Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Σιδηρόδρομοι εναντίον πετρελαιαγωγών.

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Φιλύποπτος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούλ 28, 2013 5:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Σιδηρόδρομοι εναντίον πετρελαιαγωγών. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Είναι εύλογο να ανρωτηθεί κανείς γιατί συμβαίνουν τελευταία τόσα ΤΡΑΓΙΚΑ σιδηροδρομικά ατυχήματα σε τόσα διαφορετικά σημεία της Γης: Μεξικό, Γαλλία, Καναδάς, Ισπανία...Μέσα σε λιγώτερο από 1 - 2 μήνες. Τα παρακάτω ίσως έχουν σχέση:

Το ατύχημα(;) του Καναδά (Oil Train Tragedy in Canada Spotlights Rising Crude Transport by Rail) φαίνεται να σχετίζεται με το πρόσφατα εγκαινιασθέν σύστημα μεταφοράς αργού πετρελαίου στην Β. Αμερική, ιδίως στις Η.Π.Α., με "τρένα πετρελαίου" ("oil trains"). Δείτε επίσης:

Bakken Shale Oil Boom Transforms North Dakota

Oil Train Revival: Booming North Dakota Relies on Rail to Deliver Its Crude



Από ό,τι φαίνεται, τα "τρένα πετρελαίου" που άρχισαν να λειτουργούν εδώ κι όχι πολύ καιρό επέφεραν αλλαγή στον χάρτη της παραγωγής αργού πετρελαίου στις Η.Π.Α. Η Βόρεια Ντακότα, για παράδειγμα, από αφανής και "κοιμώμενη" στον τομέα του πετρελαίου εκτοξεύτηκε ξαφνικά στην 2η θέση ως πετρελαιοπαραγωγός πολιτεία των Η.Π.Α., υποσκελίζοντας την Αλάσκα.

Ποιά ακριβώς συμφέροντα θίγονται; Μήπως η άνοδος αυτή της Β. Ντακότα ή και άλλων πολιτειών σχετίζεται με προοπτικές ΑΠΟΣΧΙΣΗΣ της εν λόγω πολιτείας και ΔΙΑΛΥΣΗΣ των Η.Π.Α.; Οι σιδηρόδρομοι σε Ισπανία, Μεξικό, Γαλλία, έχουν κάποια σχέση, π.χ., με ενδεχόμενη επέκταση αγωγών πετρελαίου της Ρωσίας και τον γνωστό ΛΥΣΣΩΔΗ πόλεμο των Η.Π.Α. ενάντια σε κάτι τέτοιο; Πόλεμος ο οποίος - υπενθυμίζομε - οδήγησε στην ΑΠΟΤΕΦΡΩΣΗ της Ελλάδας το 2007. Και το σενάριο που εφευρέθηκε στο τελευταίο ατύχημα της Ισπανίας (την ευθύνη έχει ένας..."απερίγραπτα μαλάκας οδηγός" ο οποίος δεν εννοούσε να βάλει μυαλό και να πάψει να κάνει..."ράλι" με τις αμαξοστοιχίες που οδηγούσε!!!) θυμίζει έντονα τα αντίστοιχα σενάρια σχετικά με τις ελληνικές πυρκαγιές: Από τις..."κουκουνάγες" του πάλαι πότε Γεωργίου Ράλλη, έως την..."φασολάδα" που έβαλε να ψήσει η γιαγιά στο ύπαιθρο, με αποτέλεσμα να κάψει όλον τον νομό Ηλείας.

Υπόθεση της τελευταίας στιγμής: Ίσως τα "τρένα πετρελαίου" να έχουν την προοπτική ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΠΕΡΙΤΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΓΩΓΩΝ, προκειμένου το ρωσσικό πετρέλαιο (ή εκείνο της Λατινικής Αμερικής) να διοχετευθεί στην Ευρώπη και αλλού. Αρκεί να κατασκευαστούν αρκετές κατάλληλες αμαξοστοιχίες, από την Σιβηρία μέχρι την Ισπανία, με συνολική αποδοτικότητα ΠΟΛΛΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΓΩΓΩΝ. Ίσως αυτός να είναι λόγος αρκετός για ορισμένα κυρίαρχα συμφέροντα μέσα στις Η.Π.Α. προκειμένου ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ...

Στους ακόλουθους ιστοτόπους γίνεται προσπάθεια να πεισθεί ο επισκέπτης ότι: "Η μεταφορά πετρελαίου με τρένα δεν είναι ασφαλέστερη από ό,τι με πετρελαιαγωγούς":

Trains vs Pipelines 1

Trains vs Pipelines 2

Το ακόλουθο δημοσίευμα αναρτήθηκε στις 3 Ιουλίου - λίγες μόλις ημέρες πριν το "ατύχημα" στον Καναδά:

"Τα τρένα πετρελαίου έχουν προοπτική να καταστούν τροχοφόροι πετρελαιαγωγοί;"

Απόσπασμα από το ωσάνω δημοσιευμα:


"According to a report by Bloomberg Businessweek, the typical amount of oil a train carries is 70,000 barrels, and the amount of U.S. crude oil being moved by railroads has increased 166 percent in the past 12 months. The controversial Keystone XL pipeline would carry 830,000 barrels of oil per day, according to the U.S. Department of Energy."

"Σύμφωνα με αναφορά του Bloomberg Businessweek η τυπική ποσότητα πετρελαίου που είναι δυνατόν να μεταφερθεί από ένα τρένο είναι 70.000 βαρέλια, ενώ η ποσότητα που ακατέργαστου πετρελαίου των Η.Π.Α. που μεταφέρεται με σιδηροδρόμους έχει αυξηθεί κατά 166% μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Ο αμφιλεγόμενος ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ (XL) πετρελαιαγωγός Keystone θα μετέφερε 830.000 βαρελια πετρελαίου την ημέρα, σύμφωνα με το Υπουργείο Ενεργείας των Η.Π.Α."


Ήτοι: 23 αμαξοστοιχίες ~ 2 πετρελαιαγωγοί. Και ο νοών νοείτο...
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες