Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
H χώρα που πίστεψε τα ψέματά της (και ακόμη τα πιστεύει)

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Ηλίας Παπαναστασίου
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 31, 2023 11:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: H χώρα που πίστεψε τα ψέματά της (και ακόμη τα πιστεύει) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
H χώρα που πίστεψε τα ψέματά της (και ακόμη τα πιστεύει)




Του

Ηλία Παπαναστασίου




Μετά το έγκλημα των Τεμπών της 28ης Φλεβάρη και των όσων επακολούθησαν και αποκαλύφθηκαν, θυμηθήκαμε μέσω της «αναμνηστικής ιστοριογραφίας», πολλά περιστατικά «φαντασιακής πραγματικότητας» και επίπλαστης «ελληνικής αναβάθμισης» που έχουν αφήσει ιστορία ή μάλλον ιστορίες, γεμάτες γέλιο και σπαραγμό για την κατάντια και τον εξευτελισμό μιας χώρας που λέγεται Ελλάδα. Θα αναφέρουμε μερικά παραδείγματα προς χάριν των 57 νεκρών που χάθηκαν άδικα και πρόωρα στο βωμό μιας χώρας που παριστάνει την «ανεπτυγμένη», την «Ευρωπαϊκή», την «πολιτισμένη» αλλά ουσιαστικά αποτελεί την σύνοψη της νεοελληνικής τραγωδίας που είναι η «χώρα χάος». Η χώρα δηλαδή που «παράγει τίποτα και αυτοαναπαράγεται από το τίποτα για να καταλήξει στο τίποτα». Όσο το δυνατόν πιο συνοπτικά και περιληπτικά αυτή την χώρα θα περιγράψουμε όχι τόσο «για να μην επαναλάβει τα λάθη της» – θα τα επαναλάβει, να είστε σίγουροι και μάλιστα συντομότατα– όσο για να σφυρηλατήσουμε μια ελπιδοφόρα συνείδηση στη νέα γενιά που όπως φαίνεται – ή αχνοφαίνεται– θα αποτελέσει μελλοντικό φορέα ρηξικέλευθων τάσεων και ελπιδοφόρων ανατροπών.

Εάν γυρίσουμε στο χρόνο, περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 2000–2010 είχαμε ζήσει την καμπάνια του ΕΟΤ με τίτλο «Ζήσε τον μύθο σου στην Ελλάδα» όπου η χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας έβγαινε από μια λουστραρισμένη γυάλα «λάμψης και ομορφιάς» και παρουσιαζόταν στο Διεθνές Κοινό σαν την «Ερωτική Αφροδίτη», αναδυόμενη από τους αφρούς της θάλασσας.

Το 2004 είχαμε το «άκρον άωτον του ελληνικού φαντασιακού» με τους Ολυμπιακούς Αγώνες όπου μέσα από τα δις των εργολάβων διακρίναμε τις απίστευτες αυταπάτες ενός ολόκληρου έθνους και τις απέραντες αερολογίες «επίσημων και ανεπίσημων Ρωμιών» ! Ουσιαστικά είχαμε συναγωνισμό «πομφόλυγων και αερολογικών ρουκετών μεγάλου βεληνεκούς», με άλλα λόγια επρόκειτο για κοτσάνες επιπέδου και βλήματα κατηγορίας «βαρέων–βαρών», δείγματα ενός λαού που εύκολα απογειώνεται και ανώμαλα προσγειώνεται.

Η Ιστορία με τις «τηλεοπτικές επιτυχίες του ελληνικού φαντασιακού» δεν έχει τέλος και παρόλο που ο όρος «ελληνικό φαντασιακό» δεν μας καλύπτει και δεν μας εκφράζει γιατί προέρχεται από μια κοινωνική κατηγορία με την οποία βρισκόμαστε σε διαρκή πόλεμο εδώ και δεκαετίες, αναφερόμαστε στην μεταπρατική μικροαστική ιντελιγκέντσια που λειτουργεί σαν «ιδεολογικός μεταπράτης/ εισαγωγέας» κάθε λογής «ρευμάτων» της ανεπτυγμένης Ευρώπης στην Ελλάδα. ¶λλωστε, η «ελληνική πρωτοπορία» οιασδήποτε μορφής – θεατρική, κινηματογραφική, συγγραφική, τηλεοπτική, καλλιτεχνική κλπ.– δύσκολα μπορεί να τεκμηριώσει «ιδεολογικές και κοσμοθεωρητικές συσχετίσεις με την νεοελληνική πραγματικότητα». Ασχέτως τι ισχυρίζεται χτυπώντας τα στήθη της, η ελληνική πολυπραγμοσύνη, η ρωμαίικη μπουρδολογία και η μανιακή τάση του Ρωμιού «να ποζάρει σαν κάτι που δεν είναι», μπορούμε βάσιμα να ισχυριστούμε πως όλη η νεοελληνική αυτογνωσία στηρίχτηκε στην εντύπωση πως «η φαντασιακή αναπαράσταση της πραγματικότητας δηλαδή ό,τι φανταζόμαστε για την πραγματικότητα είναι και πραγματικότητα δηλαδή ταυτίζεται μαζί της κάτι που φυσικά ουδόλως συμβαίνει. Ελάχιστοι λαοί, κανένας ουσιαστικά, δεν συγχέει τόσο πολύ την «φαντασία με την πραγματικότητα» όσο ο Ρωμιός. Και κανένας επίσης λαός δεν «κρέμεται τόσο πολύ από την φαντασία του» γιατί απλούστατα δεν υπάρχει πραγματικότητα κάτω στα πόδια του αλλά μόνο αέρας κοπανιστός.

Αυτό το «οριστικό και αυτόματο διαζύγιο» μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας», μεταξύ ενός ιδεατού/ανυπάρκτου κόσμου και μιας άθλια αφόρητης πραγματικότητας είναι φαινόμενο κυρίως των τελευταίων 150–200 ετών του νεοελληνικού κράτους, όταν ιδρύθηκε στον ελλαδικό χώρο ένα κράτος με ιδεολογικές προδιαγραφές αρχαιότητας, κοινωνία Βαλκανίων και οικονομία Ανατολής. Όταν μάλιστα οι Γερμανοί «ρυθμιστές της πραγματικότητας» σκέφτηκαν να φτιάξουν κράτος, το προ–καπιταλιστικό, προ–αστικό και καθυστερημένο «είναι» του Ρωμιού έπρεπε να προσαρμοστεί. Όταν δεν τα κατάφερνε τι έκανε;;; Πολύ απλά, κατέφευγε στην φαντασία. Όταν δεν μας βολεύει η πραγματικότητα, καταφεύγουμε στην φαντασία και την υποκαθιστούμε (την πραγματικότητα). Εάν δεν τα πάμε καλά στην πραγματικότητα, καταφεύγουμε στην φαντασία και όλα «μέλι γάλα»! Και νάσου οι «καλύτεροι Ολυμπιακοί αγώνες», νάσου «τα καλυτέρα τραίνα που θα τρέχουν 200 χιλιόμετρα», νάσου «οι καλύτεροι δρόμοι» (Γίναμε Ευρώπη, κορίτσια!), νάσου «Η ψηφιοποίηση του Κράτους μέσω του Μάγου του ΟΖ, κυρίου Πιερακάκη του Νεότερου, νάσου οι «μεγάλες επενδύσεις που φέρνουν δουλειές», νάσου οι «καλοπληρωμένες δουλειές που θα επιτρέψουν στους νέους μας να γυρίσουν στην Ελλάδα» κλπ. Δεν χρειάζεται να ψάξετε, απλά έχει κανείς την ιδέα πως στην σημερινή εποχή της πανίσχυρης εικόνας η φαντασία έχει τα ηνία ενώ η πραγματικότητα έχει γίνει περιθωριακή, το «θέλω να γίνω αυτός, έστω και φαντασιακά!» υπερισχύει και μάλιστα σε χώρες που δεν έχουν ιστορικό βάθος, όσο και να φαίνεται παράξενο να ισχυριζόμαστε κάτι παρόμοιο για την Ελλάδα! Κι όμως ισχύει!

Η σημερινή Ελλάδα, αρχίζει να υπάρχει από τα μέσα του 19ου αιώνα με ανύπαρκτο και εισαγόμενο αστικό πολιτισμό, η αστική και βιομηχανική της Επανάσταση από ισχνή έως ανύπαρκτη, ο Διαφωτισμός εισαγόμενος από μεμονωμένους αστούς Διαφωτιστές, η κοινωνική και οικονομική της βάση παρόλο το καταναλωτικό λούστρο, είναι εισαγόμενη και όχι εγχώρια και αυτορρυθμιζόμενη! ¶λλωστε το μόνιμο πρόβλημα της Ελληνικής Οικονομίας που είναι το Έλλειμμα και το Χρέος – πέρα από οικονομίστικους όρους – τι υποδηλώνει; Πως απλούστατα, η εγχώρια παραγωγή, τουλάχιστον από τα μέσα της δεκαετίας του 1970 και πέρα, πήγε «περίπατο» και λειτούργησε με το «υποκατάστατο των εισαγωγών». Η διεύρυνση της ιδιοκτησίας μέσω της Καραμανλικής ιδέας της αντι–παροχής και η αύξηση της κατανάλωσης λαϊκών, μικροαστικών και μεσοαστικών στρωμάτων μέσω της εγχώριας παραγωγής και μετά μέσω των εισαγωγών από την αλλοδαπή, λειτούργησαν σαν βασικοί «Αφομοιωτικοί Μηχανισμοί», ο πρώτος μέσω της Ιδιοκτησίας (Αντιπαροχή) και ο δεύτερος μέσω της άμεσης κατανάλωσης που λειτουργεί όχι μόνο οικονομικά αλλά και «φαντασιακά». Ο μισθωτός που θα αγοράσει με το εφάπαξ του μια ακριβή Μερσεντές δεν αγοράζει ένα «καλό αυτοκίνητο» αλλά κυρίως συμμετέχει στο «συλλογικό όνειρο» του Έλληνα μεσοαστού που παλιότερα μόνο αυτός κυκλοφορούσε με Μερσεντές. Ανεβαίνει κοινωνικά μέσω της κατανάλωσης ακριβού αυτοκίνητου, από μισθωτός γίνεται μεσοαστός «επιπέδου»!

Κάτι ανάλογο συμβαίνει σε κάθε τομέα, σε κάθε πτυχή της ελληνικής κοινωνίας. Ο Νεοέλληνας γίνεται «εισαγόμενος, εξηρτημένος ρευμάτων εισαγωγής» κλπ. χωρίς χώρο εγχώριας παραγωγής και αναπαραγωγής. Η μείωση έως παντελής εξαφάνιση της εγχώριας παραγωγής ανέβασε στα ύψη την «εισαγωγή» όχι μόνο σαν όρο οικονομικής επιβίωσης και «φαντασιακής κατανάλωσης» αλλά σαν έννοια ταυτισμένη με την ύπαρξη αυτής της χώρας. Η Ελλάδα δεν υπάρχει πάρα μόνο σαν εισαγόμενη, δεν «πανηγυρίζει» παρά μόνο για «διαφημιστικές καμπάνιες» που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με την πραγματικότητα όπως π.χ. οι σιδηρόδρομοι και γενικότερα είναι η χώρα που μονίμως «ζει τον μύθο της», τρέφεται από τα ψέματά της που τα καταναλώνει με επτά μασέλες και θεωρεί την φαντασία σαν την βασικότερη συνιστώσα της ζωής. Όχι την πραγματικότητα αλλά την φαντασία θεωρούν σαν θεμελιακή συνιστώσα της ζωής οι Νεοέλληνες, από αυτήν τρέφονται, σε αυτήν στρέφονται. ΓιΆ αυτόν ακριβώς τον λόγο, εάν δεν στραφούν στην πραγματικότητα για να την αλλάξουν, να θεωρήσουν το τέλος τους ως προδιαγεγραμμένο με μαθηματική ακρίβεια.

ΓιΆ αυτό άλλωστε, το τραίνο αποτελούσε «χαμηλού επιπέδου φαντασιακό» στη συνείδηση του Νεοέλληνα. Για να συνειδητοποιήσουμε το πόσο τριτοκοσμικός και νοσηρά νεόπλουτος είναι ο Νεοέλληνας των τελευταίων 40 ετών, γνωρίζουμε όλοι πως η Ελλάδα, εδώ και δεκαετίες, «ζούσε» για τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους, το ΙΧ και τα πολυτελή αυτοκίνητα, και φυσικά για το αεροπλάνο και τις μαρίνες. Το τραίνο με το οποίο κινείται όλη η Ευρώπη, για τον Έλληνα νεόπλουτο μικροαστό ήταν παρακατιανό και γιΆ αυτό υποτιμημένο μέσο και αφόρητα παραμελημένο. Στην περίπτωση που η Ελληνική Πολιτεία «έδειχνε» να ασχολείται με το σιδηρόδρομο, έφτιαχνε ένα ωραίο διαφημιστικό για τον ΟΣΕ, γεμάτο λεζάντα, απίστευτα ψέματα και οικονομική πραγματικότητα. Αν δείτε την πυκνότητα σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα και την συγκρίνετε με τις Ευρωπαϊκές χώρες τότε θα καταλάβετε πόσο τριτοκοσμική, μη ευρωπαϊκή και μη ανεπτυγμένη χώρα είναι η Ελλάδα. Όταν όλη η Ευρώπη κινείται με σιδηρόδρομο, η υποανάπτυκτη και τριτοκοσμική Ελλάδα κινείται με ακριβά αυτοκίνητα εισαγωγής, με οδηγούς δολοφόνους και πολίτες πληθωρικής γελοιότητας που παριστάνουν τους Ευρωπαίους, πουλάνε ύφος και καταλαβαίνουν μόνο όταν τους δολοφονούν !

ΥΓ. «Ημέρα της γυναίκας» και ένα σχόλιο αφιερωμένο στις Ελληνίδες. Γνωρίζουμε πως ένα ποσοστό γυναικών έχει «αντι-πατριαρχικές» – όπως αυτή νομίζει – τάσεις. Όμως δεν γνωρίζουν οι περισσότερες γυναίκες, πως το κατεξοχήν χειραγωγούμενο και χειραγωγημένο άτομο στην Ελλάδα του 2023 είναι η γυναίκα. «Φαντάζεται ή φαντασιώνεται» πως είναι η «απελευθερωμένη» γυναίκα που «ανατρέπει» (!) την λεγόμενη πατριαρχία αλλά στην ουσία είναι το πλέον συντηρητικό άτομο – η σημερινή γυναίκα– εργάζεται σε ποσοστό που είναι το 49% του γυναικείου πληθυσμού (ένα από τα μικρότερα ποσοστά στην Ευρώπη), για ένα διάστημα κάνει σαν τρελή να βρει γαμπρό και μετά μεγαλώνει ένα παιδί που το βλέπει σαν «κομμάτι του σώματός της» και γιΆ αυτό τον λόγο νομίζει πως το αγαπά, πιστεύει πως το παιδί ανήκει ιδιοκτησιακά μόνο σΆ αυτή ενώ ο πατέρας είναι «μουσαφίρης στο σπίτι». Η παλιά νοοτροπία της βαθιάς Ανατολής πως το «παιδί μεγαλώνει με την μάνα» και ο μπαμπάς φέρνει τα «προς το ζην» σε όλο της το μεγαλείο, παραμένει ατόφια, ίδια και απαράλλαχτη. Όσα χρόνια κι αν πέρασαν, η ψευδο-ευρωπαία Ελληνίδα θέλει σίγουρο και ασφαλή γαμπρό, παιδί που θα είναι αποκλειστική της ιδιοκτησία και όλα τα υπόλοιπα περί «ίσων δικαιωμάτων χωρισμένων γονιών και συνεπιμέλειας» πάνε περίπατο. Ό,τι και να ισχυρίζεται, μέσα της μιλάει η «βαθιά Ανατολή του Πόντου και της Μικράς Ασίας», και τα υπόλοιπα περί «Ευρώπης» είναι για τους αφελείς. Για γέλια δηλαδή. Γιατί άλλο Ευρωπαία και άλλο Ανατολίτισσα. Οι κυρίες το γνωρίζουν καλά!
Επιστροφή στην κορυφή
Ηλίας Παπαναστασίου
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 04, 2023 1:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η «Ελλάδα της Φούσκας» που κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η «Ελλάδα της Φούσκας» που κινδυνεύει να τιναχθεί στον αέρα από τα πολλά παραμύθια – (Ταξίδι στη χώρα των Μυθολατρών και των Ψεματολάγνων)



Του
Ηλία Παπαναστασίου


Στο μεγάλο μας ταξίδι στη χώρα του Πινόκιο, θα κάνουμε τρεις στάσεις για να τονίσουμε έμπρακτα και «παραδειγματικά» την υπαρξιακή και ακατάλυτη σχέση λατρείας και αγάπης των Νεοελλήνων στην μυθολατρεία και ψευδολαγνεία που έχει αναχθεί σε επιστήμη και «θεατρικό είδος τέχνης» για τα κάθε είδους δρώμενα σε αυτή την «μεγαλοφυή και πρωτοφανώς ιδιοφυή» χώρα όπου η αλήθεια τιμωρείται ως «έγκλημα καθοσιώσεως», το ψεύδος και η «φαντασιακού επιπέδου προπαγάνδα» επαινείται, η δε αερολογία και μπουρδολογία κάθε είδους αμείβεται και ανταμείβεται με πρωτοφανή ρυθμό και σε ασύλληπτα επίπεδα. Αλλά ας κάνουμε την πρώτη μας στάση.

Η στάση μας αναφέρεται στην εμφάνιση του Υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου στο Σταθμαρχείο Λάρισας και στην αγωνιώδη του προσπάθεια να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, υποστηρίζοντας –στο πανελλήνιο παρακαλώ...– πως η «Ελλάδα έχει τηλεδιοίκηση»(!). Όπως όμως φάνηκε, αρκούσε τελικά μία μόνο εμφάνιση τού υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, στο σταθμαρχείο της Λάρισας, μία τοποθέτηση εργαζόμενου απέναντί του και μερικές επίμονες ερωτήσεις μίας δημοσιογράφου, για να καταρριφθεί όλη η κυβερνητική προπαγάνδα γύρω από τον τοπικό χειρισμό του σταθμού που παρακολουθεί μόνο για 8 χλμ. τα τρένα και βαφτίζεται ψευδώς «τηλεδιοίκηση». (Από Ρεπορτάζ εφημερίδων). Όπως φάνηκε, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέμενε με μανιακό και ψυχοπαθολογικό τρόπο στα ψέματά της.

Πάμε στη δεύτερη στάση μας και η οποία αναφέρεται στην όλη προπαγανδιστική και εξαιρετικά καλοστημένη επικοινωνιακή φιέστα περί «μεγάλων επενδύσεων στην Ελλάδα», με πρώτη και καλύτερη αυτήν της Αμερικάνικης Microsoft. Όπως αποδείχθηκε μετά τα κατά συρροή Μητσοτάκεια ψεύδη, επρόκειτο για ένα καλοστημένο παραμύθι, από αυτά που είναι «θεσμός» στην Ελλάδα και ιδιαιτέρως αγαπητά από ένα σημαντικό τμήμα του ευγενούς και ιδιοφυούς μας λαού. Όπως αποδείχτηκε, τελικά και αδιαφιλονίκητα, προς ένα νέο «ναυάγιο» οδεύει ο χρηματοοικονομικός κλάδος της χώρας,

«…….με το σχέδιο της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τη μεγάλη επένδυση της Microsoft στην Ελλάδα να «βαλτώνει».

Το Data Center στο οποίο θα επένδυε ο τεχνολογικός κολοσσός παραμένει στα χαρτιά και στη φιέστα που στήθηκε στο μουσείο της Ακρόπολης τον Οκτώβριο του 2020. Μιλάμε για ακόμη ένα παράδειγμα κατάρρευσης του αφηγήματος της κυβέρνησης περί στρατηγικών επενδύσεων διεθνούς φήμης επιχειρήσεων στη χώρα.

Οι εξελίξεις γύρω από την αναδιάρθρωση που επιχειρεί ο όμιλος της Microsoft απλώνουν βαριά σύννεφα πάνω από την ελληνική θυγατρική της. Υπενθυμίζεται πως τον Ιανουάριο του 2023 η Microsoft ανακοίνωσε 10.000 απολύσεις, κάτι που φαίνεται να επηρεάζει και τη χώρα, όπως παραδέχτηκε χθες σε δημοσιογράφους ο κ. Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας…..»

Αν θυμάστε, ο Πρωθυπουργός των Αρίστων είχε – και έχει – ξεσηκώσει τεράστιο θόρυβο γύρω από τις «μεγάλες επενδύσεις» που φέρνει σωρηδόν (!) στην Ελλάδα, ένα σημαντικό δε ποσοστό της λεγόμενης κοινής γνώμης, ιδιαιτέρως αυτής της πολυπαινεμένης και πολυδοξασμένης «Μεσαίας Τάξεως» «τσιμπάει» αρκούντως την «επικοινωνιακή πραμάτεια» του Μεγάρου Μαξίμου, πιστεύοντας και δοξάζοντάς τον. Παραδίπλα του δε ένα όχι αμελητέο ποσοστό της μικροαστικής τάξης – της τάξης δηλαδή που λειτουργεί ως «αδρανής μάζα» της κοινωνίας και ως «οπισθέλκουσα της Ιστορίας»– επίσης λειτουργούσε θετικά και «ευμενώς ουδέτερα» απέναντι σε μια κυβέρνηση που διεξήγαγε – και διεξάγει ακόμη– την πλέον οργανωμένη και τέλεια συγκροτημένη «τηλεοπτική πλύση εγκεφάλου του ελληνικού λαού» από συστάσεως του ελληνικού κράτους.

«Ο Μητσοτάκης φέρνει επενδύσεις, δημιουργεί θέσεις εργασίας, φέρνει ανάπτυξη», αυτό ήταν το σλόγκαν του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Κυβέρνησης των δήθεν αρίστων εδώ και τέσσερα χρόνια. Καλοταϊσμένα, με απευθείας αναθέσεις και κονδύλια Πέτσα, τα Μέσα Ενημέρωσης έψελναν ολημερίς το «Ωσαννά» υπέρ του Κυριάκου, ποντάροντας στο «είδωλο της κοινωνικής ανόδου» με ψευδεπίγραφα συνθήματα και ακόμη ψευδέστατα οικονομικά στοιχεία. Μια καλογυαλισμένη, εξαιρετικά λουστραρισμένη και απίστευτα ωραιοποιημένη πραγματικότητα πρόβαλε σαν «κανονικότητα» και «κανονική πραγματικότητα», χωρίς τάσεις «ιδεολογικής απόσβεσης» και συμβιβασμού.

Η Ελλάδα ένιωθες – αναπνέοντας πάντα την «ευεργετικά αποβλακωτική επίδραση» των Μέσων Ενημέρωσης – πως έγινε «κανονική», «ευρωπαϊκή», «ανεπτυγμένη», «δυτική» και μάλιστα του «σκληρού πυρήνα» του Ευρώ... Για γέλια ή για κλάματα, δεν ξέρουμε, πάντως σίγουρα για «ασόβαρα πράγματα»! Είχες την εντύπωση πως ζούσες το απαύγασμα της «Τέχνης της Προπαγάνδας» και μάλιστα από τους Φιλελευθέρους που «μια ζωή» εκόπτοντο για την απαρέσκειά τους απέναντι σε κάθε μορφής προπαγάνδα! Ένα τρίγωνο αμαρτίας μεταξύ Μεγάρου Μαξίμου – Μέσων Ενημέρωσης – Εταιρειών Δημοσκόπησης και Ολιγαρχών που έχουν την απόλυτη οικονομική κυριαρχία, και όχι μόνο, για τέσσερα περίπου χρόνια που κυβερνά ο Μητσοτάκης! Κανένας δεν μπορούσε να αμφισβητήσει την απόλυτη ιδεολογική ηγεμονία του φιλελευθερισμού/νεοφιλελευθερισμού, οι δημοσκοπήσεις έφθαναν την διαφορά των δύο πρώτων κομμάτων μέχρι διψήφια ποσοστά και η δεύτερη τετραετία του Μητσοτάκη παρουσιαζόταν σαν ό,τι πιο φυσιολογικό και λογικό.

Η Ελλάδα θύμιζε μέρες του Σχεδίου Μάρσαλ, όταν οι πεινασμένες μάζες της υπαίθρου και των εξαθλιωμένων των πόλεων προσπαθούσαν να βολευτούν όπως–όπως μετά την συντριβή του λαϊκού κινήματος την πενταετία 1944–49. Η οικονομία (υποτίθεται) πήγαινε καλά, η οργάνωση του κράτους ανέδειξε τον τελευταίο θεό του Φιλελευθέρου Δωδεκάθεου που είναι ο Κ. Πιερρακάκης, η δε άμυνα της χώρας οχυρωνόταν με τις μεγαλύτερες δαπάνες του ΝΑΤΟ που είναι οι ελληνικές αμυντικές δαπάνες. Αν δε προσθέσουμε σαν πινελιά στον συνολικό πίνακα και την Αμερικανική Αστερόεσσα, τότε καταλαβαίνουμε πως η Ελλάδα διάγει το αποκορύφωμα της Αυταπάτης. Θεωρεί πως γενόμενη Αμερικανική Αποικία θα έχει και την κατάλληλη ασφάλεια που (δήθεν) «προσφέρει» ο Θείος Σαμ! Έτσι νομίζουν οι Αμερικανόδουλοι που αποτελούν σημαντικό ποσοστό της ελληνικής κοινωνίας, εάν σκεφτούμε πως 74 χρόνια μετά τον εμφύλιο πόλεμο και λόγω της πρωτοκαθεδρίας της Αμερικάνικης Πολιτικής στη χώρα μας, σχεδόν τρεις γενεές Νεοελλήνων υπέστησαν ένα ανελέητο σφυροκόπημα πλύσης εγκεφάλου.

Ας έλθουμε τώρα σε ένα τρίτο παράδειγμα νεοελληνικής φούσκας και ρωμαίικης αθλιότητας. Αυτό του Ολυμπιακού Κέντρου Ιππασίας στο Μαρκόπουλο που μετά από ένα κοστολόγιο 110.000.000 ευρώ για την ανέγερσή του, μεταβάλλεται πλέον σε σπόνσορα πράξεων ελιτιστών της Ιππασίας.

Όπως μαθαίνουμε σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία» και σε άρθρο του εξαίρετου Βασίλη Γαλούπη,

« Στην πλάτη της δημόσιας περιουσίας η ιδιωτικοποίηση του Ολυμπιακού Κέντρου Ιππασίας στο Μαρκόπουλο, που το λυμαίνονται χρόνια οι «ελιτιστές του Ιππικού»

Περίεργα παιχνίδια με αλλόκοτες «συμμαχίες» και ευτράπελες καταστάσεις γίνονται στην πλάτη της δημόσιας περιουσίας. Πρωταγωνιστής είναι το ΤΑΙΠΕΔ που ναι μεν στις 9 Μαρτίου ανακήρυξε πλειοδότη για το Ολυμπιακό Κέντρο Ιππασίας στο Μαρκόπουλο, όμως παράλληλα θέλει να «φορτώσει» στον επενδυτή τόσο την «τζαμπατζού» Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας, που έχει κάνει κατάληψη στον χώρο επί δύο δεκαετίες, όσο και μια ίλη Ιππικού που ξαφνικά αποφάσισε να φτιάξει υπερήλικος ταξίαρχος με προπολεμικές αντιλήψεις για να… φυλάμε τα σύνορα στον Έβρο, όπως 100 χρόνια πριν.

Ύστερα από μια δεκαετία άγονων διαδικασιών για το Ιππικό Κέντρο, που η κατασκευή του κόστισε πάνω από 110.000.000 ευρώ, το ΤΑΙΠΕΔ ολοκλήρωσε τον τελευταίο διαγωνισμό. Όμως και πάλι υπάρχουν «μαύρες τρύπες», που μόνο στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας θα μπορούσε να συναντήσει κάποιος. Το ΤΑΙΠΕΔ επιχειρεί να επιβάλει διά της σύμβασης όρους «για τα θηρία», αντιμετωπίζοντας μια κατεξοχήν ιδιωτική επένδυση με τους κανόνες βολέματος ημετέρων του αιώνιου Ελληνικού Δημοσίου……»

Δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε με άπειρα άλλα παραδείγματα νεοελληνικής ερειπολογίας και αθλιότητας, επικίνδυνης και αφόρητα απελπιστικής. Μετά το έγκλημα των Τεμπών, όλοι συνειδητοποιήσαμε πως η Ελλάδα είναι μια τεράστια φούσκα, ένα παραγεμισμένο μπαλόνι με μπόλικο άχυρο και ανυπολόγιστη ποσότητα προπαγάνδας.

Ελπιδοφόρο μήνυμα οι μεγάλες συγκεντρώσεις που αριθμούν περίπου 2,5 εκατομμύρια άτομα αλλά και οι φανερές πλέον αλλαγές συνείδησης σε μεγάλα τμήματα πολιτών. Μέλλει να αποδειχθεί εάν ο Ρωμιός ωρίμασε και αρχίζει να αποκτά «ιστορική και κοινωνική συνείδηση», θα το δούμε, θα φανεί στο άμεσο μέλλον των επομένων 3 μηνών και φυσικά στις εκλογές. Εκεί θα φανεί εάν οι δεκάδες νεκροί – νέοι στην μεγάλη τους πλειοψηφία– άσκησαν με τραγικό τρόπο, θετική επίδραση στην πορεία αυτής της χώρας. Εάν ναι, εάν άσκησαν δηλαδή μια θετική επίδραση στην πορεία της ελληνικής κοινωνίας, τότε θα αποτελούν οι δεκάδες αυτοί νεκροί όχι απλώς τους ήρωές μας αλλά τους καθοδηγητές για την συνολική και ριζική αναμόρφωση της Ελλάδας. Εάν όχι, εάν δηλαδή ο ελληνικός λαός λησμονήσει το έγκλημα των Τεμπών και την δολοφονία δεκάδων συνανθρώπων μας, τότε ο χρόνος ας αποτελέσει διαρκές όνειδος για τον ελληνικό λαό. Σε αυτή την περίπτωση του αξίζει ένα συνεχές όνειδος επΆ αόριστον, διαρκής επίπληξη και επιτίμηση, ηθική καταισχύνη και ιδεολογική αισχύνη, ατελεύτητος ψόγος για το νέο Κυλώνειο ¶γος που θα ανήκει συλλογικά πλέον στον ελληνικό λαό.

Ελπίζουμε πως δεν θα συμβεί, πιστεύουμε στην «σωστή πλευρά της Ιστορίας» που δεν είναι η Αμερικανοκρατία και θέλουμε να πιστεύουμε πως δεν θα απογοητευθούμε από τον ελληνικό λαό. Ελπίζουμε και πιστεύουμε. Ο χρόνος θα δείξει, ο ελληνικός λαός θα καταδείξει, η Ιστορία θα υποδείξει ποια είναι τα μελλούμενα για τον ελληνικό λαό. «Οψόμεθα εις Φιλίππους», έλεγαν οι εκδικητές της δολοφονίας του Ιούλιου Καίσαρα, Αντώνιος και Οκταβιανός. «Οψόμεθα εις Φιλίππους» λέμε και σήμερα στον ελληνικό λαό. Η Ιστορία διδάσκει, συγχωράει αλλά και τιμωρεί. Και μάλιστα πολύ αυστηρά. Μην το ξεχνάμε.

ΠΗΓΗ
http://resaltomag.blogspot.com/2023/03/blog-post_23.html
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες