Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Το κίνημα της λαϊκής οργής: Ο μύθος του «ακηδεμόνευτου»

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Παλαίμαχος



Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 976

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 09, 2011 11:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Το κίνημα της λαϊκής οργής: Ο μύθος του «ακηδεμόνευτου» Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το κίνημα της λαϊκής οργής: Ο
μύθος του «ακηδεμόνευτου»




Είναι γνωστό το πολιτικό αξίωμα: «Χέρι που δεν μπορείς να το δαγκώσεις φίλα το»!

Όταν σε φιλά λοιπόν και σε επαινεί ο αντίπαλος το λιγότερο που πρέπει να σκεφτείς είναι ότι ετοιμάζεται να σε δαγκώσει…

Ένας μεγάλος Γερμανός Επαναστάτης, Ο Καρλ Λίμπνεχτ, όταν χειροκρότησαν την ομιλία του οι πολιτικοί του καθεστώτος, σηκώθηκε και ανακάλεσε τα όσο είπε, λέγοντας: «Το να χειροκροτούν αυτά που είπα οι ταξικοί μου αντίπαλοι σημαίνει ότι είναι λάθος και τα ανακαλώ»!

ΣΗΜΕΡΑ σύσσωμες οι δυνάμεις του καθεστώτος επαινούν, ακόμα και υμνολογούν, το «κίνημα των αγανακτισμένων» και εμείς «μεθάμε» και δεν αναρωτιόμαστε το ΓΙΑΤΙ το καθεστώς χειροκροτεί ένα «κίνημα» που εξωτερικά, σε συνθηματολογία και πολιτικές εκλαϊκεύσεις, στρέφεται εναντίον των δυνάμεων του καθεστώτος.

ΟΛΟΙ μιλάνε με καλά λόγια για το «ακηδεμόνευτο», το «νέο» αυτό «κίνημα» που εκρέει τη λάβα της λαϊκής οργής, έτσι χύμα, χωρίς ιδεολογική, πολιτική και οργανωτική κοίτη…

Πολιτικοί, οικονομολόγοι, κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι, διανοούμενοι πολύχρωμοι, δημοσιογράφοι (κυρίως αυτοί), ειδικοί της κοινής γνώμης και πολλοί άλλοι ηλίθιοι μαϊντανοί των ΜΜΕ, ΟΛΟΙ αυτοί που χαϊδεύονται, σαν τις πόρνες, με την εξουσία και τους «νταβάδες» της, μιλούν ακατάπαυστα για το «σοβαρό» αυτό «κίνημα των αγανακτισμένων» και τα «μεγάλα», «ιστορικά» του μηνύματα…

ΟΛΟΙ, λοιπόν, αυτοί που τους τρέχουν τα σάλια και κουνάνε την ουρά τους από χαρά όταν πρόκειται να φανούν χρήσιμοι στα αφεντικά τους, ΣΠΕΥΔΟΥΝ να «μυρίσουν» αυτό το «νέο» φαινόμενο των «αγανακτισμένων»…

ΣΠΕΥΔΟΥΝ να δώσουν τις ερμηνείες που θέλουν και βολεύουν τα αφεντικά τους.

Και αυτό που θέλουν σήμερα τα αφεντικά, αυτό που βολεύει τα καταχθόνια σχέδιά τους, είναι: Η αγανάκτηση για την αγανάκτηση, το σύνθημα για το σύνθημα, η κραυγή για την κραυγή, η αντικαθεστωτική ρητορεία για τη ρητορεία, το αυθόρμητο για το αυθόρμητο, το ειρηνικό κίνημα για το ειρηνικό κίνημα, το «ακηδεμόνευτο» για το «ακηδεμόνευτο»…

Πιο συγκεκριμένα, αυτό που θέλουν τα αφεντικά και βολεύει τους σχεδιασμούς τους είναι η λαϊκή οργή να στραφεί σε κάποιες πυώδεις, εξωτερικές φουσκάλες της καθεστωτικής σήψης (κόμματα, συνδικάτα, κ.λπ) και να μην μπει το νυστέρι βαθιά στην πληγή: στις πηγές και τις κεντρικές εστίες της σήψης και στους ίδιους τους «νταβάδες», τους πρωτογενείς παραγωγούς της κρίσης, της σήψης, της λεηλασίας του λαού και της καταστροφής των κοινωνιών…

Με δύο λόγια να στραφεί και να καναλιζαριστεί η λαϊκή οργή ΟΧΙ εναντίον των αιτίων (των θεμελίων του καθεστώτος), αλλά εναντίον κάποιων πυωδών εξωτερικών συμπτωμάτων του καθεστώτος: Να κτυπηθεί το σαμάρι και όχι ο γάιδαρος…

Ταυτόχρονα, να προωθηθεί και το κεντρικό ιδεολόγημα του νεοταξικού πλανητικού ολοκληρωτισμού: Με πρόσχημα τις πυώδεις φουσκάλες (την παρακμή και τη σήψη των κομμάτων, συνδικάτων και «παραγόντων» του καθεστώτος) να ισοπεδωθεί κάθε έννοια ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ και ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ, κάθε έννοια κοινωνικού, εθνικού και πολιτικού ιστού…

Και είναι ακριβώς αυτό που επαινείται και χειροκροτείται αφηνιασμένα στο «κίνημα των αγανακτισμένων»: Ότι δεν διαθέτει τους «αμαρτωλούς» ιστούς της ιδεολογικής, πολιτικής και οργανωτικής ΣΥΝΟΧΗΣ, δεν διαθέτει αποκρυσταλλωμένους άξονες πολιτικών και οργανωτικών στοχεύσεων, δεν διαθέτει στρατηγική, πρόγραμμα, οργάνωση, καθοδήγηση, ηγεσία, ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ…

Αυτό που υψώνουν σαν «σκιάχτρο», όλες οι καθεστωτικές δυνάμεις, είναι ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ της Πολιτικής και της Οργάνωσης, ο διάβολος της «κηδεμονίας»!!!

Το «ακηδεμόνευτο», όμως είναι ένας ΜΥΘΟΣ, το ίδιο όπως το «ανεξάρτητο», η «ελευθερία της έκφρασης», η «αντικειμενική» και «αμερόληπτη ενημέρωση» κ.λπ…

Δεν υπάρχει τίποτα «ακηδεμόνευτο», «ανεξάρτητο» και «ελεύθερο»: Αυτοί είναι μύθοι της καθεστωτικής ιδεολογίας για να εξαπατούν τους λαούς.

Ένα αυθεντικό επαναστατικό κίνημα πάντα «κηδεμονεύεται» ιδεολογικά και πολιτικά και είναι ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟ στις ανάγκες της επαναστατικής του δράσης.

Και το πλέον αυθόρμητο λαϊκό κίνημα έχει τα πολιτικά έμβρυα της καθοδήγησης και τους οργανωτικούς του ιμάντες.

Η Εξέγερση του Πολυτεχνείου η οποία έγινε ΕΞΩ και ΕΝΑΝΤΙΑ στα κόμματα
είχε τα οργανωτικά της έμβρυα, τους καθοδηγητές της, τους πολιτικούς εκφραστές της και τους ηγέτες της, τους επικυρωμένους από την πορεία του αγώνα: ΟΛΟΙ ΟΡΑΤΟΙ, με ΠΡΟΣΩΠΟ και όχι κρυφοί και χωρίς πρόσωπο...

Το «ακηδεμόνευτο» είναι ΜΥΘΟΣ.

ΚΙΝΗΜΑ που ισχυρίζεται ότι δεν κηδεμονεύεται από ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν έχει ΟΡΑΤΑ τα έμβρυα της δημιουργίας του και ΠΡΟΣΩΠΑ καθοδήγησης, ένα τέτοιο «κίνημα» κηδεμονεύεται από το καθεστώς, τους μηχανισμούς του και τους κρυφούς ανθρώπους του.

Κινήματα που να βγαίνουν από το κεφάλι της Αθηνάς, έτσι δια μαγείας, δεν ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Η λαϊκή ΟΡΓΗ για να εκδηλωθεί θα πρέπει να υπάρξουν ιμάντες της κίνησης, πυροδότες και «έμβρυα» οργάνωσης.

Η σημερινή έκρηξη της λαϊκής αγανάκτησης δεν είναι χωρίς κηδεμόνες. Έχει κηδεμόνες και «πυροδότες» με όνομα και ταυτότητα και με χρώμα: Το καθεστώς, οι υπηρεσίες του και τα μίσθαρνα «αριστερά» τους όργανα.

Αυτό ήταν ορατό και δια γυμνού οφθαλμού από την αρχή: Από την οργιώδη προβολή και διαφήμιση των ΜΜΕ: Ηλεκτρονικών και έντυπων.

ΣΗΜΕΡΑ αρχίζουν να βλέπουν την κηδεμονία και πολλοί που στην αρχή πίστεψαν ότι ήρθε η ΕΞΕΓΕΡΣΗ που θα σαρώσει τα πάντα…

Το ζήτημα των ζητημάτων που παιζόταν μέχρι σήμερα ήταν τούτο: Το πώς η δυναμική της εκρηκτικής λαϊκής οργής που μπήκε σε κίνηση θα ξεπεράσει τους αρχικούς «κηδεμόνες» και τους «οργανωτές», θα τους σαρώσει και θα εκφραστεί σε μια ΔΙΚΗ του, αυθεντικά επαναστατική ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ.

Οι πολιτικές, όμως, δυνάμεις που θα μπορούσαν να παρέμβουν ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ μέσα σ’ αυτή την πλημμυρίδα της λαϊκής αγανάκτησης και να βοηθήσουν στο σάρωμα των καθεστωτικών φραγμάτων και «κηδεμόνων», δεν υπάρχουν ακόμα ή είναι δραματικά αδύνατες…

Η Κάτω Πλατεία, δηλαδή οι εθνομηδενιστικοί, πολυπολιτισμικοί ιμάντες της Νέας Τάξης (τα κρυφά «αριστερά» τάγματα της καθεστωτικής κηδεμονίας) είναι που βάζουν το ιδεολογικό και πολιτικό στίγμα σε αυτή τη «χύμα» λαϊκή αγανάκτηση…

Γι αυτό περιφέρουν τον Τσίπρα από κανάλι σε κανάλι για να υμνήσει το μέγα αυτό «ακηδεμόνευτο» πολιτικό φαινόμενο.

Το ίδιο έκανε, ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ και στα «Δεκεμβριανά» του 2008: Και τότε μιλούσαν για «εξέγερση» της νεολαίας και του ελληνικού λαού, χωρίς ιστορικό προηγούμενο (από κοινού με τους μεγάλους καθοδηγητές: Τα ΜΜΕ).

Μετά, βεβαίως, μπροστά στη γενική καταδίκη της κουκουλοφόρικης «εξέγερσης», άλλαξε ρότα και ο Τσίπρας και καταδίκασε και αυτός τη «μεγαλύτερη εξέγερση» της νεολαίας: η αποθέωση του οπορτουνισμού των καθεστωτικών προβοκατόρων…

Σήμερα βγαίνει και ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, έκθαμβος, συγκλονισμένος και εντυπωσιασμένος από το «νέο φαινόμενο» του κινήματος των «αγανακτισμένων» να δηλώσει ότι η «Αριστερά» χρειάζεται ένα νέο «Κεφάλαιο» του Μαρξ και ένα «νέο Μπολσεβικισμό».

Μπράβο μεγάλε «θεωρητικέ» της «Αριστεράς»: Πέταξες με συνοπτικές διαδικασίες το «Κεφάλαιο» του Μαρξ και το Λενινισμό στον κάλαθο των αχρήστων!!!

Το νέο «Ευαγγέλιο» είναι πλέον ο «διεθνισμός» του χρήματος, τα πολυπολιτισμικά του ιδεολογήματα, οι εισβολές των λαθρομεταναστών και οι παρελάσεις των γκέι, των μειονοτήτων και κάθε κοινωνικής, πολιτικής και πνευματικής διαστροφής…


Πάντως, ουδέν κακόν αμιγές καλού. Αυτή η εκρηκτική λαϊκή αγανάκτηση που έχει ξεχυθεί, σαν καυτή λάβα, σε όλη την Ελλάδα, θα αξιοποιηθεί, βεβαίως, σε ένα πρώτο στάδιο, από το καθεστώς (ακόμα και κόμμα, «άμεσης δημοκρατίας», σκέφτονται να φτιάξουν από τους «αγανακτισμένους»), αλλά θα αποτελέσει και μια πελώρια δεξαμενή πολύτιμων πολιτικών εμπειριών για τους νέους αγωνιστές

Εμπειρίες που θα γονιμοποιηθούν και θα αποτελέσουν επαναστατική μαγιά για τους αγώνες που έρχονται…


_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 09, 2011 7:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
«ξυπνούν» ένας-ένας οι κατεψυγμένοι του καθεστώτος…



Βγήκε από τη χειμερία και χρόνια νάρκη του και ο Γιώργος Βότσης.

Άργησε. Ο φίλος του Κώστας Μπέης έχει μπει στον «αγώνα» της «κάθαρσης» και της «ανανέωσης» του καθεστώτος, δίπλα στο Μίκη, εδώ και λίγους μήνες.

«Ξύπνησαν» και άλλα καθεστωτικά ρετάλια της «κάθαρσης» και άλλοι «προφήτες» της Συναίνεσης (παλιά δίνανε παρεούλα με το Βότση τον αγώνα στο Στρατόπεδο του Μητσοτάκη), αλλά ο Γιώργος δεν φαινόταν και είχαμε ανησυχήσει…


Ευτυχώς ηρεμήσαμε, διαβάζοντας, σήμερα, το υμνολογικό παραλήρημα του Βότση για την «άμεση δημοκρατία» της Πλατείας του Συντάγματος (Κάτω Πλατεία): Εκεί συνωστίζονται οι φίλοι του!!!

Μας λέει: «Στο συντριβάνι της πλατείας Συντάγματος βαφτίζεται μια νέα γενιά ασύγκριτα πιο δημοκρατική, πιο πολιτισμένη, πιο διαβασμένη, πιο καλλιεργημένη και πιο έντιμη από τις προηγούμενες»!!!

Βεβαίως οι χρησμοί του Βότση είναι υπεράνω απόδειξης, γι αυτό δεν καταδέχεται να μας πει το πώς απέκτησε αυτή η «νέα γενιά» όλα αυτά. Μέσα από την «εκσυγχρονιστική» «Παιδεία» και «Ηθική», μέσα από τα ακαδημαϊκά ιδρύματα της ακραίας πολυπολιτισμικότητας, μέσα από την κυρίαρχη καθεστωτική κουλτούρα των επιδοτούμενων «αντιρατσιστών» ή μέσα από τα εμετικά κανάλια των «νταβάδων», τους τηλεστάρ, τις βλακείες των εφημερίδων και την «αισθητική» των «νταβάδων»…

Η καλλιέργεια, η γνώση, η δημοκρατική ηθική και αισθητική, δεν πέφτουν ξαφνικά από τον ουρανό. Αποτελούν το διαλεκτικό προϊόν ενός ΓΕΝΙΚΟΥ συστήματος Παιδείας και Πολιτισμού και συναρτώνται άμεσα με μια αυθεντικά αγωνιστική πρακτική της νεολαίας και του λαού.

Το γενικό σύστημα Παιδείας και Πολιτισμού είναι αυτό της ακραίας και ΑΓΟΡΑΙΑΣ πολυπολιτισμικότητας, ένα σύστημα που καταστρέφει ανηλεώς κάθε έννοια Παιδείας και Πολιτισμού, κάθε εθνικό και αγωνιστικό πλούτο.

Η «αγωνιστική» πρακτική μέχρι σήμερα ήταν οι κουκουλοφόροι, οι φιέστες των επιδοτούμενων «αντιρατσιστών», οι καταστροφές και οι βανδαλισμοί εναντίον κάθε εθνικής ταυτότητας και ιστορικού συμβόλου και οι «κινητοποιήσεις» της «αριστεράς» υπέρ της λαθρομεταναστευτικής εισβολής και κατοχής της χώρας…

Γι αυτή τη «δημοκρατία», την «καλλιέργεια» και τον Πολιτισμό μιλάει ο Βότσης και η «ευαίσθητη» Φωτεινή Τσαλίκογλου στο νεοταξικό «χωνευτήρι» του Παντείου.

Ολόκληρο το αστείο παραλήρημα του Βότση, διαβάστε το (όσοι το αντέξουν), ΕΔΩ:
http://www.newstrap.gr/m-episimainoume/m-apopseis/7694-i-plateia--egkymonei.html

Εδώ απλώς θα θυμίσουμε ότι Γιώργος Βότσης πάντα βρισκόταν στην πρώτη γραμμή της καθεστωτικής «κάθαρσης» και «αναπαλαίωσης», μαχητικό «μαντρόσκυλο» στα παιχνίδια των «νταβάδων», αλλά με μπόλικο «αντικαθεστωτικό» λίπος.

Το 1989 με τα «παιχνίδια» της «Κάθαρσης»

Ο Βότσης τότε χειροκροτούσε υστερικά το πολιτικό έκτρωμα της «Συγκυβέρνησης Τζανετάκη»!!!

Είχε στενότατες επαφές με τον αρχάγγελο της «κάθαρσης», το Μητσοτάκη και τον υμνούσε στα άρθρα του!!!

Τώρα έχει «συγκλονιστεί» από το «κίνημα των ανεξάρτητων πολιτών» του Μίκη: Η παλιά παρέα της «κάθαρσης» (Μίκης, Δημητροκάλλης, συνασπιστήρια) και με νέες προσθήκες (Κασιμάτης, Μπέης και CIA), θέτουν ξανά το αίτημα της «κάθαρσης» σε νέες παραλλαγές και φόρμες εξαπάτησης…

Σε αυτά τα κανάλια των καθεστωτικών παιχνιδιών θέλουν να φυλακίσουν τη λαϊκή αγανάκτηση και την κολακεύουν ξετσίπωτα, αυτοί οι δήθεν «αντιλαϊκιστές», με τέτοια φαιδρά γραφτά σαν του Βότση…

Επιστροφή στην κορυφή
ΘΥΜΙΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 11, 2011 12:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το "ακηδεμόνευτο κίνημα": Η σοσιαλδημοκρατική φάρσα



Αυτές οι «νέες θεωρίες» περί «υπερπολιτικών», «υπέρ-κομματικών» και «ακηδεμόνευτων» κινημάτων δεν είναι καθόλου νέες. Αποτελούν τη φάρσα του κλασσικού σοσιαλδημοκρατικού θεωρήματος: «Το κίνημα για το κίνημα». Δηλαδή την αναπαραγωγή αυτού του «θεωρήματος» στη «νέα εποχή», στη νεοταξική του παραλλαγή…

Το κλασσικό αυτό «αξίωμα» («το κίνημα για το κίνημα») αποτέλεσε το όχημα ενσωμάτωσης της παραδοσιακής «αριστεράς» στον καπιταλισμό.

Επακόλουθο αυτής της ενσωμάτωσης ήταν: Η σοσιαλδημοκρατία, συνακόλουθα και η σοσιαλδημοκρατικοποίηση των σταλινικών κομμάτων, να αποτελέσουν την πρωτοπορία της παγκοσμιοποίησης και τον προνομιούχο «συντελεστή» προώθησης του «διεθνισμού» του χρήματος και των μηχανισμών της Νέας Τάξης.

Σήμερα το κλασσικό αυτό «θεώρημα» της ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ της επαναστατικής θεωρίας για τα κινήματα («το κίνημα για το κίνημα») προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του υπερεθνικού καπιταλισμού, στις απαιτήσεις της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, ΚΑΙ εμφανίζεται με τις παραλλαγές του «ανεξάρτητου», «αυθόρμητου», «ακομμάτιστου», «ανοργάνωτου» και «ακηδεμόνευτου» κινήματος.

Η τραγωδία της σοσιαλδημοκρατικής προδοσίας του εργατικού και λαϊκού κινήματος εμφανίζεται, σήμερα, με τη φάρσα της «αυθόρμητης» λαϊκής αγανάκτησης, της «ακηδεμόνευτης», ΕΞΩ και ΥΠΕΡΑΝΩ πολιτικών και οργανωτικών σκοπών, στρατηγικών και τακτικών…

Ιστορική παρέκβαση



Διαβάζουμε στη Ρόζα Λούξεμπουργκ, στο «Μεταρρύθμιση ή Επανάσταση»:

«Ο ίδιος ο Μπερνστάιν διατύπωσε με τον πιο χαρακτηριστικό και σαφή τρόπο τις γνώμες του γράφοντας: «Ο τελικός σκοπός, όποιος κι αν είναι, δεν έχει καμιά σημασία, το ΠΑΝ είναι το κίνημα»
Αλλά ο τελικός σκοπός του σοσιαλισμού είναι το μοναδικό αποφασιστικό χαρακτηριστικό, που διακρίνει το σοσιαλιστικό κίνημα από την αστική δημοκρατία και τον αστικό ριζοσπαστισμό και που μεταβάλλει το όλο εργατικό κίνημα από μια μάταιη προσπάθεια μπαλώματος του καπιταλιστικού καθεστώτος για τη ΔΙΑΣΩΣΗ του, σε μια ταξική πάλη εναντίον αυτού του καθεστώτος, για την κατάργησή του…»


Και καταλήγει η Ρόζα:

«Έτσι ο Μπερνστάιν αρχίζει από το Α και φτάνει λογικά και με συνέπεια ως το Ω. Άρχισε από την εγκατάλειψη του τελικού σκοπού προς χάριν του κινήματος. Αλλά επειδή στην πραγματικότητα δεν είναι δυνατόν να υπάρξει σοσιαλιστικό κίνημα χωρίς το σοσιαλιστικό τελικό σκοπό, ο Μπερνστάιν καταλήγει αναγκαστικά και στην εγκατάλειψη του κινήματος».

Γίνεται σαφές, από τους μεγάλους Επαναστάτες και θεωρητικούς των κινημάτων, τούτο: Δεν μπορεί ΠΟΤΕ να υπάρξει ΚΙΝΗΜΑ χωρίς τελικό σκοπό, χωρίς να ΚΗΔΕΜΟΝΕΥΕΤΑΙ από τον τελικό σκοπό, δηλαδή ΠΟΛΙΤΙΚΑ και ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ…

Αν οποιοδήποτε λαϊκό κίνημα δεν έχει και δεν τείνει να διαμορφώσει τα ΔΙΚΑ του ΠΟΛΙΤΙΚΑ και ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ όργανα κηδεμονίας, τότε η «κηδεμονία» θα έρθει από τις δυνάμεις του καθεστώτος και τα μεταμφιεσμένα όργανα του καθεστώτος.

Αυτά τα ζητήματα έχουν αναλυθεί διεξοδικότατα από τους μεγάλους ηγέτες των κινημάτων: Ιδιαίτερα από τον Λένιν και τον Τρότσκι…

Θα τους παρακάμψουμε για να μη θεωρηθούμε «μπολσεβίκοι», μια και ο Λαφαζάνης μιλάει για «νέο μπολσεβικισμό» (αλήθεια τι είδους σόφισμα είναι πάλι αυτό) και θα επικαλεστούμε τον Γκράμσι (κάποτε ήταν ο αγαπημένος των τωρινών «αριστερών» που φωνασκούν, δολίως, για το «ακηδεμόνευτο» της λαϊκής αγανάκτησης, ενώ αποτελούν τους ιδεολογικούς και πολιτικούς «μπάτσους» της καθεστωτικής κηδεμονίας.

Αντιγράφουμε από ένα μικρό κείμενο του Γκράμσι, με τίτλο: «Η κίνηση και ο σκοπός»:

«Είναι δυνατό να διατηρηθεί ζωντανή και ικανή μια κίνηση χωρίς την προοπτική των άμεσων και έμμεσων σκοπών;
Ο ισχυρισμός του Μπερνστάιν σύμφωνα με τον οποίο η κίνηση είναι το παν και ο σκοπός τίποτα, κάτω από την πρόσοψη μιας «ορθόδοξης» ερμηνείας της διαλεκτικής, γεννά μια μηχανιστική αντίληψη της ζωής και της ιστορικής κίνησης: Οι ανθρώπινες δυνάμεις θεωρούνται σαν ΠΑΘΗΤΙΚΕΣ και όχι ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ, σαν ένα στοιχείο όχι διαφορετικό από τα υλικά πράγματα, και η χυδαία αντίληψη της εξέλιξης με τη νατουραλιστική έννοια, υποκαθιστά την αντίληψη της εξέλιξης και της ανάπτυξης…»

Και καταλήγει ο Γκράμσι:

«Χωρίς την προοπτική των συγκεκριμένων σκοπών δεν μπορεί να υπάρξει καθόλου κίνηση»!!!

Και οι «συγκεκριμένοι σκοποί» είναι Πολιτική και Οργάνωση, είναι ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ…

Επανερχόμαστε στα τωρινά



Βλέπουμε, συνεπώς, ότι αυτές οι «νέες θεωρίες» περί του «ακηδεμόνευτου» είναι παμπάλαιες, από την αυγή των εργατικών και λαϊκών κινημάτων.


Οι παραλλαγές, οι μεταμφιέσεις και τα ψευδώνυμα έχουν αλλάξει σήμερα.

Το «παλιό» το πλασάρουν σαν «νέο» οι μηχανισμοί του καθεστώτος, ιδιαίτερα τα ΜΜΕ. Και είναι οι ίδιοι γνωστοί «πράκτορες» του καθεστώτος που αποτελούν τις ιδεολογικές και πολιτικές αιχμές: τα σοσιαλδημοκρατικά κατακάθια και τα επιδοτούμενα «αριστερά» Μαντεία…

Γι αυτό ο Τσίπρας και οι Συριζαίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και προβάλλονται αφηνιασμένα από τα κανάλια των «νταβάδων» που «αγωνίζονται» και αυτά «φιλότιμα» εναντίον του καθεστώτος(!), της σήψης των κομμάτων, των συνδικάτων και ΕΝΑΝΤΙΟΝ κάθε εθνικής, κοινωνικής και πολιτικής συλλογικότητας.

ΟΛΟΙ αυτοί θέλουν το κίνημα της λαϊκής αγανάκτησης «ακηδεμόνευτο», «σκόρπιο» στις πλατείες, ακριβώς γιατί έτσι το κηδεμονεύουν «ακηδεμόνευτα»…

Γι αυτό δηλώνουν «αγανακτισμένοι» και, οι προσφάτως, «ανανήψαντες» ακαδημαϊκοί, ιδιαίτερα αυτοί της πολυπολιτισμικής ισοπέδωσης και του εθνομηδενισμού. Κατεβαίνουν και στις πλατείες για να δώσουν το ηχηρό τους παρόν, σε διαρκή επαγρύπνηση, μη τυχόν και «φυτρώσουν» τίποτα «αμαρτωλά» έμβρυα κηδεμονίας…

Γι αυτό κατεβαίνουν και πολλοί συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ για να στηρίξουν τον αγώνα εναντίον, ΓΕΝΙΚΑ, των κομμάτων και των συνδικάτων!!!!

Πολλά στελέχη των κομμάτων (με προεξέχοντα αυτά των ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ), της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, όλα «αγανακτισμένα», κατεβαίνουν για να στηρίξουν την «ακηδεμόνευτη», από τα κόμματα και τα συνδικάτα, λαϊκή αγανάκτηση…

Τέλος «σημαδιακό» είναι και τούτο: ο «αγανακτισμένος» οικονομολόγος Βαρουφάκης κατέβηκε και αυτός στην πλατεία («Νιου Γιορκ Τάιμς»).

Βεβαίως πριν κατέβει στην «πλατεία» να εξηγήσει πώς θα γίνει ανθρώπινο το Μνημόνιο, είχε παρουσιάσει την πρότασή του στον ίδιο τον πρωθυπουργό (ως σύμβουλός του), αλλά αντιστάθηκε ο Παπακωνσταντίνου κι έτσι η πρόταση έμεινε στα χαρτιά!!!

Τα «Νέα» επίσης μας πληροφορούν ότι μία νέα ελπίδα έχει εμφανιστεί: Η κυρία Ωρελί Τρουβέ, του γνωστού κινήματος ATTAC, μέλη του οποίου μετέχουν ως αγανακτισμένοι και στη δική μας πλατεία.

Προσέξτε:
Η κυρία αυτή θέλει να αναλάβει το ΔΝΤ ώστε αυτό να μην είναι στα χέρια του «καζινο-καπιταλισμού» (που λέει κι ο Λαφαζάνης...), αλλά να δουλεύει για τον κανονικό καπιταλισμό!!!!!!

Ο σοσιαλδημοκρατικός «εκσυγχρονισμός» εμπλούτισε και χρωμάτισε με νέα χρώματα του παλιό «αξίωμα» του Μπερνστάιν: «Ο τελικός σκοπός, όποιος κι αν είναι, δεν έχει καμιά σημασία, το ΠΑΝ είναι το κίνημα». Δηλαδή η αγανάκτηση χωρίς σκοπό, χωρίς Πολιτική και Οργάνωση…

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες