Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης
Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Αρχική σελίδα
Προτάσεις
Τεύχη
Αρθρα
Αναζήτηση διαλόγου
Αναζήτηση - άρθρα/τεύχη
Σύνδεσμοι
Πληροφορίες
Ρεσάλτο Blog
Αναζήτηση
::
Κατάλογος Μελών
Εγγραφή
::
Σύνδεση
::
Προφίλ
Ορθοδοξία - Κοινωνία
Δημοσίευση απάντησης
Όνομα μέλους
Θέμα
Περιεχόμενο
Emoticons
Περισσότερα Emoticons
Χρώμα γραμματοσειράς:
Προεπιλογή
Βαθύ Κόκκινο
Κόκκινο
Πορτοκαλί
Καφέ
Κίτρινο
Πράσινο
Λαδί
Κυανό
Μπλέ
Βαθύ Μπλέ
Λουλακί
Βιολετί
Λευκό
Μαύρο
Μέγεθος γραμματοσειράς:
Μικροσκοπικό
Μικρό
Κανονικό
Μεγάλο
Τεράστιο
Να κλείσουν τα Tags
[quote="Μπρακούλιας"]Ο επισκέπτης ξύνει πληγές που ακόμη αιμορραγούν αλλά καλά κάνει για να μην ξεχνάμε. Η δήλωση του Bartholomew για το αθάνατο 1821 σηματοδοτεί την έναρξη του κινήματος του νεο-φαναριωτισμού υπό την έννοια ότι στο στόχαστρο των μειοδοτών/φιλότουρκων δεν βρίσκεται πια η "μεγάλη ιδέα" ή η ελληνική μεγαλοιδεατική πολιτική μέχρι το 1922 αλλά μπαίνει η ίδια η εθνεγερσία μας. Δηλαδή ο νεοοθωμανισμός επιχειρεί να κτυπήσει ιδεολογικά την ίδια τη ρίζα της κρατικής μας υπόστασης και το μεγαλύτερο, σύγχρονο κεφάλαιο της αντιστασιακής παράδοσης του λαού μας. Ταυτόχρονα με την επιχειρηματολογία του εξωραίζει την Οθωμανική αυτοκρατορία, υπονοώντας ότι σταθερότητα και ειρήνη στα Βαλκάνια εννοείται μόνο μέσω του αυτοκρατορικού συστήματος (1 ισχυρή δύναμη να εξουσιάζει την περιοχή βλέπε Οθωμανική παλαιότερα και τώρα τουρκοαμερικανική) και όχι μέσω του συστήματος των ανεξάρτητων και αυτοδύναμων εθνοκρατών. Δεν σας φαίνεται πως ένα τέτοιο ιδεολόγημα βολεύει τα μέγιστα το ΣΗΜΕΡΙΝΟ ρόλο της Τουρκίας ως χωροφύλακα των κατακερματισμένων Βαλκανίων, όπως το ονειρεύονται οι στρατοκράτες της Άγκυρας και οι γραφειοκράτες της Ουάσιγκτον;;; Επίσης εντελώς τυχαία (;) το 1991 κυκλοφορεί από το ΕΛΙΑΜΕΠ αγγλόφωνη συλλογική εργασία με τίτλο Nationalism & Nationalities in the Balkans στο οποίο γράφουν μεταξύ άλλων οι γνωστοί καθηγητές Βερέμης και Κωφός. Σε αυτό το ελεεινογράφημα, τα βαλκανικά έθνη περιγράφονται ως "φαντασιακές κοινότητες", κατασκευασμένες από κάθε λογής συμφεροντολόγους, υπερεθνικιστές, ψευτοδιανοούμενους. Παρατίθεται μάλιστα μαρτυρία ξένου περιηγητή του πώς οι φαναριώτες "Οθωμανοί Έλληνες" (Ottoman Greeks) αποστρέφονταν το νεοελληνικό κράτος ως λιλιπούτειο μπροστά στην αυτοκρατορία στην οποία ανήκαν και ως εμπόδιο στη δική τους προσπάθεια να αναδειχθούν στην κυρίαρχη οθωμανική ελίτ! Ας βάλουμε τώρα όλα μαζί, τη δήλωση Bartholomew, to κατάπτυστο βιβλίο του ΕΛΙΑΜΕΠ (επαναλαμβάνω: ΕΛΙΑΜΕΠ!!!), τα πιο πρόσφατα βιβλία του δημοσιογράφου Λεονάρδου για τους Παλαιολόγους όπου σχεδόν αναθεματίζεται ο Κων/νος ΙΑ' επειδή δεν παραδόθηκε, τα εξυμνητικά βιβλία του Θέμελη για την Οθωμανική Θεσσ/νίκη και διάφορα ανάλογα κείμενα από το ανθολόγιο της "ελληνοτουρκικής φιλίας" και ας αναλογισθούμε: Οι Λιακορεπούσηδες πόσο απέχουν από τα νεο-φαναριώτικα ιδεολογήματα, τις πράξεις και τις επιδιώξεις όσων τα δημιουργούν;;; Μήπως πρόκειται για συγκοινωνούντα δοχεία ή φυσική εξέλιξη της διαρκούς προδοσίας μίας φιδοφωλιάς;;; Θα επανέλθω και ως προς τα ανομήματα του Bartholomew στο φυσικό χώρο του Γένους μας, την "καθ'ημάς Ανατολή", δηλαδή το Σλαβικό κόσμο και ιδίως τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ.[/quote]
Επιλογές
HTML
Ενεργό
BBCode
Ενεργό
Smilies
Ενεργά
Απενεργοποίηση HTML σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση BBCode σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση Smilies σ' αυτή τη δημοσίευση
*** Αυτή η Δημοσίευση θα εξετασθεί και θα μείνει κρυφή μέχρι την έγκρισή της. ***
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη:
Επιλέξτε μια Δημόσια Συζήτηση
----------------
Πολιτική Δημοσίευσης
Ανακοινώσεις
Ευρετήριο
----------------
Ειδήσεις
Πολιτική - Oικονομία
Εθνικό - Μεταναστευτικό
Ορθοδοξία - Κοινωνία
Πολιτισμός-Παιδεία-Γλώσσα
Ιστορία - Φιλοσοφία
MME - Τρομοκρατία - Μ.Κ.Ο.
Οικολογία - Περιβάλλον
Γεωπολιτική - Επιστήμη
Καταγγελίες
Χιούμορ - Σάτιρα
Γενικές Συζητήσεις
Ανασκόπηση Θέματος
Συγγραφέας
Μήνυμα
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούλ 22, 2008 1:47 pm
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ ΝΕΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ BARTHOLOMEW -ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙ
Νέο σχίσμα απειλεί τους Ορθοδόξους, 954 χρόνια μετά το μεγάλο σχίσμα Ρώμης – Κωνσταντινούπολης, καθώς ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος μονομαχεί με τον πρώτο της … «Τρίτης Ρώμης», τον Πατριάρχη Μόσχας κ. Αλέξιο, για την Ουκρανία και το ποιος είναι προκαθήμενος των Ορθοδόξων.
Στις αρχές Ιουλίου, ο Ουκρανός πρόεδρος κ. Γιούστσενκο κάλεσε τον κ. Βαρθολομαίο να αποστείλει αντιπροσωπεία για τον εορτασμό των 1.020 χρόνων από τον εκχριστιανισμό των Ρως (του σλαβικού λαού από τον οποίο προήλθαν οι εθνότητες των Ρώσων, των Λευκορώσων και των Ουκρανών) από τον Βλαδίμηρο. Η πρωτοβουλία όμως του κ. Βαρθολομαίου να παραστεί ο ίδιος ως επικεφαλής της αντιπροσωπείας προκάλεσε την μήνιν της Εκκλησίας της Ρωσίας, καθώς αυτό σήμαινε ότι θα προεξάρχει των εκδηλώσεων ως ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας. Έτσι ο Πατριάρχης Μόσχας Αλέξιος έστειλε στους Προκαθήμενους των ορθοδόξων Εκκλησιών μια απανταχούσα από τέσσερις πυκνογραμμένες σελίδες με την οποία τούς καλεί να μην επισκεφθούν το Κίεβο. Ο Πατριάρχης Μόσχας, αν και αποφεύγει να καταδικάσει άμεσα τον Οικουμενικό Πατριάρχη στην επιστολή του, εμμέσως τον κατηγορεί για σχέσεις με τον σχισματικό Πατριάρχη Κιέβου κ. Φιλάρετο και τον κ. Μεθόδιο -ηγέτη της δεύτερης σχισματικής ομάδας της Ουκρανίας.
«Έχοντες συνείδησιν των επικινδύνων συνεπειών, καλέσαμε τον Οικουμενικό Πατριάρχη να μην προβεί σε αντικανονικά βήματα. Εάν η έκκληση αντιμετωπισθεί με κατανόηση, είμαστε έτοιμοι να συλλειτουργήσουμε μαζί του και να έχουμε συνομιλίες» δηλώνει ο Πατριάρχης Μόσχας και προσθέτει: «Σε αντίθετη περίπτωση είναι δυνατόν να επέλθει εκκλησιαστική διαίρεση δυναμένη ως προς τα αποτελέσματά της να συγκριθεί προς τα γεγονότα του 1054», δηλαδή το σχίσμα μεταξύ Ρώμης και Κωνσταντινούπολης που διαιρεί από τότε τον χριστιανισμό.
Στην Αθήνα ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος συγκαλεί εκτάκτως τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο για το ζήτημα. Ο Αρχιεπίσκοπος είχε ανακοινώσει ότι θα μεταβεί στο Κίεβο και είχε συνεννοηθεί μάλιστα και με τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Ωστόσο μετά τις τελευταίες εξελίξεις θέλησε να έχει και τη σύμφωνη γνώμη της Ιεράς Συνόδου. Ορισμένοι αρχιερείς εκτιμούν ότι ούτε ο κ. Ιερώνυμος πρέπει να επισκεφθεί το Κίεβο. Άλλοι ωστόσο επισημαίνουν ότι ο κ. Βαρθολομαίος δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί.
ΥΓ. (Δικό μου) Παλιότερα έχω αναφέρει στο φόρουμ αυτό, την πολιτικοθρησκευτική μάχη που δίνεται στην Ουκρανία μεταξύ αμερικανών και ρώσων και στην οποία ο Bartholomew φέρεται σαν τσιράκι της Ουάσιγκτον.
Με δύο λόγια: υπάρχουν στην Ουκρανία 3 ορθ.εκκλησίες.
Η μία ανήκει στο Πατριαρχείο Μόσχας, όπως και επί Τσάρων και ΕΣΣΔ ανήκε εκκλησιαστικά η Όυκρανία, ενώ η δεύτερη είναι αποσχισθείσα, επιδιώκει να αναγνωρισθεί η αντικανονική αυτοκεφαλία της και για το λόγο αυτό υποστηρίζεται από τους φιλοδυτικούς πολιτικούς όπως ο πρόεδρος Γιούσενκο και η πρωθυπουργός Τιμόσενκο. Η τρίτη Ορθ.εκκλησία είναι φράξια της φράξιας, δηλαδή αποσχίσθηκε από την αποσχισθείσα!
Επειδή είναι αρχή ότι τα εκκλησιαστικά ακολουθούν τα πολιτικά και το αντίστροφο, η εκκλησιαστική ανεξαρτητοποίηση της Ουκρανίας σημαίνει μείωση της ρωσικής επιρροής και ενδυνάμωση της αμερικανικής.
Και κατά το πρόσφατο ταξίδι του στην Κων/πολη, ο Γιούσενκο ζήτησε από τον Bartholomew να τον σιγοντάρει έναντι του Αλέξιου και φυσικά ο "δικός" μας συμφώνησε αφού διακατέχεται από τις ίδιες αξίες με την Αμερική, όπως δηλώνει ο ίδιος.
Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό και "λέει πολλά" ότι παρά τις -δίκαιες- ρωσικές αντιδράσεις, ο Τζερόνιμο
σιγοντάρει το Bartholomew και θα πάει στο Κίεβο μαζί του, ενώ ο αρχιεπίσκοπος της Κύπρου (που είναι σαφώς πιο στενή σύμμαχος της Ρωσίας απ'ότι η Ψωροκώσταινα) τη μυρίστηκε και δεν θα πάει.
ΜΠΡΑΒΟ BARTHOLOMEW, ΜΠΡΑΒΟ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ, ANOΙΞΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ... ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ!
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2008 5:24 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Ο επισκέπτης ξύνει πληγές που ακόμη αιμορραγούν αλλά καλά κάνει για να μην ξεχνάμε.
Η δήλωση του Bartholomew για το αθάνατο 1821 σηματοδοτεί την έναρξη του κινήματος του νεο-φαναριωτισμού υπό την έννοια ότι στο στόχαστρο των μειοδοτών/φιλότουρκων δεν βρίσκεται πια η "μεγάλη ιδέα" ή η ελληνική μεγαλοιδεατική πολιτική μέχρι το 1922 αλλά μπαίνει η ίδια η εθνεγερσία μας.
Δηλαδή ο νεοοθωμανισμός επιχειρεί να κτυπήσει ιδεολογικά την ίδια τη ρίζα της κρατικής μας υπόστασης και το μεγαλύτερο, σύγχρονο κεφάλαιο της αντιστασιακής παράδοσης του λαού μας.
Ταυτόχρονα με την επιχειρηματολογία του εξωραίζει την Οθωμανική αυτοκρατορία, υπονοώντας ότι σταθερότητα και ειρήνη στα Βαλκάνια εννοείται μόνο μέσω του αυτοκρατορικού συστήματος (1 ισχυρή δύναμη να εξουσιάζει την περιοχή βλέπε Οθωμανική παλαιότερα και τώρα τουρκοαμερικανική) και όχι μέσω του συστήματος των ανεξάρτητων και αυτοδύναμων εθνοκρατών.
Δεν σας φαίνεται πως ένα τέτοιο ιδεολόγημα βολεύει τα μέγιστα το ΣΗΜΕΡΙΝΟ ρόλο της Τουρκίας ως χωροφύλακα των κατακερματισμένων Βαλκανίων, όπως το ονειρεύονται οι στρατοκράτες της Άγκυρας και οι γραφειοκράτες της Ουάσιγκτον;;;
Επίσης εντελώς τυχαία (
το 1991 κυκλοφορεί από το ΕΛΙΑΜΕΠ αγγλόφωνη συλλογική εργασία με τίτλο Nationalism & Nationalities in the Balkans στο οποίο γράφουν μεταξύ άλλων οι γνωστοί καθηγητές Βερέμης και Κωφός.
Σε αυτό το ελεεινογράφημα, τα βαλκανικά έθνη περιγράφονται ως "φαντασιακές κοινότητες", κατασκευασμένες από κάθε λογής συμφεροντολόγους, υπερεθνικιστές, ψευτοδιανοούμενους.
Παρατίθεται μάλιστα μαρτυρία ξένου περιηγητή του πώς οι φαναριώτες "Οθωμανοί Έλληνες" (Ottoman Greeks) αποστρέφονταν το νεοελληνικό κράτος ως λιλιπούτειο μπροστά στην αυτοκρατορία στην οποία ανήκαν και ως εμπόδιο στη δική τους προσπάθεια να αναδειχθούν στην κυρίαρχη οθωμανική ελίτ!
Ας βάλουμε τώρα όλα μαζί, τη δήλωση Bartholomew, to κατάπτυστο βιβλίο του ΕΛΙΑΜΕΠ (επαναλαμβάνω: ΕΛΙΑΜΕΠ!!!), τα πιο πρόσφατα βιβλία του δημοσιογράφου Λεονάρδου για τους Παλαιολόγους όπου σχεδόν αναθεματίζεται ο Κων/νος ΙΑ' επειδή δεν παραδόθηκε, τα εξυμνητικά βιβλία του Θέμελη για την Οθωμανική Θεσσ/νίκη και διάφορα ανάλογα κείμενα από το ανθολόγιο της "ελληνοτουρκικής φιλίας" και ας αναλογισθούμε:
Οι Λιακορεπούσηδες πόσο απέχουν από τα νεο-φαναριώτικα ιδεολογήματα, τις πράξεις και τις επιδιώξεις όσων τα δημιουργούν;;;
Μήπως πρόκειται για συγκοινωνούντα δοχεία ή φυσική εξέλιξη της διαρκούς προδοσίας μίας φιδοφωλιάς;;;
Θα επανέλθω και ως προς τα ανομήματα του Bartholomew στο φυσικό χώρο του Γένους μας, την "καθ'ημάς Ανατολή", δηλαδή το Σλαβικό κόσμο και ιδίως τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ.
Επισκέπτης
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 12, 2008 12:18 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Μερικά πράγματα δεν πρέπει να ξεχνιούνται.
Πατριάρχης Βαρθολομαίος:
«... Δυστυχώς οι δύο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι, το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές ....» (Η δήλωση του πατριάρχη έγινε μία μόλις εβδομάδα πριν την ενθρόνισή του σε Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως στις 2 Νοεμβρίου του 1991, δημοσιεύτηκε και στην εφημερίδα «Αυριανή» στις 30 Οκτωβρίου 1991).
Αργότερα ανακατεύτηκε στην διένεξη μεταξύ κυβερνήσεως Σημίτη και μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου για το θέμα της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες, κάτι δηλαδή που δεν τον αφορούσε καθόλου, και στήριξε την κυβέρνηση Σημίτη. Αλλά και στα της αρχιεπισκοπής Β.&Ν. Αμερικής δεν παρέλειψε να αναμειχθεί, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Παρά λίγο να την διαλύσει. Και στον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ. Στυλιανό έχει δημιουργήσει πρόβλημα, διότι αναμείχθηκε στα της εκκλησίας Ν. Ζηλανδίας, η οποία υπάγεται στην αρμοδιότητα του αρχιεπισκόπου αυτού. Η προσπάθειά του να "εισπηδήσει" στην Εκκλησία της Λεττονίας, το έφερε σε ρήξη με το πατριαρχείο της Μόσχας. Τούτων ούτως εχόντων, διερωτάται κανείς ποιο είναι το θετικό έργο του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου Α';
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2008 7:11 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ Μίσα, δεν διαφωνώ με αυτά που λες για το 1204.
Οι ιστορικοί διαφωνούν όμως ως προς το αν ο βαθμός υποτέλειας των Ενωτικών προς τον Πάπα ήταν ίσος ή μεγαλύτερος προς το βαθμό εθελοδουλείας των Ανθενωτικών προς τους Τούρκους.
Είναι όμως γεγονός ότι ο αρχιανθενωτικός Γεννάδιος Σχολάριος ήταν εκείνος που υπέσκαπτε το ηθικό των υπερασπιστών της Πόλης.
Επίσης, βάσει των πληθυσμιακών δεδομένων της Πόλης, (60-80.000) εκείνοι οι 4933 που καταγράφηκαν ως ικανοί να φέρουν όπλα ήταν μάλλον εθελοντές και όχι επίστρατοι, διαφορετικά δεν θα επιστρατεύονταν ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ από τον Παλαιολόγο οι χιλιάδες μοναχοί, οι οποίοι σύμφωνα με τις πηγές πολέμησαν ως τοξότες, τζαγγράτορες ή ακόμη και σπαθοφόροι και όχι μόνο ως εργάτες ή τεχνίτες-επισκευαστές των τειχών.
Δηλαδή οι φανατικοί ανθενωτικοί που αποτελούσαν την πλειοψηφία του πληθυσμού της Πόλης, απέφυγαν ή επιχείρησαν να αποφύγουν να πολεμήσουν τους Τούρκους.
Άκόμη, κάποιες συνοικίες της Πόλης, που ήταν οχυρωμένες, ΔΕΝ προέβαλλαν αντίσταση όταν έπεσαν τα τείχη αλλά παραδόθηκαν βάσει προηγούμενης συμφωνίας με το Σουλτάνο και παρέδωσαν όσους ανθενωτικούς είχαν στη λίστα.
Όσο για το Νοταρά, ήθελε να κάνει και κυβέρνηση υπό το σουλτάνο άλλο αν εκείνος του την... έσκασε επειδή "την προδοσία, πολλοί αγάπησαν, τον προδότη κανείς".
Δυστυχώς για το Γένος μας, τότε -όπως και στον εμφύλιο πόλεμο του 1825 και του 1944-49, οι Έλληνες ήταν διαιρεμένοι και μοχθούσαν για τα συμφέροντα άλλων και όχι για τα δικά τους και ΑΥΤΟ πρέπει να μας γίνει μάθημα, τώρα που ο Bartholomew και ο πρώην Λιβαδειάς δείχνουν το αληθινό πρόσωπό τους.
ΥΓ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η ενωτική πολιτική των προκατόχων του Παλαιολόγου, τον καταδικάζει εκτός αγιοσύνης.
Στο κάτω κάτω και ο πρίγκηπας Λάζαρος των Σέρβων εξόπλισε το στρατό του με χρήματα του Πάπα και όπλα των Μιλανέζων και των Ενετών.
Η Σερβική εκκλησία δεν αμφισβήτησε όμως την αγιοσύνη του -ίσως επειδή δεν κυβερνάται από Φαναριώτες.
Misha
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2008 5:46 pm
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε Μπρακούλια
η πρώτη και ουσιαστική Αλωση της Πόλης έγινε από τους Φραγκους σταυροφορους του Πάπα το 1204.
οι τοτε ενωτικοι μοιαζουν πολύ με τους σημερινούς υποστηρικτές τού «ανήκομεν εις την Δύσιν».
κι οι ενωτικοί εδιναν γη και υδωρ στον πολιτικοθρησκευτικό ηγετη της Φραγκωσυνης,Πάπα περιμένοντας βοήθεια,η οποία δεν έφτασε ποτέ με διάφορα προσχήματα.
όπως ακριβως συμβαινει και σημερα.
δωσαμε τα παντα στους Αμερικάνους και τι εισπραξαμε;
την κατεχομενη Κυπρο,την υποστηριξη στον Ουτσεκά και τους Σκοπιανους εθνικιστές,την ανθελληνική στάση των αγγλοαμερικάνων σε ολα τα διεθνη φορά.
ο κορυφαιος των ανθενωτικών Λουκάς Νοταράς εσφάγη ενωπιον του Μωάμεθ αφου πρωτα ζήτησε να είναι μάρτυρας της σφαγής των δυο γιων του για να μην δειλιασουν και αλλαξοπιστησουν.
ο Κωνσταντίνος Δραγατσης Παλαιολογος δεν μπορεί να ανακηρυχθεί άγιος,γιατί δυστυχώς παρά τον αναμφισβήτητο ηρωισμό του έπεσε θύμα της ενωτικής πολιτικης των προκατοχων του.
Αντιθετως η μητερα του Ελένη εορταζεται με το μοναχικό της ονομα Υπομονή,στα τελη Μαίου.
Aρταξερξη
γι αλλη μια φορα εισαι ευστοχος.
για να φανει η αθλιοτητα της πλειονοτητας των συγχρόνων φαναριωτων θα πω μόνο πως το σχίσμα μεταξυ νεοημερολογιτων και παλαιοημερολογιτων προκληθηκε στην Ελλάδα μετα από πατριαρχική αποφαση του άθλιου Μελέτιου Μεταξάκη,ο οποιος το 1924 δλδ 1 χρόνο μετά την μικρασιατική τραγωδια αλλαξε το ημερολογιο αυθαιρετα και διχως πανορθοδοξη συμφωνια.
ο δε Αθηναγορας εγινε πατριαρχης με αμερικανική παρεμβαση και παρά τον ισχύοντα τουρκικό νομο, μετα από την εκπαραθυρωση του Πατριαρχη Μάξιμου λόγω της φημολογουμενης αριστερής του τοποθετησης.
ο Αθηναγόρας υπήρξε ο κατεξοχήν εκπροσωπος στον 20ο αιωνα του θρησκευτικού κοσμοπολιτισμού και της επακόλουθης ομογενοποιημενης θρησκευτικότητας,της προωθούμενης από την νεοταξιτικη παγκοσμιοποίηση.
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2008 1:18 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν λέει κάτι καινούργιο ο Bartholomew.
Αντίθετα, ό,τι είπε είναι σύμφωνο με την Φαναριώτικη παράδοση υποτέλειας στον εκάστοτε ισχυρό και σύμπλευσης-εξυπηρέτησης των συμφερόντων του.
Απλά ο ισχυρός ήταν παλιά ο Οθωμανός, σήμερα είναι ο τούρκος ΚΑΙ ο αμερικάνος.
Όπως έχουμε ξαναπει, αυτή η παράδοση υποτέλειας και οσφυοκαμψίας ξεκινά από πολύ παλιά.
Ίσως από το 1326, όταν οι Οθωμανοί κατέλαβαν τη Νίκαια στη Μικρασία.
Οι αγιονορείτες ήταν τόσο διορατικοί (
ότι το τέλος της βυζαντινής αυτοκρατορίας επήλθε με την πτώση της πόλης, ώστε πήγαν και δήλωσαν την υποτέλειά τους στο σουλτάνο Ορχάν με αντάλλαγμα προνόμια -άλλο φυσικά αν η Κων/πολη έπεσε το 1453, ο Μυστράς το 1460 και η Τραπεζούντα το 1461.
Το φιρμάνι που έλαβαν τότε οι αγιονορείτες, το επικαλέστηκαν -επιτυχώς- όταν οι Οθωμανοί εκπόρθησαν οριστικά τη Θεσσ/νίκη το 1430.
Φυσικά, οι εμπνευστές της πολιτικής του Πατριαρχείου, "όπου φυσά ο άνεμος" ήταν ανθενωτικοί
και γι'αυτό μέχρι σήμερα αρνούνται να κάνουν άγιο τον Κων/νο Παλαιολόγο: επειδή όταν αυτός έχυνε το αίμα του στα τείχη, εκείνοι συνεννοούνταν κρυφά με το σουλτάνο για να του ανοίξουν τις πύλες και να του "δώσουν" όσους άρχοντες ήταν ενωτικοί ή έστω πατριώτες και όχι δοσίλογοι.
Υπενθυμίζω πως η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία έχει ανακηρύξει σε άγιο τον πρίγκηπα Λάζαρο που έπεσε πολεμώντας στην περίφημη μάχη του Κοσσυφοπεδίου και έχει χαρακτηρίσει ως "μάρτυρες" τους στρατιώτες του.
Επομένως, δεν ευσταθεί η δικαιολογία των νεοφαναριωτών ότι δεν αγιοποιούν τον Κων/νο Παλαιολόγο επειδή δήθεν και καλά ήταν "μόνο" εθνομάρτυρας.
Εξάλλου, αν μη τι άλλο, αποκρύπτουν ότι η στάση του Γεννάδιου Σχολάριου κατά την πολιορκία του 1453, ήταν ελεεινή και πεμπτοφαλαγγίτικη και ότι γι'αυτό μετά την Άλωση, ανταμείφθηκε με το πατριαρχικό αξίωμα και μετά αγιοποιήθηκε.
Είναι ας πούμε, σαν να υποβαθμίζουμε τον Άρη Βελουχιώτη και να αγιοποιούμε τον Ράλλη ή τον Τσολάκογλου!
Και ας μην ξεχνάμε το καντήλι που έκαιγε στη Μονή Εσφιγμένου για την "αυτού εξοχότητα και αρχιστράτηγο της εκστρατείας κατά του άθεου μπολσεβικισμού" Αδόλφο Χίτλερ!
Από το 1453 και πέρα είναι γνωστή η εξέλιξη του φαναριώτικου εκτρώματος και της ιδεολογίας του, με τη σύμπηξη ανθενωτικών βυζαντινών ευγενών και δοσίλογων κληρικών στο Φανάρι, γύρω από το θρόνο που υπηρέτησαν πολύ καλά τους σουλτάνους μέχρι και το 1821.
Δεν είναι τυχαίο πως οι Ρουμάνοι θεωρούσαν τους φαναριώτες βοεβόδες και "διερμηνείς της Πύλης" ως χειρότερους καταπιεστές από τους Τούρκους και για αυτό δίστασαν να συνεργασθούν με τον Υψηλάντη -που παρά την προσωπική του αρετή, μην ξεχνάμε ότι καταγόταν από οικογένεια εξόχως Φαναριώτικη και δοσιλογική.
Από τη χειραφέτηση της ελλαδικής εκκλησίας από το Φενέρ χάρις στους Βαυαρούς (ναι! έκαναν και κάποια καλά πράγματα!) και πέρα, οι ίδιοι κύκλοι -νεοφαναριώτικους τους λένε ορισμένοι- γέννησαν τα ιδεολογήματα της ελληνοτουρκικής φιλίας κτλ. και έδωσαν το ιδεολογικό άλλοθι για την εφαρμογή των νεοταξικών σχεδιασμών υποτέλειας της χώρας μας στους Τούρκους από τους εκσυγχρονιστές.
Το ζήτημα λοιπόν σήμερα είναι το τί επιθυμούμε;
μία Ελλαδική εκκλησία ακρωτηριασμένη εδαφικά και υποταγμένη θεσμικά και ιεραρχικά στο διαφθορείο του Φενέρ και τους τούρκους και αμερικανούς προισταμένους του;
ή μία Ελλαδική εκκλησία ΕΘΝΑΡΧΙΚΗ, αντινεοταξική, πιστή στο πνεύμα της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ απέναντι στον ξένο δυνάστη και τον ντόπιο λακέ του, που έχει επιδείξει διαχρονικά ο λαός μας, πιστή στο πνεύμα του Διονύσιου "Σκυλόσοφου", του πατρο-Κοσμά του Αιτωλού, του Παπαβλαχάβα και του Παπαφλέσσα;
Περιττεύει φυσικά να πω ποια από τις δύο αυτές επιλογές εκφράζει ο πρώην Λιβαδειάς και ο προιστάμενός του από το Φενέρ...
Αρταξέρξης
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2008 11:49 am
Θέμα δημοσίευσης:
Συμπατριώτες, δεν περίμενε κανείς και διαφορετική τοποθέτηση απ'τον Οικουμενικό (ή καλύτερα Οικουμενιστή) Πατριάρχη. Από εποχής Αθηναγόρα και δώθε, κάτι τρέχει με το Φανάρι... μεγαλείο απο-ορθοδοξοποίησης και ΦΙΛΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Σ'αυτό ακριβώς το σημείο, θα'θελα να ρίξω και "κάποιους αισχρούς λογισμούς" που μου φέρνει ένας "πονηρός δαίμονας". Ουσιαστικά, βιώνουμε ΕΝΑΝ ΧΩΡΙΣΜΟ των Ορθοδόξων (στην Ελλάδα,Κύπρο, και στις Ελληνόφωνες περιοχές και στο Φανάρι, να εξηγούμαστε,... και πάντως όχι στις ΣΛΑΒΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ). Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ σε νεο-ημερολογίτες και παλαιο-ημερολογίτες και ουσιαστικά ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ σε ΦΙΛΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ή πάντως ΣΥΜΠΑΘΟΥΝΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΤΙΚΟΥΣ, και σε ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ (βλέπε και ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΛΑΟ ΚΑΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ). Θυμίζει αυτός ο διαχωρισμός κάπως και ... ενωτικούς και ανθενωτικούς στις ημέρες του ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ), ΜΟΝΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ. ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ (Εκκλησία της Ελλάδος Α.Ε. μες στα πλούτη...), θα πάνε προς την Δύση τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ (ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ), οι άλλοι.... ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ?? Αναγκαστικά οι παλαιο-ημερολογίτες (Γ.Ο.Χ.) θα καταφύγουν στα... Σλάβικα και ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΧΕΡΙΑ. Πολλοί έχουν μιλήσει γιά την ΤΡΙΤΗ ΡΩΜΗ (το ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΜΟΣΧΑΣ). Η ΡΩΣΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ θα προσπαθήσει όχι μόνο να είναι ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ του ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ, αλλά να βάλει και χέρι στις ελληνόφωνες εκκλησιαστικές περιοχές (βλέπε ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ, π.χ.). ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ. Είναι συνέπειες της ΑΧΡΗΣΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ που ξεκινάει από εποχής ΧΟΥΝΤΙΚΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ και ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΤΟΝ Β' ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ. Αλλά ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ είτε Αρχιεπίσκοπος είτε Πατριάρχης Φαναρίου, την ίδια ΦΙΛΟ-ΔΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΑ'ΧΕΙ. Τώρα ΕΜΕΙΣ ΟΙ χαμένοι στην κοσμάρα μας νεοέλληνες που δήθεν είμαστε και Χριστιανοί Ορθόδοξοι (η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ... ΔΗΘΕΝ, γι'αυτό και το ηθικό χάος της νεολληνικής κοινωνίας), προς τα ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΔΙΣΟΥΜΕ?? Είναι σίγουρο ότι αυτή ακριβώς η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗ, θα τρέξει στις αγκαλιές του Οικουμενισμού (εξωραϊσμένη λέξη : Παγκοσμιοποίηση)και ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟ ΝΕΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ Ελλάδος και Φαναρίου. Οι δέ λοιποί ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΛΑΙΟ-ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ που έχουν όπως και να το κάνουμε μία ΠΙΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ?? Στα ΡΩΣΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ΑΣΦΑΛΩΣ. ΚΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ?? Μήπως η αυθεντική ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ στο μέλλον είναι ΡΩΣΟ-ΦΩΝΗ και η ξεπουλημένη "Ορθοδοξία" στον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, ΣΤΟΥΣ ΔΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΕΣ, ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΜΟ, είναι ΕΛΛΗΝΟ-ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΣΙΓΑ- ΣΙΓΑ ΑΓΓΛΟ-ΦΩΝΗ?? Συγγνώμη γιά τα πολλά κεφαλαία γράμματα θέλω να τονίσω καταστάσεις, που θα επιδιώξουν να ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥ απ'την χώρα που αγωνίστηκε γι'αυτήν την ΠΙΣΤΗ γιά ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, και ειδικά αυτό που ονομάζουμε ΕΛΛΗΝΟ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΧΤΕΙ στο εγγύς μέλλον. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΜΕ?? Σ'ΑΥΤΟΥΣ (τους ΔΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ) ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΑΓΓΛΟΦΩΝΗ σιγά-σιγά (στην αρχή, γιά ένα μικρό διάστημα μόνο, θα την αφήσουν ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ) και ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΑΚΑΘΑΡΤΗ (λόγω της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΙΖΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ και Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΨΕΥΔΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ), ή Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΗ ΑΛΛΑ ... ΡΩΣΟΦΩΝΗ?? Ας γράψει τις σκέψεις του κάποιος, πιστεύω ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΥΠΑΡΞΗΣ.
Επισκέπτης
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 11, 2008 7:54 am
Θέμα δημοσίευσης:
Τι περιμένεις από υπάλληλο της τουρκικής νομαρχίας Κωνσταντινούπολης. Και έχουμε και τον κ. Ιερώνυμο εδώ να του απλώνει όλη την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία στα πόδια.
Δεν θα εκπλαγώ καθόλου αν δω τούρκους να έρχονται στην Ελλάδα ως ... μεγαλογαιοκτήμονες. Ήδη οι αλβανοί λαθρομετανάστες αγοράζουν εκτάσεις και ακίνητα στην Ήπειρο με στόχο την εγκατάστασή τους εκεί και την μετέπειτα κοσοβοποίηση της περιοχής. Το ίδιο κάνουν και τούρκοι στην Θράκη, αφού αγοράζουν μεγάλες εκτάσεις.
Αναρωτιέμαι αν το κράτος της Ελλάδας είναι όντως ελληνικό ή αν απεργάζεται μαζί με υπερατλαντικούς νταβατζήδες την αυτοκαταστροφή του.
Misha
Δημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 11:19 pm
Θέμα δημοσίευσης: κ.Βαρθολομαίος:υπηρετούμε τα ίδια ιδανικά με τις ΗΠΑ!!!
“Το Πατριαρχείο μας και η Αμερική υπηρετούμε τα ίδια ιδανικά δικαιοσύνης, ελευθερίας, όλες τις μεγάλες ηθικές και πνευματικές αξίες που ισχύουν διαχρονικώς, παγκοσμίως…”
http://www.youtube.com/watch?v=uKz3CcEC9Ig
όταν ο πρώτος τη ταξει επίσκοπος της Ορθόδοξης Εκκλησίας κάνει τετοιες δηλώσεις την στιγμή που-για να μείνω μονο στα ενδοεκκλησιαστικά- μια αδελφή εκκλησία ,η Σερβική,διώκεται από τους γιάνκηδες και τα τσιράκια τους ουτσεκάδες, τότε αντιλαμβάνεται κανείς πως ο λύκος όχι απλώς ειναι μεσα στο μαντρί αλλά παριστάνει και τον τσομπανο.