηρία των εναπομεινάντων, ουδέποτε θα μας βρει σύμφωνους. Οι μεταμοσχεύσεις, που προϋποθέτουν το θάνατο ενός ανθρώπου για τη σωτηρία ενός άλλου, εκεί οδηγεί τους αδίστακτους πλουτοκράτες. Διότι εκτός άλλων, η μείωση του πληθυσμού της γης είναι το μόνο που μπορεί να σώσει τον παγκόσμιο οικονομικό πλούτο που έχουν στα χέρια τους και τώρα κινδυνεύει να τον χάσουν : Πολλοί άνθρωποι, πολλά τα χρήματα που πρέπει να διαθέσουν για να τους ζήσουν, λίγοι άνθρωποι, λιγότερα χρήματα. Άρα ο πλούτος τους μένει σταθερός, δεν λιγοστεύει, δεν κινδυνεύουν.
(1) http://aktines.blogspot.com/2012/03/blog-post_7448.html
(2) http://kyprianoscy.blogspot.com/2009/09/blog-post_18.html
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 06, 2012 12:16 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
"Εις μάστιγας έτοιμος"
"ὅτι ἐγὼ εἰς μάστιγας ἕτοιμος καὶ ἡ ἀλγηδών μου ἐνώπιόν μού ἐστι διὰ παντὸς
ὅτι τὴν ἀνομίαν μου ἐγὼ ἀναγγελῶ καὶ μεριμνήσω ὑπὲρ τῆς ἁμαρτίας μου
οἱ δὲ ἐχθροί μου ζῶσι καὶ κεκραταίωνται ὑπὲρ ἐμὲ καὶ ἐπληθύνθησαν οἱ μισοῦντές με ἀδίκως
οἱ ἀνταποδιδόντες μοι κακὰ ἀντὶ ἀγαθῶν ἐνδιέβαλλόν με ἐπεὶ κατεδίωκον δικαιοσύνην" (Ψ. λζ΄)
Λοιπόν; Ποιος είναι έτοιμος "εις μάστιγας" και τίνος η αλγηδών είναι διά παντός ενώπιόν του;
Ποιος την ανομίαν του αναγγέλει και υπέρ της αμαρτίας του μεριμνά; Είναι πολλοί ή μήπως και από τους ελάχιστους θα δυσκολευόμαστε να βρούμε δυο και τρεις;
Εκεί όπου ώφειλε να υπάρχει το πλήθος των μαρτύρων, ζουν, κεκραταίωνται και πληθύνονται όσοι αδίκως μας μισούν. Κανείς δεν βρίσκεται να τους σταματήσει και εύλογα αναρωτιόμαστε : Γιατί, θεέ μου; Γιατί μας ανταποδίδουν κακά αντί αγαθών και αδιάκοπα μας διαβάλλουν;
Μα δεν είναι προφανές; Δεν είναι αυτά το αποτέλεσμα, επειδή έχουμε πάψει προ πολλού να καταδιώκουμε την δικαιοσύνη; Ποιος από εμάς, και μάλιστα από εκείνους που είναι επιφορτισμένοι να μας δίνουν το παράδειγμα, καταδιώκει την δικαιοσύνη; Όλοι συμβιβαστήκαμε με την αδικία και ουδείς τολμά να υψώσει τη φωνή του. Τι κάνουν οι άμβωνες; Τι διδάσκουν το λαό του Θεού εκτός από τα ήδη γνωστά και χιλιοειπωμένα; Μήπως ακούσαμε ποτέ κάτι σχετικό με τις μεταμοσχεύσεις; Μας είπε ποτέ κανείς ότι οφείλουμε όλοι να είμαστε εις μάστιγας παντοτε έτοιμοι και η αλγηδών να είναι δια παντός προ των οφθαλμών μας;
"Για να ζήσει κανείς μια αυθεντική ζωή, αυτό που χρειάζεται είναι η αποφασιστική αντιμετώπιση του θανάτου", έγραψε ο Μάρτιν Χάιντεγκερ - για διαφορετικούς λόγους βέβαια εκείνος, για άλλους εμείς το επαναλαμβάνουμε.
Τέτοιου είδους κηρύγματα ποτέ δεν ακούσαμε. Το μόνο που μαθαίνουμε είναι η προς τον πλησίον αγάπη, το μεγαλείο της οποίας περιμένει να εκδηλωθεί στην προθανάτιο κλίνη, όταν δεν θα μπορούμε να μιλήσουμε και να φωνάξουμε πόσο μας εξαπάτησαν οι αγαπητικές και σχεσιολογικές πνευματικές διδαχές των ποιμένων.
Να γίνουμε όλοι με τη θέλησή μας δωρητές, μας λέγουν, δεν μας λένε όμως τίποτα αν αυτό επιθυμεί το υποψήφιο θύμα, το παραπλανημένο θύμα της αγαπολογίας και του αλτρουϊσμού, λίγο πριν το βάλουν στο χειρουργείο, όπου και θα αφήσει την τελευταία του πνοή για τον πλησίον. Ακούει κανείς τη φωνή της ψυχής του τη στιγμή εκείνη ή μήπως φωνή δεν έχει επειδή η ψυχή παραμένει ανέκφραστη; Ανέκφραστη όμως είναι και η ψυχή των εμβρύων. Αυτή πώς την ακούμε και πώς δίνουμε αγώνα μόνο για τα δικαιώματα του αγέννητου παιδιού; Μας ενδιαφέρει μόνο η εν δυνάμει ψυχή των εμβρύων που έρχονται στον κόσμο και ουδόλως η "εν αδυναμία" ψυχή εκείνων που απέρχονται εκ του κόσμου; Χάνεται τότε η ψυχή;
" ἐπληθύνθησαν οἱ μισοῦντές με ἀδίκως
οἱ ἀνταποδιδόντες μοι κακὰ ἀντὶ ἀγαθῶν ἐνδιέβαλλόν με ἐπεὶ κατεδίωκον δικαιοσύνην"
Ας μη γελιόμαστε, δεν καταδιώκουμε πλέον τη δικαιοσύνη. Ουδείς εξ ημών είναι "εἰς μάστιγας ἕτοιμος", οϋτε τις ανομίες μας καταγγέλουμε. Και αν μεριμνούσαμε περί των αμαρτιών μας θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα : Η μετάνοια θα καθιστούσε ενυπόστατη την πίστη μας και αυτή θα έλεγχε τα ου βλεπόμενα αγαπολογικά ψεύδη των θαυμασίων της επιστήμης. Άλαλα θα έμεναν τα χείλη των ασεβών, που υποδύονται την ευσέβεια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 07, 2012 10:37 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Οι μισές αλήθειες
http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/03/blog-post_07.html
Προσφωνών το σώμα της Ιεραρχίας ο σεβασμιότατος αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος (σημ. Μακαριότατος αποκαλείται μόνο ο πατριάρχης) είπε :
"Στην Ορθοδοξία δεν ρίχνουμε τον αδερφό στην πυρά, ούτε η Ιερή Εξέταση βρήκε χώρο στην Ορθόδοξη πίστη και στην Παράδοσή μας.
Προσοχή στις μισές αλήθειες που κυκλοφορούν.
Στην εποχή της πληροφόρησης είναι φυσικό η πλούσια τεχνογνωσία με έντυπα, με άλλα σύγχρονα μέσα να μας πολιορκεί.
Οι ιδέες, οι πολλές ιδέες, η παραπληροφόρηση, οι σκοπιμότητες μας κατακλύζουν και δημιουργούν συγχύσεις. Η προπαγάνδα δυστυχώς κατάφερε στην εποχή μας το ψέμα να το παρουσιάζει ως αλήθεια, την ασχήμια ως ομορφιά, το κακό ως καλό." (1)
Και συμπληρώνουμε εμείς :
Σωστά, στην Ορθοδοξία κανένα δεν καίμε και είμαστε πολύ προσεκτικοί στις μισές αλήθειες. Αλλά η προπαγάνδα δυστυχώς κατάφερε στην εποχή μας το ψέμα να το παρουσιάζει σαν αλήθεια, την ασχήμια σαν ομορφιά, το καλό σαν κακό, όπως σωστά διαπιστώνει ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Και έτσι, γραφουμε εμείς, δια στόματος (και της γραφίδος) επισκόπου λέγεται : "Η εκλησία δεν προτρέπει, δεν αποτρέπει, αλλά επιτρέπει τις μεταμοσχεύσεις" (2). Το ίδιο προβλέπεται να μας πει σε λίγο για την ευθανασία, δοθέντος ότι θέματα όπως αυτά κρίνονται αφορώντα στο λεγόμενο προσωπικό επίπεδο. Διότι, και πάλι κατά τον λόγο του επισκόπου - βλέπε υποσημείωση (2) -, "η Εκκλησία πρέπει να θέσει το θέμα - σ.σ. των μεταμοσχεύσεων, γιατί όχι δε και της ευθανασίας; - σε καθαρά προσωπική και προαιρετική βάση".
Όσον όμως αφορά στις εκτρώσεις τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Ουδόλως τίθενται σε καθαρά προσωπική και προαιρετική βάση. Μήπως κάνω λάθος;
Τα έμβρυα είναι δυνάμει ψυχές εξ άκρας συλλήψεως. Οι εγκεφαλικά νεκροί τι είναι; Ψυχές απερχόμενες και πλέον, δυνάμει ανύπαρκτες λόγω μη εκφράσεως; Παύει η ψυχή να υπάρχει μετά τον θάνατο; Μόνο η έκφραση είναι δηλωτική της ψυχής;
Υποσημειώσεις
(1) http://aktines.blogspot.com/2012/03/blog-post_4362.html όπου και η φωτογραφία
(2) http://anavaseis.blogspot.com/2012/02/blog-post_9739.html (Ένσταση αρ. 46)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 12, 2012 8:20 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Ευθανασία λόγω σεβασμού της ιδιωτικής ζωής
http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/03/blog-post_12.html
"Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
Αποδεκτή έκρινε το Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας την εξέταση της υπόθεσης του 57χρονου Τόνι Νίκλινσον, ο οποίος είναι παράλυτος (πάσχει από σύνδρομο εγκλεισμού) και διεκδικεί το δικαίωμα να του επιτραπεί να αναθέσει σε ένα γιατρό να θέσει νόμιμα τέλος στη ζωή του.Το δικαστήριο επίσης έκρινε βάσιμο το επιχείρημα του Νίκλινσον, σύμφωνα με το οποίο το δικαίωμα στο σεβασμό της ιδιωτικής ζωής, όπως αυτό περιγράφεται από το άρθρο 8 της Συνθήκης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, περιλαμβάνει επίσης το δικαίωμα του να τερματίσει κάποιος τη ζωή του. Στην απόφασή του αυτή τον στηρίζουν η σύζυγος και οι δύο κόρες του, ηλικίας περίπου 20 ετών."(*)
Κυπριανός Χ :
Δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, το έργο των ιατρών, εκτός άλλων, είναι να τερματίζουν τη ζωή μερικών ασθενών λόγω "σεβασμού της ιδιωτικής ζωής, όπως αυτό περιγράφεται από το άρθρο 8 της Συνθήκης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων".
Αλλά εφόσον πρόκειται περί της ιδιωτικής ζωής, γιατί αποκλείονται οι οικείοι (ιδιωτικώς) του ασθενούς; Για ποιο λόγο δεν ανατίθεται σε ένα συγγενή του ασθενούς να του δώσει αυτός τη "χαριστική βολή" και αναλαμβάνουν τον άχαρι ρόλο του εκτελεστή - συγγνώμη, αλλά περί εκτλέσεως πρόκειται - οι γιατροί; Σεβαστοί δεν είναι οι οικείοι και είναι μόνο οι γιατροί;
Ο ιατρικός όρκος αφορά στην, με κάθε προσπάθεια, αποκατάσταση της υγείας του ασθενούς. Όταν όμως φθάνουμε στο σημείο να εξολοθρεύουμε εκείνους που ψυχορραγούν (εγκεφαλικά νεκροί) για να αποκαταστήσουμε την υγεία άλλων ασθενών, τότε δεν τίθεται θέμα. Η δια θανάτου εξολόθρευση των ανιάτως πασχόντων αποκαθιστά εν ευρεία εννοία τη ζωή του κοινωνικού συνόλου με την οικονομική παράμετρο - είναι δαπανηρή και μη παραγωγική - η οποία συνοδεύει τη συντήρηση αυτών των δυστυχισμένων υπάρξεων.
Προφανώς κάτι ήξεραν οι ημέτεροι Σπαρτιάτες, αν και δεν είναι πλήρως γνωστά τα οικονομικά εκείνης της εποχής.
(*)http://thriskeftika.blogspot.com/2012/03/blog-post_4749.html
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 12, 2012 8:25 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Το μέλλον των μεταμοσχεύσεων
http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/03/blog-post_1631.html
"Οι γιατροί στο μέλλον θα έχουν πρόσβαση για άμεση χρήση οργάνων τα οποία θα έχουν αναπτυχθεί στα εργαστήρια. Οι μεταμοσχεύσεις οργάνων από βλαστοκύτταρα μας το υπόσχονται", λέει η είδηση.(*)
Κυπριανός Χ :
Αφού δεν έπιασε η εθελοντική δωρεά οργάνων και η αγαπολογία της ανταλλαγής απέτυχε, τώρα το λόγο έχουν οι μεταμοσχεύσεις από βλαστοκύτταρα. Οι αγαπητικές αλληλοπεριχωρήσεις των μελών του εκκλησιαστικού σώματος θα στραφούν αλλού : Στον εργαστηριακό σωλήνα.
Θα φτιάχνουν, λέει, συμπαγή όργανα από βλαστοκύτταρα. Και γιατί να μη φτιάχνουν έμβρυα με ανύπαρκτη εγκεφαλικη ουσία; Μήπως δεν μπορούν; Μπορούν και θα το κάνουν, αλλά αυτά θα είναι βλαστικά (sic) έμβρυα. Οπότε δεν τίθεται θέμα.
Να δούμε τι άλλα παραμύθια (σημ. επιστημονικά θαύματα) θα μας αραδιάσουν στο εγγύς μέλλον.
(*) http://ksipnistere.blogspot.com/2012/03/blog-post_1704.html, όπου και η φωτογραφία
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 14, 2012 1:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Η παραπλάνηση της Κοινής Γνώμης στο θέμα της δωρεάς οργάνων
Παραθέτω το απόσπασμα - το υπογράφουν οι Mavroforou A, Giannoukas A, Michalodimitrakis E. - στα Αγγλικά από φίλη που μου το έστειλε για να καταλάβει ο αναγνώστης το μέγεθος της παραπληροφόρησης που ασκούν άρθρα, ή δημοσιεύσεις, όπως αυτό της κας. Μαυροφόρου κ.α. Ιδού τι γράφει :
"Advances in biological sciences and medicine have revolutionized current practice and opened new horizons. Tissue and organ transplantation is a miracle and an action of love and sacrifice for the sake of fellow human beings. Organ transplantation has been commonplace over the last decade but Greece still remains the lowest numerically among European countries in this field because of the lack of organ donation although it is highest in traffic accidents. Despite this, the legal framework regulating transplantation was enacted late in comparison to other European countries, and was not the only obstacle to the development of organ donation. Several other factors such as philosophy, culture, traditional and religious attitudes, lack of public information and lack of the relevant social fabric, have all contributed to the current sad situation. This article aims to present a critical view on the evolution of the legal framework in the field of tissue and organ transplantation in Greece. Issues that still deter organ donation are discussed along with an insight into the current situation in the Greek social context in order to make a constructive contribution to future perspectives.http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15163080 "
Και σχολιάζουμε εμείς :
"Organ transplantation has been commonplace over the last decade but Greece still remains the lowest numerically among European countries in this field because of the lack of organ donation although it is highest in traffic accidents"
Αυτό ήταν το πρόβλημα που κλήθηκε η κυβέρνηση GAP και ο Λοβέρδος να επιλύσουν. Να είμαστε η δεύτερη χώρα σε ποσοστό τροχαίων ατυχημάτων - πρώτη είναι η Αμερική κι εμείς δεύτερη, δημοσιεύθηκε και κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο η στατιστική - και η τελευταία σε αριθμό χορηγίας οργάνων. Τώρα με το νόμο του Λοβέρδου πάνε να μας κάνουν πρώτους σε αριθμό δωρητών. Θα φτιάξουν και τα οικονομικά μας με αυτό τον τρόπο.
Αλλά έχουμε και το άλλο εμπόδιο :
"Several other factors such as philosophy, culture, traditional and religious attitudes, lack of public information"
Έχουν το θράσος να γράφουν "lack of public information" οι ψεύτες. Από το 1987 εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις ασκούν κυριολεκτικό βομβαρδισμό της κοινής γνώμης υπέρ της δωρεάς και αυτοί οι απατεώνες γράφουν "lack of public information".
Πότε ακούστηκαν αντίθετες φωνές; Πότε δημοσιεύθηκαν άρθρα ελεγκτικά των επιστημονικών νεολογισμών; Πότε οι εκκλησιαστικοί άμβωνες (με ευρεία έννοια) φιλοξένησαν εκείνους που έθεταν σε αμφισβήτηση τον εγκεφαλικό θάνατο και τα νέα κριτήρια θανάτου; Ουδέποτε. Επί τριάντα χρόνια ασχολούμαι και μόνο δυό φορές πέρασαν στην καταναλωτική και παγιδευμένη από τη διαφήμιση μείζονα δημοσιότητα αυτά που είπα ή έγραψα.
Ψεύτες, πάντα ψεύτες και υποκριτές οι παρα-πληροφοριοδότες. Πάνε να βγάλουν κι άλλα (δανεικά) λεφτά. Θέλουν να δικαιολογήσουν τους έμμισθους πράκτορες γι΄ αυτό το "lack of public information".
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες |
|
|
|
|