Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Καραϊσκάκης: «βωμολόχος» και «σεξιστής»!

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΥΜΙΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάϊ 27, 2020 9:16 am    Θέμα δημοσίευσης: Καραϊσκάκης: «βωμολόχος» και «σεξιστής»! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Καραϊσκάκης: «βωμολόχος» και «σεξιστής»!



Σήμερα, όπως έχουμε υπογραμμίσει πολλές φορές, η παραχάραξη και επανεγγραφή της Ιστορίας αποτελεί στρατηγική επιλογή του διεθνούς κεφαλαίου, των μηχανισμών του και των ιδεολογικο-πολιτικών ιπποκόμων του.

Επίσης, από την πρώτη στιγμή είχαμε χαρακτηρίσει την Επιτροπή Αγγελοπούλου για το ΄21, «ομάδα κρούσης» των αποδομητών της ιστορίας μας και της προσαρμογής της στις μυθολογίες της Παγκοσμιοποίησης.

Οι δόλιες επιδιώξεις της Επιτροπής Αγγελοπούλου (επιδιώξεις παραχάραξης και αλλοίωσης του ΄21, σύμφωνα με την οπτική της διεθνούς μαφίας του χρήματος), εκδηλώθηκαν από την πρώτη στιγμή με:

α). Το σήμα των 200 χρόνων: Μια γελοιογραφία του ΄21! Ένα άχρωμο, άγευστο και «ανέραστο» κατασκεύασμα, «σκοτεινό», αποστειρωμένο από κάθε αγωνιστικό Πάθος, αφυδατωμένο από κάθε ιστορικό συμβολισμό και χυμό του ΄21…

β). Την «εξαφάνιση» της Μπουμπουλίνας!!!

γ). Την εμφάνιση των δικτατόρων στο πάνθεον των προσώπων που διακυβέρνησαν την χώρα

δ). (προσφάτως)
Τον εύκολο χαρακτηρισμό του Καποδίστρια ως «δικτάτορα» (ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα που «εξαφανίζει» τις συνθήκες της εποχής, υπεραπλουστεύει ισοπεδωτικά την πραγματικότητα και κρίνει το ΤΟΤΕ με τα σημερινά στερεότυπα περί δικτατόρων).

Σήμερα η Επιτροπή Αγγελοπούλου στοχοποιεί τον Καραϊσκάκη, αντλώντας τα «όπλα» της από τα σύγχρονα «φεμινιστικά» ιδεολογήματα της Παγκοσμιοποίησης: Τον παρουσιάζει «μισογύνη» και «βωμολόχο» εναντίον του γυναικείου φύλου!!!

Φυσικά μετά την αντίδραση που προκλήθηκε η ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Επιτροπής εξαφανίστηκε…

Εδώ, οι νερόβραστοι, αλλά και υπόδουλοι «στοχαστές» της ψεύτικης και υποκριτικής «ευγένειας» του «πολιτισμού» της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, ΔΕΝ κρίνουν μόνο ένα ήρωα Επαναστάτη του ΄21 με τα μάτια ενός νωθρού εμπόρου των «καλών τρόπων» και του «αντισεξισμού», αλλά και με τα ΣΥΓΧΡΟΝΑ κριτήρια της πολυπολιτισμικής, φεμινιστικής και εθνομηδενιστικής ΥΣΤΕΡΙΑΣ…

Το να κρίνεις την εποχή της Επανάστασης του 1821 με τα σημερινά κριτήρια που έχει επιβάλει η κυρίαρχη ιδεολογία του νεοφιλελευθερισμού είναι ένα δόλιο και πολιτικά ιδιοτελές ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα.

Το να κρίνεις, με σημερινά κριτήρια (της ειρηνόφιλης και καλοζωισμένης υποκρισίας της Δύσης), συμπεριφορές αγωνιστών και επαναστατών που διαμορφώθηκαν μέσα στη φτώχεια, στη σκλαβιά, την ταπείνωση και τον εξευτελισμό από τους Τούρκους αφεντάδες, που διαμορφώθηκαν μέσα σε συνθήκες ζωής και θανάτου, δεν είσαι απλώς ταχυδακτυλουργός απατεώνας, αλλά ελεεινός συκοφάντης: Εκτελεστικό όργανο των μαφιόζων του χρήματος και της πολιτικής, των μαφιόζων του αυθάδους εθνομηδενισμού…

Με τέτοια κριτήρια των σύγχρονων νεοταξικών ιδεολογημάτων ΟΛΟΙ οι Επαναστάτες και οι Αγωνιστές του ’21 μετατρέπονται σε «τρομοκράτες», σε «βωμολόχους», σε «μισογύνηδες», και CIA…

Μήπως αλήθεια δεν έχουν χαρακτηρίσει ως «τρομοκράτες» τον Κολοκοτρώνη και τον Νικηταρά;;;

Μήπως και τον Εθνικό μας Ύμνο δεν χαρακτήρισε ο Αλαβάνος, στο παρελθόν, «ύμνο» στη Βία, ταυτίζοντάς τον, σχεδόν, με τη βία των κουκουλοφόρων;

Διαβάστε εδώ:
https://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3270


Πάνω σε αυτές τις παγκοσμιοποιητικές στρατηγικές κατασυκοφάντησης του ’21 και των αγωνιστών του κινείται η Επιτροπή Αγγελοπούλου…

Όμως, έξω από αυτές τις σκόπιμες ταχυδακτυλουργικές αυθαιρεσίες που εξισώνουν την πραγματικότητα του ΤΟΤΕ με τις ηθικολογικές αφαιρέσεις του ΣΗΜΕΡΑ (δόλια πρακτική κάθε εξουσίας), οι κήρυκες του εθνομηδενισμού και οι αποδομητές της Ιστορίας, είναι τόσο αφυδατωμένοι, ισοπεδωμένοι και αλλοτριωμένοι από την υπαλληλική τους ΥΠΟΤΑΓΗ στην εξουσία, που δεν είναι σε θέση να αντιληφτούν και να ερμηνεύσουν την «επαναστατική τραχύτητα» των αγωνιστών του ΄21, όπως και κάθε αγωνιστικού, Λαϊκού Κινήματος.

Δεν είναι σε θέση να αντιληφτούν ούτε το «βάναυσο λεξιλόγιο» του Καραϊσκάκη, ούτε τον «φαλοκρατισμό» του.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά.


«Επαναστατική τραχύτητα»

Πάντα σε μεγάλες επαναστατικές εξάρσεις που μπαίνουν σε κίνηση πλατειά λαϊκά στρώματα υπάρχουν οι «χοντροί τρόποι» των καταπιεσμένων, που τους λείπει η λεπτότητα. Είναι οι τρόποι μιας τραχύτητας και ένα ακατέργαστο λεξιλόγιο που αποτελούν τα υπολείμματα της δουλείας και της ταπείνωσης από τους αφεντάδες.

Αυτή η ακατέργαστη τραχύτητα
προσλαμβάνει τα χαρακτηριστικά της «Επαναστατικής τραχύτητας» στην πρωτοπορία των λαϊκών αγώνων: Μια τραχύτητα που προέρχεται από την ανυπομονησία, από τη φλογερή επιθυμία να αλλάξουμε τα πράγματα, από την ΟΡΓΗ που μας προκαλεί η καταπίεση και η ταπείνωση, από τη νευρική μας ένταση…

Σίγουρα και αυτή η «επαναστατική τραχύτητα» δεν διαθέτει λεπτότητα. Στο βάθος όμως απορρέει από την ίδια εκείνη πηγή που, μέσα στην ιστορία, έχει μετακινήσει βουνά…

Στους αγωνιστές του ’21 αυτή η «επαναστατική τραχύτητα» είχε αναπτυχθεί στο πολλαπλάσιο, λόγω της πολύχρονης, συσσωρευμένης καταπίεσης και ταπείνωσης από τους Τούρκους αφεντάδες.

Στον Καραϊσκάκη, ήταν ιδιαίτερα κορυφωμένη αυτή η «επαναστατική τραχύτητα», λόγω των άθλιων συνθηκών διαμόρφωσης της παιδικής του ηλικίας…

Βεβαίως οι υποκριτές της «πολιτισμένης δημοκρατίας» δεν μπορούν, ούτε θέλουν να διακρίνουν την «επαναστατική τραχύτητα». Αυτοί, ενώ πάντα κλείνουν τα μάτια στα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ της «πολιτισμένης δημοκρατίας», καθώς και στην ΩΜΗ ή εκλεπτυσμένη ΒΙΑ της καπιταλιστικής εξουσίας, διακρίνουν ολοκάθαρα τους «χοντρούς τρόπους» και το «βάναυσο λεξιλόγιο» των αγωνιστών του ’21 και των αγωνιστών όλων των εποχών…

«ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές»!

Η βαναυσότητα του λεξιλογίου

Η λεκτική βαναυσότητα είναι κληρονομιά της δουλείας, της ταπείνωσης, της περιφρόνησης προς την ανθρώπινη αξιοπρέπεια…

Στα λαϊκά στρώματα η βαναυσότητα της γλώσσας εκφράζει την απελπισία, την οργή και κυρίως μια κατάσταση δουλείας χωρίς ελπίδα, χωρίς διέξοδο.

Η ίδια, όμως αυτή βαναυσότητα στα ανώτερα στρώματα, στο στόμα ενός αφέντη η ενός εξουσιαστή, αποτελεί έκφραση ταξικής ανωτερότητας, αναφαίρετο δικαίωμα του αφέντη και των ανθρώπων της εξουσίας…

Εάν κανείς γνωρίζει τις συνθήκες ζωής του Καραϊσκάκη αντιλαμβάνεται αμέσως το βάναυσο λεξιλόγιό του…

Διαβάστε εδώ για τη ζωή αυτού του ήρωα του ΄21:
http://resaltomag.blogspot.com/2019/04/blog-post_23.html


Έρχονται σήμερα οι λιμοκοντόροι του νεοφιλελευθερισμού και της παγκοσμιοποίησης να συκοφαντήσουν έναν επαναστάτη που βγήκε στο κλαρί από τα δεκαπέντε του χρόνια!!!

Τους λιμοκοντόρους, αυτούς τους μεταμφιεσμένους λακέδες του κεφαλαίου, πάντα τους τρομάζει η τραχύτητα και η γλώσσα των Επαναστατών…

«Σεξιστική γλώσσα»

Οι λιμοκοντόροι, αυτοί οι επιτηδευμένοι και «κομψευόμενοι» ραγιάδες της παγκοσμιοποίησης, «ανακάλυψαν» και τη «σεξιστική» αθυροστομία του Καραϊσκάκη!!!

Το «σεξιστικό λεξιλόγιο» διαπερνάει το σύνολο και της σημερινής Γλώσσας και οι δόλιοι αποδομητές της ιστορίας μας, γυρίζουν στο 1821 για να στιγματίσουν τον Καραϊσκάκη.

Γυρίζουν 200 χρόνια πίσω για να μιλήσουν για «σεξισμό», μια έννοια ΠΑΝΤΕΛΩΣ άγνωστη τότε…

Τόσο θλιβεροί και άθλιοι λιμοκοντόροι είναι.

Θλιβεροί και άθλιοι, αλλά και αδίστακτοι δολοφόνοι όχι μόνο της Ιστορίας, αλλά και της γλωσσολογίας.

Θα μεταφέρουμε ένα απόσπασμα από παλιό μας άρθρο, σχετικά με το «σεξιστικό» λεξιλόγιο.

Ολόκληρο το άρθρο μας εδώ:
https://resaltomag.blogspot.com/2015/03/blog-post_55.html


«Η Γλώσσα αντανακλά τη ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ της κυρίαρχης κουλτούρας, η οποία ριζώνει βαθιά στον ψυχισμό του ανθρώπου. Και επειδή αντανακλά αυτήν την κυρίαρχη κουλτούρα δεν είναι (η Γλώσσα) ΠΟΤΕ κοινωνικά ουδέτερη και αθώα.
Αυτή η κοινωνική διαλεκτική της γλώσσας μας μπολιάζει όλους και το λεκτικό της είναι βαθιά χαραγμένο στον ψυχισμό μας από τα βρεφικά μας χρόνια.
Όταν συνειδητοποιήσουμε, αν ποτέ γίνει αυτό, τη διαλεκτική αυτή, μπορεί να καταπολεμήσουμε τη γλωσσική μας βαρβαρότητα και ελευθεριότητα, το σεξιστικό λεξιλόγιο, αλλά δεν μπορεί να το εξαλείψουμε, διότι δεν μπορεί να εξαλείψουμε τον τρόπο της διαμόρφωσής μας…
Οι εξτρεμιστές του «αντισεξισμού» κάνουν, όπως κάθε εξτρεμιστής της φράσης, επανάσταση σε μια σκάφη νερό. Αγνοούν τη διαλεκτική: ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΓΛΩΣΣΑ.
Αγνοούν ότι η Γλώσσα διαμορφώθηκε κάτω από την πατριαρχική κουλτούρα: Κυρίαρχη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
Συνεπώς, αγνοούν ότι πολλά πατριαρχικά στερεότυπα έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στον ανθρώπινο ψυχισμό και έχουν περάσει μέσα στην πολιτική και καλλιτεχνική δημιουργία.
Με τη λογική του εξτρεμιστικού, «αντισεξιστικού» αφορισμού θα πρέπει να ρίξουμε στην πυρά μεγάλα έργα της ανθρώπινης δημιουργίας, όπως και μεγάλους ηγέτες επαναστατικών κινημάτων…».


Στον Καραϊσκάκη, για τους λόγους που αναλύσαμε παραπάνω, είναι πιο «ακατέργαστα» τα χαρακτηριστικά της πατριαρχικής κουλτούρας…

Αλλά το να κρίνεις και να στιγματίζεις τον Καραϊσκάκη με την ιδεολογία της διεθνούς υποκουλτούρας του χρηματιστηριακού κεφαλαίου, αυτή της «παρακμιακής υπερηφάνειας», αυτό αποτελεί τον ύστατο ξεπεσμό της Σκέψης και την αχαλίνωτη αυθάδεια των ραγιάδων της σημερινής εποχής.

Βεβαίως, εδώ έντυσαν όλους τους επαναστάτες του ’21 με τις «φορεσιές» της παρακμιακής «υπερηφάνειας», στον Καραϊσκάκη δεν θα ασελγήσουν;;;

Διαβάστε σχετικό κείμενο εδώ:
http://resaltomag.blogspot.com/2020/05/21.html


ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ

Επιστροφή στην κορυφή
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 30, 2020 1:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο... μούλος!
(για να μαθαίνουν Ιστορία, τα τσουτσέκια της "επιτροπής 2021")
Του Κώστα Γιαννιώτη




Πριν απ` όλα να εξηγήσουμε ότι η λέξη τσουτσέκι είναι τούρκικη και τους ταιριάζει... γάντι. (Cüce = νάνος, έχει και την έννοια του προπέτη και του θρασύ)!

Τόλμησαν λοιπόν τα τσουτσέκια της "επιτροπής 2021" να ανοίξουν το στόμα τους και να μας... ‘’διδάξουν’’ Ιστορία!

Αντ` αυτού ξαμόλησαν το βόρβορό τους, πασχίζοντας να μολύνουν αμόλυντες μορφές του 1821!


Πριν λύσουμε τις διαφορές μας, με τους τζουτζέδες αυτούς, ας ‘’ακούσουμε’’ την εισαγωγή από ένα ιστορικό μεγαλούργημα με την υπογραφή του Δημήτρη Φωτιάδη!

‘’ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
Στο κεφαλοχώρι του Ροδοβιτσιού της Άρτας,τη Σκουληκαριά, ζούσε(...) μια θεληματικιά κοπέλα,η Ζωή Ντιμισκή, αδερφή του κλέφτη Κώστα Ντιμισκή και ξαδέρφη του καπετάν Γώγου Μπακόλα. Παντρεύτηκε έναν ξενοτοπίτη, τον Γιαννάκη από το Μαυρομάτι της Καρδίτσας. Την πήρε νύφη, με τα λαγούτα και τις πίπιζες, και την πήγε στο δικό του χωριό. Μα τούτο το στεφάνωμα στάθηκε άτυχο. Έπειτα από λίγο πέθανε ο άντρας της και την άφησε χήρα νέα και άτεκνη.
Θες τα λόγια του κόσμου, θες η φτώχια, θες η συνήθεια, την έκαναν να καλογερέψει και να μπει καντηλανάφτισα στο μοναστήρι του Άη Γιώργη, που γνώριμος ή συγγενής της είταν ο γέρος ηγούμενος. Κάτω όμως από το μαύρο ράσο έβραζε το αίμα της. Η ζωή τής γύρευε τα δικαιώματά της, που μάταια προσπάθαγε να πνίξει.
Εκεί, γύρω στα 1780, κονάκιασε, ως φαίνεται, στο μοναστήρι ο φοβερός Δημήτρης Καραΐσκος, αρματωλός του Βάλτου. Λιμπίστηκε την ομορφιά της νιας καλόγριας, την έμπλεξε στα δίχτυα του και πλάγιασε μαζί της. Ευλογημένη ώρα!
Η Ελλάδα της χρωστάει έναν από τους πιο λαμπρούς ήρωες του Εικοσιένα!’’


Γέννησε έρημη και μοναχή της
"όπως τ` αρκούδια" σε μια σπηλιά που κατέφυγε, αφαλόκοψε το παιδί με τα δόντια της, το τύλιξε σε κάτι κουρέλια, το βύζαξε, το φίλησε και το παρέδωσε σε κάτι τσελιγκάδες της περιοχής.

Κατά τα ειωθότα της εποχής ήταν βρώμικη και αμαρτωλή!
Γι` αυτό και η ίδια χάθηκε στους δύσβατους δρόμους του γολγοθά της.

Οι τσελιγκάδες, όταν τους ρωτούσαν ‘’τίνος είναι αυτό το μπάσταρδο’’ που μεγάλωναν,απαντούσαν... ‘’ο γιος της καλόγριας’’!

Το πρώτο του όνομα, που τον ακολουθούσε σε όλη του τη ζωή!

Κι όταν μεγάλωσε λίγο, του φόρτωναν τις πιο βαριές δουλειές για ένα ξεροκόμματο ψωμί.

Ανδρώθηκε μέσα στην καταφρόνια και τον κατατρεγμό ενώ, απ` όπου κι αν περνούσε, άκουγε να τον ακολουθεί σαν αντίλαλος η λέξη... μούλος!

Θαυμάζοντας την ανεξαρτησία και την παλικαριά των κλεφτών, μεγαλώνοντας και δημιουργώντας το δικό του κλέφτικο σώμα, είχε να διαλέξει ανάμεσα στην εκδίκηση και τη μεγαλοψυχία!

Διάλεξε το δεύτερο!

Αν ήταν άλλος στη θέση του, ίσως να διάλεγε την πιο σκληρή εκδίκηση για τη σκληρότητα των συμπατριωτών του.

Με τη θέση που πήρε έδειξε και την ικανότητά του στην επιλογή του σωστού. Με την έννοια ότι γρήγορα στράφηκε εναντίον αυτών που ήταν οι πραγματικοί θύτες των δεινών του.

Αυτών που κρατούσαν στην αμάθεια την καταπίεση και την καταφρόνεση τους συμπατριώτες του, οδηγώντας τους να ανταποδίδουν την καταφρόνεση στην πρώτη ευκαιρία.
Αυτών που δεν ήταν άλλοι από τους Τούρκους και τους ντόπιους συνεργάτες τους, τους κοτσαμπάσηδες!


Γι` αυτούς, έγινε ο φόβος και ο τρόμος!

Ο γιος της καλόγριας πράγματι ήταν αθυρόστομος!
Γιατί τίμησε την ελληνική γλώσσα κι έλεγε τα πράγματα με το όνομά τους!

Για όσους όμως συγχέουν την αθυροστομία με τη βωμολοχία και την αισχρολογία, θα τους έλεγα να ξανακοιτάξουν τα κιτάπια –αν τα γνωρίζουν- της ελληνικής γλώσσας για να μάθουν τη διαφορά!

Και ο Γιώργης, ο γιος του Καραΐσκου -το Καραϊσκάκι- ήταν αθυρόστομος!
Δεν ήταν ούτε βωμολόχος ούτε αισχρολόγος!

Έλεγε τα πράγματα με το όνομά τους και με την ένταση που σηματοδοτούσε κάθε ένα από τα λεγόμενά του.
Έτσι κατάφερε να διασώσει ο γραμματικός του, ο λόγιος Γαζής, την απάντηση που έστειλε στο γράμμα του Μαχμούτ Πασά που τον καλούσε να τον προσκυνήσει για να σώσει το κεφάλι του.

Του απάντησε, κατά λέξη:

Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω.
Κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτσο μου τον ίδιον
κι αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω,
κι αν έλθεις κατ` επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω’’!


Γράμματα δεν έμαθε ποτέ, αλλά έμαθε –από νωρίς- να ξεχωρίζει το γνήσιο παιδί της πατρίδας, από το μπάσταρδο!

Κι εδώ μπαίνουμε στο ζουμί!

Τη ικανότητά του αυτή, να ξεχωρίζει γρήγορα τους γνήσιους από τους μπάσταρδους πατριώτες, οι κοτσαμπάσηδες δεν του το συγχώρησαν ποτέ!

Για κάτι τέτοια οι κοτσαμπάσηδες άφησαν ευχή και κατάρα στους απογόνους τους –μέχρι 300ης γενεάς- να τον κυνηγήσουν και να εξαλείψουν το όνομά του!

Αν –τότε- ήταν κάποιος από τους σημερινούς κ.κ. της ‘’επιτροπής’’ και τους συμβούλους των πρωθυπουργών μας, θα έστελνε απάντηση που θα απέβλεπε στον... κατευνασμό του Μαχμούτ Πασά και θα τον καλούσε να χτίσουν... κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ τους ή – στην ακραία περίπτωση- θα έκανε διάβημα στο ΝΑΤΟ της εποχής, την Ιερά Συμμαχία, που βρισκόταν υπό την εποπτεία του περιβόητου ανθέλληνα Αυστριακού φον Μέττερνιχ!

Δεν έγινε από τους τότε κοτσαμπάσηδες, αλλά οι σπόροι τους που έφτασαν μέχρι σήμερα ζητούν εκδίκηση και αποκαθήλωση του... μούλου!

Για να τελειώνουμε με τους τζουτζέδες που παριστάνουν και τους ειδήμονες, να τους πω κάτι στο αυτί και να μην μας ακούει η οικουμένη...

Το να είσαι γεννημένος χωρίς γνωστή την ταυτότητα του πατέρα σου, ούτε έγκλημα είναι ούτε στίγμα!!

Στίγμα και έγκλημα, καθοσιώσεως, είναι να είσαι άτομο αγνώστου πατρίδος!

Άτομο που δεν σέβεται τα ιερά και τα όσια αυτού του τόπου!Τυμβωρύχος που ψάχνει να βρει και να ισοπεδώσει οτιδήποτε στηρίζει -ακόμα- αυτόν τον τόπο!
Τότε πράγματι είσαι μούλος!
Πράγματι είσαι νόθος!
Πράγματι είσαι μπάσταρδος!
Καταλάβατε ‘’κύριοι’’ – με το πούρο στο στόμα- της επιτροπής 2021;;


(Αν προκληθώ, θα επανέλθω και θα σας γ...ράψω κι άλλα, αλλά αυτή τη φορά στη γλώσσα του... μούλου)



ΠΗΓΗ:
http://www.dromosanoixtos.gr/2020/05/o-moulos.html
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες