Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Τι ΑΟΖ και πράσινα άλογα

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Κ.Ν.
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 02, 2020 7:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Τι ΑΟΖ και πράσινα άλογα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Τι ΑΟΖ και πράσινα άλογα



Τι απόγινε με το περίφημο Eco Racer το απόλυτα ασφαλές και αθόρυβο αυτοκίνητο με καύσιμο υδρογόνου, υψηλής οικονομίας και αυτονομίας 600 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου σε ισοδύναμο υδρογόνου και θα έφερνε την ελλάδα στην παγκόσμια πρωτοπορία στην παραγωγή αυτοκινήτων;

Απολυτός τίποτα. Αντί να αξιοποιηθεί από την χώρα μας πουλήθηκε και κατοχυρώθηκε η αποκλειστικότητα σε ξένη πολυεθνική,(Ιαπωνική) η ελληνική ευρεσιτεχνία.Ένα ακόμα έγκλημα για την οικονομία της χώρα μας.

Το Eco Racer είναι ένα απόλυτα ασφαλές και αθόρυβο αυτοκίνητο υψηλής οικονομίας και χαμηλού κόστους, που «καίει» 1 λίτρο/600 χλμ.!

Η εμπορική αξιοποίηση μιας τεχνολογικής καινοτομίας με διεθνείς βραβεύσεις, όπως αυτής του απόλυτα οικολογικού και οικονομικού αυτοκινήτου υδρογόνου, είναι το μεγάλο ζητούμενο της κατασκευάστριας ερευνητικής ομάδας Ανάπτυξης Οχημάτων με Μηδενικούς Ρύπους του Πολυτεχνείου Κρήτης, δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ ο επικεφαλής της, Χρόνης Σπανουδάκης.

«Πέρα από τη χρηστική σημασία της ενέργειας είναι και η ικανοποίηση - επιβράβευση των μελών της ομάδας για τη μετουσίωση των δημιουργικών ιδεών σε καινοτόμες εφαρμογές, καθώς και η ακαδημαϊκή ώθησή της στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον», τονίζει.

Πρόκειται για το Eco Racer, το απόλυτα ασφαλές και αθόρυβο αυτοκίνητο με καύσιμο υδρογόνου, υψηλής οικονομίας και αυτονομίας 600 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου (σε ισοδύναμο υδρογόνου), αλλά και χαμηλού κόστους, όταν και εφΆ όσον κατορθώσει να μπει στη γραμμή παραγωγής.

Η ομάδα μας, αναφέρει ο Χρόνης Σπανουδάκης, ασχολείται από το 2007 με την κατασκευή οχημάτων τεχνολογίας φιλικής προς το περιβάλλον, δηλαδή ως προς τους ρύπους, το θόρυβο και το μέγεθος της αυτονομίας. Έχουμε κατασκευάσει τρία οχήματα, εξ ολοκλήρου στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης υπό την επίβλεψη του καθηγητή, κ. Τσουρβελούδη.

Το πλαίσιο, το κάλυμμα, τα ηλεκτρονικά του οχήματος, όλα γίνονται από τους φοιτητές, τους καθηγητές και το προσωπικό του Πολυτεχνείου, με τη συνεργασία και των άλλων τμημάτων. Υπογραμμίζει, μάλιστα, ότι στην κατασκευή έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά εξελιγμένα, όπως ανθρακονήματα, ειδικά κράματα αλουμινίου και άλλα που σχετίζονται με την κίνηση, την ασφάλεια του οχήματος και φυσικά την ενεργειακή διαχείριση όλου αυτού με καινούργια υλικά που κυρίως σχετίζονται με το υδρογόνο ή μπαταρίες. Στην προκείμενη περίπτωση, το αποθηκευμένο σε φιάλη υδρογόνου αξιοποιείται ενεργειακά για την παραγωγή ρεύματος σε κάποιον αθόρυβο κινητήρα του οχήματος, ενώ η μόνη εκπομπή του είναι το αποσταγμένο νερό.

Το επίτευγμά μας αυτό, διευκρινίζει ο επικεφαλής της κατασκευάστριας ερευνητικής ομάδας Ανάπτυξης Οχημάτων με Μηδενικούς Ρύπους του Πολυτεχνείου Κρήτης, έχει προσδώσει στην ομάδα μεγάλη ερευνητική και ακαδημαϊκή ώθηση, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνεται και μέσω της συμμετοχής μας σε διεθνείς διαγωνισμούς οικονομίας καυσίμου, από κοινού με άλλες ερευνητικές ομάδες ευρωπαϊκών πανεπιστημίων.

«Ήδη έχουμε αποσπάσει τέσσερα διεθνή βραβεία με πρώτες θέσεις στον τομέα της ασφάλειας των οχημάτων, στο ακολουθούμενο πνεύμα της ενεργειακής προοπτικής για τον πλανήτη, αλλά και στην κατανάλωση η οποία είναι το βασικό κριτήριο... », λέει χαρακτηριστικά...

http://www.enikos.gr/society/303424,Aytokinhto-ydrogonoy-kainotomia-toy-Polytexneioy-Krhths--FWTO.html
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες