< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > |
Ρεσάλτο Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Αύγ 04, 2021 9:01 am Θέμα δημοσίευσης: Και όμως υπάρχει αντίθεση... |
|
|
|
Και όμως υπάρχει αντίθεση...
Γράφει ο Μιχαήλ Βασ. Γαλενιανός στην Romfea.gr
Δρ Θεολογίας, Δρ Φιλοσοφίας[
(Σχόλιο επί της εγκυκλίου της Ιεράς Συνόδου)
Την Κυριακή 25 Ιουλίου αναγνώστηκε σε όλους τους ιερούς ναούς η εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού με τίτλο «Εκκλησία και επιστήμη στον αγώνα κατά της πανδημίας» (14/07/2021).
Συναφές με αυτή την εγκύκλιο είναι το μήνυμα της Ιεράς Συνόδου στο περιοδικό φυλλάδιο «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ» (53, 19/07/2021), στο οποίο περιλαμβάνονται απαντήσεις σε ερωτήματα των πιστών σχετικά με το ίδιο θέμα.
Ας μας επιτραπεί να ασκήσουμε κριτική σε δύο-τρία σημεία των κειμένων, χωρίς εριστική διάθεση, όπως συνηθίζεται τελευταία λόγω της έντονης αντιπαράθεσης στην κοινωνία για την υποχρεωτικότητα ή μη του εμβολιασμού.
Η Ιερά Σύνοδος διαβεβαιώνει ότι «δεν τίθεται ζήτημα χριστιανικής ηθικής για τη χρήση των εμβολίων» και ότι «το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού δεν έρχεται σε καμία αντίθεση με την Αγιογραφική, Πατερική και Κανονική διδασκαλία της Αγίας μας Εκκλησίας».
Πώς λέγεται αυτό τόσο κατηγορηματικά και «αυθεντικώς» (!), όταν σε σχετικό ερώτημα (το τέταρτο ερώτημα στο φυλλάδιο) απαντάται αρμοδίως ότι στη διαδικασία παρασκευής των εμβολίων χρησιμοποιούνται εμβρυικές κυτταρικές σειρές που προέρχονται από ιστούς εκτρωθέντων εμβρύων;
Αντίθεση υπάρχει και μάλιστα και προς τη διακήρυξη της ίδιας της Ιεράς Συνόδου ότι η εκούσια έκτρωση είναι φόνος.
Υπενθυμίζουμε ότι πέρυσι (4/02/2020), με αφορμή την ανακίνηση του θέματος των εκτρώσεων, η Ιερά Σύνοδος σε Δελτίο Τύπου ανέφερε ότι «βασιζομένη επί της Αγίας Γραφής και της Ιεράς Παραδόσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού εκφράζει την θεολογικήν αυτής θέσιν περί του εμβρύου ως πλήρους και ακεραίου ανθρώπου από της στιγμής της συλλήψεώς του γι' αυτό και θεωρεί την εκουσία έκτρωση ως φόνο και δεν την αποδέχεται».
Τώρα όμως φαίνεται σαν να την αποδέχεται. Πώς είναι δυνατόν να γίνεται δεκτή η χρήση ιστών από εκτρωθέντα έμβρυα, ενώ απορρίπτεται η προϋπόθεσή της, η εκούσια έκτρωση; Είναι σαν να απορρίπτουμε την κλοπή, αλλά να δεχόμαστε τα κλοπιμαία.
Το πρόβλημα επιτείνεται από το ότι ο εμβολιασμός χαρακτηρίζεται στην εγκύκλιο ως «δώρο που μας χάρισε ο Θεός».
Δεν μπορεί να είναι δώρο Θεού κάτι που βασίζεται σε μία στυγερή πράξη σαν τον φόνο εμβρύου, όσο καλό κι αν υποτεθεί ότι είναι αυτό. Εξάλλου, όπως επισημαίνει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, «το καλόν, ου καλόν, όταν μη καλώς γένηται» (Ομιλία ΣΤ΄, PG 151,77B).
Το να λέγεται πάλι ότι «με τον φωτισμό του Θεού και την επίπονη προσπάθεια των επιστημόνων ερευνητών, η ανθρωπότητα έχει πλέον στη διάθεσή της το εμβόλιο» δεν είναι σαν να θεωρείται ότι ο Θεός εγκρίνει την αποτρόπαιη πράξη της εκούσιας έκτρωσης;
Όταν οι επιστήμονες χρησιμοποιούν αθέμιτες μεθόδους, δεν γίνεται να έχουν τον φωτισμό του Θεού.
Με αυτό που λέμε δεν επιδιώκουμε φυσικά την απαξίωση της επιστήμης. Η αξία της είναι δεδομένη, εφόσον ο Θεός «έδωκεν ανθρώποις επιστήμην ενδοξάζεσθαι εν τοις θαυμασίοις αυτού» (Σοφία Σειράχ 38,6).
Το θέμα είναι ότι η επιστήμη, όπως άλλωστε και η θρησκεία, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τρόπο ή σκοπό ανήθικο, οπότε δημιουργεί αρνητική εντύπωση. Γι' αυτό ο Πλάτωνας έγραψε ότι «πάσα επιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία, ου σοφία φαίνεται» (Μενέξενος 246e7-247a2).
Κάτι αντίστοιχο διδάσκει και η Αγία Γραφή. Στη Σοφία Σειράχ λέγεται ότι «ουκ έστι σοφία πονηρίας επιστήμη» (19,22) και στο βιβλίο του Ιώβ αναφέρεται ότι «η θεοσέβειά εστι σοφία, το δε απέχεσθαι από κακών εστιν επιστήμη» (28,28).
Δεν είμαστε επομένως αντίθετοι στην επιστημονική γνώση, αλλά στην κακή χρήση της επιστήμης.
Στην προκειμένη περίπτωση το κακό έγκειται στην ίδια τη βάση του όλου πράγματος, την εκούσια έκτρωση. Η άμεση ή έμμεση αποδοχή της ασφαλώς έρχεται σε αντίθεση με τη διδασκαλία της Εκκλησίας.
Ενδεδειγμένη συνεργασία για «Εκκλησία και επιστήμη στον αγώνα κατά της πανδημίας» θα ήταν η κοινή προσπάθεια (π.χ. με τη χρηματοδότηση από την Εκκλησία, εφόσον υπάρχει τέτοια δυνατότητα, προς τους επιστήμονες) για την εξεύρεση τρόπων αντιμετώπισης της νόσου, οι οποίοι δεν προϋποθέτουν ανήθικες πρακτικές.
Ένα τέτοιο επίτευγμα πράγματι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί δώρο Θεού, που αποκτήθηκε με τον φωτισμό του Θεού και την επίπονη προσπάθεια των επιστημόνων ερευνητών.
Φρονούμε λοιπόν ότι η Ιερά Σύνοδος πρέπει να επανεξετάσει το θέμα με βάση την ορθή θεολογικά διακήρυξή της ότι η εκούσια έκτρωση είναι φόνος, παρά τις αντιδράσεις που προκάλεσε σε μερίδα του πολιτικού κόσμου.
Η συνεργασία με την πολιτεία είναι θεμιτή, υπό την προϋπόθεση όμως ότι δεν προσβάλλεται το ορθόδοξο δόγμα και ήθος.
ΠΗΓΗ: Romfea.gr
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ρεσάλτο Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 13, 2021 11:33 am Θέμα δημοσίευσης: Προς την επιλεκτικά λαλούσα αλλά κι επιλεκτικά κωφάλαλην Ιερ |
|
|
|
Προς την επιλεκτικά λαλούσα αλλά κι επιλεκτικά κωφάλαλην
Ιεραρχίαν της Ελλάδος
Του Άρη Στεφανίδη
aristefanidis@mail.com
Μητροπολίτες,
(το σύντομο της προσφωνήσεως θα σας το εξηγήσω αργότερα)
Την Κυριακή 25 Ιουλίου 2021, οι ιερείς μετά την ανάγνωσιν του Ευαγγελίου μας ανέγνωσαν ανακοίνωσιν, επιμένοντες ότι είναι της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Όμως εγώ, ο προσπαθών κι έχων ώτα ακούειν, ακούων προσεκτικά, γούρλωσα τα μάτια μου κι αρνήθηκα να πιστέψω ότι είναι δική σας ανακοίνωσις, θεωρών ότι συντάχθηκε από εντελώς σκοτισμένον άνθρωπον, που ο ψυχικός του κόσμος είναι φουσκωμένος από αλαζονεία κι αυθάδεια προς τον Κύριόν μας Ιησούν Χριστόν. Πως ήταν δυνατόν να σχηματίσω διαφορετικήν γνώμην για τον συντάκτην, όταν ἀπευθύνεται στις ανθρώπινες υποστάσεις μας, θεωρώντας μας ανώνυμα, άδοξα κι ασήμαντα δουλάκια; Δεν του μίλησε ποτέ κανείς για την μοναδικότητα της υπάρξεώς μας εις την Δημιουργία του Θεού και την εξίσου μοναδικότητα της μελλούσης προοπτικής μας, δεδομένου ότι είμαστε εικόνες του Ζώντος Θεού (δια τούτο άλλωστε μας λιβανίζετε εντός των ναών, με ακάλυπτα πρόσωπα ΦΥΣΙΚΑ, αφού ο Θεός δεν μασκοφορεί ούτε οι εικόνες Του!!!) με προοπτικήν θεώσεως, για την οποίαν ο ίδιος ο Λόγος του Θεού «οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι» (Μαρκ.ι’45) Εφόσον ο ίδιος ο Λόγος αυτοπροσδιότησε τον ρόλον του, πως ήταν δυνατόν να δώσει μεγαλύτερες εξουσίες στους Αποστόλους και φυσικά στους διαδόχους αυτών, όπως σεις;
Πως θα μπορούσα να σχηματίσω διαφορετικήν γνώμην από την πλήρη θεολογική ασχετοσύνη του συντάκτου, όταν ζητά να αναγνωσθεί κατόπιν της ευαγγελικής περικοπής «τις μου άπτου;», όπου η αιμορροούσα ανάλωσε όλην της την περιουσία σε ιατρούς άνευ αποτελέσματος και τελικώς κατέφυγε εις τον Δημιουργόν του κόσμου, όπου κι έτυχε της ιάσεως, ενώ ο συντάκτης έχει σκοπόν να μας πείσει ότι από την στιγμή που η επιστήμη/ιατρική εδόθη δώρον από τον Θεόν προς τους ανθρώπους (Σοφία Σειράχ) είναι πολύ αμαρτωλόν να ζητούμε ίασιν από τον Χριστόν. Δηλαδή ονόμασε τον Χριστόν, τον μόνον εκτός αμαρτίας, συμμετέχοντα σε αμαρτία;;; Τι βαρυτάτη ύβρις προς το άγιον Πνεύμα;
Ποίαν άποψιν ιατρικής ασχετοσύνης δύναμαι να σχηματίσω για τον θέλοντα να επιχειρηματολογήσει υπέρ ιατρικής, ο οποίος επικαλείται ατάκτως κι ερριμένα άσχετα μεταξύ τους χωρία της Αγίας Γραφής απλά και μόνον επειδή γίνεται αναφορά σε ιατρική, όπως και η επίκλησις των Αποστόλου κι Ευαγγελιστού Λουκά και Αγίου Λουκά Συμφερουπόλεως Κριμαίας, επειδή απλά ήταν ιατροί; Ναι ήταν ιατροί αλλά πήγαν από την μερική γνώσιν της Επιστήμης προς την όλην, όπως θα εξηγήσω αργότερα. Κάποια αναφορά για την χορείαν των Ανάργυρων Αγίων; Αυτοί ήσαν όλοι ιατροί; Γιατί δεν τους ανέφερε ο σκοτισμένος συντάκτης; Μάλλον έχει μεσάνυχτα από ιατρική. Ούτε ο Τσιόδρας να ήταν…
Πως θα μπορούσα να σχηματίσω διαφορετικήν γνώμην για την παντελή έλλειψιν θεολογικής καταρτίσεως του συντάκτου, όταν παραποιεί ασυστόλως κι άνευ ουδεμίας αιδούς το νόημα της φράσεως του Χριστού «οὐ χρείαν ἔχουσιν οἱ ἰσχύοντες ἰατροῦ, ἀλλ᾿ οἱ κακῶς ἔχοντες», ώστε να πείσει τους υγιείς να εμβολιασθούν ενώ ο Χριστός είπε ξεκάθαρα “οι υγιείς δεν χρειάζονται ιατρόν”. Αδύνατη η πλέον ξεκάθαρη διατύπωσις, «οὐ χρείαν ἔχουσιν οἱ ἰσχύοντες ἰατροῦ». Ο φαρισαϊκός τρόπος του φαίνεται κι από το γεγονός ότι ο Χριστός γι άλλον λόγον είπε το άνω, αναφερόμενος στην ψυχικήν υγείαν και παραβάλλοντάς την προς την σωματικήν, ώστε να γίνει αντιληπτός. Μα πόσο φαρισαϊκή τακτική να ερμηνεύει ο συντάκτης κατα το δοκούν ασχέτως με το τρέχον ζήτημα αποσπάσματα της Αγίας Γραφής, για να στηρίξει τις μπουρδολογικές του δήθεν επιστημονικές επιδιώξεις ενώ είναι παντελώς άσχετος από Επιστήμη.
Ανέφερε ο άνω σκοτισμένος περί Επιστήμης, ότι δωρήθηκε από τον Θεόν προς τον άνθρωπον άρα θα πρέπει να ερευνάται, ως χωρίον των Γραφών, δεδομένου ότι ο Κύριος ενέτειλε : «ερευνάτε τας Γραφάς». Πόσον ερεύνησε ο μπουρδολόγος συντάκτης;
Γνωρίζει τι είναι Επιστήμη; Από το όχι απλά επαίσχυντον αλλά άκρως υβριστικόν προς τον Θεόν κείμενο δείχνει παντελή άγνοια αφού αγνοεί τις θέσεις του Ιπποκράτους, θεμελιωτού της Ιατρικής Επιστήμης (αυτής που τονίζετε και σεις ότι ΔΩΡΗΘΗΚΕ από τον Θεόν) περί της προελεύσεως των ασθενειών. Ο Ιπποκράτης τονίζει ότι ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ και την έλλειψιν ελευθερίας, αυτός που δείχνει ότι το γνωρίζει; πού δηλαδή ο κάθε Τσιόρδας ορκίστηκε;…
Με την έλευσιν της “φερομένης πανδημίας” (μην παρεξηγηθείτε με το φερόμενη – ο Π.Ο.Υ. ελάχιστα πριν την πανδημία άλλαξε τον όρον πανδημία για να δικαιολογήσουν κάποιοι τα “έργα” τους), ως ιεραρχία μας δηλώσατε ότι η πανδημία είναι αποτέλεσμα της αποστασίας μας από τον Θεόν. Είναι ίσως το μόνο, με το οποίον θα συμφωνήσω με σας. Το πρόβλημα λοιπόν είναι πνευματικόν και καθολικόν. Σεις όλο αυτό το διάστημα τι κάνατε; Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση; Κλείσατε τους ναούς πριν καν η πολιτεία το ζητήσει (όχι αντιρρήσεις, υπάρχουν πλήρη τα στοιχεία, όπως και προ ημερών όταν ο μητροπολίτης Κηφισιάς δήλωσε ότι θα συναινέσετε εις απαγόρευσιν εισόδου των ανεμβολίαστων πιστών εις τους ναούς αν το ζητήσει η πολιτεία – υποτακτικοί πάλιν ΠΡΙΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ, τόση υποτακτικότητα δεν γεννά υποψίες αλλά θεμελιώνει βεβαιότητες!!! ειδικά όταν υπακούτε σε εντολές της κυβέρνήσεως χαρακτηρισμένες παράνομες από το Ευρωπαϊκό δικαστήριο, ως αντικείμενες στην ελευθερία εκδηλώσεως θρησκευτικής λατρείας).
Απαξιώσατε τα πατροπαράδοτα ιατρικά μέσα της Εκκλησίας (λιτανείες, ολονυκτίες, παρακλήσεις κλπ) και στείλατε τον κόσμον να προσεύχεται κατ οίκον, απαξιούντες το «εν εκκλησίαις ευλογείτε τον Θεόν». Έρχεται λοιπόν ο σκοτισμένος συντάκτης και μας λέει ότι η πνευματική ασθένεια θα ιαθεί με ένα υλικό ιατρικό!!! Στέκει; Αυτά είπε ο Χριστός, ο οποίος προσέφερεν την ίασιν «δια πάσαν νόσον και μαλακίαν»και φυσικά δια πάντα σκοτισμόν του πνεύματος «Ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ’ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς». Επαναλαμβάνω την κατάντια του συντάκτου : ΜΕ ΕΝΑ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Λυπάμαι που σας το δηλώνω αλλά ούτε ο σκύλος μου δεν θα το πίστευε αυτό.
Οι ιερείς μας δήλωσαν ότι σεις ως ιεραρχία τους πληροφόρησεν ότι ο Χριστός έκλεισε τους ναούς λόγω της αμαρτίας μας. Αποκλείεται να είπαν τα δικά τους, ελάχιστοι το τόλμησαν και εδιώχθησαν. Αναρωτιέμαι πότε σας “τηλεφώνησε” ο Χριστός και σας μετέδωσε την απογοήτευσίν του για μάς. Δεν αμφισβητώ τις αμαρτίες μας, όλων μας, ούτε και την δυνατότητα επικοινωνίας με τον Χριστόν. Είμαι από τους τελευταίους που θα αμφισβητήσουν την σταθερή επικοινωνίαν Του με ανθρώπους. Φαντάζομαι σεις, οι διάδοχοι των Αποστόλων, οι τυχόντες της αφάτου δωρεάς Του, οι κοινωνοί της Αληθείας του κόσμου με την χειροτονία σας δια χειρός του Λόγου του Θεού, ότι έχετε την διαρκή διαπροσωπικήν επαφήν με Εκείνον. Γιατί λοιπόν δεν τον ρωτήσατε πως να αντιδράσουμε εις την τρέχουσα συγκυρία; Γιατί;;; Σεις συνεχώς μας τονίζετε το αμέτρητον έλεός Του και τώρα τι μας λέτε, ότι σας είπε να πάμε να πνιγούμε; Ρωτήσατε σεις ή δεν σας απάντησε Εκείνος;
Η ιεραρχία περιβεβλημένη το αγγελικό σχήμα γιατί δεν ρωτά τον Κύριον; Αυτός δεν είπε : «Αιτείτε, και δοθήσεται υμίν· ζητείτε, και ευρήσετε· κρούετε, και ανοιγήσεται υμίν. πας γαρ ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και τω κρούοντι ανοιγήσεται» (Ματθ.7,7-; Είναι δυνατόν να είναι Πανάγαθος και Φιλεύσπλαχνος και να μας κλείνει την πόρτα; Κι αν δεν “σας απαντάει στο τηλέφωνο” θυμηθείτε την Εκκλησιαστική Ιστορία και ΚΑΝΤΕ Ο,ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΑΝΤΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ : συμπροσευχηθείτε όλοι μαζί και ΑΙΤΕΙΣΤΕ!!! Γόνατα και δάκρυα δεν μάθατε από τους Άγιους Πατέρες; “Δώσε αίμα να λάβεις Πνεύμα” δεν λένε οι γεροντάδες; Πως συντελέστηκαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι; Πως ξεπεράστηκαν τα “άλυτα” Εκκλησιαστικά προβλήματα; Εγώ θα σας τα μάθω; Μάλλον ξεχάσατε την Εκκλησιαστική Ιστορία, γιατί από Μητροπολίτες καταγγέλθηκε η καταστρατήγηση του Συνοδικού συστήματος και κυρίως φαίνεται από τον Αρχιεπίσκοπον, που πουθενά δεν ανέφερε “συμπροσευχηθήκαμε και το Άγιο Πνεύμα μας φώτισε να ….”. Αααχχχχ, πως ξεχνάτε … «χωρίς Εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν» (Ιω.15,5). Απαιτείτε υπακοήν από τους πιστούς αλλά σεις ποιό καλό παράδειγμα δίνετε κάνοντας υπακοή στο Θέλημα του Χριστού; Αδυνατείτε να δείξετε την απαραίτητη ταπείνωση ενώπιον του Βασιλέως Παρακλήτου και να πείτε “έγιναν λάθη, κάναμε κι εμείς λάθη, ΔΙΔΑΞΟΝ ΜΑΣ ΤΟΥ ΠΟΙΕΙΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ και ΙΘΥΝΟΝ ΗΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΣΟΥ”; Από μας τους πιστούς πως το απαιτείτε στη Θεία Εξομολόγηση; Απαιτείτε υπακοή στις μάσκες όταν σεις δεν δείχνετε την απαραίτητη ταπείνωση να συμπροσευχηθείτε παρακαλώντας τον Κύριο;
Πέραν όμως αυτών, ο συντάκτης αναδεικνύεται ληρωδέστατος του πλέον αγραμμάτου νου. Ο απλός απαίδευτος νους καταλαβαίνει απολύτως ότι η δωρηθείσα επιστήμη από τον Θεόν (ακόμα κι αν πιστεύεις εις άλλον θεόν, ως δημιουργόν) είναι απλά ένα χωραφάκι της Αλήθειας της Δημιουργίας (ένα μικρόν υποσύνολον), είναι οπωσδήποτε κάτι δικό Του. Αλλιώς πως το δώρησε, από που ευρέθη; Και το αυτεξούσιον εξ ίσου δωρισμένον είναι. «Παν δώρημα τέλειον άνωθεν εστίν, εκ Σου του Πατρός των Φώτων», όπως αναφέρει το κείμενον της Θείας Λειτουργίας. Τα δωρήματα του Θεού δίδονται, ώστε να ελεγχεί ο άνθρωπος για την χρήσιν τους. Δεν αγιοποιείται η όποια χρήσις επιστήμης επειδή προέρχεται εκ Θεού. Δηλαδή η χρήσις ατομικών βομβών είναι αγαθή; Ή και η χρήσις του αυτεξουσίου ως τώρα από τον άνθρωπον είναι ευλογημένη; Τότε προς τι η όλη δοκιμασία μας επό γης; Άρα αυτά τα διαδιδόμενα φληναφήματα (δυστυχώς ακόμα κι από στόματα μητροπολιτών, ωιμέ!!!), ότι άλλο η επιστήμη κι άλλο ο Θεός, μάλλον θα πρέπει να κοπούν μαχαίρι. Η επιστήμη δωρήθηκε, ώστε να ελεγχεί ο άνθρωπος για την χρήσιν της και σεις σας χειροτονημένοι Αποστολικοί διάδοχοι με πλήρη πρόσβασιν στην Αλήθεια του κόσμου ΟΦΕΙΛΕΤΕ να ελέγχετε την χρήσιν της κι όχι άνευ όρων να νομιμοποιείτε τον νόμον του Καίσαρος! Έχετε τα χαρίσματα της Αποστολικής διαδοχής; Μήπως τα χάσατε; Μήπως εκπέσατε; Είναι εντελώς ανάρμοστον και αιρετικότατον δια Ορθοδόξους ιερείς ή θεολόγους, να θεωρούν ότι υπάρχει κάτι εκτός Αληθείας του Τριαδικού Θεού. Καραμπινάτη αίρεσις και συγχρόνως ύβρις του Αγίου Πνεύματος!!!
Κι ενώ θεώρησα ότι κρυβόταν κάποιος σκοτισμένος νους πίσω από αυτό το επαίσχυντο κείμενο, διάβασα το φυλλάδιό σας “Προς τον λαό : Οι χριστιανοί μας ρωτούν για το εμβόλιο και οι γιατροί μας απαντούν” κι έφριξα. Για ποιούς γιατρούς μιλάτε; Οι ιερωμένοι ιατροί σας διαψεύδουν κατηγορηματικά. Ποιούς γιατρούς πήγατε και βρήκατε; Αυτούς της κυβερνήσεως, που παράνομα (σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό δικαστήριο) καταπατά τα δικαιώματα του Ορθοδόξου; Υπακούτε σε διαβολιστές; Γιατί μόνο διαβολιστές μπορεί να στρέφονται κατά των Ορθοδόξων; Συντάσσεστε με αυτούς;
Όσο παρανομεί η κυβέρνησις άλλο τόσον παρανομείτε και σεις αφού σαν ΔΙΣ δεν έχετε το δικαίωμα να λαμβάνετε αποφάσεις αντί της Ιεράς Συνόδου. Ειδικά δε στο προαναφερθέν φυλλάδιο αυτά που αναφέρονται με “ξεπερνούν νοητικά”. Παράδειγμα στο κάτω μέρος της πρώτης σελίδας αναφέρεται : “Η Εκκλησία μιλάει στα παιδιά της με την γλώσσα της Ευθύνης, της Αλήθειας και της Αγάπης”. Αλήθεια;;; Τι σχέσιν έχετε με αυτήν; Όταν όλες οι απαντήσεις του φυλλαδίου είναι σαν να ακούς αρχαιοέλληνα σοφιστήν; Παράδειγμα στην Νο9 ερώτησιν “Το εμβόλιο είναι σε πειραματικόν στάδιο;” ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ, απλά για να μην απαντήσετε. Αλλά την απάντησιν την δίνουν οι ίδιες εταιρείες όταν ευθέως ομολογούν ότι ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ… Τόσο απλά, τόσο κατηγορηματικά ψεύδεσθαι. Και αντίστοιχα σε όλα τα ερωτήματα, όπως τα περιγράφουν πλήθος επιστημόνων αλλά κι ο εξαίρετος ιατρός πατήρ Στυλιανός Καρπαθίου!
Ξεχνάτε ότι ο Χριστός έδωσε κι αυτή την ιατρική : «προσκαλεσάμενος τους δώδεκα μαθητάς αυτού έδωκεν αυτοίς εξουσίαν πνευμάτων ακαθάρτων ώστε εκβάλλειν αυτά και θεραπεύειν πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν. … Τούτους τους δώδεκα απέστειλεν ο Ιησούς παραγγείλας αυτοίς λέγων· Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ. πορευόμενοι δε κηρύσσετε λέγοντες ότι ήγγικεν η βασιλεία των οὐρανών. ασθενούντας θεραπεύετε, λεπρούς καθαρίζετε, νεκρούς εγείρετε, δαιμόνια εκβάλλετε· δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε» (Ματθ.Ι,1,5-. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ; Αποστολικοί διάδοχοι δεν είστε; Χάσατε στο δρόμο της ιστορίας αυτή την δωρεά, ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ;
Αφού δε συνέβησαν όλα αυτά, την 1η Αυγούστου, οι ιερείς ανέγνωσαν το κυριακάτικο Ευαγγελικόν απόσπασμα :
«1 Καὶ ἐμβὰς εἰς πλοῖον διεπέρασεν καὶ ἦλθεν εἰς τὴν ἰδίαν πόλιν. 2 Καὶ ἰδοὺ προσέφερον αὐτῷ παραλυτικὸν ἐπὶ κλίνης βεβλημένον. καὶ ἰδὼν ὁ Ἰησοῦς τὴν πίστιν αὐτῶν εἶπεν τῷ παραλυτικῷ· Θάρσει, τέκνον· ἀφέωνταί σοι αἱ ἁμαρτίαι σου. 3 καὶ ἰδού τινες τῶν γραμματέων εἶπον ἐν ἑαυτοῖς· Οὗτος βλασφημεῖ. 4 καὶ εἰδὼς ὁ Ἰησοῦς τὰς ἐνθυμήσεις αὐτῶν εἶπεν· Ἵνα τί ὑμεῖς ἐνθυμεῖσθε πονηρὰ ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν; 5 τί γάρ ἐστιν εὐκοπώτερον, εἰπεῖν, ἀφέωνταί σου αἱ ἁμαρτίαι, ἢ εἰπεῖν, ἔγειρε καὶ περιπάτει; 6 ἵνα δὲ εἰδῆτε ὅτι ἐξουσίαν ἔχει ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐπὶ τῆς γῆς ἀφιέναι ἁμαρτίας – τότε λέγει τῷ παραλυτικῷ· Ἐγερθεὶς ἆρόν σου τὴν κλίνην καὶ ὕπαγε εἰς τὸν οἶκόν σου. 7 καὶ ἐγερθεὶς ἀπῆλθεν εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ. 8 ἰδόντες δὲ οἱ ὄχλοι ἐθαύμασαν καὶ ἐδόξασαν τὸν Θεὸν τὸν δόντα ἐξουσίαν τοιαύτην τοῖς ἀνθρώποις.» (Ματθ.θ’1-8 – 1 Καὶ ἀφοῦ ἐμβῆκεν εἰς τὸ πλοῖον, ἐπέρασε διὰ μέσου τῆς λίμνης εἰς τὸ ἀπέναντι μέρος, καὶ ἦλθεν εἰς τὴν ἰδικήν του πόλιν, τὴν Καπερναούμ. 2 Καὶ ἰδοὺ ἔφεραν πρὸς αὐτὸν ἕνα παραλυτικόν, τὸν ὁποῖον εἶχαν βάλει ἐπάνω εἰς κρεββάτι.Καὶ ὁ Ἰησοῦς ὅταν εἶδε τὴν πίστιν, ποὺ εἶχαν καὶ ὁ παραλυτικὸς καὶ ἐκεῖνοι, ποὺ τὸν ἔφεραν, εἶπεν εἰς τὸν παραλυτικόν, ὁ ὁποῖος εὑρίσκετο εἰς ἀνησυχίαν, μήπως αἱ ἁμαρτίαι του γίνουν ἐμπόδιον εἰς τὴν θεραπείαν του· Ἔχε θάρρος, παδί μου· σοῦ ἔχουν συγχωρηθῇ αἱ ἁμαρτίαι σου. 3 Καὶ ἰδοὺ μερικοὶ ἀπὸ τοὺς γραμματεῖς εἶπαν μέσα τους· Αὐτὸς βλασφημεῖ σφετεριζόμενος δικαίωμα, τὸ ὁποῖον μόνον ὁ Θεὸς ἔχει. 4 Καὶ ὁ Ἰησοῦς τὴν ἰδίαν στιγμὴν εἶδε εἰς τὰ βάθη τῶν καρδιῶν των τοὺς διαλογισμούς των καὶ εἶπε· Διατὶ διαλογίζεσθε μέσα εἰς τὰς καρδίας σας σκέψεις κακοπροαιρέτους; 5 Εἶναι δὲ πράγματι αἱ σκέψεις σας κακόγνωμοι καὶ κακοπροαίρετοι, διότι, τί εἶναι εὐκολώτερον; Νὰ εἴπῃ, κανείς· Εἶναι συγχωρημέναι αἱ ἁμαρτίαι σου, ἢ νὰ εἴπῃ, σήκω ὄρθιος καὶ περιπάτει; Σεῖς θεωρεῖτε δυσκολώτερον τὸ τελευταῖον τοῦτο. 6 Διὰ νὰ μάθετε λοιπὸν τώρα, ὅτι ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, ὁ Μεσσίας, ὁ ἐκπρόσωπος τῆς ἀνθρωπότητος καὶ ἔνδοξος Κριτὴς αὐτῆς κατὰ τὴν δευτέραν παρουσίαν του, ἔχει ἐξουσίαν νὰ συγχωρῇ ἐπὶ τῆς γῆς ἁμαρτίας – τότε λέγει εἰς τὸν παραλυτικόν· Σήκω ὄρθιος καὶ πάρε εἰς τοὺς ὤμους σου τὸ κρεββάτι σου καὶ πήγαινε εἰς τὸ σπίτι σου. 7 Καὶ πράγματι ἐκεῖνος ἐσηκώθη καὶ ἐπῆγεν εἰς τὸ σπίτι του. 8 Ὅταν δὲ τὰ πλήθη τοῦ λαοῦ εἶδαν αὐτό, ποὺ ἔγινεν, ἐθαύμασαν καὶ ἐδόξασαν τὸν Θεόν, ὁ ὀποῖος ἔδωκε διὰ τοῦ Χριστοῦ εἰς τοὺς ἀνθρώπους τέτοιαν ἐξουσίαν, τοῦ νὰ συγχωροῦνται αἱ ἁμαρτίαι, συγχρόνως δὲ νὰ ἰατρεύωνται μὲ ἔνα λόγον ἁσθένειαι τοῦ σώματος ἀθεράπευτοι.)
Δεν θα μπορούσατε να με πείσετε ότι ερμηνεύετε την Αγία Γραφή καλύτερα από τον μακαριστό καθηγητή Τρεμπέλλα, αν και κανονικά σας διάδοχοι των Αποστόλων θα έπρεπε να είστε σε διαρκή επαφή με το Άγιον Πνεύμα και να μην υπήρχε στη Θεολογία ο μακαριστός. Γιατί σε σας πρόσφερε το υπέρτατον δώρον ο Χριστός και σεις αγνοείτε αυτό που διδάσκει ο Χριστός ότι ΟΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ και διαψεύδει τις σοφιστείες των διαφόρων λαλίστατων μητροπολιτών, όταν θέλουν να περάσουν κάτι αθεολόγητο, αλλά κωφάλαλων, όταν πρέπει να αφουγραστούν τους πιστούς και να απαντήσουν, ΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ.
Σχετικά με το σύντομο της προσφωνήσεως :
Σας εντέλω να είστε προσεκτικότεροι εις την τήρησιν των Θείων εντολών, καθώς και την επιλογήν του όποιου συντάκτου ανακοινώσεώς σας. Δεν θα επιτραπούν άλλες εκτροπές, όταν ο Πρωτοκορυφαίος των Αποστόλων Παύλος έλεγε : «τούτο λέγω κατά την εμήν γνώμην, ου κατ΄ επιταγήν» και ο αναιδής συντάκτης απαιτούσε παραγγέλων, αγνοώντας το Αυτεξούσιο μας. Μήπως συντάκτης ήταν ο Τσιόδρας; Πόση οίησις; Όταν λοιπόν θα μας σέβεστε εν τοις πράγμασιν δια την μοναδικότητα της υπάρξεώς μας, θα σας σεβόμαστε και μεις ώστε να σας αποκαλούμε “σεβασμιωτάτους”. Ο σεβασμός δεν επιβάλεται αλλά εμπνέεται. Συνειδητοποιήσατε ποτέ ότι άνευ της δικής μας υπάρξεως απλά δεν έχετε διακόνημα δια το οποίον χειροτονηθήκατε;
Έχοντας απευθυνθεί προς σας (συνολικώς ή προς κάποιους προσωπικώς) πέραν της μιας φοράς, αναρωτώμενος για διάφορα θέματα, που ταλανίζουν την Ορθοδοξίαν ειδικώς το τελευταίον διάστημα κι έχοντας εισπράξει την παγερή σιωπή σας, ως καθήμενους επί των “βασιλικών” θρόνων σας, πόσο μπορώ να σας σέβομαι; Μιλώ για ουσιαστικόν σεβασμόν κι όχι προσποιητόν, δουλοπαροικόν, σκυπτικόν, που δεν ταιριάζει ούτε στην Ορθοδοξία ούτε στον χαρακτήρα μου, που μου σφυρηλάτησε η οικογένειά μου, που αγωνίστηκε διακεκριμένα στα πεδία των μαχών προς δόξαν Ελλάδος.
Αν δεν λανθάνω, η εκ χειροτονιών και χειροθεσιών θέσις σας ως διακόνων επί γης του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού σας επιβάλει να μας διακονείτε και να μας ποιμένετε κατά το πρότυπον Εκείνου : «καὶ ὃς ἐὰν θέλῃ ὑμῶν γενέσθαι πρῶτος, ἔσται πάντων δοῦλος· καὶ γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι, καὶ δοῦναι τὴν ψυχὴν αὐτοῦ λύτρον ἀντὶ πολλῶν» (Μαρκ.ι’44-45 – και όποιος από σας θέλει να γίνη πρώτος, πρέπει να γίνη δούλος όλων και να συμπεριφέρεται με την ταπεινοφροσύνην και την υπομονήν και υπακοήν του δούλου. Διότι και ο υιός του ανθρώπου δεν ήλθε να εξυπηρετηθή από τους ανθρώπους, αλλά να τους εξυπηρετήση και να δώση την ψυχήν αυτού λύτρον και αντάλλαγμα, δια να ελευθερωθούν πολλοί από την ενόχην της αμαρτίας και τον αιώνιον θάνατον).
Κάνατε αυτοκριτική, γίνατε μιμητές του Κυρίου, όπως ζητεί η Αγία Γραφή; Αντ’αυτού βλέπω κάποιους βασιλείς Ηρώδηδες, που κρατώντας την “αγιαστούρα” (σεις την καταντήσατε) κατέληξαν όπως ο εβραίοι, που ενώ κυλούσαν μια χαρά όλα με τους Κριτές ζήτησαν βασιλείς. Μόνον που σεις οι ίδιοι επιβάλατε να γίνετε από Κριτές βασιλείς, που απαιτούν αντί να διακονούν να υπηρετούνται.
Συνειδητοποιήσατε ότι ο Χριστός «οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι»; Ότι ακόμα κι ο πάπας πλένει τα πόδια των πιστών κι όταν προχωρήσετε στο κοινό ποτήριον (αν κι ….όταν … θα δούμε) θα πρέπει να ακολουθήσετε και στον κοινόν ποδολουτήρα;
Να σας τονίσω τέλος ότι η όλη στάσις σας έναντι της επιστήμης είναι το αποκορύφωμα της χυδαιότητός σας έναντι του Χριστού διότι το απολυτίκιον της Πεντηκοστής αναφέρει : «Ευλογητός εί, Χριστέ ο Θεός ημών, ο πανσόφους τους αλιείς αναδείξας, καταπέμψας αυτοίς το Πνεύμα το άγιον, και δι’ αυτών την οικουμένην σαγηνεύσας· φιλάνθρωπε, δόξα σοι». Έτσι τιμάτε την Αγία Τριάδα, η οποία σας τίμησε με πλήρη πρόσβασιν προς την Σοφία της; Τι δείχνετε ότι καταλάβατε όταν απαξιείτε την Πνευματικήν Υπερτερότητα και ζητιανεύετε υποτακτικά στη χαμερπή κοσμική υπο-γνώσιν; Το «χαίρε, φιλοσόφους ασόφους δεικνύουσα» των Χαιρετισμών, που δείχνετε ότι το κατανοήσατε; Ψάλλετε χωρίς να πιστεύετε τι λέτε; Ή μήπως δεν είναι πλήρης αποστροφή από τον Λόγον του Κυρίου «Ἐν αὐτῇ τῇ ὥρᾳ ἠγαλλιάσατο τῷ πνεύματι ὁ Ἰησοῦς καὶ εἶπεν· ἐξομολογοῦμαί σοι, πάτερ, κύριε τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῆς γῆς, ὅτι ἀπέκρυψας ταῦτα ἀπὸ σοφῶν καὶ συνετῶν, καὶ ἀπεκάλυψας αὐτὰ νηπίοις· ναί, ὁ πατήρ, ὅτι οὕτως ἐγένετο εὐδοκία ἔμπροσθέν σου» (Λουκ.ι’21 – Αυτήν δε την ώραν ησθάνθη ο Ιησούς βαθυτάτην και ζωηροτάτην χαράν εις την ψυχήν και την καρδίαν του και είπε· “Σε ευχαριστώ και σε δοξολογώ, Πάτερ, Κυριε του ουρανού και της γης, διότι με δικαιοσύνην και αγαθότητα ενεργών, έκρυψες τας υψηλάς αυτάς αληθείας της πίστεως από εκείνους που θεωρούνται σοφοί και συνετοί, και εφανέρωσες αυτάς εις απλοϊκούς και αφελείς ανθρώπους τους μαθητάς μου, που φαίνονται σαν νήπια εμπρός στους σοφούς του κόσμου. Ναι Πάτερ, διότι αυτή ήτο η αγαθή και δικαίας θέλησίς σου”). Πόσο κατανοήσατε τον Λόγον του Θεού και από που κατηχήσατε τόσα χρόνια τους πιστούς; Τελικά ποιόν υπηρετείτε καθότι «οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν»; Κι απαιτείτε σεβασμόν και υπακοήν; ΥΠΑΚΟΗ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΛΟΓΟΝ, πουθενά αλλού!!! Όταν μάθετε να σέβεστε τον Δημιουργόν του Κόσμου θα αποκτήσετε άμεσα και τον σεβασμό των πιστών.
Ακούω παρατεταμένον ήχον τροχίσματος. Μάλλον ο προφήτης Ηλίας θα είναι. Ταχύνετε!!!
Συνέλθετε, καλήν φώτισιν κι αρχήν μετανοίας
Άρης Στεφανίδης
aristefanidis@mail.com
Αττική, 10-08-2021
ΠΗΓΗ:
https://www.triklopodia.gr/%CE%B1%CF%81%CE%B7%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%83-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BB/
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες |
|
|
|
|