Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης
Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Αρχική σελίδα
Προτάσεις
Τεύχη
Αρθρα
Αναζήτηση διαλόγου
Αναζήτηση - άρθρα/τεύχη
Σύνδεσμοι
Πληροφορίες
Ρεσάλτο Blog
Αναζήτηση
::
Κατάλογος Μελών
Εγγραφή
::
Σύνδεση
::
Προφίλ
Εθνικό - Μεταναστευτικό
Δημοσίευση απάντησης
Όνομα μέλους
Θέμα
Περιεχόμενο
Emoticons
Περισσότερα Emoticons
Χρώμα γραμματοσειράς:
Προεπιλογή
Βαθύ Κόκκινο
Κόκκινο
Πορτοκαλί
Καφέ
Κίτρινο
Πράσινο
Λαδί
Κυανό
Μπλέ
Βαθύ Μπλέ
Λουλακί
Βιολετί
Λευκό
Μαύρο
Μέγεθος γραμματοσειράς:
Μικροσκοπικό
Μικρό
Κανονικό
Μεγάλο
Τεράστιο
Να κλείσουν τα Tags
Επιλογές
HTML
Ενεργό
BBCode
Ενεργό
Smilies
Ενεργά
Απενεργοποίηση HTML σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση BBCode σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση Smilies σ' αυτή τη δημοσίευση
*** Αυτή η Δημοσίευση θα εξετασθεί και θα μείνει κρυφή μέχρι την έγκρισή της. ***
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη:
Επιλέξτε μια Δημόσια Συζήτηση
----------------
Πολιτική Δημοσίευσης
Ανακοινώσεις
Ευρετήριο
----------------
Ειδήσεις
Πολιτική - Oικονομία
Εθνικό - Μεταναστευτικό
Ορθοδοξία - Κοινωνία
Πολιτισμός-Παιδεία-Γλώσσα
Ιστορία - Φιλοσοφία
MME - Τρομοκρατία - Μ.Κ.Ο.
Οικολογία - Περιβάλλον
Γεωπολιτική - Επιστήμη
Καταγγελίες
Χιούμορ - Σάτιρα
Γενικές Συζητήσεις
Ανασκόπηση Θέματος
Συγγραφέας
Μήνυμα
Ριζοβόλος
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 06, 2008 11:25 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Παππού,άκου να δεις,πρέπει να εκσυγχρονιστείς.Δεν πρέπει να επαναλαμβάνεις ότι ήσουνα στα Αλβανικά βουνά το 1940.Ούτε ότι έμεινες μια μέρα σε μια λακκούβα νερού,για να κρυφτείς από τα εχθρικά αεροπλάνα και έπαθες άσθμα και βαριακούς.Ποια εχθρικά δηλαδή;Οι Ιταλοί είναι φίλοι μας και εταίροι στην Ευρωπαϊκή Ένωση.Μην ξεχνάς ότι και εσύ μου έλεγες ότι δίνατε τσιγάρα στους αιχμάλωτους μακαρονάδες.Όσο για τους Γερμανούς, μάς αποζημιώνουν από τότε με το παραπάνω.Εσύ δεν ξέρεις .Δεν πήγες και σχολείο ,για να μάθεις κάτι παραπάνω.Άκου και μένα.Έγινες φούρναρης.Εξάλλου,οι πόλεμοι πια είναι κατάλοιπο του εικοστού αιώνα .
Σήμερα οι πολιτισμένοι λαοί συνεννοούνται,συμβιβάζονται.Δίνει λίγο ο ένας ,λίγο ο άλλος.
Εντάξει,βρε παππού.Δίνουμε και λίγο παραπάνω.
Και λοιπόν ;
Ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση.Κάνουν αύριο ντου οι Τούρκοι και μας βοηθούν οι Γάλλοι.Το είπε και ο καρντάσης ,ο Σαρκοζί.Μας έχουν γραμμένους και οι Γάλλοι;Έλεος ρε παππού.Αμάν πια με αυτές τις φοβίες σου πως δεν έχουμε κανένα σύμμαχο.Πάει πια.Αυτά περάσανε.Ξεκόλλα.Τι εθνικιστικά παραληρήματα είναι αυτά!!!Πρέπει να ξεχάσουμε, σου λέω. Πρέπει να σταματήσουμε να εξυμνούμε αυτούς τους ξεπερασμένους ηρωισμούς.Εσείς δηλαδή τότε τι καταφέρατε;Σκοτώθηκαν τόσοι Έλληνες,αφού μπορούσατε να τα βρείτε με τον Μουσολίνι.Θα περνούσανε τα στρατεύματα των Ιταλών στην Ελλάδα και ούτε γάτα ούτε ζημιά.Δεν θα χρειαζότανε να τα απομακρύνετε ,όπως γράφει και η Ρεπούση.Και, αν θέλεις και τη γνώμη μου ,είναι και λίγο ανεύθυνο αυτό.Αφού ,και που τους νικήσαμε τους Ιταλούς,θα χάναμε ούτως ή άλλως από τους Γερμανούς.Ήτανε και πιο δυνατοί.Γι’αυτό σου λέω :πρέπει να ξεχάσουμε .Εσύ ,βέβαια,έχεις και το Αλτσχάιμερ.Εγώ,που είμαι 32,γιατί τώρα τελευταία δεν θυμάμαι;
Στου Μπελαμή το ουζερί
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 06, 2008 1:59 am
Θέμα δημοσίευσης: ΣΥΝ: Ελέω Θεού προσηλυτιστικός δερβέναγας στην ΠασοκοΠαιδεία
ΣΥΝ
: Ελέω Θεού προσηλυτιστικός δερβέναγας στην
Πασοκο
δεξιά
Παιδεία
(Περίπτωση "
ΑΝΝΑ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ
")
Στο παρακάτω κείμενο που ψάρεψα και αποτελεί απόσταγμα ευρωνατοϊκού ολοκληρωτισμού του πολυεθνικού Κεφαλαίου, έχω επισημάνει με κόκκινο και μεγάλα γράμματα τα σημεία που η κυβερνητική πολιτική του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ έχει ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ από έναν "προοδευτικό διανοούμενο" για να εξωραΐσει τις καπιταλιστικές ντιρεκτίβες σε "δημοκρατία" και "φωταδισμό".
Ανήκει σε μια καθηγήτρια Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με ειδικότητα να καλλιεργεί ακόμη πιο πειθήνιες συνειδήσεις ομογενοποιημένων δανειοληπτών και υποτελών καταναλωτών.
Ο βασικός κορμός του άρθρου είναι αυτούσιος το άρθρο 1, παρ. 1 με τίτλο "Διαίρει και βασίλευε" από τον δεκάλογο του καλού Ιμπεριαλιστή.
Οι προσθήκες δεν είναι παρά οι συσσωρευμένες ντιρεκτίβες του Μάαστριχτ, της Λισσαβώνας, της Μαδρίτης, του Σένγκεν.
Ό,τι απομένει ωστόσο δεν είναι και λίγο αφού η κύρια αποστολή είναι να μετατραπεί η κτηνωδία της παγκοσμιοποιημένης αγοράς σε κήρυγμα "ανθρωπισμού" και "πασιφισμού" και "αντιεθνικισμού". Η "ειδικότης" των συνασπισμιτών...
Μετά μην απορείτε που η Πασοκαρία φλόμωσε αποκλειστικά με δαύτους τα Πανεπιστήμια, τα Ιδρύματα, τα τεχνοκρατικά "ερευνητικά κέντρα", κάθε νευραλγικό πόστο στην Παιδεία... Έπρεπε πάση θυσία να παραχθούν οι γενιές με την καταναλωτική λογική των απεριόριστων αγορών: Είτε αφορά σύνορα, είτε αφορά μέσα και μεθόδους...
1) Προσέχτε πόσες φορές επικαλείται αυτή η κυρία
τις λέξεις: ευρωπαϊκός, ευρωπαϊκή, ευρωπαϊκή εποχή, Ευρωπαϊκή Ενωση, και ταυτόχρονα απολαμβάνει σε μόνιμη βάση την αίγλη της "αριστερής" και "αντιεθνικιστικής" διανόησης καλεσμένη σε "αντιρατσιστικά" συνέδρια. Ευρωπαϊκά επιδοτούμενος "αντιρατσισμός" με τα ούλα του...
2) Προσέχτε πόσο απαξιωτικά εκφράζεται η παραπάνω διορισμένη κυρία για την απαίτηση του ελληνικού λαού να ανακτήσει κατά τον 19ο αιώνα τα εδάφη που ιστορικά του ανήκαν: "Εθνικιστική μυθολογία του 19ου αιώνα"(!), "επεκτατικοί πόλεμοι"(!) κλπ. Η "διεκδίκηση εδαφών" το 1821 από τον Μακρυγιάννη, μετέπειτα στην Θεσσαλία, κι ύστερα στην Ήπειρο, τη Μακεδονία ή τα Δωδεκάνησα είναι "επεκτατικοί πόλεμοι"!!!
Οι υποτελείς καταναλωτές δεν έχουν δικαίωμα σε καμία γη!! Ακτήμονες και δανειολήπτες, περιπλανώμενοι πελάτες του χαμηλότερου επιτοκίου...
3) Ο γνώμονας των Πάντων είναι το τί θα πεί η Ευρωπαϊκή Ένωση: "
αποδοχή της πραγματικότητας που υπερκαθορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση
". Αυτός ο απροκάλυπτος "προοδευτικός" κυνισμός πρέπει να επαινεθεί για την ειλικρίνειά του...
4) "
Αν πάψει η σχολική ιστορία να εξυμνεί τον ελληνικό ηρωισμό και την περιφρόνηση του θανάτου στο αλβανικό μέτωπο
...". Βασική προϋπόθεση. Αλλιώς δεν κάμπτονται οι λαοί. Ο νέος Χίτλερ ζητά υποταγή και λήθη της αντιφαστικής νίκης. Να γιατί ο "σοσιαλισμός" του Λαλιώτη διόρισε τέτοιους ανθρώπους στα Πανεπιστήμια... Οι άνθρωποι αυτοί, ξεκάθαροι υπηρέτες και κέρβεροι των συμφερόντων των υπερεθνικών μονοπωλίων θεωρούνται "αριστεροί" και "αντιρατσιστές"(!!!). Κι εμείς "εθνικιστές"...
Απολαύστε λοιπόν την πεμπτουσία της υποταγής που κυριαρχεί στο πνεύμα της Νέας Εποχής, της εποχής του χρηματιστηριακού απολυταρχισμού. Απολαύστε τους καρπούς των κόπων 30 ετών να τιγκάρουν τα Πανεπιστήμια του μονίμως Δεξιού μεταπολιτευτικού Κράτους τους με αυτούς τους "επικίνδυνα" "αντικαθεστωτικούς", "αριστερούς" τιμητές του "εθνικιστικού" σκοταδισμού μας...
Απολαύστε:
Ιερά ηρωικά σύμβολα και μεγάλες πολιτικές αντιφάσεις
ΑΝΝΑ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ
Δεν είναι ωραίο το έργο που αρχίσαμε να βλέπουμε κάθε 28η Οκτωβρίου με την παρέλαση των μαθητών και τη σημαία. Δεν είναι ωραία η σύγκρουση ανάμεσα σε πατριώτες και αξιοκράτες ούτε ο δημόσιος διάλογος εάν μπορεί να κρατάει τη σημαία Αλβανός μαθητής που κατάφερε να είναι άριστος.
Παρά τα φαινόμενα, ωστόσο, το λάθος δεν είναι με το μέρος εκείνων που φωνάζουν πως τη σημαία πρέπει να την κρατούν χέρια Ελλήνων. Αυτό που είναι
παλιωμένο
, αντίθετο με την
ευρωπαϊκή εποχή μας
και
αντιδημοκρατικό
είναι η στρατιωτική παρέλαση με τη σημαία μπροστά, γιατί η στρατιωτική παρέλαση των μαθητών και όλα όσα συμβολίζει πράγματι απαιτούν τη σημαία να την κρατάει εκείνος που αύριο θα πολεμήσει για την πατρίδα.
Το ζήτημα επομένως είναι αν το σχολείο ετοιμάζει στρατιώτες έτοιμους να πεθάνουν αύριο για την πατρίδα, οπότε η νεολαία παρελαύνει στρατιωτικά, τραγουδώντας εμβατήρια και τη σημαία την κρατούν Έλληνες. Αν, αντίθετα, το σχολείο ετοιμάζει τους αυριανούς Έλληνες ως πολίτες ενός κράτους με σύνορα αδιαπραγμάτευτα αλλά και οριστικά δεδομένα, για
να γίνουν συνειδητοί πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
και να χτίσουν έναν κόσμο όπου οι διαφορές συμφερόντων ανάμεσα στα έθνη κράτη θα λύνονται με διάλογο, όλες οι πολιτισμικές διαφορές θα γίνονται σεβαστές, θα εφαρμόζονται πλήρως τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τέλος η ειρήνη θα έχει την πρώτη προτεραιότητα, άρα θα επιδιώκονται συμμαχίες και θα γίνονται αποδεκτοί οι συμβιβασμοί, τότε δεν κάνει το σχολείο στρατιωτικές παρελάσεις. Τότε βρίσκει το σχολείο εναλλακτικούς και μοντέρνους τρόπους για να ερμηνεύσει στα μάτια των νέων τους πολέμους του παρελθόντος και να τιμήσει την ιστορία.
Με άλλα λόγια, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι όσοι φωνάζουν πως τη σημαία πρέπει να την κρατούν χέρια Ελλήνων είναι απολύτως συνεπείς με το πρότυπο πατριωτισμού που συμβολίζει ο εορτασμός με τη στρατιωτική παρέλαση των μαθητών, πρότυπο άλλων εποχών, όταν η εθνική πολιτική διεκδικούσε εδάφη και ήταν επεκτατική, τότε που το σχολείο έπρεπε να προετοιμάζει στρατιώτες. Η στρατιωτική παρέλαση των μαθητών σημαίνει παρελαύνουν «τα νιάτα μας» που αύριο θα πολεμήσουν για την πατρίδα. Αυτό είναι και το κεντρικό επιχείρημα του κ. Παπαθεμελή. Όποιος κρατάει τη σημαία πρέπει να είναι έτοιμος να σκοτώσει και να σκοτωθεί για την πατρίδα.
Δεν είναι δυνατό να γεφυρωθεί
ο εθνικισμός άλλων εποχών με τις δημοκρατικές απαιτήσεις της ενσωμάτωσης των παιδιών μεταναστών στα σχολεία
. Καμιά υπουργική εγκύκλιος δεν μπορεί να λύσει την αντίφαση ανάμεσα στη σημαία που συμβολίζει τον ηρωισμό των πατριωτών που θυσιάζουν ανθρώπινες ζωές και πρώτη τη δική τους για να την καρφώσουν σ' ένα ύψωμα όπου θα ανεμίζει οριοθετώντας νέα εδάφη... και τους Αλβανούς μαθητές που αριστεύουν στα ελληνικά σχολεία.
Το ελληνικό σχολείο είναι ακόμα σήμερα παγιδευμένο στην
εθνικιστική μυθολογία του 19ου αιώνα
, δηλαδή στους εθνικούς μύθους που νομιμοποιούν τη διεκδίκηση εδαφών και προετοιμάζουν τους επεκτατικούς πολέμους. Τα βιβλία ιστορίας σε όλο το σχολείο, δημοτικό γυμνάσιο και λύκειο, έχουν αναλυθεί επιστημονικά και έχει επισημανθεί ότι
καλλιεργούν μια εθνική ταυτότητα εύθραυστη και ανασφαλή
, απολύτως
ακατάλληλη για να βαδίσουν οι νέες γενιές στο ευρωπαϊκό μέλλον της χώρας
.
Η ιστορία του σχολείου είναι σε μεγάλο ποσοστό μυθολογία, που αποσιωπά τη
νεωτερική διάσταση της έννοιας έθνος και τη δημιουργία των εθνών
, εμφανίζει το ελληνικό έθνος σαν οντότητα περίπου αιώνια και περίπου φυσική που ενώνουν δεσμοί αίματος, σαν μια οικογένεια με απόλυτη πάντοτε ομοιογένεια, ανεπηρέαστη πολιτισμικά από τα κοινωνικά γενόμενα και την πορεία της ιστορίας στη μακριά διάρκεια. Η ιστορία του σχολείου διαιρεί τον κόσμο σε «εμάς» τους Έλληνες και τους «άλλους» λαούς, αποδίδει σε «εμάς» τους Έλληνες μόνο δίκαια, ενώ στους «άλλους» αποδίδει άλλοτε άδικα και άλλοτε «συμφέροντα», αποδίδει όλα τα επιτεύγματα και τις πολεμικές νίκες στα χαρίσματα και στον ηρωισμό των Ελλήνων, ενώ αποδίδει όλα τα λάθη και τις πολεμικές ήττες στην αγριότητα των εχθρών και την αδιαφορία των συμμάχων, εμφανίζοντας έτσι την εκάστοτε ηγεσία του ελληνικού κράτους απολύτως ανεύθυνη για τις ήττες και τις καταστροφές. Η ιστορία του σχολείου ονομάζει απελευθερωτικούς όλους τους πολέμους του ελληνικού κράτους και άρα εμφανίζει σαν αμυντική την επεκτατική των κρατικών συνόρων εθνική πολιτική άλλων εποχών. Με τη διαίρεση των λαών σε «εμάς» και τους «άλλους» και το διπλό σύστημα αξιολόγησης, η ιστορία του σχολείου εμποδίζει την κατανόηση της ευθύνης των ηγεσιών και των καθεστώτων, κατασκευάζει έμμεσα μια εικόνα «κακών» και «καλών» λαών και αυτή η
ρατσιστική γενίκευση
εμποδίζει επιπλέον τη δυνατότητα να σκεφθούν οι μαθητές οποιαδήποτε πιθανή συμμαχία με τους «κακούς» λαούς.
Η εθνική ταυτότητα που καλλιεργούν τα περιεχόμενα των σχολικών βιβλίων ανήκει σε εποχές περασμένες
, ανήκει στις εποχές των επεκτατισμών και των ηρώων. Δεν προετοιμάζει για την
αποδοχή της πραγματικότητας που υπερκαθορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση
, το
κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα
, η
αυξανόμενη παρουσία αλλοδαπών
, τόσο Ευρωπαίων πολιτών όσο και μεταναστών εργαζομένων.
Αν το σχολείο αρχίσει να διδάσκει ιστορία στη θέση της εθνικής μυθολογίας, θα βρεθούν και άλλοι τρόποι εορτασμού από τη στρατιωτική παρέλαση. Αν
πάψει η σχολική ιστορία να εξυμνεί τον ελληνικό ηρωισμό και την περιφρόνηση του θανάτου στο αλβανικό μέτωπο
, θα μάθει στα παιδιά να ξεχωρίζουν ανάμεσα στους επιθετικούς και τους αμυντικούς πολέμους του παρελθόντος και έτσι να καταλαβαίνουν τις νίκες άρα και τις ήττες. Αν πάψει η σχολική ιστορία να εμφανίζει ανεύθυνους όλους τους κρατικούς ηγέτες, θα σταματήσει να εξυμνεί τον Ιωάννη Μεταξά για το ηρωικό του «όχι» και θα αποπειραθεί να ερμηνεύσει γιατί ο φιλοναζιστής δικτάτορας τοποθέτησε το 1940 την Ελλάδα στο πλευρό των Άγγλων.
Πράγματι
δεν είναι δυνατό να γεφυρωθεί ο εθνικισμός άλλων εποχών με τις δημοκρατικές απαιτήσεις της ενσωμάτωσης των παιδιών μεταναστών στα σχολεία
.
«ΤΑ ΝΕΑ» (17-11-2001)
*(αξίζει να σημειωθεί ότι το "άρθρο" υποβλήθηκε στην συνείδηση της κοινής γνώμης ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου. Για να καταλάβετε για τί είδους "αριστερούς" μιλάμε... Η χυδαιότητα του Γκαίμπελς ωχριά......)