Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Τηλεστάρ: ο βόρβορος της διαπλοκής

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Παλαίμαχος



Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 976

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 15, 2008 7:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Τηλεστάρ: ο βόρβορος της διαπλοκής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε στο δεύτερο τεύχος του ΡΕΣΑΛΤΟ,αφιερωμένο στα ΜΜΕ. Δεκέμβριος 2005.
Αναφέρεται συγκεκριμένα στο Μάκη, αλλά αναλύει όλη τη "ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ" των ΜΜΕ και των τηλεστάρ..
.


Μάκης Τριανταφυλλόπουλος: Η μεγάλη και σύνθετη απάτη

Του Θύμιου Παπανικολάου






Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, αποτελεί ένα μαζικό προϊόν παρηγοριάς και λαϊκών ψευδαισθήσεων. Έχει κατασκευαστεί δηλαδή και εμφανίζεται ως λαϊκός ήρωας, που βαδίζει πάνω στα χνάρια των κλασικών υπεράνθρωπων: του Μοντεχρίστου, του Ροκαμβόλ, του Αρσέν Λουπέν, του Ταρζάν κλπ. Φυσικά με την ανάλογη προσαρμογή στα πρότυπα της αγοράς, της τηλεοπτικής αγοράς.
Το κατασκευασμένο αυτό προϊόν των τηλεοπτικών αστέρων (ιδιαίτερα των τηλεοπτικών λαϊκών ηρώων) δεν αντανακλά μόνο την παθολογία της κοινωνικής καταπίεσης στη γενική, ιστορική της μορφή, αλλά και την παθολογία της σύγχρονης, συγκεκριμένης βαρβαρότητας της εμπορευματοποιημένης αγοράς και των ΜΜΕ. Τέτοιου είδους παθογόνα συμπτώματα αποκαλύπτουν τον δικτατορικό ολοκληρωτισμό του τηλεοπτικού θεάματος και τον εισαγγελικό φασιστικό λόγο των τηλεοπτικών σταρ. Η ανάλυσή τους βγάζει στην επιφάνεια και τη βροντώδη υποκρισία των ελίτ του τηλεοπτικού θεάματος: Είναι κάτοχοι μεγάλων προνομίων, ασκούν μέρος της οικονομικής και πολιτικής εξουσίας και αυτοπροβάλλονται συγχρόνως ως κοινωνικά αδέσμευτοι και πολιτικά αμερόληπτοι. Είναι εξουσία ιδιαίτερα ισχυρή στις σύγχρονες κοινωνίες, μεσάζοντες, ελεγκτές της γνώμης και νομιμοποιοί της κοινωνικής τάξης πραγμάτων και αυτοπροβάλλονται, αυτοί οι σύγχρονοι ιεροεξεταστές, σαν εχθροί της εξουσίας!!!
Ο Τριανταφυλλόπουλος είναι η πιο ακραία και ύπουλη μορφή του τηλεοπτικού ολοκληρωτισμού. Και αυτό γιατί καλύπτει την απάτη με την ιδεολογία του λαϊκού ήρωα. Ο Κακαουνάκης μπορεί να αποτυπώνει την «αισθητική» του τηλεοπτικού ολοκληρωτισμού, αλλά είναι αυθεντικός, δεν κρύβει αυτό που είναι. Ο Μάκης είναι κάλπικος παράς. Είναι τηλεοπτικό εργαλείο του συστήματος, όργανο μηχανισμών εξουσίας (οικονομικών και πολιτικών) και αυτοπροβάλλεται σαν εχθρός του συστήματος και της εξουσίας, σαν προστάτης των αδύνατων…
Θα προσπαθήσω, πολύ συνοπτικά, να αποκαλύψω τη μεγάλη και σύνθετη απάτη.

Η ιδεολογία του λαϊκού ήρωα

Το δομικό βάθρο του λαϊκού μυθιστορήματος είναι το μανιχαϊκό σύμπαν όπου συγκρούονται δύο αντίθετες δράσεις: του καλού και του κακού. Το πραγματικό όμως στοιχείο του λαϊκού μυθιστορήματος που είναι η κοινωνία και οι δυστυχίες της «αιχμαλωτίζεται» από το φανταστικό στοιχείο που είναι η δράση του καλού και του κακού. Η ιδεολογία συνεπώς του λαϊκού ήρωα είναι η υποταγή της κοινωνίας στη γοητευτική εξουσία του ήρωα, η υποκατάσταση της κοινωνικής ενέργειας από τη φανταστική δράση του λαϊκού ήρωα.
Στο λαϊκό μυθιστόρημα η κοινωνία, παρά το γεγονός ότι αναστατώνεται, παραμένει διαρκώς σε ισορροπία. Ο λαός παραμένει αδρανής, δεν έχει καμιά δυνατότητα ενεργού συμμετοχής. Η σύγκρουση του καλού και του κακού περνάει πάνω από το λαό, είναι μια σύγκρουση που αφορά μόνο τους ήρωες. Οι πληβείοι, οι προλετάριοι, οι καταπιεσμένοι, οι αθώοι και όλοι όσοι υποφέρουν υφίστανται παθητικά τόσο την εγκληματική δραστηριότητα των καταχραστών όσο και τη διορθωτική δράση των ευεργετών-λαϊκών ηρώων. Δηλαδή απέναντι στους καταπιεσμένους, τους φτωχούς και τους αθώους βρίσκεται η εξουσία, είτε του καλού είτε του κακού. Έτσι, ο λαϊκός ήρωας, μέσα στον οργασμό της αρετής του και της ναρκισσιστικής του έξαψης, επιβάλλει ένα πεπρωμένο μυστικοπάθειας που εμφανίζει τις κοινωνικές αντιφάσεις ως διακανονισμό λογαριασμών μεταξύ των δυνάμεων του καλού και του κακού.
Γίνεται σαφές ότι η ιδεολογία του λαϊκού ήρωα οδηγεί στον εφησυχασμό, τη μοιρολατρία, την πολιτική ύπνωση. Ο λαϊκός ήρωας προσφέρει στους κοινωνικά εξαθλιωμένους και στα θύματα της εκμετάλλευσης το ναρκωτικό χάπι της παρηγοριάς. Τους παρηγορεί με φανταστικές δραπετεύσεις και με εικόνες δικαιοσύνης που χειρίζονται άλλοι, έτσι ώστε να ξεχάσουν ότι στην πραγματικότητα η δικαιοσύνη τους έχει αφαιρεθεί. Το ατέλειωτο παρόν της κοινωνικής σήψης και εξαθλίωσης, του ανθρώπινου πόνου και της δυστυχίας «αντισταθμίζονται» από τη δραστηριότητα του λαϊκού ήρωα. Έτσι η φανταστική δραστηριότητα αντικαθιστά την παθητικότητα και το ανίσχυρο άτομο αναζητά τις λύσεις από τα χέρια της εξουσίας του ήρωα, βρίσκει δηλαδή παρηγοριά στο ονειρικό και φανταστικό…

Ο τηλεοπτικός ήρωας


Σήμερα που τα πάντα έχουν υποκατασταθεί από την τηλεοπτική εικόνα και από το θεατρικό τελετουργικό του εμπορευματοποιημένου λόγου του θεάματος, δεν θα μπορούσε παρά να αλλάξει μορφή και ο λαϊκός ήρωας: να γίνει κι αυτός τηλεοπτικός. Εξάλλου, όταν συστατικό στοιχείο του θεάματος είναι ο άνθρωπος-εμπόρευμα, ο πολιτικός-εμπόρευμα, το «είδωλο»- εμπόρευμα (δηλαδή η εμπορευματική τους αξία και όχι η αξία χρήσης τους), δεν θα μπορούσε να είναι ο λαϊκός ήρωας παρά εμπόρευμα. Ένας λοιπόν σύγχρονος Μοντεχρίστος δεν θα μπορούσε παρά να είναι ένας τηλεοπτικός σταρ, μια μυθοποιημένη τηλεοπτική κατασκευή. Η ιδεολογία του τηλεοπτικού ήρωα δεν διαφέρει από αυτή του κλασικού: είναι η ιδεολογία της παρηγορητικής κατήχησης, της πνευματικής ύπνωσης και πολιτικής αδράνειας. Η διαφορά βρίσκεται στο χρωματισμό. Σήμερα αποτυπώνονται πιο ακραία, πιο ολοκληρωτικά τα στοιχεία αυτής της ιδεολογίας.
Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος είναι μια τέτοια μυθοποιημένη κατασκευή. Λειτουργεί τηλεοπτικά στα πρότυπα των λαϊκών ηρώων. Εμφανίζεται σαν εκδικητής της κοινωνικής διαφθοράς και αδικίας, ενισχύει την εξουσία του και την επενδύει με το ηθικό ένδυμα της αποστολής. Φυσικά όλα αυτά τα υποτάσσει, με το αζημίωτο, στην εμπορευματική λογική της πώλησης, δηλαδή της ακροαματικότητας. Πρέπει να πωλήσει το προϊόν…
Ο ίδιος ο Μάκης και το τηλεοπτικό του θέαμα εξυπηρετούν το σύστημα, προϊόν του οποίου είναι και το οποίο θέλει δήθεν να κτυπήσει. Ο Τριανταφυλλόπουλος όχι μόνο δεν αναιρεί το σύστημα, αλλά λειτουργεί σαν κοιλάδα των δακρύων και των ανθρώπινων πόνων. Λειτουργεί σαν παρηγορητικό κατευναστικό της λαϊκής δυστυχίας και οργής, σαν εκτονωτική ασφαλιστική δικλίδα του συστήματος. Η δημοσιογραφική του πράξη δεν συνειδητοποιεί τους πολίτες, δεν προτείνει την κινητοποίηση της λαϊκής αυτενέργειας, δεν προτείνει δηλαδή απελευθερωτικές και πραγματικά δημοκρατικές πρακτικές. Αυτό που προτείνεται είναι: η παθητικότητα και η μοιρολατρική αποδοχή του υπάρχοντος και η ψευδαίσθηση ότι μια καλή εξουσία σαν τη δική του θα διορθώσει τα πράγματα. Η ιδεολογική του πρόταση συνοψίζεται σε τούτο: «Περιμένετε την εξουσία του καλού, η οποία θα σας σώσει και θα καθαρίσει την κοινωνία από τις βρομιές της». Να γιατί η ιδεολογία του λαϊκού ήρωα αναιρεί και αυτή τον άνθρωπο, όπως κάθε εξουσία. Καμιά εξουσία δεν εμπιστεύεται τον άνθρωπο και τη λαϊκή ενέργεια. Ο εισαγγελικός, ηθικολογικός και αφοριστικός λόγος του Μάκη είναι ο λόγος της εξουσίας στην πιο διαστροφική της μορφή: το φασισμό. Όλοι οι δικτάτορες στην ιστορία αυτοπροβλήθηκαν σαν «οδηγοί», «σωτήρες» και «τιμωροί» της διαφθοράς και αποκαλούσαν αυτούς που ήθελαν να εξοντώσουν «διεφθαρμένους» και «άρρωστα κύτταρα» της κοινωνίας…
Οι ίδιες οι τηλεοπτικές εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου δεν παρεκκλίνουν από τα πρότυπα των αχαλίνωτων διαστροφών της εμπορευματοποίησης: της ακροαματικότητας και του θεάματος. Δηλαδή όχι μόνο δεν αναιρούν την ισοπεδωτική λογική του καταναλωτικού θεάματος, αλλά αποτελούν την υπερτονισμένη έκφραση αυτού του θεάματος. Οι εκπομπές του, συνεπώς, ως ιδεολογική λειτουργία φετιχοποιούν τα άτομα και εμφανίζουν την κοινωνική σήψη και διαφθορά ως έργο ατομικό. Αποκρύπτουν δηλαδή, όπως το σύνολο του τηλεοπτικού θεάματος, το εξής ουσιαστικό: ότι τα πρωτοφανή σκάνδαλα, η ανηθικότητα, η διαφθορά, η χυδαιότητα, η πολιτική αθλιότητα και διαστροφή δεν είναι έργο ατομικό αλλά κοινωνικό. Στα πρόσωπα καταγράφονται τα εξωτερικά συμπτώματα της νόσου.
Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, λοιπόν, αυτός ο τηλεοπτικός Μοντεχρίστος (αν και σήμερα έχει ξεθωριάζει το ηρωικό του είδωλο, τον έχουν πλέον πάρει χαμπάρι), όχι μόνο δεν αναιρεί, όχι μόνο δεν αναδεικνύει, αλλά αντίθετα υπερτονίζει την ύπουλη λογική του τηλεοπτικού θεάματος, μια λογική που αλλοτριώνει τον άνθρωπο από τις βαθύτερες σκέψεις του και τα αισθήματά του, που τον κρατάει σε αδράνεια και λειτουργεί υπνωτικά. Μια λογική που δολοφονεί ανελέητα τη σκέψη.

Η σκηνοθεσία του θεάματος

Η πιο ακραία μορφή εκφυλισμού της σκέψης είναι το τηλεοπτικό θέαμα, η «τηλεοπτική σκέψη». Εδώ ο «πνευματικός ερασιτεχνισμός» και η ναρκισσιστική επιδειξιμανία, αυτά τα συμπτώματα μιας ρημαγμένης, εξασθενημένης και τεμαχισμένης σκέψης, παίρνουν ολοκληρωτική μορφή. Η «τηλεοπτική σκέψη» δεν είναι σκέψη. Είναι η ισοπέδωση και η διάλυση της σκέψης. Είναι η ιδεολογία της ρωγμής και της πώλησης των τεμαχίων της σκέψης. Δηλαδή η ιδεολογία της ομοιογενοποίησης και της αποσάθρωσης των διανοητικών μηχανισμών και λειτουργιών: Η ιδεολογική ταυτότητα της πλανητικής καπιταλιστικής βαρβαρότητας.
Οι εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου είναι «τηλεοπτική σκέψη». Είναι εκπομπές πλήρως υποταγμένες στους νόμους της αγοράς και της ακροαματικότητας. Και δική του επιδίωξη είναι το εντυπωσιακό, το θεαματικό, η δραματοποίηση των γεγονότων: μια σκηνοθεσία-προϊόν και αποτύπωμα του αχαλίνωτου ανταγωνισμού που υπάρχει ανάμεσα στα κανάλια και στους τηλεοπτικούς σταρ για εντυπωσιασμό, υπερθέαμα και δραματοποίηση. Η επιλογή και το μέγα και ετερόκλητο πλήθος των προσκεκλημένων είναι συστατικά στοιχεία αυτού του τελετουργικού σκηνικού. Στοιχεία που δεν υποβάλλουν μόνο καταναγκαστικούς χρονικούς περιορισμούς στους ομιλητές, αλλά τους εμφανίζουν σαν διακοσμητικές γλάστρες της εξουσίας του τηλεπαρουσιαστή. Είναι αυτός που καθορίζει τα πάντα, επιβάλλει τα πάντα, μιλάει πάντα…Κάτω από τέτοιες συνθήκες, η πιθανότητα να ειπωθεί κάτι σημαντικό είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Κάθε «σκεπτόμενη σκέψη» λογοκρίνεται και ισοπεδώνεται βάρβαρα.
Αυτή η σκηνοθεσία του θεάματος, του εντυπωσιασμού και της δραματοποίησης δεν λογοκρίνει μόνο αθέατα και βίαια τη σκέψη, αλλά χρησιμοποιεί τους καλεσμένους σαν άλλοθι δημοκρατικότητας και κυρίως σαν άλλοθι για το μονόλογο και τη ναρκισσιστική επίδειξη του τηλεπαρουσιαστή. Η τηλεοπτική οθόνη γίνεται ένας καθρέπτης του νάρκισσου, ένας χώρος εξουσιαστικής κυριαρχίας και προβολής του τηλεοπτικού αστέρα. Αυτό που αναδεικνύει ο Μάκης, προβάλλει δραματικά και πουλάει είναι η εξουσία του. Μια εξουσία που ξεσκεπάζει επιλεκτικά (ανάλογα με τα οικονομικά και πολιτικά παιχνίδια που παίζονται στις κορυφές της εξουσίας) τα σκάνδαλα και τη διαφθορά προσώπων –αναλώσιμα υλικά του παιχνιδιού. Και αυτή την εξουσία του, γρανάζι ισχυρών οικονομικών και πολιτικών κέντρων, την επενδύει με το ένδυμα της ηρωικής αποστολής, με την ιδεολογία δηλαδή του λαϊκού ήρωα. Αυτό είναι διπλή απάτη. Από τη μια ξεγελάει τους αλλοτριωμένους θεατές του τηλεοπτικού θεάματος και από την άλλη δεν επιτρέπει καμιά κινητοποίηση ούτε της λαϊκής οργής ούτε της σκέψης. Ακινητοποιεί παρηγορητικά τους πολίτες, ακινητοποιεί και τη σκέψη. Ένας μόνος δρα και ένας μόνο σκέφτεται: ο Μάκης Τριανταφυλλόιπουλος! Και αν κανείς τολμήσει στις εκπομπές να αρθρώσει κριτικό λόγο εναντίον του, ο «δημοκρατικός» Μάκης του αφαιρεί βάναυσα και με αλαζονική έπαρση το λόγο.

Γρανάζι του καθεστώτος

Η μεγάλη ακροαματικότητα του Τριανταφυλλόπουλου δεν στηρίζεται μόνο στην εκμετάλλευση και στην εμπορία των κοινωνικών αδικιών και της ανθρώπινης δυστυχίας (αυτό το κάνουν όλοι), αλλά στο γεγονός ότι εμφανίζεται ως κοινωνικός εισαγγελέας και εκδικητής: ως η οργισμένη φωνή των λαϊκών ανθρώπων, ως μια λυτρωτική ατομική ηρωική προσφορά σε μια μαζική οργή και δυστυχία.
Στον Τριανταφυλλόπουλο βρίσκει καταφύγιο ο εξουθενωμένος και ατομικοποιημένος άνθρωπος. Ο κοινωνικά και πολιτικά αλλοτριωμένος. Όλοι αυτοί που τσαλαπατιούνται και υποφέρουν από την εκμετάλλευση και καταπίεση της καπιταλιστικής εξουσίας και δεν πιστεύουν ούτε σε αυτή την κοινωνία ούτε στους θεσμούς της (κράτος, κόμματα, Δίκαιο κλπ.), αλλά και ούτε διακρίνουν κάποια εναλλακτική απελευθερωτική πολιτική λύση.
Αυτή την κατάσταση και ο «κοινωνικός θυμός» που απορρέει από αυτή εμπορεύεται, νοθεύει και καναλιζάρει στα αδιέξοδα της ιδεολογίας του λαϊκού ήρωα ο Μάκης. Έτσι όχι μόνο δεν αποτελεί καμιά απειλή για το σύστημα (αν το απειλούσε στο ελάχιστο θα είχε εξοβελιστεί), αλλά έχει καταστεί και χρήσιμο και αποτελεσματικό εργαλείο στήριξής του: αποπροσανατολίζει και εξαπατά πιο αποτελεσματικά και ταυτόχρονα χρησιμοποιείται από τα ισχυρά κέντρα της εξουσίας ως μεταπράτης των ιδεολογικών και πολιτικών τους επιδιώξεων.
Ενδεικτικά θα παραθέσω κάποια συγκεκριμένα γεγονότα (από τα άπειρα που υπάρχουν) πολύ αποκαλυπτικά.
Τρομοκρατία. Στο θέατρο της μεγάλης απάτης που παίχτηκε γύρω από την εξάρθρωση της «17Ν»και του «ΕΛΑ» ο Μάκης στήριξε πιο «πειστικά» το ιδεολογικό και πολιτικό πλαίσιο των διωκτικών αρχών και τους «σχεδιασμούς» του φίλου του Χρυσοχοϊδη. Αν οι δημοσιογράφοι (άλλοι συνειδητά, άλλοι ασυνείδητα) είχαν μετατραπεί, στην πλειονότητά τους, σε «βαποράκια» των διωκτικών αρχικών και μυστικών υπηρεσιών (προανήγγειλαν ακόμα και τα ονόματα των συλληφθέντων), ο Μάκης επιτελούσε και έναν άλλο πιο σπουδαίο ρόλο: Στήριζε, από «αριστερή σκοπιά», ιδεολογικά και πολιτικά τη σκευωρία. Κατέβαλε «φιλότιμες προσπάθειες» να αποδείξει ότι η «17Ν» ήταν μια αριστερή οργάνωση και τα μέλη της (αυτά τα παγιδευμένα και αναλώσιμα υλικά των διωκτικών αρχών) ήταν αριστεροί αγωνιστές. Έλεγε δηλαδή αυτά που λέγανε οι διωκτικές αρχές και άφησε στο απυρόβλητο τις κραυγαλέες αντιφάσεις και τα μεγάλα πολιτικά ερωτηματικά αυτής της υπόθεσης. Το ίδιο έπραξε και με τη δίκη του δήθεν ΕΛΑ. Και εκεί έδωσε χείρα βοηθείας (αυτός ο μέγας ρεπόρτερ που ανακαλύπτει με απίστευτη ευκολία τον καταζητούμενο πράκτορα Γιοσάκη) στο Χρυσοχοϊδη και τον Τσιγαρίδα! Οι τόσες καταγγελίες για το ρόλο του Τσιγαρίδα στην υπόθεση, τα τόσα στοιχεία για το βίο και την πολιτεία αυτού του ατόμου, για τις «υψηλές»διασυνδέσεις του, όλα αυτά και άλλα πολλά τα αγνόησε και τα παρασιώπησε σκανδαλωδώς…
Επίθεση στους θεσμούς. Και οι πλέον ανυποψίαστοι αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι στο στόχαστρο των ισχυρών πολυεθνικών κέντρων εξουσίας και της νέας ιμπεριαλιστικής αυτοκρατορίας είναι τα έθνη κράτη, οι πυλώνες της αστικής δημοκρατίας και οι θεσμοί της: Κοινοβούλιο, κόμματα, συνδικάτα, Δικαιοσύνη, στρατός, Εκκλησία κλπ Η σκανδαλολογία είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά όπλα αυτών των στρατηγικών σχεδιασμών, ένα όπλο καταρράκωσης των πάντων που ανοίγει το δρόμο σε λύσεις χειρότερες και από αυτή του Μπερλουσκόνι.
Ο Ιεραπόστολος κατά της διαφθοράς Μάκης βρίσκεται στην πρώτη γραμμή στις μεθοδευμένες και ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΜΕΝΕΣ επιθέσεις κατά των θεσμών. Τη μία ξεσπούν ενορχηστρωμένα και αφηνιασμένα τα σκάνδαλα της Εκκλησίας. Ανοίγουν οι οχετοί των μυστικών υπηρεσιών και οι σταρ της δημοσιογραφίας στέκονται υπεράνω αυτής της σήψης (οι πλέον διεφθαρμένοι που προσκυνάνε τις κατουρημένες ποδιές των αφεντικών τους το παίζουν αμόλυντοι) και εμφανίζουν τα υλικά που τους διοχετεύονται από τα κέντρα και τα παράκεντρα της εξουσίας ως «δημοσιογραφική έρευνα». Μόνο που ποτέ δεν εξήγησαν πώς ξαφνικά «ανακάλυψαν» και όλοι μαζί τον ορυμαγδό των «αποκαλύψεων»: οι περισσότερες γνωστά αναμασήματα χιλιοειπωμένων πραγμάτων…
Το ίδιο επιχειρείται σήμερα με τα κόμματα και τους πολιτικούς. Ο Μάκης σέρνει και εδώ πρώτος το χορό της φαιάς φιλοσοφίας: «όλοι είναι ίδιοι». Και επενδύει αυτή τη φιλοσοφία που στοχεύει να κρατάει σε ομηρία την πολιτική, αλλά και την κοινωνία ολόκληρη, με την αποκάλυψη δήθεν των διεφθαρμένων: Αποκαλύψεις που στρέφονται στα πεδία των αναλώσιμων υλικών και όχι στη ρίζα του προβλήματος. Οι ισχυροί οικονομικοί και πολιτικοί κύκλοι μένουν στο απυρόβλητο. Όπως στο απυρόβλητο μένει και η μήτρα των σκανδάλων, της σήψης και της διαφοράς.
Γρανάζι αυτών των ισχυρών κέντρων εξουσίας και εκτελεστικό, έμμισθο όργανο των αφεντικών του είναι ο Μάκης. Και μάλιστα με υψηλότατες αμοιβές και λοιπές απολαβές. Προσβάλει λοιπόν τη νοημοσύνη μας, αλλά και την αισθητική μας να το παίζει προστάτης των αδικημένων και απόστολος της ηθικής…



_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλιευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 9:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Μιντιακό τσίρκο!!!

ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΤΑΙ; «Ο Μάκης, ο Τάκης, ο Θέμος, ο Γιώργος, ο Λάκης, ο Νίκος, ο Σπύρος... όλα τα μπουμπούκια της δημοσιογραφίας, έντυπης και ηλεκτρονικής, βγήκαν στο μεγάλο μιντιακό τσίρκο και καταγγέλλουν ο ένας τις μπίζνες και τις διαπλοκές του άλλου: εκβιασμοί, συναλλαγές με την εξουσία, χρηματισμοί, στημένα ρεπορτάζ. Πορνογραφία και πορνολαγνεία στην πρώτη σελίδα και στο δελτίο των Οκτώ. Οι ύαινες των μίντια, τρελαμένες από τη μυρουδιά του χρήματος, αχαλίνωτα από την απαξίωση των θεσμών, την κατάρρευση της πολιτικής και την κοινωνία της κλειδαρότρυπας, αλληλοσπαράσσονται σε ένα reality show που ούτε και η πλέον διεστραμμένη τηλεοπτική φαντασία θα μπορούσε να συλλάβει»
(ο Β. Μουλόπουλος στο ΒΗΜΑ).
Επιστροφή στην κορυφή
ΔΑΝΑΗ



Ένταξη: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: ΘΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 10:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το «φιλότιμο» και η «αξιοπρέπεια» της …κλειδαρότρυπας!


Ο Μάκης είπε ότι το φιλότιμό του δεν του επιτρέπει να ανέχεται το γεγονός ότι ο γιος του Ζαχόπουλου είδε τον πατέρα να διασύρεται από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν και να βρίσκεται «κρεμασμένος» στα περίπτερα, την ώρα που είναι στο κρεβάτι του νοσοκομείου!!!
Ανάλογα με το συμφέρον της στιγμής «αποφυλακίζεται» το φιλότιμο του Μάκη.
Το φιλότιμό του ήταν «κλειδωμένο» στις περιπτώσεις: Τομπούλογλου, Κορκολή, Ασλάνη, της υπαλλήλου του Δήμου Αλμυρού, των μαθητών εκείνης της πενταήμερης και πλείστα άλλα.
Τότε φαίνεται δεν υπήρχαν ούτε μανάδες, ούτε πατεράδες, ούτε γιοι, ούτε θυγατέρες που είδαν τους δικούς τους να διασύρονται από την κατασκοπεία της κρυφής κάμερας αυτού του άθλιου Φιλισταίου ηθικολόγου…
Ο έτερος, ο Θέμος, μας είπε και αυτός ότι η αξιοπρέπειά του(!) δεν του επιτρέπει να απαντήσει στις αιτιάσεις του πρώην συνεταίρου του.
«Ξεκλείδωσε» και αυτός τώρα την αξιοπρέπειά του!!!
Ήταν, όμως, αξιοπρεπής δημοσιογραφία όταν ασχολιόταν με τον Άρη Σπηλιωτόπουλο και τον Κώστα Καραμανλή κάτω από τη μέση;
Τα νοσηρά ανέκδοτάκια του για τους Κνίτες, τους Ρηγάδες, τις ξανθιές και πολλές άλλες σεξολάγνες και χαζοχαρούμενες «τσόντες» είναι αξιοπρεπής δημοσιογραφία;
Ή μήπως είναι αξιοπρεπής δημοσιογραφία η δημοσίευση των σκανδαλιστικών φωτογραφιών;
Οι «σταρ» της κλειδαρότρυπας μιλάνε για «φιλότιμο» και «αξιοπρέπεια»
Η διπροσωπία και η ψευτιά στο πιο ταιριαστό τους αποτύπωμα…
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλιευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 7:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Από 2ξίδιο

http://2xidio.blogspot.com

Ο πρώτος που πρέπει να ελεγχθεί για συναλλαγές με κέντρα και παράκεντρα εξουσίας είναι ο Μάκης!

e-mail από "γνωστό-άγνωστο"


Αν τελικά αποδειχθεί και με τη βούλα ότι ο Θέμος «συνεργάστηκε» με την Κυβέρνηση με το αζημίωτο, δε θα είναι ο πρώτος που το έκανε, αλλά ο πρώτος που ξεσκεπάζεται επίσημα.Ο πρώτος για τον οποίο υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ότι το έκανε είναι ο Μάκης.Η αξιοπιστία του έχει ένα πολύ μεγάλο τραύμα για χιλιάδες τηλεθεατές στο Νομό Θεσσαλονίκης και πιθανά σ΄όλη τη χώρα. Σήμερα είναι η μεγάλη ευκαιρία να απαντήσει και να επουλώσει αυτό το τραύμα.
Υπενθυμίζω : Μετά τις εκλογές του 2000, και με αφορμή το πόθεν έσχες των πολιτικών είχε αναδείξει το ζήτημα του πόθεν έσχες του Βουλευτή Β΄Θες/νίκης και πρώην Περιφερειάρχη Θράκης Χάρη Τσιόκα. Ο Χ. Τσιόκας δεν ήταν ένας τυχαίος βουλευτής. Ήταν στενός συνεργάτης του Άκη Τσοχατζόπουλου από την αρχή της καριέρας του (Νομάρχης, Περιφερειάρχης Αν.Μακεδονίας-Θράκης, Γενικός Γραμματέας Υπ.Εσωτερικών με Άκη Υπουργό, Βουλευτής). Η εκπομπή του είχε συντριπτικά στοιχεία και δημιουργούσε τεράστια ερωτηματικά που δεν απαντήθηκαν ποτέ, δεν διερευνήθηκαν από τη δικαιοσύνη, ούτε αποδόθηκαν πολιτικές ευθύνες.. Μαρτυρίες για μίζες 15% επί των επενδύσεων στη Θράκη, μερίσματα από μετοχές που αντιστοιχούσαν σε αξία μετοχών 1 δις δρχ., ακίνητα κλπ. που δεν δικαιολογούνταν.
Αρκετές μέρες στη συνέχεια ο Μάκης έβγαινε στο βραδινό Δελτίο Ειδήσεων και συντηρούσε το θέμα προαναγγέλλοντας νέα στοιχεία στην επόμενη εκπομπή του. Η «επόμενη εκπομπή» όμως με αυτό το θέμα δεν ήρθε ΠΟΤΕ. Αντ' αυτού παρουσιάστηκε ένα θέμα σχετικό με την ανεύρεση ενός κομματιού ουρανίου στο Χορτιάτη Θεσσαλονίκης. Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος δεν είχε τη ευαισθησία να κάνει μια στοιχειώδη, έστω προσχηματική, αναφορά στο θέμα που όλοι οι τηλεθεατές περίμεναν.
Για να φθάσει ένας δημοσιογράφος του δικού του "μεγέθους" σε τέτοιο ατόπημα πρέπει να συνέβη κάτι πολύ σοβαρό. Και αυτό δεν μπορεί να είναι άλλο από ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ. Οι πληροφορίες που μέχρι σήμερα έχουν φθάσει για το πολύ ενδιαφέρον αυτό θέμα σε αρκετούς ενδιαφερόμενους στη Θεσ/νίκη προέρχονται από δύο πλευρές : Από τον ίδιο το Μάκη που ισχυρίζεται κατ΄ιδίαν ότι δέχθηκε παρέμβαση του Άκη Τσοχατζόπουλου. Δεν εξηγεί όμως γιατί την αποδέχθηκε και τι είδους συμφέροντα εξυπηρετήθηκαν. Από συνεργάτες του Βουλευτή που από τότε υποστήριζαν ότι το θέμα θα "κλείσει" γιατί έγινε «παρέμβαση» συνοδευόμενη από «πακέτο», μέσω πολύ γνωστού δικηγόρου (δε ζει πιά).
Ο Μάκης πρέπει να απαντήσει γιατί και με ποιο αντάλλαγμα σταμάτησε την πολύκροτη υπόθεση Τσιόκα και μετά να παριστάνει τον τιμητή.
Επιστροφή στην κορυφή
Μεγκουλίνα



Ένταξη: 15 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 283

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 16, 2008 9:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
απλώς έσπασε ένα σπυρί που όλοι γνώριζαν. Μόνο που έγινε στην πιό απλοϊκή και χυδαία μορφή του με τους Μάκη Θέμο κλπ
Δεν έγινε με Κακαούνηδες, Παπαχελάδες, Σωμερίτιδες και σία. Θα προτιμούσα να έσπαζε με τους τελευταίους.

Αν και τώρα που επανέρχεται το σχέδιο Ανάν κάτι μου λέει ότι θα δούμε και άλλες λίστες αμοιβομένων από μυστικά κονδύλια
_________________
«μας έλεγαν θα νικήσετε όταν υποταχθείτε, υποταχθήκαμε και βρήκαμε την στάχτη…»

Γ. Σεφέρης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΔΑΝΑΗ



Ένταξη: 16 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: ΘΩΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 21, 2008 2:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Από:http://sofistis.wordpress.com/


Μάκης ο Μέγας Ιεροεξεταστής!

Δεν είναι άτομο, δεν έχει πρόσωπο. Είναι μία Ιδέα, μια οντότητα στον πλατωνικό κόσμο των Ιδεών. Οι Ιδέες είναι άφθαρτες και αναλλοίωτες. Εμείς εδώ στον κόσμο των αισθητών πραγμάτων είμαστε αντίγραφα των Ιδεών. Είμαστε είδωλα και φθηνές απομιμήσεις τους.
Έτσι και ο Μάκης. Όταν αναφέρεται στον εαυτόν του λέει ο Δημοσιογράφος. Αναφέρεται δηλαδή κατ ευθείαν στην αιώνια Ιδέα του Δημοσιογράφου πού βρίσκεται έξω από τον ψεύτικο τούτο κόσμο. Γιατί το άτομο είναι φθαρτό, ατελές και ανεπαρκές. Με πάθη και αδυναμίες. Είναι απλώς ένα υποκείμενο. Και υποκείμενα δημοσιογράφοι υπάρχουν πολλοί. Δημοσιογράφος όμως ένας, γιατί μία είναι και η Ιδέα του Δημοσιο γράφου. Το υποκείμενο λοιπόν πού αναφέρεται απ ευθείας στην Ιδέα, αντί να πει το όνομα του ή τέλος πάντων αντί να μιλήσει σε πρώτο πρόσωπο, ταυτίζεται με την Ιδέα και έτσι από δημοσιογράφος γίνεται ο Δημοσιογράφος.
Όπως στην πλατωνική εποχή πού ο κόσμος κινδύνευε από τον γνωστικό και ηθικό σχετικισμό των σοφιστών. Υπήρχε ανάγκη για ένα απόλυτο γνωστικό κριτήριο της αλήθειας και ο Πλάτων το βρήκε στις Ιδέες. Έτσι και τώρα. Έχουμε ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε από ένα τέτοιο απόλυτο κριτήριο αληθείας. Τι να πουν τα κόμματα; Τι να πουν οι πολιτικοί; Όλο ψέματα. Τι είναι δίκαιο, τι είναι σωστό, τι είναι άντρας, τι είναι γυναίκα; Τι να πουν οι δημοσιογράφοι; Αγράμματοι, ρουφιάνοι, πουλημένοι. Δεν χρειαζόμαστε δημοσιογράφους. Χρειαζόμαστε τον Δημοσιογράφο! Και επειδή ψάχνουμε-ψάχνουμε και δεν τον βρίσκουμε, τον βρίσκει Εκείνος στον εαυτόν του και αυτοαποκαλείται «ο Δημοσιογράφος». Το απόλυτο κριτήριο της αλήθειας υπάρχει και σήμερα. Ο Δημοσιογράφος πλέον έχει κάθε δικαίωμα να κρίνει τους πάντες και τα πάντα. Να είναι ο κατήγορος και ο τιμωρός. Ο μπάτσος και ο εισαγγελέας. Ο Γιατρός και ο παιδαγωγός.
Τώρα με ότι θέμα καταπιάνεται ο Δημοσιογράφος στις βαρυσήμαντες τηλεοπτικές εκπομπές του χάνει την πραγματική του υπόσταση και γίνεται ιδέα. Μια ιδέα είναι τα σκάνδαλα. Όλοι τα ίδια κάνουνε. Μια ιδέα είναι το φακελάκι. Δεν υπάρχει γιατρός πού να μην τα παίρνει. Μια ιδέα είναι η λαμογιά. Όλοι λαμόγια είναι. Συνηθίσαμε. Ο πραγματικός κόσμος χάνει τη σημασία του. Όλα εξατμίζονται κάτω από την ρομφαία του Δημοσιογράφου. Τώρα σημασία έχει μόνο ο κόσμος της τηλεόρασης. Ο σύγχρονος κόσμος των ιδεών και απόλυτων αξιών. Αξίζει μόνο ότι πουλάει και κάνει νούμερα. Όλα τα άλλα είναι ψεύτικα.
Χθες το βράδυ (29-11-2007) ο κ. Τριανταφυλλόπουλος “ο Δημοσιογράφος” μάζεψε στην εκπομπή του όλα τα «νούμερα» για να κάνει και πάλι νούμερα. Κακέτσης, Θώδη, Σαρρή και η κορυφαία στην ιεραρχία, το απόλυτο νούμερο, η Ρούλα Βροχοπούλου. Απέναντι από την οθόνη, στον κόσμο των αισθητών πραγμάτων, όλοι εμείς, οι απομιμήσεις των τηλεοπτικών αξιών και ιδεών, παρακολουθούσαμε από τους καναπέδες μας.. Απλά «μετεικάσματα» στο έλεος του Μέγα Ιεροεξεταστή..

ΣΗΜ. Λόγω επικαιρότητας προτάσσεται η παρούσα αναρτησούλα πού είχα γράψει παλιά σε στιγμές έξαρσης του λειτουργήματος του μεγάλου..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ένας φίλος καρδιακός
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιαν 21, 2008 7:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Δύο-δύο στη μπανιέρα

Αφιερωμένο σε όλους τους προσκεκλημένους των Εκπομπών του και στα Γερμανικά Νούμερα που έχουμε χτυπήσει οι υπόλοιποι στον στρατό, εκτός από τον μεροκαματιάρη Μάκη, με την βίλα και το Καγιέν, ο οποίος πλέον πουλάει ως δημοσιογραφία ακόμη και τα περιττώματα του (δυο-δυο, στην μπανιέρα δυο-δυο), έως προσφάτως κολλητού του.
Στον οποίο βεβαίως είπε, για το DVD, όπως ο ίδιος από την εκπομπή του "πειστικότατα" δήλωσε : "Θέμο, μην μου το δείξεις, δεν θέλω να... ξέρω".... ποιος; ο άνθρωπος ο οποίος ήθελε να ξέρει ακόμη και τι γουστάρει σεξουαλικά κι ο πιο ασήμαντος δήμαρχος, για να το δείξει από την εκπομπή του στον μοναχικό πόλεμό του κατά της διαφθοράς.
Αλλά ξαφνικά, ω του Θαύματος, άνοιξαν οι Ουρανοί, και έγινε άλλος άνθρωπος, μόλις είδε τον Θεό αυτοπροσώπως. ( Εκτός εάν τον χρειάζεται κι Αυτόν για να αποκτήσει το ελεύθερο να λάβει οσονούπω την πρώτη και αποκλειστική μετά Θάνατον συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου!)
Κάπως έτσι θα αποφάσισε ότι κι απ' τη ζημιά κέρδος βγαίνει και σαν μετανοημένος για κάθε μέχρι σήμερα αμαρτία του αποφάσισε να πουλήσει ως μεροκαματιάρης της δημοσιογραφίας πλέον τα ίδια τα περιττώματα του (δυο-δυο, στην μπανιέρα δυο-δυο) έως πρόσφατα κολλητού του.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ (ΜΑΚΗΣ) ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ.
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΡΡΕΝΩΝ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΑΧΑΪΑΣ, ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ 1954.

>>27-12-1973 >>ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΔΙΑ ΦΟΙΤΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
>>17-12-1974 >>ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ .
>>21-12-1977 >>ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ).
>>1-1-1982 >>ΔΙΑΚΟΠΗ Η ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΡΑΤΤΕ ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ.
>>8-4-1982>> ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ.
>>18-11-1982 >>ΕΜΗΝΥΘΗ.
>>6-4-1983 >>ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ 625 Τ.Π. (ΙΩΑΝΝΙΝΑ).
>>6-4-1983>> ΔΙΕΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ, ΛΟΓΩ ΥΓΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟBΑΡΕΙΑ ΨΥΧΟΝΕΥΡΩΣΙΝ.
>>25-3-1985 >>ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ.ΕΚΡΙΘΗ ΙΚΑΝΟΣ (ΓΙΩΤΑ ΕΝΑ).
>>13-8-1985 >>ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ Κ.Ε.Ε.Μ. (ΣΠΑΡΤΗ).
>>13-8-1985 >>ΕΚΡΙΘΗ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΝ (ΓΙΩΤΑ ΠΕΝΤΕ), ΩΣ ΠΑΣΧΩΝ ΑΠΟΧΡΟΝΙΑ ΒΑΡΕΙΑ ΝΕΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ (ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ).ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 166/ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.

Αχ, πατρίδα μου γλυκιά, πόσο με πονάς;
Επιστροφή στην κορυφή
Εξόριστος



Ένταξη: 22 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 22, 2008 8:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Νίκος Κωνσταντόπουλος:
Η Ελλάδα κλοτσοσκούφι της «ζούγκλας» και της «μαύρης τρύπας»


«Δεν δέχομαι ολόκληρη η μεταπολίτευση, ολόκληρη η δημοκρατική Ελλάδα από το '74 και μετά να καταντήσει κλοτσοσκούφι της «ζούγκλας» και της «μαύρης τρύπας». Αδικεί τους πολιτικούς μας αγώνες, τον πολιτισμό μας αυτό το μηδενικό άθροισμα μιας χυδαίας αντιμετώπισης των πραγμάτων». Με αυτόν τον τρόπο επέλεξε ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΝ, κ. Ν. Κωνσταντόπουλος, να εκφράσει τη δυσφορία του για την υποβάθμιση της πολιτικής ζωής που βιώνει η χώρα όλο αυτό το διάστημα. Όσον αφορά το πολιτικό σύστημα, ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΝ ανέφερε χθες σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ 100,3 πως αυτό που «πρέπει να αντιληφθεί κανείς είναι ότι, όταν δεν λειτουργούν οι θεσμικές και πολιτικές αντιστάσεις, τα φυράματα του δημοσίου βίου γίνονται εκφυλιστικοί παράγοντες όλου του συστήματος».

ΣΧΟΛΙΟ
Σοφιστείες και ταχυδακτυλουργίες, οι γνωστές του Κωνσταντόπουλου.
ΣΗΜΕΡΑ η «προοδευτική» και «ποιοτική» «Ελευθεροτυπία» κάνει ΚΕΝΤΡΙΚΟ πρωτοσέλιδο (ομολογουμένως εντυπωσιακό) τη «ζούγκλα» και την «τρύπα»!!!
Πάνε όλοι να ξεπλυθούνε (Νταβατζήδες και πολιτικοί υπάλληλοι του καθεστώτος) με τα ακραία συμπτώματα της σήψης, με τις πυώδεις φουσκάλες της!!!
Ο Μάκης και ο Θέμος αποτελούν τα καρκινώδη αποστήματα των νταβατζήδων και του πολιτικού υπόκοσμου. Δεν είναι μόνο αυτοί ο πολιτικός και δημοσιογραφικός υπόκοσμος. Η ακραία συνέπεια αυτού του υπόκοσμου είναι.
Ας μην επιχειρεί, λοιπόν, αυτός ο υπόκοσμος, να αποενοχοποιηθεί και να κρυφτεί πίσω από τα κόπρανά του.
Τα ισχυρά καρτέλ των ΜΜΕ και των παρακρατικών «πολιτικών μηχανισμών» είναι απείρως πιο επικίνδυνα από τους ακραίους και ξεφωνημένους μπράβους τους…
Θα επανέλθουμε…


_________________
Όποιος δεν θέλει να είναι το φερέφωνο του ισχυρού ΔΕΝ πρέπει ΚΑΙ να αποδέχεται την εικόνα που προβάλλει και επιβάλλει ο ισχυρός για τον εαυτό του!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 23, 2008 11:05 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το εκδοτικο-δημοσιογραφικό παρακράτος δεν το θίγουν καθόλου.
Πάνε να το αθωώσουν με δύο μακάβριες μορφές του!!!
Αλλά οι αποκρουστικές γκριμάτσες αυτού του "εκσυγχρονιστικού" εκδοτικου-δημοσιογραφικού παρακράτους είναι πολλές:
Κακαουνάκης!
Πρετεντέρης!!!!!!!
Τρέμη!
Στάη!
Καμπουράκης!
Τζήμας! Αυτός είναι το ποιοτικό,αλλά ύπουλο ραβδί...
Λαζόπουλος!!! Ο μέγας "σατιρικός" και αναιδής προπαγανδιστής του Τσίπρα:Αυτός είναι η πλέον σύγχρονη και ύπουλη αιχμή του νεοταξικού παρακράτους...
Ευαγγελάτος!
Τσαρούχας!!Τράγκας!!!
Καρατζαφέρης!!! Άλλος ...αντιεξουσιαστής..
.
Και πάρα πολύ άλλοι τηλεμαϊντανοί!!!

ΟΛΟΙ αυτοί "εκετελεστές" συμβολαίων είναι. Με το αζημίωτο φυσικά...


Το χρώμα τους: το 90% πράσινο-ρόζ!!!


Η κάστα των τηλεστάρ που εκετελεί τις εντολές των μεγάλων αφεντικών:Φανερών και αθέατων!!!

Αυτά μόνο για τα κανάλια. Γιατί στον Τύπο το "εκσυγχρονιστικό", "προοδευτικό" παρακράτος είναι μακάβριος ιστός της αράχνης.

Κάθε παρακράτος φυσικά, όπως και οι μυστικές υπηρεσίες (είναι γνωστό) ότι καινε κάποιους "δικούς" τους, όταν στριμωχτούν τα πράγματα, για να ΔΙΑΣΩΣΟΥΝ τους πολλούς και κυρίως τη συνοχή το παρακράτους...




Επιστροφή στην κορυφή
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 23, 2008 12:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Με το Λαζόπουλο δεν θα καταπιαστώ διεξοδικά.
Στο νέο τεύχος του περιοδικού που κυκλοφορεί αύριο υπάρχει διεξοδική ανάλυση γι'αυτό το ταλέντο που παραδόθηκε στους προπαγανδιστικούς μηχανισμούς του συστήματος...

Λίγα λόγια μόνο για το πολιτικό μέρος της χθεσινής του εκπομπής, με τη μορφή των συνοπτικών παρατηρήσεων.

Πρώτη παρατήρηση.
Τηλεοπτικό εμπόριο και ανακύκλωση της σήψης και της διαφθοράς έκανε. Μια ευρηματική εμπορική φωτογράφιση της ΟΡΑΤΗΣ διαφθοράς και ΤΙΠΟΤΑ περισσότερο.
Τις λάσπες έδειχνε και εμπορευόταν και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση ούτε καν υπαινίχτηκε τους παραγωγούς της λάσπης. Οι μηχανισμοί παραγωγης της λάσπης όπως ΠΑΝΤΑ έμειναν στο απυρόβλητο και συγκαλύφτηκαν!!!

Δεύτερη παρατήρηση: Το φιλοσοφικό πολιτικό του μήνυμα ήταν φαιότατο: Η ΚΑΘΑΡΣΗ!!!
Η "κάθαρση" στην αφηρημένη της μορφή. Δηλαδή στον ιδεολογικό λόγο του φασισμού. Και αυτός εμπορευόταν την παρακμή και τη διαφθορά και ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ τον καθαρισμό της κοινωνίας από τη βρωμιά και τη σήψη των πολιτικών.
Ας μελετήσει λίγο ο Λαζόπουλος τους λόγους του Χιτλερ και του Μουσουλίνη και ας μας πει που διαφοριοποιείται.
Διαφοροποιείται μόνο στο "σωτήρα". Για το Λαζόπουλο ο "σωτήρας" είναι ο Τσίπρας και οι νέοι γενικά και αφηρημένα. Γι αυτό και κατέληξε στο άκρως ρατσιστικό σύνθημα: "Κάτω οι κωλόγεροι"!!!

Παρατήρηση τρίτη:
αυτη η υμνώδης εμπορευματοποίηση των "νέων" είναι κι αυτό φαιό ιδεολόγημα που συγκαλύπτει τα ΠΑΝΤΑ. Φασιστικό, νεοταξικό σόφισμα, που ισοπεδώνει ιδεολογίες και πολιτικές. Αλλά και παραπλανητικό. Και ο Σαρκοζί είναι νέος πολιτικός, και ο Καραμανλής είναι νέος και η Διαμαντοπούλου είναι νέα και πάρα πολλοί άλλοι.
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ:;;

Τέταρτη παρατήρηση.
Κάθε χρόνο υπάρχει και μια "Χιροσίμα" θανάτων εργατών στη Ευρώπη από τις κτηνώδεις συνθήκες της καπιταλιστικής βαρβαρότητας.
Ο Λαζόπουλος "συγκινήθηκε" από τον "αριστερό" πολιτικό τυχοδιώκτη, τον Κοροβέση που μίλησε για 9.000 θανάτους αλλοδαπών!!!
Περιορίστηκε στο "ανθρωπιστικό" δράμα των 9.000!!!
Ξέχασε όμως να αναφέρει ότι τα "ανοικτά σύνορα" του κεφαλαίου είναι αυτά που οδηγούν όχι μόνο στο δράμα των αλλοδαπών αλλά και στην πλήρη εξόντωση της εργατικής τάξης, στην αποκτήνωση των λαών και των αλλοδαπών. Και ακόμη στην ιστορική, πολιτικη, εθνική και πολιτισμική άλωση των ΠΑΝΤΩΝ.
Ο Λαζόπουλος προπαγανδίζει ΚΥΝΙΚΑ τα νέα ιδεολογήματα του κεφαλαίου, στο όνομα του "ανθρωπισμού".
ΟΠΩΣ το ΝΑΤΟ που σκότωνε τους Σέρβους!!!


Τελευταία παρατήρηση.
ΟΛΑ τα κόμματα τα καρατόμησε. Ειρωνεύτηκε και την Αλέκα. Μόνο ένας είναι ανοιχτόμυαλος, αδιάφθορος(!) και ΕΧΘΡΟΣ της σήψης: Ο πλαστικός, Τσίπρας. Το πολιτικό μηδενικό που το κατασκευάζουν τα ΜΜΕ.

Φαίνεται ότι ο Λαζοπουλος πιστεύει ότι ο ελληνικός λαός διαθέτει την ευφυία του θιάσου που τον χειροκροτεί και χαχανίζει με τα κουνήματά του...


Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 23, 2008 2:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Από το 2ξίδιο
http://2xidio.blogspot.com

Mega: Η «συνωστισμένη» δημοσιογραφική κακουργία των «νταβατζήδων»!!!

Το σκάνδαλο του ΜΕΓΚΑ έχει πλέον αποκαλυφθεί. Δεν πρόκειται για μια ροζ ιστορία αλλά για τη δράση του μεγαλύτερου καναλιού της χώρας πού πλήττει ευθέως τους θεσμούς και τη δημοκρατία. Τι περιμένει ο κ. Σόμπολος για να παραιτηθεί; Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να νομιμοποιεί ως πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ με την παρουσία του και τις υπηρεσίες του μια «δημοσιογραφία» πού ντροπιάζει πρώτα απ όλους τους ίδιους τους δημοσιογράφους;
Τα γεγονότα είναι γνωστά γνωστά. Η κα Τρέμη και τουλάχιστον ο Δ/ντής και πρώην σύζυγός της κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος είδαν το DVD. Αυτό έχει πλέον αποκαλυφθεί και το ομολογεί ο Καμπουράκης. Το ΜΕΓΚΑ σκάνδαλο αρχίζει λοιπόν σχεδόν δύο μήνες πριν πέσει ο Ζαχόπουλος στον ακάλυπτο. Αρχίζει απ τη στιγμή πού είδαν το DVD πού τους έδωσε η εκβιάστρια Τσέκου μαζί με τον συνεργάτη της και νομικό σύμβουλο της ΓΕΣΕΕ κ. Νικολουτσόπουλο και το έμπειρο δημοσιογραφικό μάτι τους διαπίστωσε, όχι μόνο ότι δεν «ρίχνει την κυβέρνηση» όπως τους υποσχέθηκαν, αλλά ότι είναι απλώς ροζ, άνευ ουδεμίας πολιτικής σημασίας, γιαυτό και το απέρριψαν..(!)
Γιατί οι εντεταλμένοι του Μέγκα δεν ενημέρωσαν αμέσως τον εισαγγελέα για την επίσκεψη των εκβιαστών στο κανάλι τους πριν πέσει ο Ζαχόπουλος και άφησαν να εξελιχθεί ο εκβιασμός με συνέπεια τουλάχιστον δύο αυτοκτονίες; Μήπως οι εντεταλμένοι του ΜΕΓΚΑ, εκτός των άλλων, έχουν και ποινικές ευθύνες για συγκάλυψη εκβιασμού; Γιατί όταν έπεσε ο Ζαχόπουλος είπαν ψέματα ότι δεν είδαν το DVD; Μήπως γιατί αν ομολογούσαν ότι δεν υπήρχε πολιτικό θέμα δεν θα μπορούσαν να εκτελέσουν την σκοτεινή αποστολή τους; Τι επιδιώκουν όταν ακόμα και σήμερα βγαίνουν θρασύτητα και αναρωτιούνται για το τρομερό μυστικό πού κρύβει το κομμένο DVD ενώ έχουν δει ότι δεν κρύβει τίποτα; Άλλωστε το ίδιο DVD πού πήγε η Τσέκου στο ΜΕΓΚΑ πήγε και στον Θέμο! Ενδεχομένως η ίδια η Τσέκου, πριν ξεκινήσει για τα κανάλια, προσπάθησε να κόψει κάπως το πρόσωπο της. Αυτό είναι λογικό..
Τι κάνει λοιπόν το ΜΕΓΚΑ; Ένα είναι βέβαιο. Ότι αυτό πού κάνει δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την δημοσιογραφία και την ενημέρωση. Απομένουν λοιπόν δύο τινά: Είτε προσπαθεί να απαξιώσει πλήρως την κυβέρνηση και να την ρίξει στον “ακάλυπτο”, είτε να την εκβιάσει. Άλλη εξήγηση δεν υπάρχει. Είτε δηλαδή προσπαθεί να δρομολογήσει νέες πολιτικές εξελίξεις ερήμην του λαού, είτε τα συμφέροντα έχουν βάλει στο μάτι κάποια μεγάλα έργα και πακέτα.. Το πιθανότερο είναι να ισχύουν και τα δύο. Οι κυβερνήσεις, η πολιτική και οι πολιτικοί είναι τόσο τρομοκρατημένοι, ανίσχυροι και ανίκανοι μπροστά στην δικτατορία των καναλιών και των μεγάλων συγκροτημάτων του τύπου, που όχι μόνο πέφτουν σαν ώριμα φρούτα, αλλά και την τελευταία στιγμή, μόλις πριν ακουστεί ο γδούπος τους στον ακάλυπτο, προλαβαίνουν να υπογράφουν και ένα δυό μεγάλα έργα για αυτούς πού τους έσπρωξαν..

[url][/url]
_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες