Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Η Πύλη της Κόλασης...

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Ανιχνευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 09, 2007 7:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η Πύλη της Κόλασης... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
H Πύλη της Κόλασης...
.
Του Θωμά Ακρωτηριανάκη
.
Το Αγ. Όρος με ανακοίνωσή του της 30ης Δεκεμβρίου 2006 έκανε έντονη κριτική στον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, επειδή επισκέφτηκε το Βατικανό (η επίσκεψη έγινε στις 14 Δεκεμβρίου 2006), αλλά κυρίως επειδή υπέγραψε μαζί με τον Πάπα διακήρυξη συνεργασίας για την από κοινού υπεράσπιση των χριστιανικών ριζών της Ευρώπης. Σιωνισμός και Παπισμός, παρά τις έντονες αντιθέσεις μεταξύ τους,είναι πάντα ενωμένοι εναντίον της Ορθοδοξίας. Μόλις ο Αρχιεπίσκοπος ανακτήσει αρκετά τις φυσικές του δυνάμεις, ας αποδεχτεί αυτές τις κριτικές επισημάνσεις του Αγ. Όρους. Θα είναι για το καλό της Ορθοδοξίας και της δικής του υστεροφημίας, και θα τον ξαλαφρώσει, ανεβάσει ψυχολογικά, πράγμα πολύ ωφέλιμο για την υγεία του. Πάντως,τώρα μετά τη ματαίωση της μεταμόσχευσης, η κατάσταση του Αρχιεπισκόπου είναι καλύτερη, κι ας έχει μεταστατικά ογκίδια, απ' ο,τι θα ήταν, αν δεν τα είχε και έκανε τη μεταμόσχευση.
Το Βατικανό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ο Χριστόδουλος δημόσια θα αποδεχτεί αυτοκριτικά αυτή την κριτική που του έκανε το Αγ. Ορος. Γι'αυτό δεν τον συμβούλεψαν να αποφύγει τη μεταμόσχευση ήπατος (αν ήταν στη θέση του ο Πάπας,δεν θα δεχόταν το Βατικανό ο Πάπας να υποβληθεί σ' αυτή,διότι ξέρουν ότι τα Ιατρικά Πρωτόκολλα έχουν επιστημονικό δίκιο και οι καθοδηγητές του Τζάκη άδικο). Απέτυχε η προσπάθεια των καθοδηγητών του Τζάκη, μέσω του δημοφιλούς Χριστόδουλου, να δημαγωγήσουν εναντίον αυτών των σωστών Πρωτοκόλλων. Στρατηγική τους οι ασύδοτες, και επιζήμιες μεταμοσχεύσεις, αρκεί να πληρώνει καλά ο πελάτης. Δεν φταίει ο ίδιος ο Τζάκης και πολλοί ιατροί στην Ελλάδα και διεθνώς, διότι εξ απαλών ονύχων έχουν διαπαιδαγωγηθεί με τις ιδέες των πιο ακραίων καπιταλιστικών αμερικανικών ιατρικών κύκλων, νομίζοντας ότι πρόκειται για αντικειμενική σύγχρονη Ιατρική Επιστήμη.
Στη πύλη της Ιατρικής Επιστήμης πρέπει να αναγραφεί αυτό που ο μεγάλος Φλωρεντινός ποιητής της "Θείας Κωμωδίας" λέει, σ' αυτό το έγρο του, ότι αναγράφεται στην πύλη της Κόλασης: "εδώ να αφήσεις κάθε υποψία,εδώ κάθε ποταπότητα πρέπει να πεθάνει".

Από το
PRESS.GR.blogspot.com
Επιστροφή στην κορυφή
Misha



Ένταξη: 18 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 09, 2007 9:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
καλά τα λεει το αρθρο...
ίσως θα επρεπε να προστεθεί η θεολογική παράμετρος των μεταμοσχευσεων ...
η ολη θεωρία περι εγκεφαλικού θανατου είναι πολύ πρόσφατη και σε καμμια περιπτωση δεν ειναι κοινως αποδεκτή από την ιατρική κοινοτητα....
τι σημαινει εγκεφαλικος θανατος;;είναι νεκρος αυτος του οποιου ο εγκέφαλος ΦΑΙΝΕΤΑΙ(από τις υπάρχουσες διαγνωστικές διαδικασιες) ότι δεν λειτουργεί;;;;;;
κι αν δεν ειναι νεκρός μηπως εχουμε εμπλακει ολοι σε ενα σπορ ευθανασίας και εμποριου οργανων;;;
εδώ η φρέσκια καρδιά,παρτε συκωτάκι γαλακτος και λοιπά μακάβρια;;;
για την καπιταλιστική νοοτροπια που βλέπει τα πάντα σαν κερδος το κατανοώ....
αλλά πώς έπεσε η διοίκηση της Εκκλησίας σε τέτοια λουμπα;
κι αν αυριο ανανηψει ένας ¨εγκεφαλικά νεκρος¨(υπάρχουν καποιες τετοιες περιπτωσεις αλλα δεν ειναι ακομα 100% επιβεβαιωμένες) που θα πανε να κρυφτουν όλοι οσοι προπαγανδιζουν άκριτα τις μεταμοσχευσεις;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΔΑΝΑΗ



Ένταξη: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: ΘΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 10, 2007 8:21 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Μεγάλη κινητικότητα στις κορυφές της Ν.Δ. για τις εξελίξεις στην Εκκλησία. Έγκυρες πληροφορίες λένε ότι ο Καραμανλής προωθεί για τη διαδοχή του Αρχιεπισκόπου τον Μεσογαίας, Νικόλαο Χατζηνικολάου, κολλητό του Ρουσόπουλου.
Είναι από τα πλέον αμφιλεγόμενα πρόσωπα!!!
Ισορροπιστής με το Οικουμενικό Πατριαρχείο, λίαν κοσμικός(!) και λέγεται ότι είναι και αμερικανοθρεμένος…
Φυσικά η ιεραρχία της εκκλησιαστικής εξουσίας όποιον και να βγάλει, «διαπραγματευτής» με το νεοταξικό κατεστημένο θα είναι. Ο Μεσογαίας, ωστόσο, θα είναι η χειρότερη λύση. Ούτε για τα μάτια δεν θα ρίχνει μια τουφεκιά στα εθνικά θέματα…
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fiamou



Ένταξη: 02 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 180
Τόπος: Χίος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 10, 2007 8:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το όνομα του Νικολάου Μεσογαίας ακουγόταν για τη διαδοχή του Αρχιεπισκόπου από την εποχή της "κρίσης" που σκηνοθέτησε η κυβέρνηση για να κόψει τα φτερά του Χριστόδουλου και να μην ζητήσει από τον Καραμανλή να πάρει πίσω τις ταυτότητες. Το προβάλαν δε και τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης του "εκσυγχρονιστάν".
Καί δεν είναι απλώς αμερικανοθρεμένος είναι απόφοιτος του Harvard και έχει πολλούς δεσμούς με την Αμερική.
Μπορούμε να πούμε ότι αν γίνει Αρχιεπίσκοπος θα είναι made in U.S.A.
_________________
Οι Έλληνες δεν κάνουν ποτέ ειρήνη με έναν εχθρόν, όπου κατακρατεί ελληνικόν τόπον"
Ρήγας Φερραίος "Το Σύνταγμα άρθρο 121
Οι Έλληνες απαρνούνται και δεν δίδουν υποδοχήν και περιποίησην εις τους Τυράννους"
Ρήγας Φερραίος "Το Σύνταγμα" Άρθρο 120
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκέπτης Ρέα
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 10, 2007 9:01 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΔΑΝΑΗ έγραψε:
Ο Μεσογαίας, ωστόσο, θα είναι η χειρότερη λύση. Ούτε για τα μάτια δεν θα ρίχνει μια τουφεκιά στα εθνικά θέματα…


Και το χειρότερο είναι ότι λόγω ταπεινολογίας πείθει (εξαπατά δηλ.).
Επιστροφή στην κορυφή
Λεωνίδας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 10, 2007 4:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Νομίζω ότι κάνετε λάθος παιδιά για τον Μεσογαίας Νικόλαο. Έχει καλές απόψεις. Είναι μετριοπαθής γενικά, αλλά όταν πρόκειται να κτυπήσει το χέρι στο τραπέζι [για εκκλησιαστικά θέματα] το κάνει εύκολα. Του αρέσει η Παράδοση της Εκκλησίας, δηλαδή ν' ακολουθεί τους Αγίους και να μην εκτρέπεται στα άκρα. Επίσης, είναι αληθινός 100%. Δεν κάνει δημόσιες σχέσεις. Για τα εκδοτικά συγκροτήματα που λέτε, δεν φαντάζομαι να 'χει σχέση ο άνθρωπος. Απλά λόγω των πολλών του γνώσεων, του ζητάνε συνεντεύξεις. "Πουλάει". Για τα εθνικά θέματα δεν τον έχω ακούσει. Αλλά ο κάθε κληρικός νομίζω ότι πρώτα είναι παπάς, τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε κι από άλλους.
Επιστροφή στην κορυφή
Μεγκουλίνα



Ένταξη: 15 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 283

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 10, 2007 8:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
copy paste από τα σχόλια του press-gr, στο θέμα Η Πύλη της Κόλασης

1.
Κάποιος ανέφερε το Άγιον Όρος. Οι πατέρες του Αγίου Όρους έχουν παράδοση αιώνων στον δωσιλογισμό. Μερικές δεκαετίες πριν ακόμα καταλάβουν οι Οθωμανοί την Πόλη δήλωσαν ότι αναγνωρίζουν τον σουλτάνο (κατηγοέδρευε στην Αδριανούπολη ή κάπου εκεί) με αντάλλαγμα να τους αναγνωρίσει την ακίνητη περιουσία που είχαν μαζέψει από τις "δωρεές" αυτοκρατόρων και τις κατασχέσεις των κτημάτων διαφόρων αντιπάλων.

Έτσι και τώρα, κάνουν παρατηρήσεις και υποδείξεις στον πάπα και στον αρχιεπίσκοπο για αστεία ζητήματα - ίσως έχουν πάλι εκτάσεις για κατοχύρωση και ζητάνε ευκαιρίες συναλλαγής.

Εγώ θα έλεγα να βρουν καμιά τίμια δουλειά να βγάλουν το ψωμί τους και να παραχωρήσουν τα κτήματα που είναι όλα κλεμμένα στους καλλιεργητές. Εκτός αν είπεν ο Κύριος "καλλιεργήσατε τα κλεμμένα κτήματα", οπότε πάω πάσο.

2.Ξεκολήστε, άλλο η κοινότητα του Αγίου Όρους και άλλο η καθημερινή ζωή συμπεριλαμβανομένης και της πολιτικής. Οκ καταλαβαίνουμε και εμείς οι κοσμικοί την χιλιόχρονη και πλέον εχθρότητα Ανατολής Δύσης, γνωρίζουμε ότι αυτό το ζήτημα δεν έληξε ποτέ, και είναι αυτό που μας καταταλανίζει πολιτικά ακόμη και σήμερα.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ. ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΡΑΤΗ.

Αυτό ισχύει είτε το θέλουμε είτε όχι.

Όμως ξεκολήστε, ο Χριστόδουλος δεν είναι μόνο θρησκευτικός ηγέτης, είναι σύμβολο για όλους μας. Σύμβολο, όλων των πραγμάτων που κάποιοι προσπαθούν να μας αποδομήσουν.

Ξεκολήστε από χιλιετείς ιστορίες. Ο συγκεκριμένος Πάπας είναι από τους καλύτερους που πέρασαν. Θέλει συμμαχίες εναντίον του Ισλάμ και της Παγκοσμιοποίησης.
_________________
«μας έλεγαν θα νικήσετε όταν υποταχθείτε, υποταχθήκαμε και βρήκαμε την στάχτη…»

Γ. Σεφέρης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ανιχνευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 11, 2007 10:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
PRESS.GR

Η προφητεία για τον θάνατο...
...του Χριστόδουλου από τον μοναχό Πορφύριο!

.
Η περίφημη προφητεία του Πορφύριου για τον Χριστόδουλο επανέρχεται στο επίκεντρο.
Είναι μια ξεχασμένη "προφητεία" που αποδίδεται σε έναν μοναχό που ήταν πολύ γνωστός. Τον Πορφύριο Καυσοκαλυβίτη που έζησε μέχρι το 1991.
Είχε πει ότι ο διάδοχος του αρχιεπισκόπου Σεραφείμ θα φέρει πολλά κακά στην Εκκλησία της Ελλάδος και ότι μέσα στο δέκατο έτος από την άνοδό του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο θα αντιμετωπίσει μια μεγάλη περιπέτεια υγείας από την οποία δεν θα βγει νικητής. (Ο Χριστόδουλος εκλέχτηκε αρχιεπίσκοπος στις 28 Απριλίου 1998).
Η προφητεία αυτή δεν έχει καταγραφεί πουθενά. Από τους ερευνητές της, το μόνο γραπτό που υπάρχει είναι το παρακάτω:






Η προφητεία του μακαριστού Γέροντα Πορφυρίου




του Σταύρου Σιαμαντζιούρα*






Την ημέρα της εκλογής του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Χριστοδούλου γεννήθηκαν πολλές ελπίδες για την Εκκλησία της Ελλάδας. Ο ενθρονιστήριος λόγος του Μακαριότατου ήταν ένα κορυφαίο εκκλησιαστικό κείμενο. Σε μερικά σημεία μαζί με τα δάκρυά του, κύλησαν και δικά μας δάκρυα. Τόσο μεγάλη ήταν η συγκίνηση και ο ενθουσιασμός μας.

Στην αρχή, η καινούργια εικόνα του νέου Ποιμενάρχη της Ελλαδικής Εκκλησίας στηρίχθηκε στη διαρκή παρουσία της τηλεόρασης σε κάθε βήμα του, στα παρατεταμένα χειροκροτήματα στο εσωτερικό των ναών και στην κατακόρυφη αύξηση της δημοτικότητάς του. Στη συνέχεια, ακολούθησε η μετωπική σύγκρουση με την Ελληνική Κυβέρνηση λόγω της υποχρεωτικής μη αναγραφής του θρησκεύματος στις νέες ταυτότητες. Στηρίξαμε με κάθε δύναμή μας τις λαοσυνάξεις και τη συλλογή των υπογραφών για τη διενέργεια του σχετικού δημοψηφίσματος, παρόλο που πιστέψαμε ότι ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιηθούν πνευματικότεροι τρόποι αντίδρασης κι όχι η άμεση πολιτική αντιπαράθεση με τους εκπροσώπους του κράτους.

Κι έφτασε η Μεγάλη Σαρακοστή του 2001 που θα παραμείνει ανεξίτηλη στη μνήμη μας. Ήταν η τηλεοπτική συνέντευξη του Οικουμενικού Πατριάρχη τη Μεγάλη Βδομάδα που οι “πολιτικάντικες” αιχμές του εναντίον της Ελλαδικής Εκκλησίας επισκίασαν τη χαρμολύπη της απόλυτης σιωπής μας για τα βήματα του Κυρίου προς το εκούσιο Πάθος Του. Ήταν και το Πασχαλινό μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών την Αναστάσιμη ημέρα του Πάσχα που η φτηνή απομίμηση προς τη γραφή του Χρήστου Γιανναρά υποβίβασε ένα πνευματικό λόγο σε φιλοσοφικού περιεχομένου υπαρξιακή απάντηση. Κι όλα αυτά τις ημέρες που μεθοδεύτηκε με τον πλέον διπλωματικό τρόπο η πρώτη επίσκεψη πάπα Ρώμης στη χώρα μας μετά το σχίσμα, ύστερα από μυστικές διαβουλεύσεις και έντονες παρασκηνιακές πιέσεις στην ολιγομελή και εξωθεσμική “αυλή” του Αρχιεπισκόπου.

Κι η έλευση του πάπα ήρθε να ρίξει τα προσωπεία: Η αντιπαράθεση του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου μετατράπηκε σε έμμεση στήριξη, η πικρία του Μητροπολίτου Θηβών κ.κ. Ιερωνύμου σε ένοχη σιγή και η πεζοδρομιακή “αντιπολίτευση” των Επισκόπων της Ζακύνθου και των Ιωαννίνων αντικαταστάθηκε από την πλήρη ταύτιση απόψεων. Όμως, το λυπηρότερο όλων δεν ήταν ούτε η αποδοχή του Αρχιεπισκόπου, ούτε η παθητικότητα της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου στη συγκατάθεσή του για την έλευση του ηγέτη του Βατικανού στη χώρα μας. Το ζοφερότερο όλων ήταν η επαλήθευση μίας προφητείας του μακαριστού γέροντα Πορφυρίου.

Ήταν η εποχή που ζούσε ακόμη ο πρώην Αθηνών κυρός Σεραφείμ. Ο μακαριστός γέροντας Πορφύριος, με τη διορατικότητά του, ψέλλισε μια περίεργη προφητεία σ’ έναν από τους πιο ταπεινούς Επισκόπους της Μακεδονίας, αποκαλύπτοντας ότι μετά τον Σεραφείμ θα έρθει μεγάλη αναστάτωση στην Εκκλησία της Ελλάδας! Κι ο πάπας ήταν μόνο η αρχή…

Δε χρειάζεται, λοιπόν, ιδιαίτερη διορατικότητα για να προφητεύσει κανείς ποιος θα είναι ο πρώτος Έλληνας Αρχιεπίσκοπος που θα επισκεφτεί επίσημα το Βατικανό! Είναι ο ίδιος που υποβιβάζει την Πίστη σε ιδεολογία, το κήρυγμα σε πολιτική ομιλία, την Εκκλησία σε τηλεοπτικό στούντιο, τη Θεία Λατρεία σε κοσμική πασαρέλα, την Υπακοή σε υποταγή, την Οικουμενικότητα σε οικουμενισμό και τη Συνοδικότητα σε αρχιεπισκοπικό πρωτείο.



----------------

* Ο Σ. Σιαμαντζιούρας
είναι περιβαλλοντολόγος & μέλος της Βραδινής Συντροφιάς Νέων
Επιστροφή στην κορυφή
Ανιχνευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 11, 2007 10:15 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Τα έξι πρόσωπα της διαδοχής...
... .
Ιντριγκες και συμμαχίες -προσόντα και μειονεκτήματα των διεκδικητών του αρχιεπισκοπικού θρόνου.
Εκκλησιαστικό ρεπορτάζ για το Press-gr!

..
Γράφει ο
Μέγας Ιερομνήμων

..
Στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργία ομάδων στήριξης υποψηφίων διαδόχων στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο. Ως ομαδάρχες και φαβορί προβάλλουν οι παρακάτω:

1. Μητροπολίτης Θηβών Ιερώνυμος. Ο δεύτερος των αρχιεπισκοπικών εκλογών του 1998 και ο «αδικημένος» της υπόθεσης (τα οικονομικά σκάνδαλα στα οποία φερόταν αναμεμειγμένος αποδείχθηκαν ανύπαρκτα). Συγκεντρώνει γύρω του τους άλλοτε στενούς συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ (Ζακύνθου, Ιωαννίνων, Ηλείας κ.α.) και μερικούς «φιλοπατριαρχικούς» όπως οι Μητροπολίτες Περιστερίου και Ιερισσού. Σε αυτούς συγκαταλέγεται και ο Μητροπολίτης Μυτιλήνης σε περίπτωση που δε δημιουργήσει δικό του πόλο με τη στήριξη του Φαναρίου.

2. Μητροπολίτης Σπάρτης Ευστάθιος. Ακέραιος και υψηλού ήθους Ιεράρχης. Προσωπικότητα με ισχυρές αντιλήψεις αλλά χαμηλών τόνων. Φέρεται να στηρίζεται από αρκετούς Μητροπολίτες της παλιάς Ελλάδας και γενικότερα παρουσιάζει υψηλή αποδοχή στην Πελοπόννησο. Στο πλευρό του αναμένεται να δημιουργηθεί ομάδα μετριοπαθών Ιεραρχών, που επιθυμούν την αναστροφή της πορείας εκκοσμίκευσης της Εκκλησίας της Ελλάδος. Εμπόδιο η μη αποδοχή του από το Οικουμενικό Πατριαρχείο εφόσον θεωρείται αμετακίνητος «ελλαδιστής» και υποστηρικτής της πλήρους προσαγωγής και ενσωμάτωσης των, λεγόμενων, «Νέων Χωρών» στο σώμα της Εκκλησίας της Ελλάδος.

3. Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος. Κληρικός με μεγάλη αναγνωρισιμότητα στο ευρύ κοινό λόγω της μακροχρόνιας εκπομπής του στο κρατικό κανάλι. Προέρχεται από την ομάδα της Χρυσοπηγής, όπως και ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Στο πρόσωπό του συγκεντρώνει τη στήριξη των μελών και συμπαθούντων την ομάδα (ο πνευματικός του πατέρας πρώην Πειραιώς Καλλίνικος δε συμμετέχει στην Ιεραρχία αλλά επηρεάζει μερίδα γηραιών Επισκόπων). Η υποψηφιότητά του φαίνεται να σκοντάφτει ακριβώς στην προέλευσή του από τη Χρυσοπηγή, την οποία αρκετοί Μητροπολίτες δε βλέπουν, πλέον, με καλό μάτι. Σε περίπτωση μη καθόδου του στην εκλογή θα στηρίξει, κατά πάσα πιθανότητα, την υποψηφιότητα του Σπάρτης.

4. Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος. Εκσυγχρονιστής και δυναμικός Ιεράρχης της νεώτερης γενιάς. Γύρω από το Μητροπολίτη Σύρου υφίσταται μία ομάδα «χριστοδουλικών» Ιεραρχών καθώς και αρκετοί προοδευτικοί Μητροπολίτες. Διατηρεί άριστες σχέσεις με το περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου και την περίοδο των σκανδάλων, που κλυδώνισαν την Εκκλησία, υπήρξε από τις φωνές που με αξιοπρέπεια απευθύνθηκαν στον ελληνικό λαό μέσω των Μ.Μ.Ε.

5. Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.
Παλαιός και ευρύτερα γνωστός Ιεράρχης ο οποίος διαθέτει σταθερή ομάδα υποστηρικτών (Αλεξανδρουπόλεως, Φθιώτιδος, Σιδηροκάστρου οι βασικοί). Έχει διεκδικήσει και παλιότερα το Θρόνο των Αθηνών αλλά αναδείχθηκε τρίτος. Σίγουρα επιθυμεί μία ακόμη ευκαιρία αλλά στα αρνητικά της υποψηφιότητάς του συγκαταλέγονται η πρόσφατη μετάθεσή του στη Θεσσαλονίκη από την Αλεξανδρούπολη, το μεγάλο της ηλικίας του, η εχθρότητα απέναντί του από παλιούς «σεραφειμικούς» και η μη αποδοχή του από το Φανάρι. Και αυτός σε περίπτωση μη συμμετοχής του ως υποψηφίου κλείνει προς τη στήριξη του Σπάρτης και λόγω καταγωγής από την Πελοπόννησο.

6. Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος. Φιλόδοξος Ιεράρχης της νέας γενιάς με πολλούς τίτλους σπουδών ο οποίος προσπαθεί μέσω πολιτικών, κυρίως, διασυνδέσεων να εισέλθει στο στάδιο των επίδοξων διαδόχων. Στην Ιεραρχία δε διαθέτει ιδιαίτερες συμπάθειες και θεωρείται «οργανωσιακός» και σκληροπυρηνικός. Στηρίζεται κυρίως από Μητροπολίτες που υπήρξαν μέλη παραεκκλησιαστικών οργανώσεων. Επίσης μη συμπαθής στην Κωνσταντινούπολη. Άτομα του στενού συγγενικού του περιβάλλοντος ανήκουν στη διοίκηση της οργάνωσης «Σωτήρ».

Εκτός αυτών κυκλοφορούν στους διαδρόμους της Μονής Πετράκη και άλλα ονόματα όπως του Μητροπολίτη Ξάνθης Παντελεήμονος (χαμηλών τόνων Ιεράρχης με μεγάλο έργο στην περιοχή του) και του Μητροπολίτη Νικοπόλεως Μελετίου (κληρικός με μεγάλη θεολογική κατάρτιση και ήθος). Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα προτιμηθεί κάποιος που θα μπορέσει να οδηγήσει την Εκκλησία σε μία οδό λιγότερο κοσμική και μακριά από τη δημοσιότητα των Μ.Μ.Ε. η οποία θεωρείται ότι έβλαψε το κύρος της.
Επιστροφή στην κορυφή
Ανιχνευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 13, 2007 9:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΠΟ PRESS.GR


Σχέδιο "ανώδυνης" διαδοχής του Χριστόδουλου...
... είχε στα σκαριά το περιβάλλον του. Πώς θα εκλεγόταν αρχιεπίσκοπος ο Σύρου Δωρόθεος. Ποιος είναι ο "Λαλιώτης", ο "Αλογοσκούφης" και οι άλλοι ρόλοι στη Μονή Πετράκη. Αποκλειστικό εκκλησιαστικό ρεπορτάζ για το Press-gr

.
Γράφει ο
Μέγας Ιερομνήμων

.
Το άμεσο περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου βρίσκεται σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση, φοβούμενο την εκπαραθύρωσή του και την εκδίωξη των μελών του από την περιφέρεια της Αρχιεπισκοπής από τη διάδοχη κατάσταση. Έτσι στο τραπέζι των διαβουλεύσεων, που αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται, έπεσε μία πρόταση «παραχώρησης», ουσιαστικά, του αρχιεπισκοπικού θρόνου εφόσον προηγηθεί συμφωνία ανταλλαγμάτων.

Το πρόσωπο που θα καλείτο να αναλάβει το Θρόνο είναι ο Μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος και το πλάνο σχεδίου είχε ως εξής: Ο Αρχιεπίσκοπος επιστρέφοντας από τις Η.Π.Α. θα εκκινούσε ένα γύρο διαβουλεύσεων με τους Μητροπολίτες που ελέγχει (το μεγαλύτερο μέρος της Ιεραρχίας), στους οποίους θα πρότεινε ως διάδοχό του το Δωρόθεο. Με την προϋπόθεση ότι η πρότασή του δε θα συναντούσε ιδιαίτερες αντιδράσεις και με διαφαινόμενη μία, έστω και οριακή, πλειοψηφία, θα συγκαλούσε την Ιεραρχία, εκτάκτως, και αφού έδινε την παραίτησή του θα προχωρούσαν, άμεσα, σε εκλογές.

Ο Μητροπολίτης Σύρου εκλεγόμενος Αρχιεπίσκοπος θα διατηρούσε τους συνεργάτες του Χριστόδουλου στη θέση τους ενώ ο ίδιος θα μπορούσε να συγκυβερνά για όσο διάστημα διατηρούσε τις δυνάμεις του. Η πρόταση αυτή είναι ιδιαίτερα ελκυστική για το «χριστοδουλικό» περιβάλλον αλλά φαίνεται πως προσκρούει σε ικανή μερίδα συντηρητικών Ιεραρχών, που βλέπουν με καχυποψία το Μητροπολίτη Σύρου, ο οποίος τους φαίνεται ως προσωπικότητα με πολύ προωθημένες θέσεις. Άλλωστε είναι χαρακτηριστικό ότι η μεγαλύτερη αντίδραση για την εκλογή Δωροθέου στη Μητρόπολη Σύρου, το 2002, είχε προκληθεί από την ίδια τη «Χρυσοπηγή» και τον πνευματικό πατέρα του Αρχιεπισκόπου, τότε Μητροπολίτη Πειραιώς Καλλίνικο με τη συμπαράσταση φυσικά των άλλων μελών της οργάνωσης (Καλαβρύτων, Σάμου, Δημητριάδος). Τότε είχε υπερισχύσει η θέληση του Αρχιεπισκόπου και του λαού της περιφέρειας της Μητρόπολης, που επιθυμούσε την εκλογή του ντόπιου Δωρόθεου (οι Συριανοί είχαν προειδοποιήσει πως αν ερχόταν άλλος Μητροπολίτης θα τον «έπαιρναν με τα λουκούμια»).
Οι άμεσα θιγόμενοι σε περίπτωση μη εκλογής συμπαθούντος Αρχιεπισκόπου είναι:

1. Πρωτοπρεσβύτερος Θωμάς Συνοδινός. Ο «Λαλιώτης» του Χριστόδουλου. Πρώην manager ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και πρόσωπο με ύποπτες διασυνδέσεις και βρώμικο ρόλο σε πολλές υποθέσεις. Έχει τοποθετηθεί Πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής αν και σύμφωνα με τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος σε αυτή τη θέση αναδεικνύονται μόνο άγαμοι κληρικοί (Αρχιμανδρίτες). Παλαιότερα κυκλοφορούσε και σενάριο εκλογής του σε Μητροπολίτη με την «οικειοθελή» αποχώρηση της συζύγου του σε μοναστήρι.

2. Κωνσταντίνος Πυλαρινός.
Ο «Αλογοσκούφης» του Χριστόδουλου. Ο Διευθυντής Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών (Ε.Κ.Υ.Ο) υπήρξε, επί Κ. Μητσοτάκη, Διευθυντής της Νέας Δημοκρατίας, Γενικός Γραμματέας Τύπου και Πληροφοριών, βουλευτής Επικρατείας και ευρωβουλευτής. Άτομο με σημαντική επιρροή στον Αρχιεπίσκοπο και σε εκκλησιαστικούς κύκλους εξαιτίας της θέσης του και στενός φίλος του μεγαλοεκδότη Δημ. Λαμπράκη.

3. Δημήτριος Φουρλεμάδης.
Διευθυντής της Μ.Κ.Ο. «Αλληλεγγύη» είναι από τους πιο κοντινούς ανθρώπους του Χριστόδουλου. Διαχειριστής μεγάλων οικονομικών ποσών, τα οποία συγκεντρώνονται σε αυτόν τον κύριο φορέα δράσης της Αρχιεπισκοπής. Ξεκίνησε την επιχειρηματική του δράση στη Ρουμανία, όπου μέσω φιλικών του διασυνδέσεων στην ελληνική πρεσβεία, αναλάμβανε την προώθηση της έκδοσης αδειών παραμονής με οικονομικό αντάλλαγμα. Κατά καιρούς είχε αναμειχθεί και σε διάφορες άλλες «παράτυπες» υποθέσεις. Αρχικά ανήκε στο περιβάλλον «αντιπολιτευόμενων» Μητροπολιτών αλλά με τους κατάλληλους χειρισμούς βρέθηκε στον αρχιεπισκοπικό κύκλο.

4. Μητροπολίτης Βρεσθένης Θεόκλητος. Το αγαπημένο παιδί του Αρχιεπισκόπου. Πρωτοσύγκελος στη Μητρόπολη Δημητριάδος επί Χριστοδούλου προοριζόταν για διάδοχός του εκεί. Το γεγονός ότι άργησε να πάρει το πτυχίο της Θεολογίας τον εμπόδισε να αναλάβει τη θέση (και εδώ στο παρασκήνιο βρισκόταν η Χρυσοπηγή και ο Καλλίνικος, ο οποίος ήθελε να προωθήσει το δικό του ,τότε, Πρωτοσύγκελο και σημερινό Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιο). Βρέθηκε στο κέντρο των σκανδάλων του 2005, σχετιζόμενος με τον Ιάκωβο Γιοσάκη και τον Κολοσούσα, νυν Νικολαΐδη, και αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος επιθυμεί διακαώς να αποκατασταθεί σε άλλη Μητρόπολη.

5. Αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Οικονόμου. Παλιός εκπρόσωπος τύπου του Αρχιεπισκόπου και σημερινός Διευθυντής του Ραδιοφώνου της Εκκλησίας της Ελλάδος. Την περίοδο των σκανδάλων είχε μπλεχτεί στην υπόθεση με τις ανύπαρκτες κασέτες του Ζακύνθου και πατώντας την μπανανόφλουδα βρέθηκε στο περιθώριο. Γενικά είναι αντιπαθής σε πολλούς Μητροπολίτες γιʼ αυτό και μέχρι σήμερα δεν εξελέγη. Και αυτός προαλειφόταν για Μητροπολίτης. Προφανώς ανυπόστατες και κακόβουλες φήμες τον φέρουν ως πατέρα ανηλίκου τέκνου. Πλάι σε αυτούς υπάρχουν και πολλοί άλλοι με χαμηλότερες θέσεις στην Αρχιεπισκοπή.

Σήμερα η Αρχιεπισκοπή διοικείται -ουσιαστικά- από τον ηγούμενο της Μονής Πετράκη Αρχιμανδρίτη Ιάκωβο Μπιζαούρτη, τον οποίο άφησε «αντʼ αυτού» ο π. Θωμάς Συνοδινός.
Επιστροφή στην κορυφή
Ρέα



Ένταξη: 14 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 13, 2007 11:27 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Καλές όλες αυτές οι πληροφορίες αλλά εύλογα, θαρρώ, μου δημιουργήθηκε ένα ερώτημα. Ο καθ. Ι. Κονιδάρης που κατά καιρούς αναφέρθηκε από διάφορες πλευρές ως αναμεμιγμένος με διασυνδέσεις ΚΕΦΕ (Σαηεντόλοτζυ) και ο οποίος μόνστραρε συχνά-πυκνά δίπλα στον Χριστόδουλο πώς και μένει στο απυρόβλητο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Misha



Ένταξη: 18 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 15, 2007 4:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
o Σύρου Δωρόθεος δεν έχει ελπίδα ουτε μία στο εκατομμύριο για τον αρχιεπισκοπικο θρόνο.Είναι ιεράρχης φιλοπαπικός(σαν εκείνους τούς προ της Αλωσεως) και για να εκλεγεί στη Μητρόπολη Συρου έγινε σχεδόν πραξικόπημα στην Ιεραρχια.Εξάλλου είναι πολύ νεος στη θεση του Μητροπολιτη Συρου (μόλις 5-6 χρόνια).Είναι κι αυτός ενα ακόμα κατευθυνόμενο κατασκεύασμα των ΜΜΕ.Αφήνω τα υπόλοιπα τα οποία τα γνωρίζουν οι Κυκλαδίτες.
Ο Σπάρτης Ευστάθιος είναι Ιεράρχης έντιμος,συνετός,παραδοσιακός,ακεραιος,χαμηλών τόνων με πολυ μεγάλο έργο στην επαρχία του,οπου χαίρει εκτιμήσεως από τους πάντες.
Στην παραπάνω λίστα προσθέστε και το όνομα του Μητρ.Ναυπάκτου π.Ιεροθέου,με μεγάλο συγγραφικό έργο και εκφραστή της ρωμέικης θεολογίας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ανιχνευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Νοέ 15, 2007 12:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΠΟ PRESS-GR

Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αρχιεπισκόπου!
..
Οι κινήσεις στήριξης του Πατριαρχείου στον Θηβών και η στάση του Άνθιμου
.
Γράφει ο
Μέγας Ιερομνήμων

.
Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος φαίνεται να πλησιάζει προς το τέλος, όπως παραδέχονται και άτομα του πολύ στενού του περιβάλλοντος.
Οι διορθωτικές κινήσεις, στις οποίες στόχευε με σκοπό την αποκατάσταση προσώπων του κύκλου του σε διοικητικές θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, τελικώς δε θα πραγματοποιηθούν, αφού η επιδείνωση της υγείας του είναι ραγδαία. Ήδη στη χθεσινή συνεδρία της Ι. Συνόδου δεν υπήρχε ούτε καν η σκέψη να παραστεί.
Στο επίπεδο της διαδοχής η διαδικασία των ζυμώσεων έχει κορυφωθεί με κυριότερους προβαλλομένους διαδόχους το Μητροπολίτη Σπάρτης Ευστάθιο και το Μητροπολίτη Θηβών Ιερώνυμο. Το Φανάρι δείχνει τη σαφή προτίμησή του προς το δεύτερο και αυτή η γραμμή περνάει προς όλους τους συνομιλητές του Πατριάρχη και των συνεργατών του.
Ο Μητροπολίτης Σπάρτης από την άλλη θα συγκεντρώσει, στην τελική φάση τουλάχιστον, τους «Χριστοδουλικούς» Ιεράρχες, που αποτελούν σημαντικό τμήμα της Ιεραρχίας, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος των Ιεραρχών της παλαιάς Ελλάδας.
Αινιγματική παραμένει ακόμα η στάση του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθίμου, ο οποίος στις εκλογές του 1998 ήταν ο καθοριστικός παράγοντας, που έδωσε την πλειονοψηφία στον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, και επηρεάζει μία σημαντική μερίδα Ιεραρχών. Για αυτή του τη στήριξη ανταμείφθηκε με τη μετάθεσή του από την Αλεξανδρούπολη στη Θεσσαλονίκη. Σε αυτή τη φάση, πάντως, συνομιλεί και βρίσκεται εγγύτερα με τον Μητροπολίτη Θηβών.
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες