Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΣΥΡΙΖΑ: Οι χαριστικές βολές και στο Ελληνικό Θέατρο

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 01, 2016 8:57 am    Θέμα δημοσίευσης: ΣΥΡΙΖΑ: Οι χαριστικές βολές και στο Ελληνικό Θέατρο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΣΥΡΙΖΑ: Οι χαριστικές βολές και στο Ελληνικό Θέατρο




Έχουμε αναλύσει διεξοδικά, σε παλιότερα κείμενά μας, ότι ο στρατηγικός στόχος της Νέας Τάξης (υπερεθνικού ιμπεριαλισμού) είναι η ΑΠΑΞΙΩΣΗ και η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ της Ιστορίας, των Ιδεών, του Πολιτισμού, της Τέχνης, της Σκέψης.
Αυτό το προωθεί με πλήθος επιπλεόντων και επιδοτούμενων φελλών: Ποικίλα και πολύχρωμα μικροσκοπικά μορμολύκεια του καλλιτεχνικού εθνομηδενισμού…

Και εδώ τα ανδρείκελα του ΣΥΡΙΖΑ έρχονται να εκτελέσουν τις χαριστικές βολές στην απαξίωση και τον αφανισμό των ιστορικών κατακτήσεων του ελληνικού θεάτρου και των παραδόσεών του.
Το παρακάτω κείμενο του Στάθη είναι αποκαλυπτικό, δίνει το στίγμα του εφιάλτη…


Διαβάστε το εδώ:
http://resaltomag.blogspot.gr/2016/04/blog-post.html
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 01, 2016 9:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Γιαν Φαμπρ : Η φρενοβλαβής συνέχεια των «καλλιτεχνικών» διαστροφών του Λούκου



Τώρα έρχεται το διεστραμμένο καλλιτεχνικό μορμολύκειο, ο Γιαν Φαμπρ, να ολοκληρώσει το έργο του πρώην Διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, του Γιώργου Λούκου: Ήταν αυτός ο οποίος με κομπάζουσα αλαζονεία ασυνήθιστη (ο κομπασμός των επιπλεόντων φελλών) προώθησε, τα προηγούμενα χρόνια, την ολοκληρωτική εθνομηδενιστική ισοπέδωση του ελληνικού θεάτρου, καθώς και όλες τις «διαστροφές» της πολυπολιτισμικής βαρβαρότητας.

Όσοι δεν γνωρίζουν τι εστί Λούκος θα σημειώσουμε τούτο: Στα χρόνια του έχουν περάσει από τις «αυλές» της Επιδαύρου και του Ηρωδείου όλα τα ανθελληνικά και διεστραμμένα φρούτα της ιμπεριαλιστικής παρακμής και σήψης, της νεοταξικής πολυπολιτισμικής βαρβαρότητας.


Αντιθέτως, έχουν καρατομηθεί αγρίως τα μεγάλα ελληνικά πνεύματα, οι μεγάλοι μύστες του θεάτρου μας, κάθε καλλιτέχνης που βάδιζε πάνω στις εθνικές μας παραδόσεις και προωθούσε τον Πολιτισμός μας.


Μερικά μόνο ενδεικτικά παραδείγματα από τα κείμενα που έχουμε δημοσιεύσει, στο παρελθόν:

α). Αρχίζουμε με ένα κείμενο του Ληναίου, τον Ιούλιο του 2008:
«Επιδαύρια:Παιδική χαρά!!!»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=2515

β). Διαβάστε, ακόμα, μια σειρά κειμένων για όλο αυτό το «επιδαύριο σινάφι», ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=2604


γ). ΑΣΕΛΓΕΙΑ ποικίλων διαστροφών πάνω στα κλασσικά κείμενα.
Διαβάστε ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3183


δ). Η ΑΣΕΛΓΕΙΑ συνεχίζεται με έναν Βούλγαρο σκηνοθέτη που έκανε τους «Πέρσες», «Περσίδες»!!!
Διαβάστε το «Περσίδες και λουκάνικα…»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3594

ε). Προκλητικές αυθάδειες


«Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Επιδότηση παίρνω, θεατές έχω, ο Τύπος με στηρίζει, δεν έχω να δώσω λόγο σε κανέναν… Μαγκιά μου..!!!»

Και μόνο αυτή η δήλωση του Καλλιτ.Δ/ντή του Εθνικού μας Θεάτρου, κ. Χουβαρδάς, αποκαλύπτει την ποιότητα και το είδος αυτών των «καλλιτεχνών»…
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3799


στ). Τέλος διαβάστε ακόμα:

-«Οι ψυχασθενείς της Επιδαύρου»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4394

-ENA ακόμη ανυπόφορο Φεστιβάλ: οι διαστροφές σε παράκρουση
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4805

- «Ο ευτελισμός του Αριστοφάνη»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4837


Ο Γιαν Φαμπρ, είναι η νέα «ομάδα κρούσης», το νέο «τάγμα εφόδου» της Νέας Τάξης στον τομέα του θεάτρου, με στρατηγικό στόχο: Να ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ το Ελληνικό Θέατρο και τους μεγάλους μύστες του, καθώς και για να μπολιάσει τη νέα γενιά με την πολυχρωμία των ΔΙΑΣΤΡΟΦΩΝ της Νέας Εποχής…

Ο Γιαν Φαμπρ της «αριστερής» διαστροφής είναι η ολοκληρωτική εθνομηδενιστική φρενοβλάβεια των χαριστικών βολών στο Ελληνικό Θέατρο…


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 01, 2016 10:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η επιστολή του Χρήστου Λεοντή τα λέει ΟΛΑ…




«Μουσείο Μπενάκη: ΓΑΛΛΟΣ
Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου: ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης:ΓΑΛΛΙΔΑ,
Ελληνικό Φεστιβάλ: ΒΕΛΓΟΣ... η συνέχεια;
Μεγαλύτερη περιφρόνηση και προσβολή για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες καλλιτέχνες, δεν νομίζω ότι έχει ξαναγίνει. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ! ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!»


Κύριε Υπουργέ
Οι επιλογές σας – δεν νομίζω ότι μπορεί να είναι μνημονιακή υποχρέωση - σε πρόσωπα που καλείτε από... το εξωτερικό, για να συμβάλλουν στην ανάπτυξη, την προώθηση και την προβολή του σύγχρονου ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ πολιτισμού, με αφήνουν άναυδο!

Μας πέταξε «στη μούρη», χωρίς αιδώ, χωρίς ευγένεια, με έπαρση, θράσος και αναίδεια, ένα ... ΕΤΟΣ ΒΕΛΓΙΟΥ! με δικά του έργα, με Βέλγους καλλιτέχνες και με έξοδα τού πενιχρού Ελληνικού δημοσίου, που θα παρουσιάσει φέτος το ...ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ, που άλλαξε και τΆ όνομά του, σε ΔΙΕΘΝΕΣ...για να ξεκαθαρίσουμε μιά και καλή με τον ντόπιο πληθυσμό... (Διεθνιλίκι με έργα ενός ατόμου πρώτη φορά το ακούω...Τι σπουδαία ιδέα!)

Για μία τετραετία θα πρέπει οι Έλληνες καλλιτέχνες να διδαχτούμε πρώτα από Βέλγους και μετά, θα δούμε τι θα γίνει, αν είμαστε καλοί μαθητές!

Υπενθυμείστε, παρακαλώ, στον κύριο καλλιτεχνικό διευθυντή ότι ο πολιτισμός δεν είναι προνόμιο μόνο των Βέλγων η δικό του...Κάτι υπάρχει κι αλλού από Θέατρο, Μουσική, Κινηματογράφος, Ποίηση, Λογοτεχνία, Εικαστικά....

Επισημαίνω και κάτι που παρατήρησα τελευταία, όχι μόνο στο δημόσιο τομέα.
Μουσείο Μπενάκη: ΓΑΛΛΟΣ, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου: ΓΕΡΜΑΝΟΣ, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης :ΓΑΛΛΙΔΑ, Ελληνικό Φεστιβάλ: ΒΕΛΓΟΣ... η συνέχεια;

Μεγαλύτερη περιφρόνηση και προσβολή για ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες καλλιτέχνες, δεν νομίζω ότι έχει ξαναγίνει. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ! ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!

ΟΛΟΙ οι Έλληνες, καλλιτέχνες και κοινό, είμαστε απέναντί σΆ αυτή τη λογική και σΆ αυτές τις επιλογές.

Στο παρελθόν είχαμε απαγορεύσεις, λογοκρισίες και τώρα αποκλεισμούς. Δεν έχετε αυτό το δικαίωμα και δε φαντάζομαι ότι μπορεί κανείς να επαίρεται για τη συμβολή του στον πολιτισμό της χώρας του.

Οι ενέργειες αυτές κουμπώνουν απόλυτα με το λεχθέν κατά το παρελθόν ότι ο έλεγχος μιας χώρας περνάει μέσα από τον έλεγχο του πολιτισμού της.

Αλλάξτε ρότα κύριε Υπουργέ. ΤΩΡΑ! ΤΩΡΑ! Απαλλάξτε μας από αυτές τις επιλογές. Μην εμποδίζετε με τον τρόπο σας την ελπίδα από τους δημιουργούς της πατρίδας μας. ΦΤΑΝΕΙ! Μήπως "φραγκέψαμε";

Κύριε Υπουργέ

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΒΕΛΓΟΣ. Έχω την τιμή και το προνόμιο να είμαι πολίτης αυτής της δύσμοιρης χώρας.

Αλήθεια, αν επεδίωκα να γίνω Βέλγος πολίτης, μήπως με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του φεστιβάλ το ορατόριο μου «ΦΥΛΑΤΤΕΙΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΣ», το οποίο παρακολούθησε και ο εξοχώτατος ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που με κάλεσε στο γραφείο του να με συγχαρεί για το ΕΘΝΙΚΟΥ χαρακτήρα έργο μου, όπως μου ετόνισε;

ΚΡΙΜΑ!


Χρήστος Λεοντής
Πιστός και αμετανόητος υπηρέτης του
ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

Επιστροφή στην κορυφή
Παλαίμαχος



Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 976

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 01, 2016 7:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι Έλληνες καλλιτέχνες βγήκαν από τη χειμερία νάρκη τους;



Κάλιο αργά παρά ποτέ…

Οι Έλληνες καλλιτέχνες, μετά από πολύχρονη χειμερία νάρκη, επιτέλους αντέδρασαν…

Βεβαίως, έπρεπε να υπάρξει η προκλητική, εθνομηδενιστική και διαστροφική αυθάδεια του νέου «καλλιτεχνικού» αποικιοκράτη, του Φαμπρ, για βγάλουν τις τσίμπλες από τα μάτια τους…


Κάποιοι σήμερα …ανακάλυψαν τη νέα αποικιοκρατία και τους πολιτικούς σχεδιασμούς των ανδρεικέλων του 4ου Ράιχ για τον αφανισμό της ελληνικής καλλιτεχνικής δημιουργίας, των ιστορικών της κατακτήσεων και των μεγάλων της δημιουργών.

Σήμερα …ανακάλυψαν ότι ο ελληνικός Πολιτισμός, ο τεράστιος πλούτος του και οι τεράστιοι μύστες του, έχουν μπει στο στόχαστρο της πλανητικής, πολυπολιτισμικής, χρηματιστηριακής κακουργίας…

Και όμως βρίσκεται στο στόχαστρο εδώ και δεκαετίες. Πιο συστηματικά και σταθερά από την εποχή του σημιτικού «εκσυγχρονισμού»…

Από την εποχή της Γιαννάκου και κατόπιν των μνημονιακών κυβερνήσεων (των κυβερνητικών ανδρεικέλων), οι αποικιοκρατικές επιθέσεις εναντίον του ελληνικού Πολιτισμού και της καλλιτεχνικής δημιουργίας, αφήνιασαν…

Αυτή την κακουργία δεν την έβλεπαν οι Έλληνες καλλιτέχνες; Τόσα χρόνια ούτε όραση ούτε ακοή. Σιωπούσαν!!!

Σιωπούσαν, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, και μπροστά στις ορατές, εθνομηδενιστικές διαστροφές του κ Λούκου. Επί χρόνια ασελγούσε και όχι μόνο πολοί καλλιτέχνες δεν αντιδρούσαν, αλλά και τον επαινούσαν…

ΤΩΡΑ οι καλλιτέχνες ξύπνησαν που τα «αριστερά» ανδρείκελα των νέων αποικιοκρατών τους πέταξαν τους ίδιους στα αζήτητα…

Εδώ η Ελλάδα έχει μεταβληθεί σε προτεκτοράτο των μαφιόζων του χρήματος, η Ελλάδα οδεύει στην καταστροφή και τον αφανισμό, με εκτελεστές «Συμβολαίων Θανάτου» την άθλια «αριστερή» κυβέρνηση αλλά και πάλι οι καλλιτέχνες μας ήταν βυθισμένοι στο λήθαργο…

Ευτυχώς που ήρθε η αποικιοκρατική κακουργία και δικτατορική αυθάδεια του Φαμπρ για να ξυπνήσουν…

Έστω πολύ καθυστερημένα, αλλά τουλάχιστον βγαίνουν από την ακινησία.

Ένα πρώτο βήμα είναι το αίτημα παραίτησης του Μπαλτά και του Φαμπρ.

Διαβάστε εδώ:
http://www.enikos.gr/society/380675,Thn-paraithsh-toy-Mpalta-kai-toy-Fampr-zhtoyn-oi-Ellhnes-kallitexnes-.html


Καιρός είναι οι καλλιτέχνες και οι άνθρωποι του πνεύματος να …θυμηθούν το ρόλο τους: Το ρόλο του πυροδότη της συσσωρευμένης λαϊκής ΟΡΓΗΣ και της αφύπνισης των συνειδήσεων…


_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Απρ 02, 2016 9:50 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι αντιδράσεις των καλλιτεχνών…



Σήμερα, έχουν μπει στο στόχαστρο της νέας πλανητικής αποικιοκρατίας και των επιδοτούμενων «διανοητών» της όλα τα πνευματικά και καλλιτεχνικά δημιουργήματα.

Σήμερα ζούμε τη γενική νεοταξική έφοδο εναντίον των ιστορικών οροσήμων της καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Επιχειρείται η απαξίωση, η πολτοποίηση και η «καρατόμηση» των γιγάντων του πνεύματος και της Τέχνης. Πρέπει να δυσφημιστεί και να αφανιστεί η Τέχνη που έχει ποτιστεί με τους χυμούς της ιστορίας και της κοινωνίας, ακριβώς γιατί αυτή η Τέχνη εμπνέει, πυροδοτεί, διατηρεί το «Συλλογικό Είναι» και προτρέπει σε νέους αγώνες.


Αυτήν την τόσο ορατή πραγματικότητα που επαληθεύεται καθημερινά από την ίδια την κακουργία των ληστών και δημίων της ανθρωπότητας, ΔΕΝ θέλουν να τη διακρίνουν οι άνθρωποι του πνεύματος και οι καλλιτέχνες.

Δεν θέλουν να τη διακρίνουν για τον απλούστατο λόγο ότι αυτό το στρώμα της διανόησης και των καλλιτεχνών είναι αποκομμένο από τους σπασμούς και τους σπαραγμούς της κοινωνικής ζωής, ΠΛΗΡΩΣ ενσωματωμένο στο σύστημα και το ίδιο επιδοτούμενο (στην πλειονότητά του) από τις οικονομικές ελίτ εξουσίας, το κράτος και τους ποικίλους μηχανισμούς τους…

Λογικά, λοιπόν, Είναι ουτοπία να ζητάμε σήμερα από αυτήν την «κάστα» των διανοουμένων και καλλιτεχνών όχι μόνο να στραφεί εναντίον της εξουσίας, αλλά και να παράγει πνευματικό και καλλιτεχνικό έργο.

Η σημερινή διανόηση και ο καλλιτεχνικός κόσμος έχουν μεταλλαχτεί σε ιδεολογικούς ροπαλοφόρους των μηχανισμών προπαγάνδας της οικονομικής εξουσίας.

Έχουν μεταλλαχτεί σε καταστροφείς της Τέχνης, της Κριτικής και της Σκέψης γενικότερα. Ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις που αγωνίζονται «κόντρα στο ρεύμα» και αυτές αφανίζονται από τους μηχανισμούς της προπαγάνδας και της κατήχησης (ΜΜΕ).

Για την ελληνική διανόηση και για ζητήματα Τέχνης, σχετικά κείμενα και συγκεντρωμένα θα βρείτε εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=7730


Ωστόσο, η διαλεκτική της Ιστορίας, δηλαδή η ίδια η ζωή, δεν είναι ευθεία γραμμή, αλλά τεθλασμένη: Μια διαδικασία διαρκών ΑΝΑΤΡΟΠΩΝ…

Η ίδια η διαλεκτική της παγκοσμιοποίησης και του πλανητικού ιμπεριαλισμού (Νέα Τάξη) που ενσωμάτωσε τη διανόηση και τους καλλιτέχνες μετατρέποντάς τους σε εκτελεστικά όργανα, η ίδια αυτή διαλεκτική προμηθεύει και τις βάσεις της εξέγερσής τους…

Ο πλανητικός ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ με τη νέα φασιστική του μορφή, αυτή του 4ου Ράιχ, δολοφονεί και εξοντώνει και τους ποικίλους αυλικούς του, τα ποικίλα και πολύχρωμα προπαγανδιστικά του όργανα.

Αυτός ο φασιστικός ΥΠΕΡ-συγκεντρωτισμός και στο πεδίο της προπαγάνδας ρίχνει στον καιάδα μεγάλα τμήματα ενσωματωμένων παρασίτων και επιδοτούμενων διανοουμένων και καλλιτεχνών…

Η ίδια η στρατηγική της ισοπέδωσης και αποτέφρωσης των Ιδεών, της Τέχνης και των ιστορικών παραδόσεων, καταστρέφει και αφανίζει και μεγάλα τμήματα «διαχειριστών» των Ιδεών και της Τέχνης…

Αυτό θα αναγκάσει αυτά τα κατεστραμμένα τμήματα και τα ριγμένα στον καιάδα του αφανισμού να αντιδράσουν…

Μια πρώτη φάση αυτής της ιστορικής διαλεκτικής αποτελεί η κακουργία του «καλλιτεχνικού» αποικιοκράτη (Φαμπρ) και η αντίστοιχη αντίδραση των καλλιτεχνών: Μια αντίδραση που σΆ αυτή τη φάση θα εξαντληθεί σε μια εναγώνια απόπειρα για να μην χάσουν τα προνόμιά τους…

Τα προνόμιά τους διαπραγματεύονται, χωρίς ακόμα να αντιλαμβάνονται ότι το 4ο Ράιχ δεν διαπραγματεύεται, αλλά κατασπαράζει αδίστακτα: Και το υπηρετικό του προσωπικό…

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες