Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤEΣ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Κλασσικοπερίπτωσις
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 04, 2009 4:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤEΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
http://klasikoperiptosi.blogspot.com/2009/06/blog-post_6209.html

ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Εικόνες απο άλλες εποχές, θα δει κάποιος αν περιδιαβεί τα φραουλοχώραφα της Ηλείας .

Ο Έλληνας απόγονος του καταπιεσμένου και βασανισμένου κολλήγα,λίγδωσε τ΄άντερό του και μπροστά στον πειρασμό του τζάμπα μεροκάματου έγινε τσιφλικάς και επιστάτης.Το χειρότερο είναι ότι πολλές φορές για "ξεκάρφωμα" και απενοχοποίηση κατεβαίνει μαζί με πραγματικούς Έλληνες αγρότες να σηκώσει την κλειστή γροθιά ψελλίζοντας παλιομοδίτικα συνθήματα για την προστασία και τα δικαιώματα του αγρότη.

Τα συνθήματα και οι πραγματικοί αγρότες, αν και γραφικές απεικονίσεις στην ιλουστρασιόν ευρωλιγούρικη δημοκρατία μας, αντιπροσωπεύουν την αλήθεια των αιτουμένων της παραγωγικότερης τάξης της Ελλάδας. Το μαγάρισμα και τον αποπροσανατολισμό του αγροτικού αγώνα, προκαλούν όλοι αυτοί οι χοντροί καφενόβιοι αρχοντοχωριάτες που έχοντας αποκτήσει με "ευρωπαϊκούς" τρόπους εκατοντάδες στρέμματα και πανάκριβα τζίπ διαμαρτύρονται και φωνάζουν μαζί με τους άλλους τους αγνούς. Βέβαια αυτοί φωνάζουν για το παντεσπάνι και οι άλλοι οι πραγματικοί εργάτες της γής με τα ταλαιπωρημένα κορμιά και τα ηλιοκαμμένα πρόσωπα για το ψωμί τους.

Πίσω απο τους μέν και τους δε βρίσκονται πλήθη λαθρομεταναστών που απλώς επιβιώνουν προσφέροντας τον ιδρώτα τους στους σύγχρονους Έλληνες τσιφλικάδες κυριολεκτικά για ένα πιάτο ψωμί. Μιλώ για εκείνους τους λαθρομετανάστες της "νεας παραλαβής" οι οποίοι δεν έχουν προλάβει ακόμα να εγκλιματιστούν και να "εγκληματιστούν" στις νέες συνθήκες της ζωής .Σε αυτό το αρχικό στάδιο της εν Ελλάδι διαβίωσής τους αυτοί οι "νέοι" και αθώοι ξένοι χωρίς να έχουν άλλη επιλογή, άθελά τους βοηθούν στην περαιτέρω παρακμή του αγροτικού κινήματος και της στρεβλής ανάπτυξης της γεωργικής αγοράς.

Έτσι λοιπόν όλοι αυτοί που άφησαν την Ελλάδα να γίνει ξέφραγο αμπέλι και χώρα "υποδοχής" εκείνου του πλήθους που συγκροτουν την "ανθρώπινη ασπίδα" της Νέας Εποχής, καθώς επίσης και όλοι αυτοί οι λαδιάρηδες συμπολίτες μας που βιάστηκαν να χυμήξουν πάνω τους για να τους ρουφήξουν το αίμα, είναι εκείνοι που τροφοδοτούν τις ρατσιστικές αμπελοφιλοσοφίες του ΛΑΟΣ ή των πιθήκων της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και την "αντιρατσιστική" υστερία των αριστερομορφαζόντων επαναστατών του Κολωνακίου και του Ψυρρή.

Ειδικά οι τελευταίοι προκειμένου να αντιμετωπίσουν την ανία του "γιαλαντζή" επαναστάτη βρήκαν στο πρόσωπο του λαθρομετανάστη την ιδανική εικόνα για την κατασκευή της μπροσούρας του σύγχρονου προλετάριου και με την παλαιά και προσφιλή τους μέθοδο της λάσπης τοποθέτησαν κάθε διαφορετική φωνή διαμαρτυρίας στο κλουβί με τους φασίστες και τους ρατσιστές.

Που να τολμήσει κανείς να μιλήσει για λαθρομετανάστες και για όλα τα προβλήματα που δημιουργεί η ανεξέλεγκτη είσοδός και διαβίωσή τους σε αυτή την απο όλους βαλλόμενη χώρα.

Αν διαμαρτυρηθείς για την εγκληματικότητα των ...εγκλιματισμένων αλλοδαπών θα σε ταυτίσουν με τα χιτλερικά υβρίδια των διαφόρων ψευτοπατριωτών της "Νέας Τάξης".

Αν πάλι φωνάξεις εναντίον όλων εκείνων των νεο-τσιφλικάδων που μεταχειρίζονται σαν ζώα τους νεο-φερμένους λαθρομετανάστες, θα σου πούν ότι ταυτίζεσαι με εκείνους τους αριστεροειδείς του ΑΝΤΑΡΣΥΑ και όλων των παραφυάδων του μεταλλαγμένου μαρξιστικού μπλόκ.

Γι΄αυτό φωνάζουμε συνέχεια εναντίον όλων εκείνων των παπαγάλων της "Νέας Εποχής" δεξιών κεντρώων και αριστερών που θέλουν να επιβάλλουν ο κάθε ένας με την δική του ρητορική ουσιαστικά το ίδιο πράγμα:
ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ, ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, ΛΑΩΝ, ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΟΝΟ ΩΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΜΙΑΣ ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ,Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ...ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ"


****************************
Αφορμή για αυτό το άρθρο στάθηκε ένα άλλο άρθρο απο το "ΠΡΕΖΑTV":
[b]ΦΩΤΙΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ,ΠΑΡΑΓΚΑ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΜΕΝΑΝ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΦΡΑΟΥΛΟΧΩΡΑΦΑ,ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΑΝΩΛΑΔΑ ΗΛΕΙΑΣ...
[/b]

[b]Η συνέχεια ΕΔΩ:[/b]

http://klasikoperiptosi.blogspot.com/2009/06/blog-post_6209.html

Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 04, 2009 6:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΟΧΙ στον ψευδο-ανθρωπισμό


Φίλε «Κλασσικοπερίπτωση», αν και επισημαίνεις τις νεοταξικές στρατηγικές, θα προβώ σε κάποιες συμπληρωματικές επεξηγήσεις για να μην ανοίγονται παραθυράκια στα «ανθρωπιστικά» κλισέ που χρησιμοποιούνται για να επικαλύψουν την πραγματικότητα και μας παραπλανούν:

ΠΡΩΤΟΝ.
Η εισβολή λαθρομεταναστών είναι εισαγώγιμη, οργανωμένη και κατευθυνόμενη από τα οικονομικά και πολιτικά κέντρα εξουσίας. Τους στόχους τους έχουμε αναλύσει διεξοδικά και εσύ ορθά τους υπογραμμίζεις.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Και στον αγροτικό τομέα το ίδιο συμβαίνει για το ξεκλήρισμα των μικρών, το πέρασμα των μικρών ιδιοκτησιών στους «τσιφλικάδες» και την απόσυρση των Ελλήνων εργατών γης. Η επέλαση των λαθρομεταναστών στις αγροτικές περιοχές δεν ισχυροποιεί μόνο τους «τσιφλικάδες» αλλά δημιουργεί και επιπρόσθετα προβλήματα στη ΔΙΑΒΡΩΣΗ συνολικά των αγροτών. Με την εξευτελιστική τιμή της εργασίας που παρέχουν οι λαθρομετανάστες και με τους Μεσαιωνικούς όρους εκμετάλλευσης που δέχονται συντρίβεται συνολικά η αγροτιά και δημιουργεί και σε πολλούς μεσαίους ή ακόμα και μικρομεσαίους ιδιοκτήτες την όρεξη-ψευδαίσθηση να γίνουν και αυτοί «τσιφλικάδες». Δηλαδή και συντρίβουν τον Έλληνα αγρότη και τον διαφθείρουν.

ΤΡΙΤΟΝ. Για τους φρικτούς όρους εκμετάλλευσης και κτηνωδίας δεν μπορούμε να αντιδρούμε «ανθρωπιστικά». Αυτός ο «ανθρωπισμός» είναι ψευτοανθρωπισμός. Οι εκμεταλλευτές δεν γνωρίζουν άλλη μέθοδο για να πλουτίσουν, ούτε μπορεί να τους επιβληθεί από ΠΟΥΘΕΝΑ ο «ανθρωπισμός». Οι όροι και η κτηνωδία της εκμετάλλευσης των εργαζομένων δεν προέρχονται από τον απάνθρωπο χαρακτήρα των ανθρώπων, αλλά από τους όρους της αγοράς και της αγοράς εργασίας. Όταν υπάρχει απέραντη προσφορά λαθραίας, απλήρωτης και κτηνώδους εργασίας ΑΥΤΟ επιβάλει τους όρους…

Επίσης, όταν επικεντρώνουμε την κριτική μας στην κτηνωδία δεν συγκαλύπτομε μόνο το ουσιαστικό πρόβλημα, αλλά παράγουμε και έναν κάλπικο και δόλιο «ανθρωπισμό», ο οποίος δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τον ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ. Γιατί ανθρωπισμός είναι να μην υποβιβάζεται το επίπεδο όλων των εργαζομένων στον παρανομαστή της αθλιότητας και της κτηνωδίας. Η αλλοδαπή εισβολή παρέχει το έδαφος για την κτηνώδη εκμετάλλευση των αλλοδαπών, αλλά και την αποκτήνωση όλης της κοινωνίας. Ρίχνει και τους υπόλοιπους ιθαγενείς στη δουλεία που επιβάλλεται μέσω των λαθρομεταναστών.

Όποιος με τέτοιου είδους «ανθρωπιστικά» ιδεολογήματα αντιμετωπίζει το πρόβλημα ΟΧΙ μόνο δεν προσφέρει τίποτε ούτε υπέρ των λαθρομεταναστών δούλων (σε διευθυντές οίκων ανοχής, -στο κεφάλαιο, τους «τσιφλικάδες» και στο νεοταξικό κράτος που προκαλούν το πρόβλημα- δεν μπορεί να κάνεις κηρύγματα ηθικής), αλλά και επικαλύπτει και τη δουλοπάροικη αθλιότητα και κτηνωδία που επιβάλλεται στο σύνολο των ανθρώπων.

Ανθρωπισμός δεν είναι να ρίχνουμε ολόκληρη την κοινωνία στην κτηνωδία και απανθρωπιά. Αυτά είναι τα ψευδο-ιδεολογήματα του «ανθρωπισμού της Νέας Τάξης που δολοφονεί και καταστρέφει λαούς και έθνη για «ανθρωπιστικούς λόγους»…


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔΙΟΓΕΝΗΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 05, 2009 9:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Όσοι νομίζουμε ότι αυτές οι ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ θέσεις των δυό κυριών

( εντελώς άγνωστα ονόματα,σε μένα τουλάχιστον...και μπράβο τους..) αντιπροσωπεύουν και τις δικές μας ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ θέσεις, πρέπει να τις στηρίξουμε με οποιονδήποτε τρόπο..


Μόνον με αυτό τον τρόπο μπορούμε να έχουμε τρία σημαντικά αποτελέσματα.

1.- Να βοηθήσουμε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ τους φίλους μας μετανάστες.

2.- Να εξηγήσουμε γιατί ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ με τις ΕΥΚΟΛΕΣ λύσεις πολλών κομμάτων

3.- Να εξαλείψουμε τη δικαιολογημένη αλλά επικίνδυνη ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ πολλών συμπατριωτών μας..

5.6.09

===============


ΤΩΡΑ ΧΑΡΑΞΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Αγάθη Αβανέα - Αγάπη Αναστασάκου

3/6/2009


Ακόμα μια φορά πληρώνουμε τους πολέμους της Αμερικής και της Αγγλίας, καθώς και την ανοχή που δείχνει η Ε.Ε και ο ΟΗΕ στους ισχυρούς της γης (με ανταλλάγματα ή μη)

Η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση Μουσουλμάνων (ως επί το πλείστον) από τις πληγείσες χώρες της Ανατολής στην Ευρώπη και κυρίως στην Ελλάδα ( με τη βοήθεια των Τούρκων δουλεμπόρων) δημιουργεί προβλήματα οικονομικά, κοινωνικά και εθνικά.

Αντίθετα με τη συμφωνία της Ε.Ε που έχει υπογραφεί και από τις δύο χώρες (Ελλάδα, Τουρκία) για την επανεισαγωγή στη χώρα εισόδου των λαθρομεταναστών, η Τουρκία που μας εφοδιάζει με ανθρώπινα ράκη , με το αζημίωτο φυσικά από τα αθώα θύματα, δεν δέχεται να την εφαρμόσει. Ελάχιστο ποσοστό έχει αποδεχθεί να περάσει ξανά στην Τουρκία, εξυπηρετώντας την αλλοίωση της εθνολογικής μας σύνθεσης , με προβληματισμό και για τυχόν εισαγωγή τρομοκρατών ανάμεσα στο πλήθος που καθημερινά έρχεται στη χώρα μας.

΄Εχουν ήδη αρχίσει να γράφουν οι Τουρκικές εφημερίδες για ύπαρξη και άλλων εθνοτήτων στα νησιά του Αιγαίου !

Επί πλέον τραυματίζονται τα εργασιακά και κοινωνικά μας δικαιώματα δίνοντας τη δυνατότητα στο κεφάλαιο να ρίχνει τις αμοιβές των εργαζόμενων και να μειώνει τις κοινωνικές παροχές εκβιάζοντάς τους, μέσω της εκμετάλλευσης των λαθρομεταναστών.

Η υποκρισία των πολιτικών μας που δεν καταγγέλλουν την Τουρκία για την συγκεκριμένη πολιτική της στην Ε.Ε και που για μία ακόμη φορά ποντάρουν στην συναισθηματική μας αντίδραση υπέρ των κατατρεγμένων και μετά μας εγκαταλείπουν στα προβλήματα που προκύπτουν από βίαιη αλλοίωση της εθνικής μας σύνθεσης και των κοινωνικών προβλημάτων που απορρέουν από την πολυπληθή είσοδο ανθρώπων τόσο διαφορετικής κουλτούρας, με διαφορετική θρησκεία και έντονα βιοποριστικές ανάγκες.

Πριν γίνουμε ζούγκλα και χτυπάμε και κλέβουμε ο ένας τον άλλο, το δε κεφάλαιο δεν επηρεάζεται από τέτοιες ευαισθησίες, αρκεί να κερδίζει από αυτό το μακελειό, καλό θα ήταν να σκεφθούμε κάποια λύση.

΄Ήδη χώρες της Ε.Ε εφαρμόζουν ξεχωριστές πολιτικές αντιμετώπισης αυτού του προβλήματος, άλλες χώρες κλείνουν τα σύνορά τους , άλλες εφαρμόζουν τη ποσόστωση ανάλογα με το πληθυσμό που έχει η χώρα κ.λ.π.

Είναι ώρα πια, να αποφασίσουμε όλοι μαζί στη Ε.Ε για μια κοινή μεταναστευτική πολιτική.

Λύσεις μπορούν να βρεθούν εφΆ όσον πραγματικά το επιθυμούμε

Και οι λαοί το θέλουν
!

Η πρότασή μας είναι να βοηθήσουμε αυτούς τους ανθρώπους στη χώρα τους.

Κανείς δεν είναι ευτυχισμένος όταν αφήνει την πατρίδα του…

Όταν αφήνει την οικογένειά του για να πάει στο άγνωστο, να θαλασσοπνιγεί, να πληρώσει μεγάλα χρηματικά ποσά στους δουλέμπορους και να περάσει, εφΆ όσον επιζήσει, σε μια ξένη χώρα, η οποία δεν είναι πια τόσο φιλική, μετά από το πλήθος που έχει μεταναστεύσει και τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτή την είσοδο, και οι συνθήκες διαβίωσης είναι προβληματικές και γίνονται όλο και χειρότερες λόγω και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Να κάνουμε ένα επί πλέον πρόγραμμα για τις συνέπειες των πολιτικών (πολέμους, δικτατορίες κ.α ) που εφαρμόζουν τα ισχυρά κράτη και το παγκόσμιο κεφάλαιο.

Πρόγραμμα βοήθειας στις χώρες που έχουν έντονο το πρόβλημα της αποστολής των λαθρομεταναστών στην Ευρώπη (ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ, ΙΡΑΚ, ΠΑΚΙΣΤΑΝ κ.α).

Να ενισχύσουμε τις θέσεις εργασίας στις χώρες αυτές συνεργαζόμενοι με τις αρχές τους, στο γεωργικό τομέα, σε πολιτισμικές ανταλλαγές, στον τομέα της ανοικοδόμησης, για επενδύσεις κ.α

Με κάθε τρόπ
ο η βοήθεια να είναι με επίκεντρο την απασχόληση τους στη χώρα τους ή σε συγγενείς γειτονικές χώρες, ώστε να έχουν επικοινωνία με την οικογένειά τους.

Να καταγγείλουμε το ρόλο του επίσημου Τουρκικού κράτους στην Ε.Ε

Νομίζουμε πως έτσι θα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα για να αλλάξουμε την τύχη αυτών των ανθρώπων και θα προστατέψουμε τη δική μας ύπαρξη ως Ε.Ε, ως Ελληνικό Κράτος και ως Λαός.

Επιστροφή στην κορυφή
Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ



Ένταξη: 08 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 09, 2009 11:41 am    Θέμα δημοσίευσης: ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ η ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ? ΔΙΛΛΗΜΑ ΚΑΛΠΙΚΟ και ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το ακούσαμε κι αυτό. Και δυστυχώς το ακούμε όλο και συχνότερα. Και οι επικίνδυνοι θιασώτες του πιο επικίνδυνου αποπροσανατολισμού θα πληθαίνουν, όσο σ αυτό το βρώμικο παιχνίδι, θα μπαίνουν καινούριοι κρατικοδίαιτοι και κάθε λογής προσκυνημένοι.

ΤΟΥ Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ http://ellinikoforum.blogspot.com/

Εφιάλτες αυτή η χώρα δε θα σταματήσει να γεννά.
Είναι όλοι αυτοί που μισούν την αγάπη αυτού του λαού για την πατρίδα του.
Αυτοί που χύνουν δηλητήριο σ αυτή την αγάπη στις κρίσιμες στιγμές της ιστορίας αυτής της πατρίδας.
Είναι οι σύγχρονοι εφιάλτες της πένας και του προσκυνημένου πνευματισμού.
Οι σύγχρονοι εφιάλτες που δεν έχουν την κουκούλα στον στάνταρντ εξοπλισμό τους.

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ…

- Που έχουν το θράσος να ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ από τους φόρους αυτής της πατρίδας κι αυτού του λαού για να την υπονομεύουν…
- Που δε διστάζουν να ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ τα δημοκρατικά τους δικαιώματα για
να μπορούν να χύνουν ασύδοτα το αντεθνικό τους δηλητήριο στις ψυχές των
παιδιών μας…
- Που δεν έχουν το θάρρος να ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ όταν, αντί να είναι αυτοί
που θα σηκώνουν ψηλά τη σημαία του τόπου που τους γέννησε, παραδίδουν τα «πνευματικά» και πολιτικά τους εκτρώματα για να τα καταστήσουν άλλοι σημαίες ευκαιρίας σε βάρος αυτής της πατρίδας.

ΕΙΝΑΙ όλοι αυτοί που ΤΟ «ΖΗΤΩ» δεν τους αξίζει, αλλά και ΤΟ «ΑΙΣΧΟΣ» τους πέφτει δραματικά λίγο γιατί τους πρέπουν πολύ χειρότερα για το δρόμο που διάλεξαν.

Ντρέπεσαι που είσαι Έλληνας κύριε Αλέξη Ηρακλείδη?

Και το μισθό του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που για να σου δοθεί φορολογούνται ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, δεν ντρέπεσαι να τον παντελονιάζεις για να πνευματολογείς για μια χώρα που ντρέπεσαι που σε γέννησε?

Και μήπως σου είπε κανείς ότι αυτή η χώρα δεν ντρέπεται που γέννησε τέτοια σκουλήκια?

Πες ένα λόγο που θα έπρεπε αυτή η χώρα να αισθάνεται περήφανη για σένα και για το σινάφι σου, όταν ακόμα και το οξυγόνο της που αναπνέετε το καταναλώνετε άδικα.

Εσύ κυρία Ρεπούση μας με τον ευρηματικό «συνωστισμό» σου? Κι εσύ ντρέπεσαι που κυκλοφορείς με ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ στην τσαντούλα?

Και γιατί δεν παίρνεις τον λαμπρό νεανία κύριο Ηρακλείδη να πάτε να ζητήσετε πολιτικό άσυλο στην γείτονα, για να έχετε το κεφάλι ψηλά ως πολίτες πια μιας χώρας που σέβεται τη δημοκρατία και τον εαυτό της και το λαό της και που έχει μια λατρεία στους πληθυσμιακούς συνωστισμούς…
Σε μια χώρα που ξέρει να σας κάνει περήφανους αφού σέβεται τον Οτσαλάν της, τους Κούρδους της, τους ιρακινούς της, που σεβάστηκε τους Αρμένιους δια της κλασικής μεθόδου του «συνωστισμού»…
Σε μια χώρα που θα σας κάνει περήφανους με τον τρόπο που σέβεται τον πολιτισμό και τα ιστορικά μνημεία που κάποιοι άλλοι της άφησαν παρακαταθήκη στον τόπο της.

Αλήθεια πήγατε να δείτε το χάλι της Αγιά Σοφιάς ευαισθητούληδες και ντροπαλούληδες πνευματικοί μας ταγοί? Είδατε πως έχει καταντήσει αυτό που έφτιαξαν εκείνοι για τους οποίους εσείς ντρέπεστε, από τα χέρια εκείνων για τους οποίους αισθάνεστε περήφανοι?
ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ….

Ας έρθουμε όμως και στην ουσία.

Η αυθαίρετη ταύτιση του πατριωτισμού με τον εθνικισμό όπως και η αυθαίρετη αντιπαράθεση του πατριωτισμού με το διεθνισμό, δεν είναι καθόλου καινούρια ιστορία.

Ιστορικά απετέλεσε, έστω και ασυναίσθητα, το «ιδεολογικό» αποκούμπι των αδυνάτων και των υποταγμένων, αφού μια «γιαλατζή» έκδοση ενός άνευ αιτίας «πατριωτισμού» χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο για τις άδικες ιμπεριαλιστικές παρεμβάσεις – επεμβάσεις εκείνων που με κανέναν τρόπο δεν ήσαν απειλούμενοι. Την κατάδειξη αυτής της αλήθειας την οφείλουμε στην ιστορία και στη γνώση την κοινωνική.

Αυτό όμως δεν νομιμοποιεί τους νεόκοπους νεολογίζοντες, να βλέπουν την μια πλευρά του νομίσματος, και να εθελοτυφλούν σκόπιμα απέναντι στην άλλη.

Δεν θα ρίξουμε στα τάρταρα τον πατριωτισμό σαν έννοια και σαν αξία, επειδή κάποιοι τον κακομεταχειρίστηκαν για να παρασύρουν τους λαούς στα ανομολόγητα σχέδια τους.

Και δε θα αναγνωρίσουμε πολύ περισσότερο σε σας σύγχρονοι κουραφεξολόγοι, το δικαίωμα να την αφυδατώνετε αυτή την πολύτιμη αξία που ταυτίζεται με την ιστορική μνήμη, την ιστορική αλήθεια και την εθνική περηφάνια, και να την κάνετε κουρελόχαρτο με τους προσκυνημένους σας συλλογισμούς.

Δε θα σας αναγνωρίσουμε το δικαίωμα να ντρέπεστε γι αυτό τον τόπο. Ντρεπόμαστε και οργιζόμαστε πρώτα εμείς και μόνο εμείς για την ταυτότητα αυτής της πατρίδας που κουβαλάτε στο πορτοφόλι σας.

Οφείλετε μόνο εσείς να ντρέπεστε γιατί δεν έχετε τα κότσια να τη σέβεστε και να την τιμάτε.

Ο Εθνικισμός λοιπόν αλλά κι ένας αρρωστημένος «πατριωτισμός» που ταυτίστηκε με τον πρώτο, ήταν αυτός που έσπρωξε τη ναζιστική Γερμανία να αιματοκυλήσει τον κόσμο. Αλλά η ιδέα του πατριωτικού πολέμου ήταν αυτή που ενέπνευσε ο Στάλιν στην τότε Σοβιετική Ένωση για να σταθεί ο λαός της όρθιος απέναντι στον εισβολέα.

Ο πατριωτισμός που εσείς αφορίζετε ήταν αυτό που ενέπνευσε τους πρωτεργάτες της Ελληνικής Επανάστασης στον ξεσηκωμό τους, για μια πατρίδα που δικαιούται να ντρέπεται για τα δικά σας πνευματικά σκουπίδια.

Αλλά και η Γαλλική επανάσταση δεν υστέρησε σε πατριωτισμό κι αυτό ήταν μια από τις κορυφαίες αιτίες που την έκαναν να εμπνεύσει και να εμπνευστεί και να βάλει τη σφραγίδα της στη σύγχρονη ιστορία.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΩΤΟ:
Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ήταν και θα παραμείνει σε πείσμα των δοσίλογων κουκουλοφόρων η μη, μια ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ και των ΕΘΝΙΚΩΝ αλλά ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ των λαών όλου του κόσμου.

Στις σκοτεινές σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, μια ακόμη αιτία που οδήγησε σε θεωρητικές τερατογεννέσεις και παραμορφωτικές προσεγγίσεις της έννοιας του πατριωτισμού, ήταν η επιπόλαια αντιπαράθεσή του με τις έννοιες της ταξικότητας και του διεθνισμού.

Αυτή ήταν για παράδειγμα η αιτία για το σύμφωνο του Πετριτσίου και για την απόφαση του 3ου έκτακτου συνέδριου του ΚΚΕ το 1924 που συνηγορούσε τότε στο ξεπούλημα της Μακεδονίας και της Θράκης, στο όνομα της μη καταπίεσης του εργαζόμενου λαού κλπ κλπ κλπ.
Να σε τι ολοφάνερα εκτρώματα οδηγεί η πλασματική αντιπαράθεση του


Να ένα απόσπασμα χαρακτηριστικό από τη λαθεμένη απόφαση εκείνου του συνεδρίου:
«Ανεξαρτησία στη Μακεδονία και στη Θράκη: Η ντόπια κεφαλαιοκρατία… καταπιέζει τις εθνικές μειονότητες στη Μακεδονία και στη Θράκη… η ελληνική πλουτοκρατία καταδυναστεύει ένα μέρος του μακεδονικού και θρακικού λαού, κρατώντας με το σίδερο και τη φωτιά τη μακεδονική και θρακική χώρα στην υποταγή της. Δίχως την καταπίεση του μακεδονικού και θρακικού λαού, δίχως την καταπίεση των ξένων εθνών, της είναι αδύνατο να δυναμώσει επάνω μας τον κοινωνικό της ζυγό. Η ντόπια μπουρζουαζία είναι εθνικός δυνάστης και καταπιεστής του μακεδονικού και θρακικού λαού και συγχρόνως ο κοινωνικός δυνάστης της εργατικής τάξεως και των φτωχών αγροτικών και προσφυγικών μαζών. Αν δεν συντρίψουμε τον εθνικό ζυγό της ντόπιας μπουρζουαζίας που βαρύνει στη Μακεδονία και στη Θράκη, δεν μπορούμε να τσακίσουμε τον κοινωνικό ζυγό της ίδιας μπουρζουαζίας που βαρύνει επάνω σε μάς. Δεν μπορούμε αλλιώτικα να γλιτώσουμε από τους κατακτητικούς και ιμπεριαλιστικούς πολέμους που ξεσπούν εις βάρος μας εν όσω εξακολουθεί η σημερινή κατάσταση του διαμελισμού και της καταπιέσεως της Μακεδονίας και Θράκης από τη Βαλκανική και Τουρκική».

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ:
Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ είναι έννοια αλληλένδετη και αλληλοσυμπληρούμενη ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΟΤΗΤΑ και ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ. Η σκόπιμη και ανιστόρητη αντιπαράθεσή τους, ανεξάρτητα από τις προθέσεις εκείνων που την επιχειρούν, την καθιστά βλαπτική για τα συμφέροντα εκείνων τους οποίους καλείται να υπηρετήσει.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΡΙΤΟ:
Η Απόρριψη της έννοιας του πατριωτισμού από το λεξιλόγιο των αυτοαποκαλούμενων προοδευτικών, δημοκρατών κλπ,
1. καθιστά τους ίδιους απλώς …προοδευτικίζοντες,
2. παραδίδει τη ίδια την έννοια βορά στα χέρια των πραγματικών εθνικιστών (που
καμία σχέση δεν έχουν με τους πραγματικούς πατριώτες) και έτσι την αφυδατώνει
από το ουσιαστικό περιεχόμενό της, και
3. τους καταδικάζει στην απέλπιδα προσπάθεια να πείσουν τους λαούς πως ο
πατριωτισμός δεν είναι πολύτιμο όπλο και εργαλείο στα χέρια τους, αλλά θηλιά
στο λαιμό τους

• ΟΧΙ κυρίες και κύριοι Ηρακλειδορεπούσηδες.

• Η λαθροχειρία σας δεν θα περάσει.

• Κανέναν δε θα πείσετε πως πήγαν οι Ελληνες στην Σμύρνη, στην Έφεσο, και αλλού για να διώξουν τους …αρχαίους τούρκους από τα πατρογονικά τους εδάφη.

• Κανέναν δε θα πείσετε ότι οι Ελληνες έχυσαν το αίμα τους στην διπλή εξέγερση του Ιλιντεν για να διώξουν τους αρχαίους Σλαβομακεδόνες από τη γη των πατέρων τους

• Κανέναν δε θα πείσετε ότι η Κομοτηνή λεγόταν Κιμουρτζίνα και τη μεταβαφτίσαμε, ότι η Θεσσαλονίκη λεγόταν Σόλουν, η Έδεσσα Βόντεν,

• Κανένα δε θα πείσετε ότι ο Μέγας Αλέξανδρος δε φώναζε το στρατό του «ΑΝΔΡΕΣ» αλλά «ΜΑΖΙ», ότι ο Φίλιππος δεν έλεγε στη γυναίκα του όταν έφευγε «ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑ» αλλά έλεγε «ΠΡΙΑΤΝΟ ΖΕΝΑ»

• Κανένα δε θα πείσετε ότι αυτοί οι μακεδόνες δεν έλεγαν «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» αλλά «ΝΤΟΜΠΑΡ ΝΤΕΝ» και ότι αντί για «ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ» έλεγαν «ΝΤΟΜΠΡΟ ΒΕΤΣΕΡ»

«Πρίατνο πατούβανιε βο βάσατα νόβα ζέμια» Ηρακλειδορεπούσηδες.
Κι αυτό στην Ελληνική μας γλώσσα θα πει: «ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ»
Σας το έγραψα όμως στα «σλαβομακεδόνικα» για να την καταλάβετε την ευχή.
Το μετέφρασα όμως και στη γλώσσα των ιθαγενών της χώρας για την οποία ντρέπεστε, για να το καταλάβουν κι αυτοί που υστερούν έναντι υμών σε προοδευτικότητα και πνευματισμό. Για να μη νομίζουν πως σας είπα «ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ» και με παρεξηγήσουν.
Το «Ηρακλειδορεπούσηδες» είναι ίδιο σ όλες της γλώσσες. Δεν το μεταφράζω.
Είναι σύνθετη λέξη από το κλασικό …ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ.
Τα λέω καλά σύγχρονοι γλωσσοπλάστες μου?

Θα επανέλθουμε. Γιατί όσο εσείς δεν έχετε τσίπα, σε μας περισσεύει το φιλότιμο.
_________________
Κ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 09, 2009 11:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το άρθρο μεταφέρθηκε εδώ.
καλό είναι να μην ανοίγουμε ξεχωριστἀ θεματα, όταν το αντικείμενο του άρθρου είναι το ίδιο ή παρεμφερές με ενότητες που λειτουργούν.




Τα παρακάτω σχόλια εμπεριέχονται στο «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ» της 28ης Μαρτίου 2008:


του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
http://ellinikoforum.blogspot.com/

«Εντείνεται η επιχείρηση τρομοκράτησης των μεταναστών στο κέντρο της Αθήνας. Χτες, τα ξημερώματα πραγματοποιήθηκε μεγάλη αστυνομική επιχείρηση στην περιοχή της Ομόνοιας, με πρόσχημα την πάταξη της εγκληματικότητας. Στην πραγματικότητα όμως στήθηκε ένα σκηνικό τρομοκρατίας για περισσότερη από μία ώρα, αφού όποιος κυκλοφορούσε εκείνη τη στιγμή στο χώρο όπου γινόταν η επιχείρηση, υπέστη τον αστυνομικό έλεγχο…»

Και συνεχίζει ακάθεκτο…

«…Και σαν να μην έφτανε αυτό, σχεδιάζεται, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η δημιουργία ειδικής αστυνομικής ομάδας από μετανάστες για την άντληση πληροφοριών, αλλά και την επέμβαση σε περιοχές που θεωρούνται «άβατο» για την ΕΛ.ΑΣ. Πρότυπο αποτελούν οι μονάδες ασφάλειας κοινότητας που δρουν σε όλες τις γωνιές του Λονδίνου και διάφορα φόρουμ ασφάλειας που υπάρχουν και λειτουργούν σε συνεργασία με τις βρετανικές αρχές ασφαλείας…»

- Και που είναι το κακό συντρόφια μου?

- Γιατί δηλαδή θα πρέπει οι γειτονιές που τραγουδήσαμε, οι γειτονιές που περπατήσαμε,
οι γειτονιές που ερωτευτήκαμε, οι γειτονιές που ακόμα και με την εγκατάλειψή τους
αλλά και την πολυκοσμία στην περατζάδα τους, απετέλεσαν σύμβολα στη
μεταπολεμική Αθήνα, να μετατρέπονται σε κατεχόμενη ζώνη απαγορευτική να τη
διαβαίνουν πια οι ιθαγενείς αυτής της χώρας κι εμείς να μένουμε απαθείς?
- Που ξανακούστηκε πως στο όνομα ενός ιδιότυπου ισοπεδωτισμού θα πρέπει και με την
υπογραφή του ΚΚΕ, ν ανοίγουν διάπλατα οι κερκόπορτες αυτής της χώρας σε κάθε
καλο η κακοθελητή, και σε «κάθε καρυδιάς καρύδι»?
- Τι έχει να φοβηθεί ο μη παράνομος από τον αστυνομικό έλεγχο συντρόφια μου?
- Τι είχα να φοβηθώ εγώ όταν ως νομοταγέστατος τουρίστας, ήμουν υποχρεωμένος να υποστώ τον ανά δεκάλεπτο επαναλαμβανόμενο αστυνομικό έλεγχο στους δρόμους και τις πλατείες της Σόφιας, της Βαρσοβίας η της Πράγας?
- Γιατί συντρόφια μου εγώ, όταν ήθελα ως φοιτητής ν αγοράσω βιβλία από τη Βουλγαρία, δεν μπορούσα να περάσω τα σύνορα αν δεν είχα χειρόγραφο σημείωμα του μπαρμπα-Μελέτη στο χέρι, κι εδώ θα πρέπει όποιος γουστάρει, όποτε γουστάρει να μπαίνει και να βγαίνει όπως η κότα στο κοτέτσι της, κι αυτή η χώρα κι αυτός ο λαός να είναι παραδομένος και άβουλος θεατής αυτής της μάστιγας?
- Ποια γειτονιά της Μόσχας, της Σόφιας η της Βουδαπέστης ήταν «άβατο» για τη σοσιαλιστική αστυνομία συντρόφια μου?
- Ποια λογική πολιτική επιβάλει να προτείνεται σε μια χώρα δέκα εκατομμυρίων ιθαγενών, η άμεση και άνευ όρων νομιμοποίηση των μεταναστών που σχεδιασμένα και κατευθυνόμενα προέβησαν σ αυτή την ιδιότυπη «κατάληψη»?
- Αυτό έκανε ο σοσιαλισμός συντρόφια μου? Νομιμοποιούσε άμεσα και άνευ όρων όποιον επιχειρούσε να περάσει νόμιμα η παράνομα τα σύνορά του?
- Και η «ψωροκώσταινα» δηλαδή επειδή είναι καπιταλιστική θα πρέπει να το κάνει?
- Μήπως γιατί θα πρέπει μ αυτές τις επιλογές να δικαιώνονται οι λογικές που λένε ότι «ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται»?
- Και αν έρθει ποτέ η ώρα της αυτή η «ψωροκώσταινα» να γίνει …σοσιαλιστική, τότε με τι υλικό θα οικοδομηθεί αυτός ο σοσιαλισμός συντρόφια μου? Με το 50% του πληθυσμού της ν αποτελεί κατευθυνόμενα «εισαγόμενο προϊόν»?
- Η μήπως τότε κάποιοι, αφού πρώτα με τις επιλογές και την ανοχή τους θα έχουν δημιουργήσει ένα ιδιότυπο εθνικό ζήτημα, θ ασχοληθούν επισταμένα με τη διευθέτηση και την επίλυση του, στηριγμένοι στη λογική που λέει ότι «οι μειονότητες αποτελούν γέφυρα φιλίας μεταξύ των λαών» και διάφορες άλλες τέτοιες γλαφυρότητες?
- Και τι έγιναν αυτές οι «γέφυρες φιλίας» μετά την 70χρονη σοσιαλιστική οικοδόμηση συντρόφια μου?
- Γιατί διαλύθηκε η ΕΣΣΔ στα εξ ων συνετέθη μόλις σταμάτησε ο έλεγχος του «σοσιαλιστή χωροφύλακα» αφού είχε τόσο πετυχημένα αντιμετωπίσει το εθνικό ζήτημα άραγε και μάλιστα στα πλαίσια του παλαϊκού κράτους?
- Μήπως γιατί η ιστορία και η ζωή, κόντρα στα αυθαίρετα συμπεράσματα και στους κάθε λογής νεολογισμούς, δίνει τις δικές της αμείλικτες απαντήσεις?
- Μήπως γιατί αυτή η ιστορία κι αυτή η ζωή, ξέρουν πολύ καλά πως οι μειονότητες αποτελούσαν από πάντα πηγή έντασης και διχονοιών και ουδέποτε απετέλεσαν γέφυρα φιλίας? Πολύ δε περισσότερο όταν τις δημιουργείς από το μηδέν στήνοντας ένα επικίνδυνο πάζλ που τα κομμάτια του βγαίνουν αυθαίρετα από κάποιες παράξενες …τσέπες?

Και τελικά αυτή η αστυνομία τι πρέπει να κάνει άραγε?
- Τον εν δυνάμει παράνομο να μη τον ελέγχει, διότι έτσι του παραβιάζει το δικαίωμα να παρανομεί ανενόχλητος…
- Στο δρόμο να μην κυκλοφορεί, διότι έτσι αστυνομοκρατείται η χώρα…
- Διεισδυτικότητα να μην επιχειρεί, διότι έτσι στήνει μηχανισμούς …χαφιέδων στα βρετανικά πρότυπα…

Και τα πρότυπα της KGB, της STAZI κλπ… κλπ… κλπ… τι έστηναν άραγε?
Παιδικοί τροχονόμοι έξω από τα σχολειά ήταν???
Η μήπως βοηθούσαν ανυπεράσπιστα γεροντάκια να περάσουν στο απέναντι πεζοδρόμιο???

Ελεος…

¶λλο πράγμα είναι τελικά η δημοκρατία, η ελευθερία, η δικαιοσύνη και η ισότητα, και άλλο πράγμα η ασυδοσία, η ζούγκλα και η κατάργηση κάθε έννοιας μέτρου και σεβασμού.

Και επειδή τελικά, τόσο η πολιτική, όσο και οι νεολογισμοί της, δεν φτιάχνονται σε πεισματικούς και ετσιθελικούς δοκιμαστικούς σωλήνες που μπορεί να τους διαχειρίζεται κανείς ξεκομμένα και ανεξάρτητα από το τι έχει να πει η ψυχή αυτού του λαού, θα πρότεινα να καταφύγει κανείς σε μεθόδους απλές αλλά και ασφαλέστατες, για να κρίνει μέσω αυτών και την ορθότητα κάποιων επιλογών – των δικών του επιλογών, και την πραγματική απήχηση που βρίσκουν αυτές οι επιλογές στις ψυχές των ανθρώπων κι όχι στα κλειστά και «συμφωνώ με όλα» στόματα να έχει την ευκαιρία να διαπιστώσει, αλλά και να προβεί στις απαραίτητες «διορθώσεις» αν και όπου αυτό κριθεί εκ των πραγμάτων απαραίτητο.

Ας βγει λοιπόν σε προκήρυξη αυτό το δημοσίευμα του «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ», κι ας βγει κι ένα «συνεργείο» καλοστημένων συντροφισσών να το μοιράσει στους «έποικους» της Σωκράτους, της Γερανίου, της Ζήνωνος, της Αριστοτέλους, της Φυλής, του Αγίου Παντελεήμονα, της Πλατείας Βικτωρίας κλπ… κλπ… κλπ…

Ας πει σ αυτά τα «θεόσταλτα» παληκάρια που ξημεροβραδιάζονται εκεί: «Εμείς βρε για σας αγωνιζόμαστε. Και θέλουμε να είστε καλά παιδιά γιατί αλλιώς θα σας μαλώσουμε»

Ας ρωτήσει τους κατοίκους που έχουν δει τα σπίτια τους να απαξιώνονται…
Ας ρωτήσει τους επαγγελματίες που βλέπουν τα μαγαζιά τους να μαραζώνουν…
Ας πείσει αυτούς που ζουν τον εφιάλτη, πως αυτή η πολιτική θέση είναι και πολιτικά ορθή και ανθρωπιστικά επιβεβλημένη…

Και τότε αυτό το συνεργείο θα γυρίσει πίσω πεισμένο, πως αυτά τα παληκάρια δεν είναι καθόλου «θεόσταλτα»…
Πως στις τσεπούλες τους δεν έχουν κρυμμένο τον πόνο της προσφυγιάς αλλά το στιλέτο του φόνου…
Πως κάτω από τα μπουφάν τους, δεν κρύβουν τον πόνο του ξεριζωμού αλλά το τσεκούρι που θα χρησιμοποιήσουν για να ανοίξουν μαγαζιά και κεφάλια μόλις ο Ηλιος κάνει τη βόλτα του για να φωτίσει άλλες γειτονιές…

Και τότε το συνεργείο θα γυρίσει πεισμένο πως δεν έπεισε κανέναν από αυτούς που ζουν τον εφιάλτη, για την ορθότητα του περιεχομένου αυτής της προκήρυξης.

Κι όταν το περιεχόμενο μιας προκήρυξης και μιας πολιτικής θέσης δεν πείθει, τότε δεν επιβάλλεται όσο φιλότιμα και αν προσπαθήσει κανείς.
Διότι ορθή πολιτική θέση χωρίς αποδέκτες, είναι νεκρή πολιτική θέση.
Και είναι νεκρή διότι είναι ανίκανη να περπατήσει στη ζωή, και πείθει πως η μοναδική της χρησιμότητα είναι για να βοηθά το «λύκο να χαίρεται στην αναμπουμπούλα».

Ελεος λοιπόν συντρόφια μου…

Οποιος τολμά να πει πως υπάρχουν και όρια, πως υπάρχουν και αξίες, πως υπάρχει και η έννοια του εθνικού σ αυτή τη ζωή, πως υπάρχει και πατρίδα…
Δεν είναι εξ ορισμού φασίστας.
Δεν είναι κακώς νοούμενος εθνικιστής.
Δεν είναι αντιδημοκράτης και πουλημένος.

Όταν ακόμα και σήμερα, γράφονται άρθρα επί αρθρων στο «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ» για τον αγώνα των σοβιετικών για τη «ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ», δεν είναι έγκλημα να μιλάει κανείς και γι αυτήν εδώ την πατρίδα.

Το αξίζει γιατί και παράδοση έχει, και πολιτισμό, και λαμπρή ιστορία, και αν μη τι άλλο κάτι τις αξίζει να της το αναγνωρίσουμε.

Όχι συντρόφια μου…

Αν θέλουμε να κινητοποιούμε την Ελλάδα ολόκληρη επειδή κάποιος μεθυσμένος μπαγασάκος έριξε μια αδέσποτη κι αυτή γρατσούνισε το δάκτυλο ενός παιδιού στο Περιστέρι (κακώς φυσικά γιατί το παιδάκι δεν έφταιγε τίποτε και θα μπορούσε στη θέση του να ήταν το οποιοδήποτε παιδί), τότε οφείλουμε να κινητοποιούμε και την Ελλάδα ολόκληρη για τον αστυνομικό που χαροπαλεύει. Για τους πιλότους που χάνονται κλπ… κλπ… κλπ.

Δε γίνεται συντρόφια μου να φτιάχνουμε «γιαλατζή» ήρωες από το πουθενά και για τους πραγματικούς ήρωες να σιωπούμε.

Δεν γίνεται να κινητοποιείται η Ελλάδα ολόκληρη επειδή το άτυχο παιδάκι με το γρατσουνισμένο δάκτυλο είχε πατέρα στέλεχος του ΠΑΜΕ, και να μην κάνουμε ένα αφιέρωμα στο χτυπημένο αστυνομικό επειδή δεν είχε πατέρα στέλεχος του ΠΑΜΕ.

Δεν ήταν ο Βαρδινογιάννης ο πατέρας του. Αλλά και να ήταν, έκανε παιδί ήρωα. Ας του το αναγνωρίσουμε αν μη τι άλλο…

Ελεος πια…
Η δημοκρατία θέλει και σωστή διαχείριση, αν μη τι άλλο στις πολιτικές θέσεις που καλούνται να την εξειδικεύουν.

Χωρίς αυτή τη σωστή διαχείριση, η δημοκρατία είναι καταδικασμένη να γίνεται θηλειά στο λαιμό.

Η ιστορία και η ζωή δικαιώνουν το ορθό και καταδεικνύουν το λαθεμένο. Κι όποιος τολμήσει να περιφρονήσει και να κάνει πείσματα στην ιστορία και στη ζωή, τότε αυτές του βγάζουν τη γλώσσα κοροϊδευτικά και τον εκδικούνται.

Τα πολιτικά πείσματα και τα παπικά πολιτικά αλάθητα, έχουν τελειώσει προ πολλού.
Αλλοίμονο σ αυτόν που διστάζει να το εμπεδώσει…
_________________
Κ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες