Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης
Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Αρχική σελίδα
Προτάσεις
Τεύχη
Αρθρα
Αναζήτηση διαλόγου
Αναζήτηση - άρθρα/τεύχη
Σύνδεσμοι
Πληροφορίες
Ρεσάλτο Blog
Αναζήτηση
::
Κατάλογος Μελών
Εγγραφή
::
Σύνδεση
::
Προφίλ
Εθνικό - Μεταναστευτικό
Δημοσίευση απάντησης
Όνομα μέλους
Θέμα
Περιεχόμενο
Emoticons
Περισσότερα Emoticons
Χρώμα γραμματοσειράς:
Προεπιλογή
Βαθύ Κόκκινο
Κόκκινο
Πορτοκαλί
Καφέ
Κίτρινο
Πράσινο
Λαδί
Κυανό
Μπλέ
Βαθύ Μπλέ
Λουλακί
Βιολετί
Λευκό
Μαύρο
Μέγεθος γραμματοσειράς:
Μικροσκοπικό
Μικρό
Κανονικό
Μεγάλο
Τεράστιο
Να κλείσουν τα Tags
Επιλογές
HTML
Ενεργό
BBCode
Ενεργό
Smilies
Ενεργά
Απενεργοποίηση HTML σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση BBCode σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση Smilies σ' αυτή τη δημοσίευση
*** Αυτή η Δημοσίευση θα εξετασθεί και θα μείνει κρυφή μέχρι την έγκρισή της. ***
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη:
Επιλέξτε μια Δημόσια Συζήτηση
----------------
Πολιτική Δημοσίευσης
Ανακοινώσεις
Ευρετήριο
----------------
Ειδήσεις
Πολιτική - Oικονομία
Εθνικό - Μεταναστευτικό
Ορθοδοξία - Κοινωνία
Πολιτισμός-Παιδεία-Γλώσσα
Ιστορία - Φιλοσοφία
MME - Τρομοκρατία - Μ.Κ.Ο.
Οικολογία - Περιβάλλον
Γεωπολιτική - Επιστήμη
Καταγγελίες
Χιούμορ - Σάτιρα
Γενικές Συζητήσεις
Ανασκόπηση Θέματος
Συγγραφέας
Μήνυμα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 1:50 pm
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Μονή Καρακάλου
: Διατί εις την νευραλγική αυτή θέση, στην καρδιά της διαμορφώσεως της σκέψης, των γνώσεων και του ήθους των Ελλήνων του μέλλοντος, ετοποθετήθη ένα άτομο με αντεθνικές αντιλήψεις, τις οποίες προβάλλει και υποστηρίζει τόσο απροκάλυπτα και ανερυθριάστως;
Κυπριανός Χ
: Αν αυτό ισχύει για την κυρία που διαμορφώνει τις σκέψεις, τις γνώσεις και το ήθος των Ελλήνων του μέλλοντος, μήπως θα μπορούσε να μας δοθεί μια απάντηση και για τον ρόλο που ασκεί "στην καρδιά της διαμορφώσεως της σκέψης, των γνώσεων και του ήθους των Ελλήνων" ο οικουμενικός κύριος Βαρθολομαίος; Τι κάνει εκεί που βρίσκεται; Φροντίζει "δια τας καρδίας" των άλλων να τις γεμίσει με αγάπη όντας βέβαιος ότι "η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει";
Φυσικά, η αγάπη ποτέ δεν εκπίπτει. Ούτε όμως είναι υποκείμενη και σε εκπτώσεις. Διότι πρίν και πέραν όλων των άλλων φιλεί την αλήθεια. Χωρίς αυτή την προϋπόθεση ό,τι κι αν πει, ό,τι κι αν κάνει, αυτός που μας φέρνει την απροϋπόθετη και ασύνορη (sic) αγάπη, δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας μεγάλος απατεών.
Και κάτι τελευταίο, μπορεί άσχετο ή λίαν σχετικό.
Αγάπη έχουν και τα ζώα, αλλά μου φαίνεται ότι αυτά τα καημένα, δεν έχουν ιδέα τι πάει να πει αλήθεια. Ή μήπως κάνω λάθος; Διότι ομολογουμένως δεν έχω διαβάσει μέχρι τώρα καμιά μελέτη, από αυτές που διερευνούν τον ψυχικό κόσμο των ζώων, η οποία να μας πληροφορεί ότι τα ζώα ξέρουν τι σημαίνει αλήθεια. Λοιπόν, τι θα γίνει; Θα αφήσουμε στην τύχη του αυτό τον σημαντικό τομέα έρευνας; Καιρός δεν είναι να μας πει κάποιος επιστήμονας ότι τα ζώα (ο πίθηκας) γνωρίζει πολύ καλά τι πάει να πει αλήθεια;
¶ντε μπράβο, το Νόμπελ το έχει ήδη εξασφαλισμένο.
Βλαντιμιρ
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 1:17 pm
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΕΤΑΡΤΗ
19 ΜΑΪΟΥ
2010
Πανελλήνιες εξετάσεις
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
http://www.ypepth.gr/docs/them_neoel_kat_c_hmer_no_1006.pdf
Ούτε αυτή την ημέρα μνημης δεν σεβάστηκαν.Τα συμπεράσματα δικά σας...
Αλιευτής
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 9:50 am
Θέμα δημοσίευσης:
Επιστολή προς την Ειδική Γραμματέα Παιδείας Ομογενών κ. Θάλεια Δραγώνα
Πηγή:
http://www.gpavlos.gr/
Ξάνθη, Μάιος 2010
Θέμα:
Ο εμπαιγμός της Θράκης και της Ελλάδας από το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας: Εκπαιδευτική τουρκοποίηση της Θράκης, βίαιος εκτουρκισμός των Πομάκων και των Τσιγγάνων, Υποβιβασμός της ελληνικής σε δεύτερη γλώσσα
Αξιότιμη κυρία Γραμματεύ, αγαπητή κυρία συνάδελφε Θάλεια Δραγώνα,
Οι πρόσφατες δηλώσεις σας όσον αφορά στα δίγλωσσα νηπιαγωγεία στην Θράκη συνιστούν δυστυχώς εμπαιγμό της Θράκης και της Ελλάδας, ιδίως σε μία τόσο κρίσιμη περίοδο για την πατρίδα μας.
Είτε αγνοείτε την πραγματικότητα της Θράκης, είτε αδιαφορείτε εάν η Θράκη κυπροποιηθεί ή γκριζοποιηθεί, είτε δεν γνωρίζουμε τι άλλο επιδιώκετε.
Εκτός βέβαια,
εάν όσοι επί δεκαετίες αγωνιζόμαστε προκειμένου η Θράκη να μείνει ελληνικός τόπος, σεβόμενοι βεβαίως απολύτως τις μειονοτικές ομάδες και την μουσουλμανική κοινωνία (τουρκογενή, πομακική, τσιγγάνικη) αλλά και έχοντας πραγματικό ενδιαφέρον δημιουργίας πνεύματος αληθινής ελληνοτουρκικής φιλίας, δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεσθε και ενεργείτε και, κατά συνέπεια, σας αδικούμε.
Προσωπικά είμαι θιασώτης μιας πραγματικής φιλίας και συνεργασίας Ελλάδας και Τουρκίας,
την οποία και υπηρετώ, όχι όμως εις βάρος της Ελλάδας και των ιστορικών της δικαιωμάτων. Επιπλέον, θα μπορούσα να είμαι επιεικής μαζί σας, ερμηνεύοντας την όλη στάση σας ως μια προσπάθεια άμβλυνσης του όποιου φανατισμού στις σχέσεις των δύο χωρών. Όμως, ακόμη κι αν εσείς σκοπεύετε σε κάτι τέτοιο, τα αποτελέσματα θα είναι αντίθετα από τους επιδιωκόμενους στόχους σας, επειδή σας διαφεύγουν πολλές άλλες παράμετροι του ζητήματος και επειδή πιστεύετε στο αλάθητο της γνώσης σας και της επιστημονικής – ή καλύτερα ιδεολογικής σας θεώρησης.
Πιστέψτε με αληθινά,
θα ήθελα να σφάλλω στην εκτιμήσεις μου και πραγματικά εσείς να ωφελήσετε την Θράκη και την Ελλάδα. Όμως μέχρι να αντιληφθώ κάτι τέτοιο είμαι υποχρεωμένος να σας υποδείξω δημοσίως τα λάθη σας, αφού κάθε επίμονη προσωπική παρότρυνση απέβει μάταιη και δεν εισακούσθηκε. Εάν σφάλλω στις εκτιμήσεις μου, να είστε σίγουρη ότι θα είμαι ο πρώτος που δημοσίως θα σας συγχαρώ για τα επιτεύγματά σας και θα σας ζητήσω συγγνώμη πάλι δημοσίως. Πριν όμως συμβεί αυτό η ακαδημαϊκή μου ευθύνη με αναγκάζει να λύσω τη σιωπή μου και να μιλήσω δημοσίως για κρίσιμα εθνικά θέματα, όπως έπραξα και με προηγούμενες δύο επιστολές μου προς την ηγεσία της ελληνικής Πολιτείας.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ως υπεύθυνο κυβερνητικό στέλεχος, ότι στη Θράκη τα τελευταία χρόνια επιχειρείται βίαιος και αντιδημοκρατικός εκτουρκισμός όλων των Ελλήνων μουσουλμάνων πολιτών.
Το βάρος εδώ πέφτει στο βίαιος και αντιδημοκρατικός, διότι είναι αυτονόητο ότι σεβόμεθα κάθε ελεύθερα εκφραζόμενο εθνικό αυτοπροσδιορισμό. Ένας Πομάκος ή ένας Τσιγγάνος στη Θράκη ή όπου αλλού, μπορεί να αυτοπροσδιορίζεται ατομικά ως Τούρκος, όχι όμως συλλογικά.
Στις δηλώσεις σας,
κατά την πρόσφατη επίσκεψή σας στην Ξάνθη τον Μάρτιο,
περί δίγλωσσων νηπιαγωγείων,
ναι μεν μιλάτε για χρήση της μητρικής γλώσσας και αυτό είναι προς τιμήν σας, αλλά -και εδώ είναι όλο το πρόβλημα και το ιστορικό σας λάθος με συνέπειες τεράστιες- διευκρινίζετε, εφΆ όσον αυτό ζητηθεί από τα ίδια τα μέλη της μειονότητας.
Δεν είναι δηλαδή αυτονόητη η χρήση της μητρικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία;
Γιατί θα πρέπει τα παιδιά στο νηπιαγωγείο να μάθουν μια γλώσσα ξένη της μητρικής τους και όχι μόνον την ελληνική και την μητρική τους; Δεν είναι αυτονόητο ότι το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να γνωρίζει τη μητρική γλώσσα κάθε μαθητή και να πράττει δεόντως στην εκπαιδευτική διαδικασία, τη στιγμή που υπάρχει πληθώρα μελετών όπου προσδιορίζεται σαφώς η γλωσσική κατάσταση της μειονότητας; Τι νόημα, λοιπόν, έχει και που αποσκοπεί η διατύπωσή σας, η οποία καθιστά ζητούμενο το αυτονόητο;
Παράλληλα,
ενώ αναφέρεστε στην πιθανή εισαγωγή της πομακικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία, εάν αυτό ζητηθεί, αγνοείτε τελείως την ύπαρξη τσιγγάνικης γλώσσας και παραβλέπετε τους τσιγγάνους, μουσουλμάνους ή μη, που αποτελούν σχεδόν το ένα τρίτο της μουσουλμανικής κοινωνίας της Θράκης.
Λέτε, δηλαδή επί της ουσίας, ότι τα παιδιά της μη τουρκόφωνης μουσουλμανικής κοινωνίας θα διδάσκονται την τουρκική γλώσσα από το νηπιαγωγείο, εκτός βέβαια εάν ζητηθεί κάτι άλλο από την ίδια την μειονότητα.
Πώς, όμως, θα ζητηθεί ό,τι ζητηθεί;
Σίγουρα με κάποιο τρόπο αντικειμενικό και μετρήσιμο. Στο σημείο αυτό διαπράττετε μέγιστο και ιστορικό σφάλμα που θα πυροδοτήσει ανήκουστες πλέον διεκδικήσεις στη Θράκη, έξω από κάθε λογική, δίκαιη και σύμφωνη προς το διεθνές δίκαιο διαχείριση μειονοτικών θεμάτων.
Διότι, όπως γνωρίζετε πολύ καλά
-ή θα πρέπει να γνωρίζετε- η μη τουρκόφωνη μουσουλμανική κοινωνία της Θράκης ευρίσκεται εγκλωβισμένη -με την ανοχή της ελληνικής Πολιτείας δυστυχώς-
στον ασφυκτικό κλοιό του τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής,
το οποίο λειτουργεί ως άτυπο τουρκικό Υπουργείο Θράκης. Μοιραία, επομένως, τα μέλη της θα ζητήσουν ό,τι της υπαγορευθεί από αυτό και όχι ό,τι πραγματικά θα ήθελαν τα ίδια.
Επιπλέον, είναι σαφές ότι ανοίγετε έτσι κατΆ ουσίαν τον δρόμο τουρκοποίησης από την νηπιακή ηλικία των δύο τρίτων της μουσουλμανικής κοινωνίας που περιλαμβάνουν Πομάκους και Τσιγγάνους.
Με την απόφασή σας αυτή, θέτετε, όσον αφορά εκπαιδευτικά ζητήματα στη Θράκη, -ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου-
για πρώτη φορά τις βάσεις για την μελλοντική νομιμοποίηση του δημοψηφίσματος ως μέσον έκφρασης των διαφόρων αιτημάτων από πλευράς της μουσουλμανικής κοινωνίας της Θράκης προς την ελληνική Πολιτεία.
Εάν δεν την ακυρώσετε άμεσα, ανοίγετε τον δρόμο για την σταδιακή και άτυπη διχοτόμηση της Θράκης, αρχής γενομένης από την εκπαίδευση.
Ανοίγετε ουσιαστικά τον δρόμο για να φθάσουμε -και ίσως όχι πολύ αργά- στο «δημοψήφισμα» όχι μόνο για τη γλώσσα των νηπιαγωγείων αλλά και για όποια άλλη μορφή απόφασης που θα αφορά στη μουσουλμανική μειονότητα στην Θράκη.
Επιπλέον, φανταστείτε,
με τη φιλοσοφία που ακολουθείτε, να αρχίσει το σύνολο των μουσουλμάνων πολιτών στην Ελλάδα να διεκδικεί όσα εσείς σχεδιάζετε στην Θράκη. Τότε θα έχουμε διάλυση και ποιοτική μεταβολή της ιδιοσυστασίας της ελληνικής Πολιτείας. ΓιΆ αυτό, εάν δεν αλλάξετε άμεσα τη στάση σας αυτή, θα καταστείτε τραγική προσωπικότης για την μελλοντική ιστορία όχι μόνον της Θράκης αλλά και ολόκληρης της Ελλάδος.
Συμπληρωματικά προς τα ανωτέρω,
θα πρέπει να γνωρίζετε ότι εδώ στη Θράκη σφυρηλατείται βήμα προς βήμα υπό τα βλέμματα και την ανοχή της ελληνικής Πολιτείας η δημιουργία κράτους εν κράτει. Αυτό είναι που εσείς έρχεσθε με την πρόσφατη δήλωσή σας να ενθαρρύνετε και να ενισχύσετε. Για να σας βοηθήσω ακόμη περισσότερο, σας αναφέρω τα πρακτικά Συνδιάσκεψης «Τούρκων της Δυτικής Θράκης» στην Κωνσταντινούπολη, τον Σεπτέμβριο του 2006, στα οποία αποφασίστηκε η σύσταση πολλών επιτροπών αυτο-οργάνωσης της μειονότητας στη Θράκη, σε τομείς όπως: Αυτοδιοίκηση πολιτικών και μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, Παιδεία και Πολιτισμός, Ανθρώπινα Δικαιώματα και Νομικό Δίκαιο, Τύπος και Διεθνείς Σχέσεις, Οικονομικά, Βακούφια και Θρησκεύματα). Αποφάσεις που ήδη είναι σε φάση πλήρους υλοποίησης, με τις οποίες εναρμονίζονται αλλά και ενισχύουν οι δικές σας ενέργειες.
Όπως προκύπτει από την αναλυτική περιγραφή του ρόλου των εν λόγω Επιτροπών,
είναι σαφές πλέον για κάθε άνθρωπο με κοινό νου τι σχεδιάζεται στη Θράκη. Διότι τα πράγματα δείχνουν ότι εδώ δεν πρόκειται απλώς περί μιας καλώς εννοούμενης ηθικής, θρησκευτικής, ανθρωπιστικής, ή όποιας άλλης στήριξης από την Τουρκία του τουρκόφωνου μουσουλμανικού πληθυσμού της Θράκης που κανείς σώφρων άνθρωπος δεν θα αρνιόταν, αλλά περί ιδρύσεως ενός δυνάμει νέου και σε λανθάνουσα μορφή «αυτόνομου τουρκο-θρακικού κράτους».
Εάν όλα αυτά δεν δείχνουν προς ποια κατεύθυνση οδηγεί τα πράγματα της Θράκης η φίλη Τουρκία,
τότε ή εγώ «τα έχω χαμένα» ή εσείς αδυνατείτε να ερμηνεύσετε τα σημεία των καιρών, πράγμα ανεπίτρεπτο για πολιτικό πρόσωπο.
Κι ενώ όλα αυτά είναι γνωστά,
κι ενώ και με δική σας ευθύνη σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από το 1997 έως σήμερα τρία εθνικά προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ του Υπουργείου Παιδείας ύψους μερικών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ και θα μπορούσατε μέσω αυτών να έχετε δώσει πραγματικές λύσεις στο γλωσσικό και εκπαιδευτικό πρόβλημα των μουσουλμάνων της Θράκης, αυτή την στιγμή ευρισκόμαστε πιο πίσω και από εκεί που ξεκινήσαμε, ενώ χάθηκε πολύτιμος χρόνος 13 τουλάχιστον ετών.
Κατά την υλοποίηση των ανωτέρω Προγραμμάτων υιοθετήσατε με τρόπο αυταρχικό
την τουρκική γλώσσα ως την μία και μοναδική μητρική γλώσσα για όλους τους μουσουλμάνους της Θράκης, ασχέτως εάν αυτοί ήσαν τουρκικής ή μη καταγωγής, παραβιάζοντας κάθε δημοκρατική αρχή και κάθε αρχή διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Διότι όλα τα παιδιά προσχολικής ηλικίας στην ορεινή Θράκη ομιλούν, όπως και οι γονείς των, την πομακική, ενώ τα παιδιά των τσιγγάνων της Θράκης ομιλούν την τσιγγάνικη γλώσσα στην πλειοψηφία των, όπως και οι γονείς των. Εσείς όμως ουδόλως λάβατε υπόψιν σας αυτό το γεγονός και αυταρχικώς τους θεωρήσατε όλους ως τουρκόφωνους, συνεχίζοντας έτσι προηγούμενες λανθασμένες επιλογές τις οποίες αναβαθμίσατε και περιβάλατε με επιστημονική εγκυρότητα.
Ο τρόπος με τον οποίο υλοποιήσατε
τα τρία προηγούμενα εθνικά προγράμματα ήταν στη βάση του εσφαλμένος, διότι δεν αποβλέψατε στην δημιουργία μόνιμων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας παράλληλα προς την υπόλοιπη δημόσια εκπαίδευση αλλά εξαντλήσατε το κύριο ενδιαφέρον σας σε σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και άλλες περιφερειακές δράσεις.
Οπωσδήποτε ήταν επιτυχής ο ρόλος σας,
στο πλαίσιο των προγραμμάτων που υλοποιήσατε, όσον αφορά στη συγγραφή νέων γλωσσικών εγχειριδίων, μέρος των οποίων αναθέσατε να υλοποιηθεί στο καταξιωμένο Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου (ΙΕΛ). Αυτή η μερική επιτυχία όμως δεν μηδενίζει την ευθύνη σας για την συνολικά αποτυχημένη εφαρμογή και την φιλοσοφία που υιοθετήσατε σε τρία συνεχή εθνικά προγράμματα, μέσω των οποίων θα έπρεπε να έχει δοθεί τελεσίδικη και οριστική λύση στο γλωσσικό και εκπαιδευτικό πρόβλημα της μειονότητας. Διότι, αφού διαχειριστήκατε συνολικά ένα πολύ υψηλό ποσό χρημάτων μέσω των προγραμμάτων αυτών, θα έπρεπε να έχετε καταστήσει τη Θράκη διεθνές υπόδειγμα διαπολιτισμού και εκπαιδευτικό παράδεισο για τη μουσουλμανική κοινωνία.
Ακόμη,
μέσω των προγραμμάτων αυτών θα μπορούσατε να έχετε ανοίξει το δρόμο της υγιούς ελληνοτουρκικής φιλίας και συνεργασίας. Αντίθετα, συνεργαστήκατε με άκρως εθνικιστικά ιδρύματα στη Θράκη, τα οποία κάθε άλλο παρά υγιή ελληνο-τουρκική φιλία και συνεργασία προάγουν.
Μάλιστα,
είτε για να μην αποδειχθούν οι εγγενείς αδυναμίες των προηγούμενων προγραμμάτων που υλοποιήσατε, είτε για να μην χάσετε τον έλεγχο των πραγμάτων από τα χέρια σας, εμποδίσατε κατά το παρελθόν με κάθε τρόπο την ουσιαστική εμπλοκή του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε σχέση με τα εν λόγω προγράμματα, θέτοντας όρους στη Διοίκηση του Πανεπιστημίου για μη συμμετοχή μελών ΔΕΠ που δεν ταυτίζονται με τις απόψεις σας. Επισυνάπτω επΆ αυτού παλαιότερη επιστολή μου προς τις Πρυτανικές Αρχές του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Αθηνών, για να μην θεωρήσετε ότι έχω κακή πρόθεση απέναντι σας.
Πρόσφατα δε,
η πρώην στενή συνεργάτης σας και νυν Γενική Γραμματέας Περιφέρειας Α.Μ.Θ. κ. Θεοδώρα Κόκλα εν ονόματι του δικού σας προγράμματος αρνήθηκε να υπογράψει την υλοποίηση στην Θράκη ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού και διαπολιτισμικού προγράμματος πανελλαδικής εμβέλειας, από το οποίο τελικώς εξαιρέθηκε ολόκληρη η Θράκη.
Επιπλέον,
κατά την πρόσφατη Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας την 23/3/2010 για την «Εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής κοινωνίας της Θράκης», επιλέξατε τη δημοσιοποίηση της Προκήρυξης μόνον για 30 ημέρες, και μάλιστα λίγο πριν από τις εορτές του Πάσχα, πράγμα που καθιστά εκ των πραγμάτων αδύνατη την συμμετοχή πολλών Α.Ε.Ι.
Πιο συγκεκριμένα, στις Ενότητες της εν λόγω Πρόσκλησης, διαβάζουμε μεταξύ άλλων:
«… Μελέτη με αντικείμενο την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας … στα δημόσια σχολεία της Θράκης… υλοποίηση του μέτρου εισαγωγής της διδασκαλίας της τουρκικής στα δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Επεξεργασία αναλυτικού προγράμματος για την τουρκική γλώσσα… Διαμόρφωση Προτάσεων …για τα εκπαιδευτικά υλικά και βιβλία διδασκαλίας της τουρκικής στα δημόσια σχολεία…»
(Σελίδες 6,7,8,9 της Πρόσκλησης).
Τραγικότερο δε όλων είναι το ακόλουθο απόσπασμα από την ανωτέρω Πρόσκληση:
«…Το περιεχόμενο της επιμόρφωσης θα είναι: νέες παιδαγωγικές μέθοδοι, διαφοροποιημένη παιδαγωγική, … διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας»
(σελ.
.
Έτσι, σε σειρά πολύ σοβαρών λαθών και παραλείψεων του παρελθόντος,
έρχεσθε τώρα και προσθέτετε το μέγιστο σφάλμα, την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία της Θράκης, στα οποία φιλοξενούνται παιδιά μουσουλμάνων προσχολικής ηλικίας, αλλά και στα υπόλοιπα δημόσια σχολεία της Θράκης, συμβάλλοντας την εκπαιδευτική τουρκοποίηση ολόκληρης της μουσουλμανικής κοινότητας. Με τον τρόπο αυτό ενισχύετε ακούσια ένα σύγχρονου τύπου και χαρακτήρα εκπαιδευτικό γενιτσαρισμό και δημιουργείτε όρους βαθμιαίας διχοτόμησης της Θράκης.
Αγαπητή κυρία Δραγώνα,
είμαι πεπεισμένος ότι μέχρι σήμερα αποτύχατε να δώσετε λύσεις στα καίρια προβλήματα της μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη. Πέραν δε αυτού:
· Παραβιάσατε και παραβιάζετε βασικές δημοκρατικές,
παιδαγωγικές και διαπολιτισμικές αρχές εγκλωβίζοντας την ελληνική Πολιτεία και ιδιαίτερα την κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό σε ένα νέο αδιέξοδο και μη αντιστρεπτό δρόμο που αργά ή γρήγορα θα καταλήξει σε καταστροφικές για τη Θράκη και την Ελλάδα συνέπειες.
· Ενθαρρύνατε και ενθαρρύνετε την ανάπτυξη ενός ανθελληνικού και αντιευρωπαϊκού τουρκικού εθνικισμού
ή σωβινισμού και επεκτατισμού στη Θράκη και αποδυναμώσατε τη γνήσια ελληνο-τουρκική φιλία μεταξύ των δύο λαών.
· Αποπροσανατολίσατε την ελληνική Πολιτεία
σε ένα θέμα μείζονος εθνικής σημασίας, όπως αυτό της μειονοτικής εκπαίδευσης στην Θράκη και με όσες προεκτάσεις αυτό συνεπάγεται και χάθηκε πολύτιμος χρόνος για την επίλυση καίριων ζητημάτων στήριξης της μουσουλμανικής κοινωνίας και απεγκλωβισμό μέσω πραγματικής παιδείας και μόρφωσης της Θράκης από τον κίνδυνο κυπροποίησης.
· Στερήσατε με τους λανθασμένους σας σχεδιασμούς
το σύνολο της μουσουλμανικής νεολαίας και των γονέων τους από τη δυνατότητα συστηματικής εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και παροχής ενισχυτικής διδασκαλίας, κάτι που είχε επιτυχώς εγκαινιαστεί από την ελληνική Πολιτεία κατά την δεκαετία του 1990.
· Με τις πρόσφατα δρομολογημένες μεθοδεύσεις σας
συνεχίζετε έμμεσα να συμβάλλετε και να ανέχεστε την αυταρχική τουρκοποίηση όλης της μουσουλμανικής κοινωνίας της Θράκης, την οποία έχω επαρκώς περιγράψει σε προηγούμενη επιστολή μου προς την ελληνική πολιτική ηγεσία.
· Στην Θράκη έχετε δημιουργήσει συνθήκες μονοπωλίου στα εκπαιδευτικά πράγματα,
αποκλείοντας από τα θέματα εκπαίδευσης, ανάπτυξης, κοινωνικής και πολιτιστικής στήριξης της μουσουλμανικής μειονότητας και άλλων ευπαθών κοινωνικών ομάδων, δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που δεν ευθυγραμμίζονται με τις δικές σας ιδεολογικές επιλογές και προκαταλήψεις.
Για τους λόγους αυτούς,
με κάθε σεβασμό στο πρόσωπό σας και στην ιδιότητά σας είμεθα υποχρεωμένοι να σας ζητήσουμε να σταματήσετε αμέσως κάθε ενέργεια που αποδυναμώνει την λειτουργία του ελληνικού κράτους στη Θράκη και εγκλωβίζει το Υπουργείο Παιδείας, την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό.
Ύστερα από αυτά,
είμαστε υποχρεωμένοι ως Έλληνες πολίτες αλλά και ως επιστήμονες γνωρίζοντες από κάθε άποψη και σε βάθος τα θέματα της Θράκης, να ζητήσουμε από την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό της χώρας, Γιώργο Α. Παπανδρέου, αλλά και ολόκληρο τον πολιτικό κόσμο και την ελληνική κοινωνία να προστατεύσουν την Θράκη από ενέργειες που θα στοιχίσουν ακριβά και θα οδηγήσουν σε μη αντιστρεπτά φαινόμενα.
Επιπλέον,
με την επιστολή μας αυτή επιχειρούμε να προστατεύσουμε τον Πρωθυπουργό και την Κυβέρνησή του από ένα ιστορικό ατόπημα δίχως προηγούμενο. Διότι, εάν υλοποιηθούν όλα όσα επισημαίνονται ως σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας, θα δημιουργηθεί πλέον ένα μη αντιστρέψιμο κεκτημένο που θα ζημιώσει τα μέγιστα την Θράκη και την Ελλάδα. Είναι αδιανόητο η ελληνική Πολιτεία να γίνεται η ίδια καταλύτης αυτοκατάργησής της στη Θράκη.
Ως Έλληνας πολίτης και ως πανεπιστημιακός δάσκαλος
και με κάθε συναδελφική συμπάθεια, σας συμβουλεύω να σταματήσετε την συνέχιση αυτών των τραγικών λαθών και να υιοθετήσετε μια νέα και δίκαιη εκπαιδευτική πολιτική και στρατηγική.
Εάν εισακούσετε αυτές τις συμβουλές μας,
θα προστατέψετε αυτή την κρίσιμη στιγμή τόσο εσάς την ίδια, όσο και την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό από το να μην εγκλωβιστούν σε χειρισμούς και αποφάσεις με μέγιστες αρνητικές και απρόσμενες εξελίξεις όσον αφορά στο μείζον θέμα της Θράκης. Το δε θέμα της Θράκης είναι σε άμεση συνάφεια με αυτό του ανατολικού Αιγαίου και με ολόκληρο το ζήτημα εθνικής ασφάλειας της χώρας μας και με το αδιαπραγμάτευτο της εθνικής κυριαρχίας και εδαφικής ακεραιότητας της Ελλάδος.
Εάν συνεχίσετε να εμμένετε στην ίδια πολιτική
που ακολουθήσατε όλα τα προηγούμενα έτη και ακολουθείτε και σήμερα ως Ειδική Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, θα έχετε πλήρη ευθύνη για όποια εθνικά επιζήμια εξέλιξη σημειωθεί στη Θράκη.
Προσωπικά,
δεν έχω τίποτε εναντίον του προσώπου σας, κάτι το οποίο άλλωστε φανερώνει και η σιωπή μου επί 13 χρόνια, ενώ διαπίστωνα τα συνεχή σας λάθη. Όμως, αισθάνομαι ότι με την επιστολή μου αυτή εκτελώ το χρέος που μου υπαγορεύει η συνείδησή μου ως επιστήμονα και ως Έλληνα, ενημερώνοντας τον Πρωθυπουργό, την Κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα και την ελληνική κοινωνία, ζητώντας από εσάς να προβείτε επειγόντως σε διορθωτικές κινήσεις, πριν είναι πολύ αργά για όλους μας και ζητώντας από όλους να προστατεύσουν και να διαφυλάξουν την ελληνικότητα της Θράκης, διότι είμεθα πλέον στην περιοχή όπου παίζουμε εν ου παικτοίς.
Κλείνοντας την επιστολή αυτή, ευρισκόμαστε προ μεγάλης εκπλήξεως και απορίας, διότι φθάσαμε να αγωνιζόμαστε να προασπίσουμε την Θράκη από το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, ωσάν να πρόκειται περί ενός Υπουργείου ξένου προς την Ελλάδα και τα ελληνικά συμφέροντα.
Με ιδιαίτερη τιμή και φιλία,
Γεώργιος Π. Παύλος
Αναπληρωτής Καθηγητής
Πολυτεχνικής Σχολής
Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης
Κωνσταντίνος
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 21, 2010 9:07 am
Θέμα δημοσίευσης: Μεθοδεύσεις της Θάλειας Δραγώνα κατά του Ελληνισμού
¶γιο Όρος:
Η Μονή Καρακάλλου καταγγέλει τις μεθοδεύσεις της Θάλειας Δραγώνα κατά του Ελληνισμού
Πηγή:
http://kostasxan.blogspot.com/2010/05/blog-post_9952.html
"...Πολύ φοβούμεθα μήπως, αντί να διαπαιδαγωγούνται και να γαλουχούνται οι μαθητές με τα αιώνια, υψηλά ιδανικά και αξίες του Έθνους μας, αντίθετα διαποτίζονται με θολερά νάματα, με ιδέες, αντιλήψεις και πρότυπα αλλότρια του Γένους μας που υποσκάπτουν το πατριωτικό φρόνημα και αποδυναμώνουν το αίσθημα φιλοπατρίας..."
Με πρωτοβουλία της Ουάσιγκτον
πριν από λίγα χρόνια αποφασίστηκε να ασκηθεί μία πολιτική προσέγγισης με την Τουρκία ώστε οι δυό λαοί να ξεπεράσουν τις διαφορές τους... Μέσα στο πλαίσιο αυτό δεσμεύτηκαν δημοσιογράφοι, πολιτικοί, συγγραφείς ακόμη και ρασοφόροι. Ανέλαβαν την προετοιμασία του εδάφους!!!
Τη γραμμή αυτή λοιπόν των ΗΠΑ
ακολουθούν κατά γράμμα ορισμένα... στελέχη του τόπου αποσκοπώντας όχι να λάβουν τα εύσημα αλλά προπαντός να καλύψουν τις τυχόν ανασφάλειές τους και να λάβουν υψηλές πολιτικές και όχι μόνο θέσεις.
Έτσι, είδαμε υπουργό να αλλοιώνει την ιστορία του τόπου,
δημοσιογράφους να γίνονται στυλοβάτες αντεθνικών ιδεών, συγγραφείς να προκαλούν, την πολιτική εξουσία να χειροκροτεί και να επιβραβεύει και να προωθεί θέσεις ανάλογες και ιδέες, τον αποχαυνωμένο λαό να αδιαφορεί και την Εκκλησία της Ελλάδος να παρακολουθεί ως απλός θεατής τα τεκταινόμενα!
Το ¶γιο Όρος και συγκεκριμένα η Ιερά Μονή Καρακάλλου διαπιστώνοντας τη νοσηρή αυτή κατάσταση ένοιωσε την ανάγκη να εκφράσει τη διαμαρτυρία.
Η Αγιώνυμη Πολιτεία άλλωστε ουδέποτε λησμόνησε πως οφείλει εκτός από στυλοβάτης της πίστεως να είναι και θεματοφύλακας του Έθνους μας.
Δημοσιεύουμε λοιπόν την επιστολή που λάβαμε με την ελπίδα πως αυτή θα αποτελέσει τη σπίθα για να ανάψει η φλόγα της αντίστασης στις φωνές που παρεκτρέπονται και στις θέσεις που συνιστούν εθνική απειλή...
Η Επιστολή
"Εν τη Ιερά Μονή Καρακάλλου, τη 5-4-2010
Με πολύ μεγάλη έκπληξη και πόνο ψυχής διαβάσαμε τις ανθελληνικές απόψεις της κας Θάλειας Δραγώνα, Ειδικής Γραμματέως του «Ενιαίου Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης των Ελληνοπαίδων» στο Υπουργείο Παιδείας, τις οποίες υποστηρίζει στο βιβλίο που έχει εκδώσει με τίτλο «Τι είναι η πατρίδα μας;» και διΆ αυτό θέλουμε να εκφράσουμε τη βαθειά μας λύπη και αποδοκιμασία δια τις προκλητικές αυτές τοποθετήσεις.
Το ¶γιον Όρος ανέκαθεν είχε σημαντική συμβολή στην παιδεία του Γένους μας και οι Αγιορείται μοναχοί πάντοτε παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τα θέματα της παιδείας. ΔιΆ αυτό προβληματιζόμεθα πως είναι δυνατόν να διευθύνη τον καίριο αυτό τομέα της παιδείας ένα πρόσωπο εμφορούμενο από ανθελληνικές ιδέες, το οποίο αμφισβητεί την εθνική μας ταυτότητα και την πολιτισμική μας κληρονομιά; Διατί εις την νευραλγική αυτή θέση, στην καρδιά της διαμορφώσεως της σκέψης, των γνώσεων και του ήθους των Ελλήνων του μέλλοντος, ετοποθετήθη ένα άτομο με αντεθνικές αντιλήψεις, τις οποίες προβάλλει και υποστηρίζει τόσο απροκάλυπτα και ανερυθριάστως;
Πολύ φοβούμεθα μήπως, αντί να διαπαιδαγωγούνται και να γαλουχούνται οι μαθητές με τα αιώνια, υψηλά ιδανικά και αξίες του Έθνους μας, αντίθετα διαποτίζονται με θολερά νάματα, με ιδέες, αντιλήψεις και πρότυπα αλλότρια του Γένους μας που υποσκάπτουν το πατριωτικό φρόνημα και αποδυναμώνουν το αίσθημα φιλοπατρίας.
Συμμεριζόμενοι την εύλογη ανησυχία κάθε Έλληνος πολίτου, καλούμε τους ιθύνοντες της πολιτείας, αναλογιζόμενοι τις ευθύνες τους, να επιληφθούν του θέματος με τη δέουσα σοβαρότητα και να το διευθετήσουν δια το καλόν της παιδείας της ενδόξου πατρίδος μας.
Εκ της Ιεράς Μονής Καρακάλλου"