Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΟΧΙ στην "γκέι κουλτούρα"

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΓΙΑΝΝΗΣΜ



Ένταξη: 03 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 463

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 09, 2008 11:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Εγώ προτείνω όλοι οι πολυγαμικοί να ιδρύσουμε σύλλογο για την υπεράσπιση της πολυγαμικότητας. Πρέπει το κράτος να μας κατοχυρώσει νομικά! Πως να το κάνουμε! Μία γυναίκα ίσον καμμία. Very Happy Laughing
_________________
"Εάν δεν αφαιρέσεις από την αστική ηγεσία την υπεράσπιση του εθνισμού και την περάσεις στα χέρια της Αριστεράς, είσαι τελείως χαμένος σε οποιοδήποτε επαναστατικό σου παιχνίδι." Μιχάλης "Πάμπλο" Ράπτης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
φιλαλήθης



Ένταξη: 04 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 410
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 10:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Παράθεση:
Το θλιβερό της ιστορίας είναι ότι οι «προφήτες» αυτής της παρακμιακής μυθολογίας είναι τα «ναυάγια» και τα «ρετάλια» της αριστεράς: Από τον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι τις «ακροαριστερές» σέχτες που ορκίζονται στο όνομα του Μαρξισμού. «Μαρξιστές» που καρατομούν και δολοφονούν καθημερινά τον Μαρξ.



Συζητώντας με ένα καλό φίλο, όντως "καλό παιδί" και ενεργότατο μέλος του ΦΚ, προσφάτως για αυτό, πλην ενταγμένο στον ευρύτερο χώρο τον πολιτικοοργανωτικό(και συγκεκριμένα τροτσκισμό ειδικού , ας πούμε "μεταρρυθμιστικού, τύπου") που αναφέρει ο κ.Θύμιος παραπάνω, και αναφέροντάς του τις απόψεις του Λένιν και του Ένγκελς, θυμήθηκε τον ......Στάλιν που απονομιμοποίησε την ομοφυλοφιλία το '30, ενώ οι μπολσεβίκοι, καθώς μου είπε, την είχαν νομιμοποιήση. Μάλλον ήταν αυτό που λέει ο λαός "στρίβειν δια του αρραβώνος". Smile Διότι το ζητούμενο ήταν άλλο και προφανώς υπήρχε μία ένδεια επιχειρημάτων...

Όντως για τον φιλόσοφο Μαρξ ισχύει, ότι "δεν υπάρχει άτομο παρά κοινωνικές σχέσεις". Τα ζητήματα αυτά είναι μάλλον λυμένα, καθώς κι εγώ ακόμη γνωρίζω.


Είδα και τα κείμενα που παραθέτει ο Misha. Και δεν καταλαβαίνω το πώς σχετίζεται η 'οργίλη' παρέμβασι του "Καχύποπτου"... Ειλικρινά. Εκτός του ότι διαφωνώ με το περιεχόμενό της για μία σειρά από λόγους. Και κάτι ακόμη: η ιδεολογική τοποθέτησι του καθενός είναι σεβαστή, και ιδιαίτερα, όταν είναι φιλάνθρωπη ως σοσιαλιστική, οποιουδήποτε τύπου. Αλλά, όταν θέλουμε να μιλήσουμε και να πείσουμε κάποιον, πρέπει να πείσουμε πρώτα για το ορθόν π.χ. του υλιστικού τρόπου θεώρησης της ιστορίας, του "διαλεκτικά υλιστικού" νοήματος της ιστορίας και της διαλεκτικής της πορείας, δια της σύνθεσης των αντιθέσεων κτλ. Διότι πέφτουμε στο εξής θεμελιώδες πρόβλημα συλλογισμών. Για να αποδείξουμε την μία πρότασι μας, π.χ. την Α, χρησιμοποιούμε την Β, ενώ, για να αποδείξουμε την Β χρησιμοποιούμε την ......Α. Και βέβαια μεταξύ ανθρώπων που συν-αγωνίζονται για ορισμένα πράγματα δεν πρέπει να εμφιλοχωρούν έριδες.

Το λέω, διότι αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα που εγώ έχω διαπιστώση στους φορείς της ιδεολογίας αυτής και καλό είναι να προσεχθή. Θεμελιώνουν επιχειρήματα σε άλλους, "θύραθεν", όπως εγώ, αντλώντας από κάποια φιλοσοφικά αξιώματα που απλώς έχουν αποδεχθή, όπως λένε, ως τρόπο ερμηνείας των πραγμάτων. Όπερ, όμως, άτοπο. Το είχα πη και σε ένα καλό φίλο που είναι ενταγμένος "ακτιβιστής" στο αρκούντως εθνομηδενιστικό ΣΕΚ αυτό...

Αυτά επί του ενδιαφέροντος διαλόγου, ελπίζοντας να μην ...παρεξηγηθώ. Rolling Eyes

Και, κλείνοντας, να πω, ότι το θέμα αυτό πρέπει να λυθή ως εξής: η ομοφυλοφιλία είναι πρόβλημα. Εγώ θα έλεγα ένα παρά φύσιν πάθος. Πάθη υπάρχουν πολλά βέβαια και όλοι έχουμε τέτοια, άρα απαιτείται ταπεινότητα, ιδιαίτερα από αυτούς που την πρεσβεύουν. Δεύτερον, το πάθος αυτό πρέπει να μην απαγορεύεται νομικά από την Πολιτεία ούτε να τιμωρείται με οποιονδήποτε τρόπο. Η ελευθερία είναι προαπαιτούμενο της αρετής. Τρίτον, δεν πρέπει ούτε να επιβραβεύεται, αλλά να είναι ανεκτό απλώς. Το νομοθέτημα ακόμη δεν το γνωρίζω καλά. Πάντως, να έχουμε υπ'όψει, ότι δεν πρόκειται με τη βία να λυθή η τεράστια ηθική κατάπτωση της κοινωνίας μας και οι ανεκδιήγητες έως αηδιαστικές διαστροφές της που μας θυμίζουν τα ......αστικά διηγήματα του Μαρκησίου ντε Σαντ("120 days of Sodom" κτλ). Δυστυχώς πληρώνουμε και οψώνια αμαρτιών βίας. Όταν κάποιοι, όπως λέει ο γέροντας Πορφύριος, σκέφτονται "με το παλιό" και νομίζουν, ότι αυτά θα λυθούν με ποικίλους γονεϊκούς εξευτελισμούς, ακόμη και ...ξυλοδαρμούς, αυτά θα επέλθουν. Είναι η θέση που δημιουργεί την αντίθεσι, που έλεγε και ο Χέγκελ. Και τώρα καταλήξαμε να περιμένουμε την σύνθεση...
_________________
Α.«Μη πεποίθατε επ' άρχοντας, επί υιούς ανθρώπων, οις ουκ έστι σωτηρία» (Ψαλμ.145, 3)
Β."....κλοπή είναι η οπωσδήποτε και οθενδήποτε αποκτηθείσα ιδιοκτησία....": Μέγας Βασίλειος, "Ασκητικά", 34,1-2


Έχει επεξεργασθεί από τον/την φιλαλήθης στις Τρι Ιούν 10, 2008 12:32 pm, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Καχύποπτος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 12:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Φιλαλήθη καμιά «οργίλη» αντίδραση.
Απλώς επισήμανα ότι η διακριτική «μομφή» του καλού φίλου Misha ήταν άνευ ουσίας: αυτά που «καταλόγιζε» στους «φίλους» δεν ανταποκρινόντουσαν στην πραγματικότητα. Ουδείς είχε αντίθετη άποψη.
Για του λόγου το αληθές, έγραφε ι φίλος Misha:

«φίλοι μου
δεν πιστεύω πως η ιστορία με τους συμπαθέστατους ομοφυλόφιλους είναι απλά ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Nομίζω πως είναι οργανωμένη επίθεση στις παραδοσιακές κοινωνικές δομές, ακριβώς όπως συμβαίνει με την κατευθυνόμενη μετανάστευση, τα μεταλλαγμένα προϊόντα και τις άλλες δράσεις της παγκοσμιοποίησης.».


Ο Θύμιος, αλλά και οι άλλοι στα κείμενό τους ήταν σαφείς: Ανέπτυσσαν την ισοπεδωτική στρατηγική και τους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης (κάτι που έχει αναλυθεί κατά κόρον) και αποκάλυπταν τις μυθολογίες και τα ιδεολογήματα που προωθούν αυτούς τους σχεδιασμούς, στο όνομα του μαρξισμού και της Αριστεράς.
Δεν ετέθη πουθενά «διαφωνία» πάνω στην ουσία της ανάλυσης για τα «ανθρώπινα δικαιώματα», ούτε για την υλιστική, μαρξιστική φιλοσοφία.
Δεν συζητούσαμε εδώ για τη θεωρία του μαρξισμού, αλλά για αυτούς που χρησιμοποιούν αυτή τη θεωρία για να εξωραΐσουν τους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης.
Μην ανακατεύεις Φιλαλήθη ζητήματα που δεν ετέθησαν και ούτε μπορεί να τεθούν…
Επιστροφή στην κορυφή
Καχύποπτος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 12:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Και κάτι άλλο:
Ρώτησε το φίλο σου να μας πει πού και πότε οι Μπολσεβίκοι νομιμοποίησαν του ομοφυλόφιλους.
Εμείς δεν το γνωρίζουμε. Γνωρίζουμε όμως την κατηγορηματική θέση του Λένιν: Χαρκτήριζε την ομοφυλοφιλία σαν διαστροφή!!!
Γιατί το να πετάμε έτσι κάτι για τους μπολσεβίκους επειδή κάποιος μας το είπε δημιουργεί εντυπώσεις...
Επιστροφή στην κορυφή
Misha



Ένταξη: 18 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 12:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
αγαπητέ Καχύποπτε
η αναφορά μου στα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είχε αποδέκτη κάποιον από τους συνδαιτημόνες του φόρουμ αυτού ,αλλά την περιρρέουσα κοινωνική ατμόσφαιρα και δη αυτή που εντεχνως κατασκευάζεται από τα ΜΜΕ, που σχεδόν έχει ηρωοποιήσει τον συμπαθή Σεργιανόπουλο και επιβάλλει τους κάθε λογής Βαλλιανάτους σαν «αντιστασιακούς» και πρωτοπόρους.
_________________
«Ως πότε θα είναι παντοδύναμο το χρήμα, η αγχόνη των ψυχών, το αγκίστρι του θανάτου, το δόλωμα της αμαρτίας; Ως πότε θα κυβερνά ο πλούτος, η αιτία των πολέμων για τον οποίο κατασκευάζονται όπλα και ακονίζονται ξίφη;»Μ.Βασίλειος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
φιλαλήθης



Ένταξη: 04 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 410
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 12:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Παράθεση:
Φιλαλήθη καμιά «οργίλη» αντίδραση.
Απλώς επισήμανα ότι η διακριτική «μομφή» του καλού φίλου Misha ήταν άνευ ουσίας: αυτά που «καταλόγιζε» στους «φίλους» δεν ανταποκρινόντουσαν στην πραγματικότητα. Ουδείς είχε αντίθετη άποψη.
Για του λόγου το αληθές, έγραφε ι φίλος Misha:

«φίλοι μου
δεν πιστεύω πως η ιστορία με τους συμπαθέστατους ομοφυλόφιλους είναι απλά ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Nομίζω πως είναι οργανωμένη επίθεση στις παραδοσιακές κοινωνικές δομές, ακριβώς όπως συμβαίνει με την κατευθυνόμενη μετανάστευση, τα μεταλλαγμένα προϊόντα και τις άλλες δράσεις της παγκοσμιοποίησης.».

Εγώ απλώς βλέπω, ότι απευθύνεται σε όλους εμάς, δεν "καταλογίζει" κάτι. Θα έλεγα, ότι η τοποθέτησι του Misha κινείται σε παρόμοιες γραμμές με αυτήν του κ.Θύμιου.

Παράθεση:

Δεν ετέθη πουθενά «διαφωνία» πάνω στην ουσία της ανάλυσης για τα «ανθρώπινα δικαιώματα», ούτε για την υλιστική, μαρξιστική φιλοσοφία.
Δεν συζητούσαμε εδώ για τη θεωρία του μαρξισμού, αλλά για αυτούς που χρησιμοποιούν αυτή τη θεωρία για να εξωραΐσουν τους σχεδιασμούς της Νέας Τάξης.

Αυτό που λέω εδώ, αγαπητέ φίλε, είναι, ότι η σκέψι σου, που κινείται, καθώς παρατηρώ διαχρονικά, αυστηρά πάνω στην ευρύτερη μαρξιστική κοσμοθεωρία/φιλολογία, πορίσματα κτλ., είναι επόμενο να βρίσκη την Νέα Τάξη κτλ. ως μία (αυτο)πραγμάτωση του συστήματος και της κυρίαρχης πολιτικής. Και αυτό είναι απολύτως μαρξιστικό, όπως έχεις κάθε δικαίωμα. Είναι αποτέλεσμα κάποιων θεωρητικών πεποιθήσεων, αυτό λέω. Κάποιος άλλος βρίσκει, όμως, ή μπορεί να βρίσκη, ότι η νεοφιλελεύθερη Παγκοσμιοποίηση ή η Νέα Τάξη είναι αποτέλεσμα διαφορετικών δυνάμεων, με πολλαπλές στοχεύσεις συμπεριλαμβανομένων και των οικονομικών ή της γενικότερης ανθρώπινης εξαθλίωσης, και για εν μέρει διαφορετικούς λόγους. Εν πάση περιπτώσει, ακριβώς επειδή δεν μιλούμε ιδεολογικά, αλλά εμπειρικά και πρακτικά, θεωρώ, ότι πρέπει να τεκμηριώνουμε όχι "θεωρητικά", αλλά με συγκεκριμένα γεγονότα την κάθε θέσι μας.

Παράθεση:
Και κάτι άλλο:
Ρώτησε το φίλο σου να μας πει πού και πότε οι Μπολσεβίκοι νομιμοποίησαν του ομοφυλόφιλους.
Εμείς δεν το γνωρίζουμε. Γνωρίζουμε όμως την κατηγορηματική θέση του Λένιν: Χαρκτήριζε την ομοφυλοφιλία σαν διαστροφή!!!
Γιατί το να πετάμε έτσι κάτι για τους μπολσεβίκους επειδή κάποιος μας το είπε δημιουργεί εντυπώσεις...

Κι εγώ δεν το γνώριζα. Δεν μιλάει βέβαια για ...γάμους ή ο,τιδήποτε άλλο. Όταν τον βρω, υπόσχομαι, πως θα τον ρωτήσω. Όταν γίνη η επόμενη φοιτητική πορεία ίσως.


Έδιτ: να που συμφωνούμε, Misha, λοιπόν.
_________________
Α.«Μη πεποίθατε επ' άρχοντας, επί υιούς ανθρώπων, οις ουκ έστι σωτηρία» (Ψαλμ.145, 3)
Β."....κλοπή είναι η οπωσδήποτε και οθενδήποτε αποκτηθείσα ιδιοκτησία....": Μέγας Βασίλειος, "Ασκητικά", 34,1-2
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3038

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 1:40 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Μπορεί να έγινε και παρανόηση.
Κάθε ένας εδώ μέσα μπορεί να καταλάβει το "σκεπτικό" και την "αιχμή" κάθε παρέμβασης.
ΟΤΑΝ ο Θύμιος βγαίνει αναλύοντας την απάτη των "ατομικών δικαιωμάτων" και ο σ. Μίσα αμέσως γράφει ότι δεν είναι ζήτημα "ατομικών δικαιωμάτων", δικαιολογημένα ο "Καχύποπτος" να "παρανοήσει"!!!
Η παρέμβαση του σ. Μίσα εμμέσως πλην σαφώς "αναιρούσε" την ανάλυση των άλλων γραπτών. Έτσι τουλάχιστον φαινόταν...
Ας σταματήσει, το ζήτημα, όμως εδώ, μια και δόθηκαν οι αναγκαίες διευκρινήσεις. Εξάλλου κάθε συνέχεια ΜΕΤΑΘΕΤΕΙ το θέμα μας...

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Καχύποπτος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 2:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αν θέλουμε να παίξουμε την κολοκυθιά μπορεί να την παίξουμε. Το κείμενο του Misha είναι καθαρό:

«φίλοι μου
δεν πιστεύω πως η ιστορία με τους συμπαθέστατους ομοφυλόφιλους είναι απλά ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Nομίζω πως είναι οργανωμένη επίθεση στις παραδοσιακές κοινωνικές δομές, ακριβώς όπως συμβαίνει με την κατευθυνόμενη μετανάστευση, τα μεταλλαγμένα προϊόντα και τις άλλες δράσεις της παγκοσμιοποίησης.».


Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν γράψει σε αυτή τη συζήτηση και ανέλυσαν διεξοδικά και τα περί "οργανωμένης επίθεσης":Θάλεια-Θύμιος και άλλοι.

Αν δεν εννούσε τα γραπτά τους, αυτό είναι άλλο θέμα. Δέχομαι τη διευκρίνση του φίλου Misha και σταματώ εδώ...
Επιστροφή στην κορυφή
Misha



Ένταξη: 18 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 2:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
φίλοι Ροβεσπιέρε και Καχύποπτε.

γράφει η Θάλεια και προσυπογράφω:
«Αρνούμαστε, όμως, στο πλανητικό κράτος και τις παραφυάδες του, να κατοχυρώσουν νομικά και πολιτικά τις κοινωνικές και ψυχολογικές «διαστροφές» του συστήματός τους και τις «προσωπικές» σεξουαλικές συμπεριφορές.»

αυτές τις προωθούμενες ,υπό την ταμπέλα της «πολιτικής ορθότητας» και με προκάλυμμα τα ανθρώπινα δικαιώματα,διαστροφες επεσήμανα λέγοντας:

«δεν πιστεύω πως η ιστορία με τους συμπαθέστατους ομοφυλόφιλους είναι απλά ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Nομίζω πως είναι οργανωμένη επίθεση στις παραδοσιακές κοινωνικές δομές, ακριβώς όπως συμβαίνει με την κατευθυνόμενη μετανάστευση, τα μεταλλαγμένα προϊόντα και τις άλλες δράσεις της παγκοσμιοποίησης.»
_________________
«Ως πότε θα είναι παντοδύναμο το χρήμα, η αγχόνη των ψυχών, το αγκίστρι του θανάτου, το δόλωμα της αμαρτίας; Ως πότε θα κυβερνά ο πλούτος, η αιτία των πολέμων για τον οποίο κατασκευάζονται όπλα και ακονίζονται ξίφη;»Μ.Βασίλειος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Καχύποπτος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιούν 10, 2008 3:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αυτό πίστευα κι εγώ, ότι συμφωνούμε!
Γι αυτό και εξεπλάγην, με την τοποθέτησή σου,μετά την ανάλυση των "ατομικών δικαιωμάτων".
Φαίνεται παρανόησα τη διατύπωσή σου.
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες